potreboval by som poradit ako bezpecne preplachnut chladiaci system na motorke Triumph Speed Triple 955i 2002, to ze to mam vypustit a ako je mi jasne otazka cim to preplachnut tak aby to bolo co najucinejsie, v chladiacej je vidiet neporiadok oranzovej farby, a tiez si niesom isty ze majitel predomnou zvolil spravnu chladiacu kvapalinu takze by som si tiez nahal poradit co tam po preplachu naliat tak aby to bolo s kostolnym poriadkom, v manualoch k tejto motorke pisu ze "BLUE from factory"
za kazdu radu budem rad, dakujem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chladiaci system triumph speed triple 955i 2002 preplach
U těch příkladů vyrezlých hřídelí by mě zajímalo, co tam majitelé měli a jak často kapalinu měnili...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chladiaci system triumph speed triple 955i 2002 preplach
fockewulf píše: cuir> bylo by dobré tu tvou úvahu rozvést oč je třeba Motocool o tolik lepší než G12+ . V mnoha manuálech se uvádí něco ve smyslu "používejte kvalitní nemrznoucí etylen-glykolovou kapalinu naředěnou s destilovanou vodou 1:1"
U těch příkladů vyrezlých hřídelí by mě zajímalo, co tam majitelé měli a jak často kapalinu měnili...
hele k presnym datum se nedostanu, nicmene ta motorka kterou resim takrka od novoty, tak tam vim ,ze byla vzdy jen motocyklova chladici kapalina a byla menena cca co dva - tri roky... Davam to do vsech motorek a ikdyz se na nich pise, ze je muzes redit 1:1 destilkou, tak to nedelam a leju to tam neredene a chladici okruh i ta hridelka byla ve velice dobrem stavu. Konkretne do tehle se dava motul, ale pouzivam i castrol a nebo repsol. Zalezi jak ktery zakaznik chce a vetsinou kdyz objednavam olej tak beru chladici od stejneho vyrobce.
A prave v tom tematu mas 3 motory kde bylo ke kazdemu pristupovano jinak a motor s motocyklovou chladici kapalinou na tom byl nejlepe.
Pravdepodobne to bude i svym zpusobem vyrobni vada / vlastnost a tudiz se tyto problemy nemusi projevovat u vsech motorek, nicmene jak jsem psal..za tech par usetrenejch penez to proste nestoji, protoze nikdo nevime z jakeho materialu jsou hridele vodnich pump, kde je v motoru jaka propojovaci trubicka co pak pri pouzivani jinych kapalin zbytecne vyhnije.
Jeden zakaznik aplikoval do stareho motoru nejaky cistic na usazeniny, kompletne mu to rozezralo veskera stara gumova tesneni a poskodilo hadice. Na flasticce s uvolnovacem bylo napsane at se nasledne aplikuje flasticka ucpavače. To neudelal a chladici okruh byl jak cednik, ale nevsiml si toho a vydal se na vejlet. Motorku nekolikrat po ceste uvaril a praskla mu vlozka ve valci. Takze to bylo na vymenu motoru, protoze oprava by byla nerentabilni.
Takze mnohdy je lepsi do veci ktere funguji nerejpat, nadela si clovek vic skody nez uzitku.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Klíč na utažení řetězu triumph Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955 | Dikobraz | 10 | 20.4.2024 v 20:49 Marty_B |
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
Nenabíjí se baterie Triumph Speed Triple | blážič | 11 | 7.4.2024 v 13:49 JMan |
Sundání olejové vany Triumph Speed Triple | vr46. | 4 | 3.4.2024 v 22:44 Valve |
Nesvítí, nestartuje [1, 2] Triumph Speed Triple | ST4Marc | 47 | 19.3.2024 v 11:05 Maxipes_Fík |