1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K čemu baterku v kawasaki kmx 125
2: diody nekuchat, to co je za nima rozhodně nevydrží střídavý proud.
Protože když to na multimetru prozvoním s kostrou (-) tak je to spojené.. I po kontrole celého zapojení, dle schéma, mi prostě na baterku nejde žádné napětí.
Když jsem ho zapojil a nastartoval, tak nic nesvítilo, takže mě napadlo popřeházet kabely ve spojce regulátoru podle barev jak tomu je na KMX (elektrice nerozumím) a fungovalo to, ale zdálo se mi že ne úplně na 100%. Takže jsem na regulátoru vyzkoušel ještě přehodit dva kabliky a po nastartování se vše rožlo jako před tím, ale po pár vteřinách vše zhaslo a už jen jako bludička svítí jen kontrolka neutrálu.
Po zapojení starého (originálního) regulátoru (který při volnobehu fungoval) taky nic nefungovalo (až na motor).
Tak se tedy ptám, co se mohlo vyzkratovat nebo připosrat, díky. ?
1 reakcí na tento příspěvek K čemu baterku v kawasaki kmx 125
Hele, já proměřoval všechno možný (snad správně) podle příručky, jsou tam hodnoty, nebo zkus pojistku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K čemu baterku v kawasaki kmx 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K čemu baterku v kawasaki kmx 125
co ti mohlo odejít? no ten regulátor, nebo alternátor když jsou pojistky ok všechny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K čemu baterku v kawasaki kmx 125
Mezi fázemi by měl být odpor cca 0,4 - 1 ohm (měříš je mezi sebou - 1-2, 2-3, 1-3). Proti kostře by každá fáze měla mít nekonečný odpor.
Střídavé napětí mezi fázemi změříš cca 20V na volnoběh (vyšší otáčky = větší napětí, klidně i 60V).
Hodnoty ale najdi v manuálu, nevim zda jsem je vypsal přesně.
Pokud jsem popsal návod měření altíku blbě, prosím opravte mě
myslel jsem si tedy, že největší potíž bude ve statoru, takže jsem sehnal stahovák a šel stahovat. Po rozebrání jsem neměl na opravy nějak moc čas a při manipulacích v garáži někomu asi stator spadl a zapalovací vinutí bylo off, tzn. že stator šel stejně na repas. Nicméně to neměnilo problém, když jsem si od pána, co dělal repas statoru, nechal udělat na “míru” i regulátor, který po zapojení a následném nastartování udělal tu stejnou věc.
Všechna světla co byla zapnutá, se po zvýšení otáček zhasly (popraskaly žárovky).
Po chvilce bádání jsem zjistil že to bylo vyskratovanou baterií.
Regulátor to přežil a po výměně baterie vše jede.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Karburátor Kawasaki KMX 125 Kawasaki KMX 125 | pharao2003 | 2 | 14.4.2024 v 22:10 Slávek-TDM |
chybějící informace k pístu Vortex ... Kawasaki KMX 125 | Honzas1350 | 28 | 1.1.2024 v 11:20 Kohlstein |
Jak zajet nový píst . Kawasaki KMX 125 | Filtem | 7 | 7.10.2023 v 12:46 džondalegenda |
když zařadím motorka chcípne Kawasaki KMX 125 | džondalegenda | 4 | 5.10.2023 v 22:05 FatBoy105th. |
kmx 125 jiný karburátor Kawasaki KMX 125 | Filip116 | 4 | 2.10.2023 v 19:03 Filip116 |