Co mě zaráží, jsou první dvě planžety co příjdou nejblíž k ventilu - 0.15x13 a 0.10x9. Za prvý v balení vůbec nejsou, a za druhý ta 13mm plně nezakryje tělo ventilu (viz fotky). Není to chyba? Nejsem odborník, ale přeci když zůstanou ty porty na ventilu z půlky odkrytý, tak to nemůže fungovat ne?
Podařilo se mi sehnat tabulku z doby, kdy ještě racetech dával odstupňovanou škálu nastavení , a všechny začínají planžetou 17mm, která krásně pasuje na tělo ventilu. To mi přijde logický
Máte s tím někdo zkušenosti? Ty chybějící planžety není problém u nás sehnat, ale nepřipadá mi to tak správně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Instalace kitu vidlic Racetech
Martin.z.brna píše: Dnes projeto, první dojmy: na drobných nerovnostech trochu víc cítím přenos do řidítek, patrně tvrdším low-speed tlumením. Jinak je předek velice slušnej, střední nerovnosti zvládá perfektně. Na fest rozbitejch silnicích mi ale pořád příjde, že by chtělo o planžetu ubrat. 120km nešel víc jak do 2/3 zdvihu. Ale to se těžko odhaduje, protože zadní tlumení je mnohem tvrdší než přední, a přenáší se to. Na vlně je cítit, že předek ji pohltí, a zadek mě nakopne. I s kompresí povolenou na max.
Předpokládám, že zadní tlumič bude muset do servisu - rozebrat ho v domácích podmínkách je asi nereálný?
nevim jakej je tam tlumic, ale vetsina jde rozebrat i v domacich podminkach - myslim, ze s tim co umis se do toho muzes pustit, kdyztak mi napis do PM kdybys potreboval poradit
ad nastaveni, na dalku tezko soudit - on se casto jako tvrdej tvari tlumic co je mekkej a chodi k dorazu. taky se muze stat, ze je moc velkej rebound a na serii nerovnosti se nestaci vratit.
kazdopadne tlumic nastavenej na jinou motorku nemusi byt to prave. casto se to preplanzetovava.. ale to uz jde blbe baj oko.
jo a taky se neda podvozek naladit tak aby zehlil v malejch i velkejch rychlostech, tzn pokud je tlumeni udelany smerem k track jezdeni tak to v nizkejch rychlostech drnca a jak zrychlujes tak to teprve zacina makat jak ma.
Ja mam ted v TL komplet Ktech vnitrky a pomalu je to strasna koza, ale jakmile rucicka vyleze na 150 tak to krasne "levituje" i na rozbity okresce
Naposledy editováno 28.03.2020 01:30:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Instalace kitu vidlic Racetech
S tím reboundem o tom vím, mám ho zatím asi o otáčku povolenej oproti defaultnímu nastavení. Kompresi sem měl povolenou 2,5 z 3,75, zkusím jak se to bude chovat na obě strany.
jak změřit, do jakýho zdvihu chodí? na vidle si člověk hodí o-kroužek, ale u centrálu? asi tam budu muset lípnout kameru a pak mrknout na záznam
Kocandak - hmm, to je k zamyšlení. Free sag myslíš jenom při váze motorky? Zase ale když povolím předpětí, budu mít velkej static sag, čímž se připravím o kus dráhy tlumiče, takže bude častěji chodit k dorazu?
měkká pružina je tam každopádně, na to si stěžujou všichni kdo se o to zajímají a to předpětí skoro na max pro správnej sag tomu nasvědčuje..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 33 | 16.3.2024 v 17:31 Obo67 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |