globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Instalace kitu vidlic Racetech
2.3.2020 v 18:39
Zdarec, pustil sem se do ladění podvozku na vfru: do zadu přišel centrál z 929, do vidlí pružiny na mojí váhu (0.9N místo původních 0.74), a gold valve kit od racetechu. Na jejich stránkách po zadání kódu z balení a vyplnění typu motorky, váhy a jízdního stylu to člověku vyplkne, z jakých planžet si má vyskládat shim stack.

Co mě zaráží, jsou první dvě planžety co příjdou nejblíž k ventilu - 0.15x13 a 0.10x9. Za prvý v balení vůbec nejsou, a za druhý ta 13mm plně nezakryje tělo ventilu (viz fotky). Není to chyba? Nejsem odborník, ale přeci když zůstanou ty porty na ventilu z půlky odkrytý, tak to nemůže fungovat ne?

Podařilo se mi sehnat tabulku z doby, kdy ještě racetech dával odstupňovanou škálu nastavení , a všechny začínají planžetou 17mm, která krásně pasuje na tělo ventilu. To mi přijde logický

Máte s tím někdo zkušenosti? Ty chybějící planžety není problém u nás sehnat, ale nepřipadá mi to tak správně



1 reakcí na tento příspěvek Instalace kitu vidlic Racetech

27.3.2020 v 21:23 | Nahoru | #1
Dnes projeto, první dojmy: na drobných nerovnostech trochu víc cítím přenos do řidítek, patrně tvrdším low-speed tlumením. Jinak je předek velice slušnej, střední nerovnosti zvládá perfektně. Na fest rozbitejch silnicích mi ale pořád příjde, že by chtělo o planžetu ubrat. 120km nešel víc jak do 2/3 zdvihu. Ale to se těžko odhaduje, protože zadní tlumení je mnohem tvrdší než přední, a přenáší se to. Na vlně je cítit, že předek ji pohltí, a zadek mě nakopne. I s kompresí povolenou na max.
Předpokládám, že zadní tlumič bude muset do servisu - rozebrat ho v domácích podmínkách je asi nereálný?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Instalace kitu vidlic Racetech

28.3.2020 v 01:16 | Nahoru | #2

Martin.z.brna píše: Dnes projeto, první dojmy: na drobných nerovnostech trochu víc cítím přenos do řidítek, patrně tvrdším low-speed tlumením. Jinak je předek velice slušnej, střední nerovnosti zvládá perfektně. Na fest rozbitejch silnicích mi ale pořád příjde, že by chtělo o planžetu ubrat. 120km nešel víc jak do 2/3 zdvihu. Ale to se těžko odhaduje, protože zadní tlumení je mnohem tvrdší než přední, a přenáší se to. Na vlně je cítit, že předek ji pohltí, a zadek mě nakopne. I s kompresí povolenou na max.
Předpokládám, že zadní tlumič bude muset do servisu - rozebrat ho v domácích podmínkách je asi nereálný?



nevim jakej je tam tlumic, ale vetsina jde rozebrat i v domacich podminkach - myslim, ze s tim co umis se do toho muzes pustit, kdyztak mi napis do PM kdybys potreboval poradit

ad nastaveni, na dalku tezko soudit - on se casto jako tvrdej tvari tlumic co je mekkej a chodi k dorazu. taky se muze stat, ze je moc velkej rebound a na serii nerovnosti se nestaci vratit.

kazdopadne tlumic nastavenej na jinou motorku nemusi byt to prave. casto se to preplanzetovava.. ale to uz jde blbe baj oko.

jo a taky se neda podvozek naladit tak aby zehlil v malejch i velkejch rychlostech, tzn pokud je tlumeni udelany smerem k track jezdeni tak to v nizkejch rychlostech drnca a jak zrychlujes tak to teprve zacina makat jak ma.
Ja mam ted v TL komplet Ktech vnitrky a pomalu je to strasna koza, ale jakmile rucicka vyleze na 150 tak to krasne "levituje" i na rozbity okresce

Naposledy editováno 28.03.2020 01:30:22
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 33 16.3.2024 v 17:31 Obo67
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist