globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tuning fechtla 23
27.2.2020 v 11:00
Čau, chtěl bych si na pionýra udělat tuning (5k,Vape, dellorto).Je lepší tam nechat origo výfuk nebo rezonanční?
Popřípadě nějaký nápady na tuning?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Tuning fechtla 23

27.2.2020 v 11:06 | Nahoru | #1
Hele, napad mam vyborny. Vyser se na tuning a kup si neco, co jede. Pokud je mustang v alespon trochu dobrym stavu, mas lepsi ho prodat nekomu k restauraci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning fechtla 23

27.2.2020 v 11:15 | Nahoru | #2
sramis> Fichtl je životní styl. Upřímně mě nebaví nějaký skútry, kde sedneš, zatahneš za plnyn s jedeš. Je to pro mě lepší než nějaký super sporty. Já si myslím, že je málo "dětí" jako já, který by veteráni bavily.

Tuning fechtla 23

27.2.2020 v 11:22 | Nahoru | #3
Co od toho ocekavaš?

(reakce na) Tuning fechtla 23

27.2.2020 v 11:31 | Nahoru | #4
FICHTLEM> Veteran, mustang, 5k, vape, dellorto.. Nejak mi to nejde dohromady, ale budiz. Pokud chces machrovat, ze mas brutalni valec, bezkontakt a jeste lepsi karbec, tak asi dobry.. Jestli chces aby to jelo, mel bys na ten valec i udelat vyfuk.. Myslim, ze existuje par lidi, co ty valce upravuji a kdyz ti ty kanaly upravi, rovnou ti sdeli, jak by mel tvuj novy lauf vypadat...

1 reakcí na tento příspěvek Tuning fechtla 23

27.2.2020 v 11:44 | Nahoru | #5
Jestli se ptáš na takovou ptákovinu už na počátku, tak se na to vyser...Opravdu tě bude provázet spousty problémů a roho času... Navíc je spousty stránek tak buď googluj nebo poříd 125/2t dt,nsr,mito,kmx a zrenovuj když se chceš vrtat

1 reakcí na tento příspěvek Tuning fechtla 23

27.2.2020 v 11:44 | Nahoru | #6
Jediny co bych na fichtlovi pochopil, je to vape, mozna i s promennym predstihem, co se meni s otackama. Ale nevim, jestli je to dostupny na fichtla. Mozna se to delalo jen na 350 jawky. S tim Vape bys mel klid od stelovani predstihu a mozna by to i bylo prijemnejsi v projevu motorku. Ale nikdy z 50 let stareho motoru neudelas trhace asfaltu. Prijde mi to jako kravina.

Taky jsem ti nikde nedoporucoval skutra. 125cc motorek je jak maku, staci si vybrat. Kapotovany, nahaty, supermoto, chopper... A dokonce to i pojede.

(reakce na) Tuning fechtla 23

27.2.2020 v 11:57 | Nahoru | #7
sramis> Ja bych pochopil i ten valec, karbec, vyfuk atd.. Proc ne? Znam par lidi, ktery to bavi a uzijou si s tim dost srandy, bohuzel to taky neco stoji a nez se do toho pustis, mel bys mit alespon predstavu o tom, co vlastne delas.. V opacnym pripade do toho totiz zahucis ranec a fichtl se v lepsim pripade alespon rozjede..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning fechtla 23

27.2.2020 v 12:30 | Nahoru | #8
srsen600> jelikož mi není ještě 15 a pionýra si "připravuju" na to až budu mít řidičák. Tak proč ne? Jsem si vědom kolik do toho dám peněz

1 reakcí na tento příspěvek Tuning fechtla 23

27.2.2020 v 12:31 | Nahoru | #9
Jaký máš odhad, jen pro představu?

