hele já tu motorku neznám, ale třeba u ninji sem dal normální ladák a všechno stejný, svíčky, výkon atd (vzhledově, pocitově), pak sem na ní dal tu dnes hodně moderní super krátkou koncovku, co je o 40cm kratší než origo a vata v tom snad ani není (skoro) a v nízkých to ztratilo, i tak, ale jela úplně normálně (časem sem ten výfuk stejně prodal, vadilo mi to ), pak sem měl ktm, na tu sem dal ladák se svodem a ta už dokonce i chcípala, dost záleží jak je původně motorka naladěná, jestli je víc bohatá a nebo už i v základu trochu chudší a taky jestli má původně jen koncovku a nebo dva tlumiče+ kat, vím, že si se ptal na konkrétní zkušenost, ale věřím tomu ,že i stejný motor bude na ten výfuk reagovat odlišně ( když zajdeme do detailů ) ta mapa, nebo případně jen kontrola na brzdě, je pokaždé jistota, dost mi to připomíná téma ohledně otevřených filtrů, kde u jedné motorky to přidá u druhé ubere výkon, u jedné totiž vzduch omezuje filtr a u druhé velikost nasávání do boxu a tím pádem to filtr až tak moc neovlivní, ale i tak se to bude lišit kus od kusu, žádný motor nebude nikdy stejný jako ten druhý i když "totožný"
brzda bude jistota
záleží jak moc seš důkladný