globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pepoš-moto Břeclav
Dobrý den

Rád bych se podělil o velmi,ale velmi špatnou zkušenost s motoservisem Pepoš-moto. Jsem majitelem tedˇ už pět měsíců nejezdící Yamahy MT 09. V září minulého roku jsem kontaktoval pana Radkoviče s tím, že mám Mtčko z Francie které je uškrcené na 78kw a jestli by ho dokázal otevřít. Pan Radkovič říkal, že to není vůbec žádný problém a s tím, že mám full systém od Miww tak mi tam dá mapu pro již zmíněný Miww. Slovo dalo slovo, vymontoval jsem jednotku a hurá do Břeclavi(pro mě 300km). Pan Radkovič na mě působil sympaticky a vypadal, že své práci velmi rozumí...... Po pěti minutách bylo hotovo, tak jsme ještě prohodily pár slov, podaly si ruku,vyrovnali se a já vyrazil k domovu. Po namontování jednotky zpět na moto, moje MTčko ani neškytlo......úplně jsem se zhrozil..... A co teď???? Zavolal jsem zpět do servisu a danou situaci jsme začali nějak řešit. Domluvili jsme se, že jednotku pošlu zpět a pan Radkovič, který chybu uznal, jí napraví...... Za pár dní byla jednotka doma tak jsem to šel vyzkoušet. Tentokrát motorka nastartovala, ale bohužel svítila oranžová kontrolka motoru. Zase jsem kontaktoval servis s tím, co mám dělat. Po snaze vymazat chybu, která bohužel nešla, jsme se domluvili,že naložím MTčko na káru a přijedu do Břeclavi (opět 300km). Po přijetí do servisu se pan Radkovič snažil svojí již uznanou chybu opravit, ale bohužel to se nezadařilo. Jelikož mi pan Radkovič zničil jednotku, která nová stojí cca 32 000 kč, jsme se domluvili, že to dáme na jeho pojistku k podnikání. Podali jsme si ruku a já vyrazil smutný domů......

Měsíc utekl jako voda a já čekal že se mi někdo ozve......bohužel, to se nestalo, tak jsem začal pana Radkoviče uhánět. Když jsem se sním skontaktoval, řekl mi, že to pojišťovna zamítla a že nemůže dát tolik peněz na novou jednotku. Řekl že jednotku objedná na ebay a že do týdne je tady. Neměl jsem s tím žádný problém a šel rozebrat motorku. Po čtrnácti dnech jsem zase musel já zavolat kde je problém,že si myslím, že jednotka už by měla tady být.....Pan Radkovič řekl že se na to podívá a dá mi vědět......Po nějaké době se mi ozval s tím že to česká pošta nedoručila.....ach jo..... a že to objedná znovu.......To taky udělal. Bylo to kolem poloviny prosince. Pan Radkovič řekl že až to příjde, že osobně přijede,a vše napraví. Domluvili jsme termín a přibližně hodinu kdy přijede. Řekl jsem si že je to celkem dálka a že by bylo dobré pana Radkoviče před prací pohostit. Tak jsem pro něj uvařil luxusní oběd. Když se blížila polední hodina, tak jsem mu zavolal kde je atd. Řekl že zaspal a že vlastně nepřijede. Že jednotku tedy pošle.Když jsem balíček rozbalil a kontroloval jsem jestli je vše jak má být,tak jsem zjistil, že je jen jeden černý klíč a ten červený je úplně z jiné motky. Kontaktoval jsem Pana Radkoviče a bylo mi sděleno, že to není vůbec žádný problém, že se dnes dají klíče namnožit i z toho černého a že mi přidělá další dva. Hlavně, ať vyzkouším jestli funguje jednotka. Přehodil jsem zapalovaní i jednotku a MTčko nastartoval.......Chyba zmizela a zdálo se, že vše funguje jak má.

Ale bohužel jen do zkušební jízdy. Zjistil jsem,že MTčko jede jen 160km a zde začíná omezovač . Pan Radkovič objednal jednotku s ABS, zatímco já mám motku bez ABS a mám snímač rychlosti na převodovce. Pan Radkovič opět řekl, že to není problém a ať mu to pošlu zpět i s tou originální(poškozenou)jednotkou, že to napraví. Tak jsem vše poslal a čekal a čekal a čekal....

Tady se jednání pana Radkoviče změnilo a přestal mi brát telefony. Po nějaké době mi přišla sms ,že nemá na starosti jenom mě a že nemůže být furt na telefonu,že má svých starostí dost. Nevzdal jsem to a zkoušel jsem mu volat dál. Po nějaké době mi to konečně zvedl, že mi jednotku do konce týdne pošle.

Samozřejmě nic nepřišlo a Pan Radkovič telefony nebere. Já mám pět měsíců MTčko rozebrané a nevím kdy bude jezdit.....a to se blíží sezona.....
Poraďte co s tím.......?????
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Pepoš-moto Břeclav

22.2.2020 v 17:51 | Nahoru | #1
Co zkusit originální servis?

Pepoš-moto Břeclav

22.2.2020 v 18:06 | Nahoru | #2
Rád bych....ale mojí originál jednotku má pan Radkovič nehledě na to že to zkoušel několikrát přehrát a nic nepomohlo.....dle jeho vlastních slov nenávratně zničená......

Pepoš-moto Břeclav

22.2.2020 v 18:29 | Nahoru | #3
Vždy si říkám že kdyby se mi stalo něco podobného tak vemu pár kámošů a zkusíme pánovi domluvit. Samozřejmě v rámci zákona?

Recenze Google

Nevim jakej je to mechanik ale ma chovani hospodskyho psa. Telefony nebere, obcas ho polozi a napise ze se ozve a uz nezavola, jen obcas odepise na mail a moje zkusenost: Zacatkem tydne sme se domluvili ze k nemu prijedu az z prahy kuli prehrani ridici jednotky, v utery jsem mu napsal ze prijedu cca v 10:30 (koupil jsem jizdenky za 600), ve stredu ho prosim aby mi napsal cenu prehrani ( neodpovedel), ve ctvrtek ho znovu prosim aby mi napsal kolik to bude stat a prekvapive znovu neodpovedel no a v patek mi prisel mail ze nema cas.

Naposledy editováno 22.02.2020 18:32:19

Pepoš-moto Břeclav

22.2.2020 v 19:39 | Nahoru | #4
Áha... Tak to je blbé. Snad jen obrátit se na PČR. A to třeba z toho důvodu, že drží tvou věc (jednotka) a nehodlá ji vrátit a pak tu máš reklamaci práce. S tím už by snad šlo něco dělat. Pokud majitel neodpovídá, jiné řešení nejspíš nebude. Pořád si tu jednotku můžeš koupit novou, což určitě nechceš.

1 reakcí na tento příspěvek Pepoš-moto Břeclav

Skvělá odpověď, děkuji! 22.2.2020 v 19:45 | Nahoru | #5
Ahoj, též mám s tímto servisem špatné zkušenosti. Koupil jsem Kawasaki zx10r 2019 s tím, že chci na motorku ECU flash. Všichni říkali, že je top servis. Jsem z Pardubic, též to není za rohem, ale víš jak, kvalita je důležitá, kort na motorce za 430 000 korun. Na objednaný termín jsem dojel, na jednotku se ihned vrhnul a já se těšil, jak bude motorka konečně fungovat s otevřeným značkovým výfukem, bez katalyzátoru a emisních nesmyslů. Jako člověk je fajn, pokecá, vysvětlí, po 3 hodinách jsem viděl, jak motorku ještě dolazoval na brzdě, říkám si, no konečně to mám. Možná jsem vůl co to nezkusil, ale přeci jen si s tím hrál na brzdě, tak mě to ani nenapadlo, navíc mě bylo jasné, že to projel kolem servisu a už jsem chtěl jet domů, neměl jsem to pár kilometrů. Zaplatil jsem, pokecali jsme a pohoda . Druhý den jsem se jel se projet. Zmáčknu spojku, vezmu trochu za plyn a Ninja začala držet cca až 3000 otáček a divně se houpala, nepravidelný chod a trvalo ji po každém zmáčknutí spojky cca půl minuty, než ze 3 tisíc otáček, spadla na ty správné. Nasranej jsem zavolal, řekl mu to, objednal se, přes tu dobu samozřejmě nejezdil a čekal. Po další návštěvě, kde jsem opět promrdal peníze za naftu a půjčenou dodávku, nehledě na to, že jsem celý den nebyl v práci, jsem opět nadšený nebyl. Hrabal se v tom, řeči okolo, různě přehrával a dokonce, dodám konečně i pořád projížďel, včetně mě, jenže mě už to tak lezlo na nervy a přišlo mi, jak když už neví co s tím má dělat, ale přeci jen otáčky už byly v pořádku.... Naložím motorku, jedu domů a druhý den asi po 50 km. jízdy zjistím, že ta motorka jede úplně nahovno, má asi 5 chyb, volám mu zpět a on, že udělal vše co bylo v jeho silách a že to vidím až moc bledě... Motorka se houpala, házela špatné teploty, v otáčkách někdy klesla, jindy opět držela 3 tisíce atd a to měla najeto 2 500 km. Vždyť přeci v Americe to borci naladí a je to úplně boží motorka... Volal jsem cca 10 lidem co ladí motorky a ty samozřejmě věděli kulový, pokud tu motorku nepřivezu. Dokonce dva z nich řekli, že Pepoš umí ladit straší motorky, ale novým nerozumí a doslova se na nich učí. Další telefony, domlouvání, ať to nahraje zpět, do původních hodnot. Díky bohu mě řekl, že přijede do Pardubic, měl cestu okolo, opět jsem nejezdil a čekal. Říkám mu, jo super, přijedeš a nahraješ zpět, ale momentálně ji mám v provizorní garáži, kde není elektrika a nemám tam nářadí, jasný, pohoda. Přijel, začal rozdělávat motorku, já mu naštěstí půjčil nářadí, asi ho neměl, protože potřeboval plochý šroubovák na povolení šroubů u jednotky a pak konečně do původního stavu přehrál jednotku u mě doma na chodbě na zemi, kde na něj ráno koukala moje rozespalá přítelkyně, protože jsem mu přeci řekl, v té garáži není elektrika. Řeknu vám už nikdy více. Teď mám Yamaha R1 2020 a kolem Břeclavi s ní pojedu pokaždé velkým obloukem ;) PS : peníze samozřejmě žádné nevrátil, viz za špatně odvedenou práci, nebo alespoň za naftu a podobně.

Naposledy editováno 22.02.2020 20:34:27

Pepoš-moto Břeclav

22.2.2020 v 20:12 | Nahoru | #6
Noooo tak to čtu nerad. Koupil jsem MT 10 a chtěl jsem mu to dát na ledeni jednotky a výměnu výfuku i s decatem... Ale když to tak čtu. To jsem zvědav co se z toho tady vyvrbi. Jsem na něj slyšel jen chválu a tohle mě dost překvapuje....

4 reakcí na tento příspěvek Pepoš-moto Břeclav

22.2.2020 v 20:40 | Nahoru | #7
Tak to máme 3 nové nebo zánovní motorky - proč si to doprdele pořizujete, a ještě za tolik peněz, když vám to nestačí a potřebujete to mermomocí nechat rozjebat? Každý by měl být vědom, že podstupuje riziko a toto riziko taky potom nést. To není chip tuning nějakého TDI, kde je jedno, kolik tam přidám nafty, když to pracuje s přebytkem vzduchu. Navíc čím novější hardware, tím komplikovanější může být software s různýma kličkama od výrobce, aby to v garáži jednoduše ojebat nešlo.

(reakce na) Pepoš-moto Břeclav

22.2.2020 v 20:49 | Nahoru | #8
Kohlstein> tohle je určitě pravda, ale jestli je to jen z půlky pravda ty příběhy, tak teda obdivuju trpělivost s tím člověkem a nechápu takové jednání, právě proto že se jedná o stroje s nemalou hodnotou. Tohle je tak na úrovni garážoveho autorizáku na pionýry.

(reakce na) Pepoš-moto Břeclav

22.2.2020 v 20:56 | Nahoru | #9
Kohlstein> ale, ako toto môžeš napísať. Nikto ich na riziko neupozornil. keby im povedal, dobre, skúsim to ale na vaše riziko nemusí sa to podariť ale ako chcete, tak to by bolo iné. Je to služba, tovar ktorí si chudáci zaplatili a dostali prdlajs.

PS: ako som to tu čítal nižšie, možno im to aj povedal.

Naposledy editováno 23.02.2020 07:42:19

Pepoš-moto Břeclav

22.2.2020 v 21:04 | Nahoru | #10
Kohlstein, co to meleš, proč bych měl jezdit na 15 let starý jebce, když chci novou, ale každá nová věc je postižená emisními limity a proto existují servisy, které je umějí obejít, zabývají se tím, mají na to certifikát, jsou na to specialisti, dělají to několik let atd. To že to ten dotyčný neumí, zkurví to, je věc druhá. Ty si taky raději nedáš na barák novou střechu, protože nechceš nést riziko, že bude ještě horší než ta co ti do ní teče? Navíc pokud jsi četl pozorně, zakladatel toho příspěvku, dopadl dost zle a to i z důvodu špatného jednání a to je věc další.

(reakce na) Pepoš-moto Břeclav

22.2.2020 v 21:05 | Nahoru | #11
Lukkk> Taky dost silný kafe.......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepoš-moto Břeclav

22.2.2020 v 21:07 | Nahoru | #12
Kohlstein> většinou s tebou souhlasím, ale teď jsi dle mě mimo mísu. Proč by si lidi nemohli kupovat nový motorky? Proč by měli přijímat riziko toho že jim to někdo posere jen proto že to není autorizak? Když se tím živí a má na to vybavení měl by taky poskytovat služby se zárukou. Když se to nepovede, což se může stát. Tak by měl dotyčný vše vyřešit reklamací. Nevidím na tom nic špatného.

(reakce na) Pepoš-moto Břeclav

22.2.2020 v 21:07 | Nahoru | #13
Kohlstein> Kdyby mě na to riziko alespoň upozornil....Ale pan Radkovič mi řekl že MTček udělal spousty a že není žádný problém......

1 reakcí na tento příspěvek Pepoš-moto Břeclav

22.2.2020 v 21:26 | Nahoru | #14
Zkus podobný (raději kratší) příspěvek napsat na jeho facebokové stránky, tam je vidět že pan Radkovič reagoval nedávno na negativní komentář. Sice asi nic moc nevyřešíš, ale recenze... Jestli se tedy celá věc udála přesně tak, jak jsi ji popsal.
Jen mne zajímá, píšeš, že motorka byla "uškrcená" na 78kw s plným výfukovým systémem Mivv. Tipuji ročník 2015 či starší, má výkon cca 85kw, proč by někdo snižoval výkon o pár kw ?

1 reakcí na tento příspěvek Pepoš-moto Břeclav

22.2.2020 v 21:32 | Nahoru | #15
Nejsou tyto úpravy na řídící jednotce bez záruky? A pokud bys chtěl vést nějaký spor, máš od něj nějaký zakázkový list nebo fakturu? Já osobně bych u nové nebo zánovní motorky do takového rizika nešel. Pokud se mi zdá že to málo jede asi bych koupil jinou.

(reakce na) Pepoš-moto Břeclav

22.2.2020 v 21:58 | Nahoru | #16
Badyss> Děkuji za nápad....... Popsal jsem to dost přesně..... Ročník MTčka je 2014 a je to dovoz Francie a plný výfukovým systémem od Mivvw jsem tam dokupoval já.......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepoš-moto Břeclav

22.2.2020 v 22:08 | Nahoru | #17
miki83> Lidi ať motorky kupují. Ale je 118kW u naháče MT-10 málo?
O.T. - Taky znám jednoho, co provedl dekat a "lepší výfuk", a jediný efekt je, že když jede 120, protože to tam o moc víc fakt nejde, tak o něm vím 2 minuty předem, a celou tu dobu to zní jak nějaká kokta. Ale každý má jiné potřeby. Někdo potřebuje dát včas vědět, že se blíží k benzínce, já radši jezdím nenápadně, abych si mohl některý úsek zkusit i víckrát, bez toho, aby na mě místní brali vidle.

Pepoš-moto Břeclav

22.2.2020 v 22:09 | Nahoru | #18
Dave, pokud se udělá ecu flash a motorka je v záruce, tak při reklamaci na motor a elektroniku u dealera , na to mohou přijít a můžeš mít smůlu. Ale, u dané osoby, která ti ecu flash dělá, ti na to samozřejmě záruku, za provedenou práci dát musí, nebo by měl. Ps: jel jsi někdy na nové motorce, co má euro 4, teď R1 už euro 5? Ta motorka v uvozovkách jede nahovno a hlavně nemá zvuk. Všechny nové motorky, jsou bohužel naladěné tak, aby hlavně plnily emisní normy. Takže koupil bych si výkonnější motorku, jak píšeš, je hloupost. Někdo to dělá tak, že sundá katalyzátor, narve tam laděný výfuk a neřeší v uvozovkách špatný poměr paliva, vzduchu a časem případné škody, nějaký výrobce, ke kompletnímu výfukovému systému, má připravenou mapu, ale ne každý. Takže si vyber, buď budeš jezdit s motorkou co nemá zvuk a jede o 20 procent méně než by měla, nebo uděláš ecu flash a motorka pojede tak jak má se správným poměrem paliva a zároveň přijdeš o záruku a nebo tam jen narveš výfuk, sundáš katalyzátor a budeš se modlit, aby se ti nezkurvily třeba ventily ;)

(reakce na) Pepoš-moto Břeclav

22.2.2020 v 22:14 | Nahoru | #19
dave-lister> Další aspekt je, že s takovýmto zásahem do palivové soustavy s tím vlastně nesmíš na silnici. Když by do toho sporu chtěl někdo zatahovat policajty, tak by měl dopředu sakra rozmyšleno, co jim bude vykládat.

Pepoš-moto Břeclav

22.2.2020 v 22:22 | Nahoru | #20
Kohlstein

Pepoš-moto Břeclav

22.2.2020 v 22:27 | Nahoru | #21
Jenom vul si necha rozhodit novou masinu v zaruce u nejakeho amatera v pofiderni garazi kvuli placebu. Nicmene kazdemu, co jeho jest. Ja bych se stydel se tim jeste chlubit.

1 reakcí na tento příspěvek Pepoš-moto Břeclav

22.2.2020 v 22:41 | Nahoru | #22
Pepoš je dobrej chlap na pokec, šikovnej stuntrider, dobrej mechanik na starší motorky, ale moderní elektronika posledních let je už trošku jinde..

Pepoš-moto Břeclav

22.2.2020 v 22:44 | Nahoru | #23
Ty vole koukám tady je banda Viz nějaký Baldric No máš pravdu byl jsem, jako zakladatel tohoto tématu v pofiderní garáži a víš vůbec to, že ladí teď motorku Holáňovi Jestli dobře, to dle mých špatných zkušeností ti neřeknu, kort když ladí stejnou motorku jako mě ale asi jsi pochopil, že to co jsi napsal, je úplná píčovina.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepoš-moto Břeclav

23.2.2020 v 00:10 | Nahoru | #24

Ondros píše: Pepoš je dobrej chlap na pokec, šikovnej stuntrider, dobrej mechanik na starší motorky, ale moderní elektronika posledních let je už trošku jinde..



By me docela zajimalo, kdo jinej u nas umi upravovat originální jednotky novejch motorek? Navic lip nez pepos? Ja trosku tusim jaky vybaveni na novy motorky ma, jak se s tim pracuje a rozhodne bych nerekl, ze nove elektronice nerozumí. Tyhle negativni reakce jsou pro me docela prekvapeni, to nepopírám. Ale zrovna treba ta francouzská ecu muze byt problem. Ta jednotka muze mit v sobe nejakou atyp vec se kterou se ten sw pere. Porad ty jednotky “hackuji” jen lide, rozhodne tohle nema podporu z továrny apod. Autorizak nic takoveho neumi.

I Yamaha tohle ofiko resi tak, ze pro provoz mimo komunikace prodává yec zavodni elektroniku ... zadny flashovani origo jednotky

1 reakcí na tento příspěvek Pepoš-moto Břeclav

23.2.2020 v 00:31 | Nahoru | #25
Assasin, mě teď řekli v Yamaze, že na kompletní systém akrapovic, mají na R1 nějaký program, mapu, kód, který nahrají do jednotky a vyřešeno...

(reakce na) Pepoš-moto Břeclav

23.2.2020 v 02:38 | Nahoru | #26

assassin píše: Tyhle negativni reakce jsou pro me docela prekvapeni, to nepopírám.



No nejsi sám. Mě to taky překvapuje. Rád bych slyšel i druhou stranu. Dostal jsem na něj tip že je u nás na tohle nejlepší. A najednou toto. Nebudu spěchat s tím decatem a uvidíme, budu to sledovat.

Nikdy jsem u něj nebyl, ale podle vybavení a doposud kladných recenzí bych řekl že nejde o garážníka.
Navíc jsem mu párkrát psal a vždy bez problémů odpověděl.

Naposledy editováno 23.02.2020 06:45:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepoš-moto Břeclav

23.2.2020 v 02:50 | Nahoru | #27

Kohlstein píše: miki83> Ale je 118kW u naháče MT-10 málo?



Ne to není. Je to jedna z věcí kvůli kterým jsem MT koupil. V běžném provozu to ani nevyuziju, ale je to tam kdyby... Nový proto, protože jsem chtěl mít aspoň jednou v životě motorku s nulou na tachometru a sám si jí pořádně zajet....
Co ale je slabina je právě ten katalizator. Výfuk samotný nic neřeší. Origo je otevřený stejně jako Akrap, SC a další. Tudíž je na snadě že ho lidi včetně mě dávají nebo chtějí dát pryč.
Navíc třeba já konkrétně to nechci řešit kvůli navýšení výkonu ale kvůli sladění.

3 reakcí na tento příspěvek Pepoš-moto Břeclav

Skvělá odpověď, děkuji! 23.2.2020 v 06:50 | Nahoru | #28
Pepoš umí všecko a je to sympqťák, pustí se do všeho, ničeho se nebojí. Motorku mu necháš hezky v prosinci nebo listopadu, aby měl čas ji nachystat, on ti ji pak rozhrkanou dodělává v květnu den před prvníma okruhama (protože toho má moc a zranil se mu mechanik). Když pak na okruhu sedneš na moto tak je je znát že ho měl v rukách profík. Podvozek má blbě hladiny, nedá se seřídit ani podle manuálu, třeba ti vypadne šroub od zadního tlumiče, nebo ti vynechávaj po pár zatáčkách do té doby precizní brzdy, točící se hefty, povolující řidítka, to že ti nevrátí původní díly, tk to asi nebudem řešit, to sou malichernosti za pár tisíc. Taky ta zmiňovaná ebay, to ti tam dá čudlíky co vypadaj jako alphatechnik, ale holt ho stály stovku z číny a ty pak celou sezonu řešíš, proč to z nočeho nic zkratuje a vypne. Dokáže rozjebat motorku jak za sto litrů, tk i za milion, ale vždycky ti dá grafík z brzdy jako bonus. Takových zkušeností máme. Sou cca 3 roky starý a staly se mně a mým kamarádům a bylo jich víc, jen prostě mozek je v tomhle směru milosrdný. Jen jedno to má s těmi dalšími společné a to, že když to posere, tak se k tomu umí postavit a prostě přestane komunikovat, případě neodbytnosti je agresivní. Ale jinak jak říkám, sympaťák a myslím, že je důležitý k němu moto dát, zkušenost je nepřenositelná a důležitá pro budoucnost.

Naposledy editováno 23.02.2020 08:05:20

(reakce na) Pepoš-moto Břeclav

23.2.2020 v 07:43 | Nahoru | #29
IIIpivo> no pane jo...

(reakce na) Pepoš-moto Břeclav

23.2.2020 v 07:48 | Nahoru | #30

miki83 píše: Ne to není. Je to jedna z věcí kvůli kterým jsem MT koupil. V běžném provozu to ani nevyuziju, ale je to tam kdyby... Nový proto, protože jsem chtěl mít aspoň jednou v životě motorku s nulou na tachometru a sám si jí pořádně zajet....
Co ale je slabina je právě ten katalizator. Výfuk samotný nic neřeší. Origo je otevřený stejně jako Akrap, SC a další. Tudíž je na snadě že ho lidi včetně mě dávají nebo chtějí dát pryč.
Navíc třeba já konkrétně to nechci řešit kvůli navýšení výkonu ale kvůli sladění.



No, som zvedavý, ako všetci experti čo majú vyhodený kat z výfuku ( medzi nimi aj ja) sa budú škrabať keď tí magori začnú strkať tie hadice na emisnej aj do motoriek. Sa poserieme aj s tými Akrapami. A ja ani ten kat nemám som to kúpil bez toho.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha Mt 09 při nižších otáčkách c... Yamaha MT-09 Czlad 19 18.4.2024 v 09:36 SuperSic58
Spolehlivost MT-09 Yamaha MT-09 Ale3 20 13.4.2024 v 07:15 dewwil
zkušenosti + doporučení pneu Yamaha MT-09 Gery9 11 10.4.2024 v 22:17 TomasNBK
návod v CZ Yamaha MT 09 rok 2021-2023 Yamaha MT-09 Gery9 6 5.4.2024 v 21:01 Michal.R6
Poptavam parkovani motorky v Milovi... Yamaha MT-09 Dan75 0 19.3.2024 v 19:37 Dan75


TOPlist