(reakce na) Tuning fechtla 23

27.2.2020 v 12:58 | Nahoru | #10
FICHTLEM> no připravuješ si ho na to až Ti bude 16 a to už můžeš řídit od základu lepší stroje jak bylo naznačeno výše - pokud si s tím chceš hrát neb tě baví s ev tom hrabat pak jo..jestli to má být kvůli jízdě tak je jednodušší, levnější a lepší si pořídit jiný stroj

Tuning fechtla 23

27.2.2020 v 12:58 | Nahoru | #11
No asi takhle! Když upravíš válec, zapalování, karburátor, bude to chtít upravit i výfuk a nejen to, při tom zvýšeném výkonu to bude chtít lepší chlazení takže i jinou hlavu. Při všech těch úpravách to ale nebude stíhat převodovka, takže to bude chtít inplantovat převodovku se čtyřmi kvalty a aby to slušně točilo, tak to bude chtít také úpravu klikovky ) zmenšení setrváku, vyvážení s jednokroužkovým pístem a vyplnění prostoru setrváku v karterech podkovou. Pak to pojede jak z praku, ale nikdy se na tom nesvezeš na silnici bez riskování papírů. V tomto stavu ti totiž mustang nikdy neprojde technickou. Bude dobrý leda na okruh, nebo motocros trať Hodně štěstí při úpravách, až to dokončíš, tak tu bude přes dvacet

Tuning fechtla 23

27.2.2020 v 13:18 | Nahoru | #12
U nás na vsi dávali klici výfuk hikone jako první věc páč laďák p*čo! Jelo jim to ale úplně stejně nah*vno jako všem ostatním (já už měl 175ccm a všichni jsme lítali jen po lesích kolem). Osobně bych fichtla nechal v originálu, ty prachy za to (tuning) nestojí a ve výsledku ještě celý stroj znehodnotí. Jezdil jsem s partou (asi 20 kusů) fichtlařů, každej stroj byl jinej, každej jinak zanedbanej / vyšperkovanej a všechny jeli úplně stejně (pokud jeli) jedinej rozdíl byl v množstvé produkovaného čoudu V 15ti letech bych byl rád že nemůsím chodit pěšky a fichtl by polknul pro začátek dosti času při běžné údržbě, na tuning by nezbyl čas protože od 16 by přišla 125ka a ta už je o mnoho zajímavější.

Tuning fechtla 23

27.2.2020 v 14:34 | Nahoru | #13
tak pokud víš, co to bude stát, tak předpokládám, že máš i odpovídající strojní vybavení. V takových úpravách utopíš 30-40 tisíc, jak nic. S úpravou sání jde úprava výfuku jaksi automaticky, jde-li o 2T motor. Vape ničemu v tomto ohledu nepomůže, spíše naopak. Jedno magneto vyměníš za jiné. Navíc s větší setrvačnou hmotou. Jak psal Uďa, budeš řešit i chlazení, úpravu spalováku a převody. Následně budeš řešit i brzdy, protože sériové to nedají. A když bude hotovo, zjistíš, že to nedá rám a přední vidlice. Takže směle do toho..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning fechtla 23

27.2.2020 v 14:39 | Nahoru | #14
karavanista> nečekám od toho nic velkýho, jenom ho chci trošku "potunit". vím, že to nepojede bomby 100 km/h, ale těch 70-80 bych od toho čekal

Tuning fechtla 23

27.2.2020 v 15:24 | Nahoru | #15
No až to bude mít výkon, zjistíš že to nepůjde uridit a ubrzdit. Za mě dej to do origo stavu. Jediné VAPE má cenu. Mám ho v simu taky. Jen přestavba motoru na 80ccm mě stála v dílech tis a to mám původní převodovku.. A VAPE další 4 tis.. Radsi nepočítám.

Naposledy editováno 27.02.2020 15:30:31

(reakce na) Tuning fechtla 23

27.2.2020 v 15:27 | Nahoru | #16
FICHTLEM> Ahoj !
Vlastne sa to už popísalo, skúsim zhrnúť. Pekná vec sa tomu tak venovať, len nemal by si to prehnať. Hranicu ľahko prekročíš. Potom už to nebude ono.
Poznám aj ja Fichtliarov čo dajú aj tých 100 -áno sto- za hodinu. Ale karburátor neviem z čoho, plus čerpadlo na benzín, valec asi 5K, na mieru robená-skrátená ojnica, k tomu valec, hlava ako tanier kvôli chladeniu, pneu sliky atd atd atd
A konečná otázka ... brzdy.. ako to spomalíš v prípade núdze ?
Aby bolo jasné nechcem ťa odhovoriť, ani prehovoriť na iné "lepšie"
Ak budeš usilovne gúgliť, nájdeš fóra kde sa vyslovene tomu venujú aj poradia kde čo kúpiť.
Skôr by som ti upriamil pozornosť nie na tuning, ale na uvedenie do stavu spoľahlivejšej prevádzky. Rozober to, všetko vyčisti, dotrhané šróby vymeň, ložiská, bowdeny, guferá tiež. Karburátor nechaj origo, len ho vyper v ultrazvuku. Daj nové tesnenia, motor, prevodovka, ozubené kolesá, spojka, hojojój ... kolesá, výplet, brzdy, čo som vynechal ... elektrika, svetlá, nestačilo ? Sedadlo, farba, pneu !
Chlapi nechajte ho ! Zachránená duša. Ukážte chlapcovi motorku, a nikdy nebude mať peniaze na drogy !

Tuning fechtla 23

27.2.2020 v 15:35 | Nahoru | #17
Čau, a máš s tým kde jazdiť? Pýtam sa, lebo tu u nás sa jazdí Piionier Cup a je to fajn sranda. dá sa voziť aj bez papierov je to uzavretá motokrosová trať. Jazdia sa rôzne kategórie podľa stupňa úprav, tam by si sa našiel. A si aj zapretekáš A ťa nebude nikto buzerovať, že mu jazdíš po pozemku. A máš vôbec toho Mustanga? Aspoň? Držím palce a nech sa darí.

2 reakcí na tento příspěvek Tuning fechtla 23

27.2.2020 v 17:56 | Nahoru | #18
Nevyplatí si pořídit radši 70 cm3 válec?

(reakce na) Tuning fechtla 23

27.2.2020 v 18:33 | Nahoru | #19
FICHTLEM> Tridsať rokov dozadu sme vŕtali ČZ 175 na obsah cca 220 ccm. Čiže zvýšenie obsahu o zhruba štvrtinu. Boli s tým problémy, trpela spojka, horné ojničné ložisko, menilo sa tryskovanie, prevody...Ty chceš zvýšiť obsah o tretinu. Odpovedz si sám.

Tuning fechtla 23

27.2.2020 v 18:42 | Nahoru | #20
rozpadne se v prvním dějství,brácha ho koupil nový v roce 1983,víc nachodil jak najezdil.po 1000 km se vysypala-ulomila hřídelka v převodovce,hned na to indučka,a pak milion dalších radostí.naštěstí mu ho pak nějaký sebevrah a dobrodruh ukradl.

(reakce na) Tuning fechtla 23

27.2.2020 v 18:54 | Nahoru | #21
FICHTLEM> hod odkaz prosím. Díky.

Tuning fechtla 23

27.2.2020 v 20:21 | Nahoru | #22
Jestli chces hlavne jezdit,tak to zgeneralkuj,dej treba vape a nic nevymejslej...utopis v tom akorat prachy,cas a vysledek bude ze to nebude pouzitelny do provozu...dej ho doporadku a prachy za hustovejfuk a ladeni na brzde radsi projezdi...a pokud mas tolik penez tak si nech mustose a prikup neco trosku lepsiho-DT,dandy....ale jestli chces ladit kazdyho ponika tak mrkni tady klukum co zavodej do profilu a tam nasajes spoustu inspirace

Tuning fechtla 23

27.2.2020 v 20:31 | Nahoru | #23
dobře udělaný zgenerálkovaný fichtl v origu dokáže dát 70-75 po rovině. Hlavně ono v těhle rychlostech stejně nestíhá už ani rám, tlumiče a ani brzdy. Takže doporučím - dobře seřídit v originálu, musí 65 dát a pak si zkusit rychle zastavit. Pak zjistíš, že to nemá smysl.

Tuning fechtla 23

27.2.2020 v 21:34 | Nahoru | #24
O brzdách, podvozku, úpravách a dalších věcech tu padlo mnoho hoven, polopravd a tak dál..

Zde se autor kloudné odpovědi nedočká. Doporučím jen gůůglit a gůůglit. Je plno stránek a plno možností. Je demokracie

A začal bych otázkou, co od toho očekáváš, kolik na to máš, a jaké máš zkušenosti s laděním.. A v neposlední řadě jak jsi levej. Dvoutakt je živočich, kterému musíš naslouchat. Na vše odpověz sobě

Tuning fechtla 23

28.2.2020 v 08:35 | Nahoru | #25
Dcera chtěla též jezdit v 15-ti. Po zjištění ceny řidičáku AM a jeho nemožnosti rozšíření na A1 (vše znovu a znovu zaplatit) jsem ji usměrnil na počkání do 16-ti. V 16-ti si nadiktovala silničku-zalehávačku a od té doby si hraju s laděním a můžeš se podívat na mém profilu jak to dopadlo. Dneska je jí 20 a jinou motorku nechce, plně jí vyhovuje ta co dostala v 16-ti letech. Jen pro upřesnění měří 159 cm a váží 50 kg. Takže by ani těžší nezvládla.

Tuning fechtla 23

28.2.2020 v 17:12 | Nahoru | #26
Deti,deti, ja zazil casy, kdy Mustang byl top novinka trhu. 40 let jsme to pak marne ladili. A to pro nas delala Avie, tovarna ma letadla. Znalosti, material, stroje a cas zadarmo, resp. krabicku cigaret ci lahev rumu.
Nejvyssi fun efekt( i prodejni cena) je puvodni origos stav.
A proc? No protoze jsme vsechny dostupne uz davno rozmrdali, resp. vytunili!

1 reakcí na tento příspěvek Tuning fechtla 23

28.2.2020 v 18:33 | Nahoru | #27
Mustanga nemůžeš řídit s AM,bohužel.
Ale třeba Betku, Jawu Robby, nebo Romet s čínským lezatym motorem 50cc a rychlosti 45km/h v papírech bys mohl.
Dá se na to sehnat spousta tunning dílů, klidně i celej motor 125cc.
Pak to bude "legální ilegál" co pojede, oproti fichtlovi to bude i spolehlivý a nakonec možná i levnější...

Naposledy editováno 28.02.2020 18:43:01

(reakce na) Tuning fechtla 23

28.2.2020 v 18:52 | Nahoru | #28
callowsick> S tim AM mne to nedocvaklo.
...Kde jsou ty casy, na moto v 17,povolavak a z vojny papiry na vse co na kola a pasy. Pavda, E chteli praxi, na tu 2 roky vojny nestacily.
Prefokoukly drevnaty gumy na pajdajicich dratenych kolech, 120 km na tachaci, kdyz uberes tak se kousne, ve predu 6V jarovka v osleple parabole.
Tahle zemne uz fakt neni pro stary.
Zmenim si nick na zombie.

Naposledy editováno 28.02.2020 18:53:49

1 reakcí na tento příspěvek Tuning fechtla 23

28.2.2020 v 18:56 | Nahoru | #29
E mám z vojny bez praxe, je to jen štempl. Technik roty byl zkušební komisař. I motorky kluci dostali do řidičáku.
A proč je v nadpisu "Fechtla"? Za mě to byl vždycky Fichtl.

Naposledy editováno 28.02.2020 19:00:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning fechtla 23

28.2.2020 v 22:28 | Nahoru | #30
mito7> Asi tak nejak.
Docela mne zacalo zajimat PROC fichtl/fechtl?
Dokonce jsem slysel slovo fekal. Ale to mi vzdy prislo ponekud dehonestujici. U mas to byla kategorie, pajonyr, jedno/dvou sic.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 23 Mustang vynechává na trojku Jawa 50/23 Mustang jirkaven 13 12.4.2024 v 08:48 jirkaven
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 13 25.3.2024 v 11:50 papiboy
JAWA 21 přechod volnoběh provozní r... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 2 23.3.2024 v 14:06 moje-moto
Olej do methanolu Jawa 50/23 Mustang Matmote123 28 22.3.2024 v 11:55 assassin
Spojka jawa 50 Jawa 50/23 Mustang Matmote123 6 6.3.2024 v 07:00 Johny_Servis


TOPlist