Trochu se pokusím tuto myšlenku aplikovat na to, co jsem vyděl na výstavě Motosalon v Brně a to především na záplavu čínské produkce motocyklů nižších objemových tříd, kdy masivní produkce chrlí všechny tyto své produkty tak nějak záplavově a motorky a hlavně skútry se dostávají do úrovně konzumu jako třeba televize nebo holicí strojek!
Chybí srdce! Ty úžasné oči, chuť se svojí mašinou pochlubit kamarádům, potřebné nadšení a hlavně ten přímý a souznící osobní vztah člověka se svým strojem!
Dochází k odosobnění a z jezdců se stává pouhý spotřebitel!
A jak to chápete vy?
Stále věřím, že to velké většina nás motorkářů takto nebere!
2 reakcí na tento příspěvek Motosalon: Motorka jako konzumní produkt
Můžeš sem prosím napsat, jaké motorky měly srdce?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motosalon: Motorka jako konzumní produkt
Ufon_zeleny píše: Můžeš sem prosím napsat, jaké motorky měly srdce?
Srdce nemá motorka, ale jezdec!
Ještě jednou: "Chybí srdce! Ty úžasné oči, chuť se svojí mašinou pochlubit kamarádům, potřebné nadšení a hlavně ten přímý a souznící osobní vztah člověka se svým strojem! "
A toto podle mého ta masové produkce skůtříků a stopětadvácek u kterých si nikdo nepamatuje jejich název, zabijí!
2 reakcí na tento příspěvek Motosalon: Motorka jako konzumní produkt
Naopak jsem na výstavě potkal mnoho motorkářů, který měli na sobě tričko nebo košili v barvách své motorky a to je dobře!
Příkladem nám všem mohou být majitelé choperů, kteří se většinou sdružují, jezdí spolu, pořádají akce! A na první pohled je poznáš! A u nich je to motorkářské srdce na pravém místě!
Nebo zná někdo nějaký klub, partu, bandu na čínským stopětadvácách?
Naposledy editováno 08.03.2020 22:06:49
To ze cinan vozi malorazky je super. pretoze mi uz celkom uprimne lezu krkom ludia co jazdia solo v SUV, zaberaju 2 parkovacie miesta, nevidiet cez to. Takze vitam kazdeho co presadne na malorazku, skuter alebo velku moto
ps: bezny cinan a ind na svojej neznamej malorazke najazdi tolko v roznych podmienkach co sa Vogoratexovanym dobrodruhom ani nesniva. vozi na nich naklady a rodinu a kedze to je jedine priblizovadlo, tak je nan nalezite pysny. ja mam z coprakov srandu, mnoho z nich mi prijde ako pozeri prave kvoli tomu chvvastaniu sa ze su "ti pravi".
Aj s tuctovkou sa da zazit velke dobrodruzstvo. ale je to len o pilotovi. pretoze ako hovori klasik " nezalezi na com ale ako". A to sa mi spoji s pipinou, co nas otravovala kyslym ksichtom v kombineze od PSI na R6 na motokurze a ani po celom dni sa nedokazala otocit na tocne pre autobus (nadsazka) Ta vsak mala tricko Yamaha, takze asi je ta "spravna"
2 reakcí na tento příspěvek Motosalon: Motorka jako konzumní produkt
Naposledy editováno 08.03.2020 23:39:30
1 reakcí na tento příspěvek Motosalon: Motorka jako konzumní produkt
1 reakcí na tento příspěvek Motosalon: Motorka jako konzumní produkt
Příkladem nám všem mohou být majitelé choperů, kteří se většinou sdružují, jezdí spolu, pořádají akce! A na první pohled je poznáš!
Ano ty bezpečně poznáš. Zapařené , zkérované, zpuchlé existence na předposledním místě ve společnosti. Poslední jsou už jenom cikáni. A jaké motorkářské srdce ? Co to meleš ? Hlavně potřebuješ mít plnou kartu love a pak jsi teprve pán motorkář. Nebo myslíš , že žebrák na Jawě patří do stejné skupiny jako borec na Bmw.
1 reakcí na tento příspěvek Motosalon: Motorka jako konzumní produkt
Velká motorka je koníček. Stála raketu peněz, jezdí na výlety a na dovolenou, je o ní bezvadně postaráno a dostává jen to nejlepší. Každej škrábaneček se sáhodlouze řeší a furt se z ní otírají mouchy a prach. A i když je jí třicet let, je furt naleštěná jak psí kulky a s láskou opečovávaná. K tomu byla stvořená.
Většina z nás má i auta v podobném duchu - omlácený kepl na práci a většinou udržované hezké rodinné auto.
Podle mě je to v pořádku
VlaHa píše: Dyť se podívej jaký jsou lidi,to není jen o malejch motorkách.Ve velkejch motorkách to zas vidím takhleTady jsou debaty,jak je to komforní,motorky jsou plný sraček,elektricky stavitelnejch klúmpú,6tisovky jsou jen pro začátečníky,1OO koní nejede,pak se ty hovada válej po škarpách a debatujou o tom jak jsou špatný gumy,diví se že na naháči fouká,ptaj se jestli se dá cestovat na jednoválcích,no hnus,Promenády tlup ve fosforovejch oblečcích a kšandičkách..Já tímhle směrem nepujdu ani hovno,naháče mám z roku 02 a koukám co si k tomu koupit staršího.Múžu si koupit novou motorku,ale je mi z nich na blití
Souhlas na 100%
ViktorH píše: Stroje jdou ruku v ruce s uživateli. S nástupem Facebookových motorkářů, fotících se selfie pi... tyčí desetkrát denně na kafíčku, na pumpě a před kinem, s bilancí 180 fotek a ujetých 12 km za den, to ani jinak dopadnout nemůže. Denně přibývají tuny fotek nagelovaných vousáčů v růžových oblečcích od Dainese a teniskách jako by vypadlích z pod pultu vietnamského obchodníka. A tím směrem se vydávají i motorky nepotřebují dobře jezdit stačí když si ten bakelitový šunt každé dva roky koupí jeden další geláč, aby se vycajchnoval před svými sledujícími na Twitteru nebo na Facebooku
"podepisuji, v plném rozsahu"...
kerut píše: ..a tohle vám dochází až teď ? trosku delay ne ? posledni slusny motorky se delali tak kolem prelomu tisicleti, a i to je proti osmdesatkam des bes..
Poslední slušný cokoli se dělalo kolem přelomu tisíciletí.
Ale to nemá spojitost s typem motorek a už vůbec ne s objemem. Stačí se podívat na ty GS, Diavaly, Panigale v inzerci. Najeté prd, doplňků hned od prodejce co tam šlo z katalogu navěsit, ale zavazí v garáži novému vodnímu skůtru, protože to teď začalo frčet.
A ta hláška o čoprech Jako ti tvrďáci, co si jednou za měsíc dají kožené vesty, nejlíp se slezou někde v hospodě s partičkou pod nějakým drsným názvem a na ten víkend v roce si hrajou na 1%. Vždycky se mi vybaví dva takoví na Pasohlávkách. Zabraný apartmán, před ním vyskládaný zahradní nábytek z dodávky co tam dovezly maminy a tatíci seděli na křesílkách vedle svých HD, pařili se v kůži a tvrdě popíjeli Jacka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motosalon: Motorka jako konzumní produkt
Fotřík kupující dvacku 16-ti letému klukovi kálí na tvé pocity.
Když se v devadesátkách nedalo nic koupit za peníz přijatelný pro normálního člověka, jó to byly časy. Kamarádům lezly oči z důlků a majitel masturboval na veřejnosti.
Yura píše: Malá motorka je dělník. Je levná a dostupná. Vozí do práce, pro chleba, na poštu, na ryby a ke včelám.... v zimě, ve vedru, v dešti. Dělá to skoro zadarmo a její pracovní nasazení a opotřebení je na ní kurevsky vidět. K tomu byla stvořená.
Velká motorka je koníček. Stála raketu peněz, jezdí na výlety a na dovolenou, je o ní bezvadně postaráno a dostává jen to nejlepší. Každej škrábaneček se sáhodlouze řeší a furt se z ní otírají mouchy a prach. A i když je jí třicet let, je furt naleštěná jak psí kulky a s láskou opečovávaná. K tomu byla stvořená.
Většina z nás má i auta v podobném duchu - omlácený kepl na práci a většinou udržované hezké rodinné auto.
Podle mě je to v pořádku
Přesně tak to vidím taky.
A pokud mám rád jednu skupinu, nevidím důvod tady plakat, že existuje i druhá.
A to že se ti nelíbí nebo ti nevyhovujou nový motorky není ničím jiným, než tvým věkem (vím to podle sebe) - takže se s tím smiř, lepší už to nebude.
A keď niekoho stretnem, či je to srdciar alebo pozér, netuším. Ani neviem, prečo by som mal.
2 reakcí na tento příspěvek Motosalon: Motorka jako konzumní produkt
Kolik z těchto lidi se na nejake moderni motorce svezlo? Z jake kategorie?
Ja bych si vybral funglofku v kazde kategorii ktera me zajima... jen na ni nemam prachy. Vyzkousel jsem si takove motorky a jsou daleko lepsi, nez ty moje 20let stare ve vsem. Takze by me zajimalo co to teda je to srdíčko, to “svezeni” a ta “zábava” co na svých třicet let starych strojich místní kritici zažívají
Jeste je dobry, ze kdyz nekoho potaha triapule tak uz ma jasno, ze ostatni nedokazi využit 100ps motorku.
Dobre jsem se pobavil