Téma: KTM sx 125 dusí se až chicipne
8.3.2020 v 16:13
Dobry den, mám KTM sx 125 rv 1997 a Je udělaný nicasil a nový pist.karburator je tam Keihin PWK 38. Když ji nastartuju na sytic jede v pohodě až se trochu zahrije tak vypnu sytic potom po nejake chvíli se to zacne dusit na jakoukoliv úroveň plynu až skoro Zdechne a když tam nechám sytic tak jede furt jako normálně jen je hodně bohatá směs už nevím co stim. Všechno jsem udělal
Prosím o radu
Dekuji
Prosím o radu
Dekuji
1 reakcí na tento příspěvek KTM sx 125 dusí se až chicipne
Když dáš sytič, směs se obohatí a jakž takž to jede. Když nedáš sytič, směs se neobohatí a přestane jet .... Čím by to sakra mohlo být ...
1 reakcí na tento příspěvek KTM sx 125 dusí se až chicipne
Přehlídnul jsem, že jsi vyčistil karburátor a protáhnul trysky?
Pak je možné, že po zahřátá netěsní hrdlo karburátoru a přisává vzduch.
Pak je možné, že po zahřátá netěsní hrdlo karburátoru a přisává vzduch.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM sx 125 dusí se až chicipne
Kohlstein> Ano trysky jsem čistil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM sx 125 dusí se až chicipne
SvatoslavJAWA> cim jsi cistil trysky? Dratkem?
1 reakcí na tento příspěvek KTM sx 125 dusí se až chicipne
a trysky máš ok std velikost nastavení ? ,,nedával jsi teď třeba vice kroužek ,místo jednoho
..,kouknu bych na plovák ,přirubu a spoj víčka s karbecem ,. ,.trysky kouknout na manuál ,hlavně že jde aspoň na sytič ,stačí zjistit kde přisává ,.nebo proč je chudá a bude ok
..,kouknu bych na plovák ,přirubu a spoj víčka s karbecem ,. ,.trysky kouknout na manuál ,hlavně že jde aspoň na sytič ,stačí zjistit kde přisává ,.nebo proč je chudá a bude ok
1 reakcí na tento příspěvek KTM sx 125 dusí se až chicipne
Nemas nizkou hladinu v karbci, nezadrhava plovak nebo jehlovej ventil?
kakasek> Trysky mám hlavní 190 zkoušel jsem i 212 a bez rozdílu
Volbobezna 55
Jehlu mám na 3 pozici a je to karbec Keihin PWK 38 origo je tam dellorto VHSB 38FD a ten má hlavní trysku 190 a je to fakt hodně bohatý ale jako dost ale ja ten to jede normálně takže zkusím koupit menší trysku do toho dellorta ale ten keihin sním to táhlo lépe dokud se to nezaclo dusit a falesnej luft to je vyloučeny na dellorto to jede v pohodě a těsnění pod vickek karbecu je OK
Volbobezna 55
Jehlu mám na 3 pozici a je to karbec Keihin PWK 38 origo je tam dellorto VHSB 38FD a ten má hlavní trysku 190 a je to fakt hodně bohatý ale jako dost ale ja ten to jede normálně takže zkusím koupit menší trysku do toho dellorta ale ten keihin sním to táhlo lépe dokud se to nezaclo dusit a falesnej luft to je vyloučeny na dellorto to jede v pohodě a těsnění pod vickek karbecu je OK
3 reakcí na tento příspěvek KTM sx 125 dusí se až chicipne
190x na keihin je dost to nemá můj pulitr ,.pwk38 je z 250 ,.125měli většinou 36ku .,nevím podle jehly ,ale 160-170 hlavní ,.myslím ,volnoběžka bývala víc než na 250 tak 55x asi jo ,.vzdušník 1-2 ven z dorazu ,.ale to až poběží normálně teď to asi nenastavíš
furt je divný že na sytič jde a bez něj se ti dusí ,.dusí ? nemá prostě jen hlubší zvuk a pak padne ? na rychlí škubnutí to reaguje jak ,,náznak že jde do otáček nebo hned mručí ,chcípá ? takhle na dálku je to jak věštit
jinak sytič jen na nastartovaní pak hned dolů nebo to uliješ,,ohřát ,chvilku brnkat na místě ,,a dej jí co jde ,,,můžeš mít jen ulitou klikovku ,.,tohle dělala třeba yamaha tu když někdo pěkně ohřál a pak jel chvilku klid ,,brzo dojel a dával svíčku
furt je divný že na sytič jde a bez něj se ti dusí ,.dusí ? nemá prostě jen hlubší zvuk a pak padne ? na rychlí škubnutí to reaguje jak ,,náznak že jde do otáček nebo hned mručí ,chcípá ? takhle na dálku je to jak věštit
jinak sytič jen na nastartovaní pak hned dolů nebo to uliješ,,ohřát ,chvilku brnkat na místě ,,a dej jí co jde ,,,můžeš mít jen ulitou klikovku ,.,tohle dělala třeba yamaha tu když někdo pěkně ohřál a pak jel chvilku klid ,,brzo dojel a dával svíčku
kakasek> Jako v manuálu na dellorto je 190 a i 212 což je moc jak hovado ale na dellorto to kouři jak svin a nejde do tocek takže bohatá směs
Ale na ten keihin je tam 190tka a kouři akorát ale jedu hodik tam napr s půlkou plynem jak kdy záleží kolik mám plynu tak hodím třeba do 3 kvaltu a už vrci na jakoukoliv úroveň plynu a musím jet jen fakt na malinko plynu abych dojel domu
A u toho dellorta jsem kupoval novou svíčku když jsem to skládal dal novou svíčku NGK BR10EG a když jsem jezdil a zkoušel na to dellorto tak se vysrala a hází vedle
Ale na ten keihin je tam 190tka a kouři akorát ale jedu hodik tam napr s půlkou plynem jak kdy záleží kolik mám plynu tak hodím třeba do 3 kvaltu a už vrci na jakoukoliv úroveň plynu a musím jet jen fakt na malinko plynu abych dojel domu
A u toho dellorta jsem kupoval novou svíčku když jsem to skládal dal novou svíčku NGK BR10EG a když jsem jezdil a zkoušel na to dellorto tak se vysrala a hází vedle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM sx 125 dusí se až chicipne
kakasek> Jako do toho keihinu mám trysky 160,165,170,175,190,212 a na všechny se to po chvíli začne dusit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM sx 125 dusí se až chicipne
SvatoslavJAWA> pak bych hledal pricinu v prividu paliva. Zkousel jsi misto nadrze pouzit petku s hadickou?
A nebo, u nekterych motorek po zahrati blbne indukci civka a nebo cidlo otacek. Takze pokud je palivova cast sichr OK, tak uz zbyva jen elektricka.
A nebo, u nekterych motorek po zahrati blbne indukci civka a nebo cidlo otacek. Takze pokud je palivova cast sichr OK, tak uz zbyva jen elektricka.
1 reakcí na tento příspěvek KTM sx 125 dusí se až chicipne
Jeste jsem se poradne podival, pwk38 je opravdu pro 250ky. To nevim, jestli ho dokazes nastavit tak, aby fungoval dobre i ve 125tce.
2 reakcí na tento příspěvek KTM sx 125 dusí se až chicipne
no není to jen tak to naladit na jinej karbec ,.38je ok i na 125 jen ztratíš trochu spodek ,ale máš víc rezervu na vrch ,..svíčka u 125 je 9ka 10ka je moc ngk ,.jiné to mají značený i opačně .,možná zkusit klidně 8ku na ten karbec .,br8eg obyč ta něco i snese
volnoběžky máš taky ? co se děje na 1 otočku ven ,.nebo pak na dvě ,.číslo jehly ? jestli je z něčeho jako pulitr je moc krátká
zkusil bych podobnou kombinaci z něčeho podobného jako odrazový bod ,.ono zkusit najít podobnou velikost jako má ten dellotro trysku na kterou to jede taky
hlavní je taky stav motoru na tu 38karbec ideal top aby to pobral
http://bindmender.co...phics/PWKJetting.jpg
https://www.duncanra...CarbJetting-2015.pdf
jak vysoko jezdíš m.n.m?
Naposledy editováno 16.03.2020 18:00:30
volnoběžky máš taky ? co se děje na 1 otočku ven ,.nebo pak na dvě ,.číslo jehly ? jestli je z něčeho jako pulitr je moc krátká
zkusil bych podobnou kombinaci z něčeho podobného jako odrazový bod ,.ono zkusit najít podobnou velikost jako má ten dellotro trysku na kterou to jede taky
hlavní je taky stav motoru na tu 38karbec ideal top aby to pobral
http://bindmender.co...phics/PWKJetting.jpg
https://www.duncanra...CarbJetting-2015.pdf
jak vysoko jezdíš m.n.m?
Naposledy editováno 16.03.2020 18:00:30
1 reakcí na tento příspěvek KTM sx 125 dusí se až chicipne
jak jsem psal ,,takhle je to jak věštit .,ještě když přihráváš na prázdno
hele mužů ti to zkusit spočítat nebo odhadnout ,,ale potřebuji přesně vědět výšku kde jezdíš ,,všechno co máš za trysky,. čislo jehly ,.slide šoupěte
.,co je to za karbec přesně ,,je to určitě pwk obyč bez dalších kravin ? ,,jen hlavní \ volnoběžka ,,volnoběh je šroub kolmo na šoupě ? bez úprav ?
základ .,filtr čitej správně namazanej ,,přiruby atd ok ,,fajvku trochu vyčisti bývají opálený vevnitř ,.olej nějaký normal ,,1:40-1:32,.výfuk x přívěry nejsou úplně ko,,,,funguje normalně .,aspoň na ten starý karbec,.úplně bez problému ?
,.?
hele mužů ti to zkusit spočítat nebo odhadnout ,,ale potřebuji přesně vědět výšku kde jezdíš ,,všechno co máš za trysky,. čislo jehly ,.slide šoupěte
.,co je to za karbec přesně ,,je to určitě pwk obyč bez dalších kravin ? ,,jen hlavní \ volnoběžka ,,volnoběh je šroub kolmo na šoupě ? bez úprav ?
základ .,filtr čitej správně namazanej ,,přiruby atd ok ,,fajvku trochu vyčisti bývají opálený vevnitř ,.olej nějaký normal ,,1:40-1:32,.výfuk x přívěry nejsou úplně ko,,,,funguje normalně .,aspoň na ten starý karbec,.úplně bez problému ?
,.?
kakasek> Výška přesně 482m
Na jehly není žádný číslo ale změřil jsem ji má 6,6 CM
Hlavní trysky- 210,190,170,175,165,
Volnobezny-45,50,55
Nic jiného jsem nevyčetl než Keihin PWK 38
Filtr cistej,priruby By měly být OK
Olej-Motul 800 1:40 privera po GO a výfuk FMF powercore
Na starý karbec je to bohatý jak hovado a kurvi mi to svíčky takže buď něco stim novým nebo koupím menší trysku do starého
Na jehly není žádný číslo ale změřil jsem ji má 6,6 CM
Hlavní trysky- 210,190,170,175,165,
Volnobezny-45,50,55
Nic jiného jsem nevyčetl než Keihin PWK 38
Filtr cistej,priruby By měly být OK
Olej-Motul 800 1:40 privera po GO a výfuk FMF powercore
Na starý karbec je to bohatý jak hovado a kurvi mi to svíčky takže buď něco stim novým nebo koupím menší trysku do starého
Je toho plnej ebay za par korun. https://www.ebay.co...d:g:k24AAOSw0dpdMDTy
1 reakcí na tento příspěvek KTM sx 125 dusí se až chicipne
pěkný to není klasický pwk ,..tenhle sype ještě víc "air striker" ,,čína nebo ne asi nevadí ,ale sudco je origo jen by měl rytej kod pod tím pwk .,ta jehla je divná všechny mají rytí ,nejde ani tak o délku tu doženeš klipem ,ale o "kužel" jak je dělaná ,,to nevadí zkusíme
zkusil bych tohle
175
jehla 2nd ze z hora
50volnobežka
1 1.2 ven vzdušník
,hlídat aby to v nějakým pásmu nedrhlo ,,zkusit si všímat hlavně středu .,ten je hlavní
zhodnotit celkový chod je na tobě .,je lína ,ale vyhoupne se ?,,jde z otáček dlouho dolů ,,jde rychle do otáček ,ale bez síl ,,cokoliv co se ti nebude zdát
,..pokud bude hodně bohata na volnoběh zkus až 2 1.2 ven ,,vše podle reakce po ohřátí ,musí jít rychle na přidaní ,ale i rychle dolů zpět na volnoběh ,,tam se po chvilince uklidnit a držet volnoběh
.,,ta jehla nemá rytí ,.z čeho teda je ?,,to muže být asi největší problém
a na fotkách ,vzdušník to takhle trčí ven i když je na dorazu nebo 2 otočky ven ? volnoběh taky klidně povol ze začátku ,.at jde šoupě až dolů ,,po ohřátí nastav volnoběh
tohle tam má být
https://www.ebay.com...-39-mm-/112957445603
Naposledy editováno 17.03.2020 18:01:20
zkusil bych tohle
175
jehla 2nd ze z hora
50volnobežka
1 1.2 ven vzdušník
,hlídat aby to v nějakým pásmu nedrhlo ,,zkusit si všímat hlavně středu .,ten je hlavní
zhodnotit celkový chod je na tobě .,je lína ,ale vyhoupne se ?,,jde z otáček dlouho dolů ,,jde rychle do otáček ,ale bez síl ,,cokoliv co se ti nebude zdát
,..pokud bude hodně bohata na volnoběh zkus až 2 1.2 ven ,,vše podle reakce po ohřátí ,musí jít rychle na přidaní ,ale i rychle dolů zpět na volnoběh ,,tam se po chvilince uklidnit a držet volnoběh
.,,ta jehla nemá rytí ,.z čeho teda je ?,,to muže být asi největší problém
a na fotkách ,vzdušník to takhle trčí ven i když je na dorazu nebo 2 otočky ven ? volnoběh taky klidně povol ze začátku ,.at jde šoupě až dolů ,,po ohřátí nastav volnoběh
tohle tam má být
https://www.ebay.com...-39-mm-/112957445603
Naposledy editováno 17.03.2020 18:01:20
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motorka neštartuje, dusí sa KTM 125 SX | ferdoo | 5 | 12.3.2024 v 22:47 ja1 |
Prosím pomôcť pri určovaní roku tej... KTM 125 SX | Djandn | 27 | 21.2.2024 v 13:35 Djandn |
Ktm sx 125 2003 tlmiče KTM 125 SX | Djandn | 2 | 19.2.2024 v 09:16 ktm525smerák |
Staršia motorka z novými plastami KTM 125 SX | Djandn | 3 | 28.1.2024 v 19:51 MalejMazel |
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |