bmw_r1300gs_cartec





Téma: Motosalon: Motorka jako konzumní produkt
 
8.3.2020 v 20:59
Rovnou se přiznám, že toto zamyšlení není z mé hlavy. Je tak trochu převzaté z testu elektrické Vespy z časopisu MOTOhouse 3/2020.
Trochu se pokusím tuto myšlenku aplikovat na to, co jsem vyděl na výstavě Motosalon v Brně a to především na záplavu čínské produkce motocyklů nižších objemových tříd, kdy masivní produkce chrlí všechny tyto své produkty tak nějak záplavově a motorky a hlavně skútry se dostávají do úrovně konzumu jako třeba televize nebo holicí strojek!
Chybí srdce! Ty úžasné oči, chuť se svojí mašinou pochlubit kamarádům, potřebné nadšení a hlavně ten přímý a souznící osobní vztah člověka se svým strojem!
Dochází k odosobnění a z jezdců se stává pouhý spotřebitel!

A jak to chápete vy?
Stále věřím, že to velké většina nás motorkářů takto nebere!
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Motosalon: Motorka jako konzumní produkt

16.3.2020 v 09:05 | Nahoru | #61

Hermod píše: Mám takový pocit, že kdo někdy v životě koupil novou motorku, neleze na sociální sítě ...


Kdysi dávno sem si koupil novýho Harleye

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motosalon: Motorka jako konzumní produkt

16.3.2020 v 09:24 | Nahoru | #62
assassin> Já se jen nechci vracet k čoudícímu zweitaktu, jinak bych klidně byl jako tvůj otec.

Jen taková perlička (Tebe se asi netýká) - spousta husto-kruto-borců na super silných mašinách má roční nájezd menší, než můj čtvrtlitr. A také múj čtvrtlitr (a zejména čtvrtlitr mé ženy) působí někde v tramtárii větší rozruch, než R1250GS. Na velkém cenduru tam totiž dojede kde - kdo. Loni ve Srebrenici se místní kluci z motoklubu svolávali telefonem, ať se dojedou podívat, na čem k nim dojela čtyřnásobná babička (Suzuki GZ 250 Marauder z konce 90.let). Ve Foče nás zase přitáhli mezi sebe týpci na tříkolkách HD a rozhodně se nepovyšovali.

(reakce na) Motosalon: Motorka jako konzumní produkt

16.3.2020 v 09:26 | Nahoru | #63

650ccm píše: assassin> Já se jen nechci vracet k čoudícímu zweitaktu, jinak bych klidně byl jako tvůj otec.

Jen taková perlička (Tebe se asi netýká) - spousta husto-kruto-borců na super silných mašinách má roční nájezd menší, než můj čtvrtlitr. A také múj čtvrtlitr (a zejména čtvrtlitr mé ženy) působí někde v tramtárii větší rozruch, než R1250GS. Na velkém cenduru tam totiž dojede kde - kdo. Loni ve Srebrenici se místní kluci z motoklubu svolávali telefonem, ať se dojedou podívat, na čem k nim dojela čtyřnásobná babička (Suzuki GZ 250 Marauder z konce 90.let). Ve Foče nás zase přitáhli mezi sebe týpci na tříkolkách HD a rozhodně se nepovyšovali.



ja posledni dobou najedu jen par tisicovek rocne - v provozu. ale na okruhu/mx trati jsem nakroutil mozna pres 50mth...

me cestovani moc nebere - na motorce. kazdej to ma jinak, proto jsou motorky tak odlisny

(reakce na) Motosalon: Motorka jako konzumní produkt

17.3.2020 v 17:16 | Nahoru | #64

assassin píše: Uz jsem videl fluka s blbym kontaktem na displej. Stejne tak neni imuni na spatnej kontakt na tom “rotary” přepínači


Pravda, tlačítko On/Off tomuhle modelu chybí, otáčením vždycky do krajní polohy se to zbytečně opotřebovává. Ale jinak je to druhá nejpřesnější řada, z těch přenosných.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist