Trochu se pokusím tuto myšlenku aplikovat na to, co jsem vyděl na výstavě Motosalon v Brně a to především na záplavu čínské produkce motocyklů nižších objemových tříd, kdy masivní produkce chrlí všechny tyto své produkty tak nějak záplavově a motorky a hlavně skútry se dostávají do úrovně konzumu jako třeba televize nebo holicí strojek!
Chybí srdce! Ty úžasné oči, chuť se svojí mašinou pochlubit kamarádům, potřebné nadšení a hlavně ten přímý a souznící osobní vztah člověka se svým strojem!
Dochází k odosobnění a z jezdců se stává pouhý spotřebitel!
A jak to chápete vy?
Stále věřím, že to velké většina nás motorkářů takto nebere!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motosalon: Motorka jako konzumní produkt
Jen taková perlička (Tebe se asi netýká) - spousta husto-kruto-borců na super silných mašinách má roční nájezd menší, než můj čtvrtlitr. A také múj čtvrtlitr (a zejména čtvrtlitr mé ženy) působí někde v tramtárii větší rozruch, než R1250GS. Na velkém cenduru tam totiž dojede kde - kdo. Loni ve Srebrenici se místní kluci z motoklubu svolávali telefonem, ať se dojedou podívat, na čem k nim dojela čtyřnásobná babička (Suzuki GZ 250 Marauder z konce 90.let). Ve Foče nás zase přitáhli mezi sebe týpci na tříkolkách HD a rozhodně se nepovyšovali.
650ccm píše: assassin> Já se jen nechci vracet k čoudícímu zweitaktu, jinak bych klidně byl jako tvůj otec.
Jen taková perlička (Tebe se asi netýká) - spousta husto-kruto-borců na super silných mašinách má roční nájezd menší, než můj čtvrtlitr. A také múj čtvrtlitr (a zejména čtvrtlitr mé ženy) působí někde v tramtárii větší rozruch, než R1250GS. Na velkém cenduru tam totiž dojede kde - kdo. Loni ve Srebrenici se místní kluci z motoklubu svolávali telefonem, ať se dojedou podívat, na čem k nim dojela čtyřnásobná babička (Suzuki GZ 250 Marauder z konce 90.let). Ve Foče nás zase přitáhli mezi sebe týpci na tříkolkách HD a rozhodně se nepovyšovali.
ja posledni dobou najedu jen par tisicovek rocne - v provozu. ale na okruhu/mx trati jsem nakroutil mozna pres 50mth...
me cestovani moc nebere - na motorce. kazdej to ma jinak, proto jsou motorky tak odlisny
assassin píše: Uz jsem videl fluka s blbym kontaktem na displej. Stejne tak neni imuni na spatnej kontakt na tom “rotary” přepínači
Pravda, tlačítko On/Off tomuhle modelu chybí, otáčením vždycky do krajní polohy se to zbytečně opotřebovává. Ale jinak je to druhá nejpřesnější řada, z těch přenosných.