Obracím se na motorkářskou komunitu, určitě zde je spousta znalců moto-techniky, ale nejen jí. Jelikož ne všichni můžeme jezdit celoročně, tak využíváme i plechové mazlíčky.
Tak tedy k věci.
Hodlám pořídit Sharan 2008-10 a to v benzinu. Buď 1,8 T nebo atmosféru 2,0 .
Osobně jsem byl pro 1,8 T ( 110kW ) , což si myslím, že by v poho pro takové auto stačilo, ale při mé smůle je tam to " kurvítko" - turbo a trnu, že se to vysype a tím pak spojené náklady na opravu........... , tak jsem se začal přiklánět k 2,0 , ale s dvoulitrem ( 85 kW ) netuším zda to bude výkonově stačit ve čtyřech dospělejch. Nejsem žádnej střelec a určitě na silnici nezávodím, ale aby to opravdu v provozu nepokulhávalo. Zatím nemám rozhodnuto, sleduji jen inzeráty. Recenze sice jsou, ale jeden by Sharana zadupal do země a nikdy víc a druhej vychvaluje do nebes a jiné by nechtěl.
Momentálně trápím Premacy 1,8 ( 74 kW ) , no spíš trápí ona mě - koroze, ale dovolený s tím normálně odjedem, ale přece jenom je Premaska o cca 250 kg lehčí.
Může mi prosím někdo poradit,napsat názor, kdo jakou máte zkušenost i od souseda, co díly všeobecně, co koroze ? Není někdo okolo Ústeckoorlicka, komu zavolat, stavit se, popř. se i projet v 2,0 ?
Díky všem za nějaký názor, radu či kontakt.
Mějte, Mates.
Naposledy editováno 16.02.2020 13:08:06
Jinak Sharany (a jejich sestřičky) taky hnijou, hlavně vrata kolem světel a podběhy, ale stačí jakejkoli uštípnutej kus laku a nevyhneš se tomu
PS kdysi jsem jezdil s jedničkovým Supem 1,8t a nebylo to vůbec špatný, škoda jenom toho pětikvaltu, ten motor by šestku v pohodě utáhl
PSS dneska i ty benzíny budou mít namotáno dost na to, aby začaly odcházet i ne úplně běžně-provozní věci
Naposledy editováno 16.02.2020 13:34:14
2 reakcí na tento příspěvek vw Sharan
Já šel cestou Citroen C8 x Peugeot 807. Měl jsem obě auta a něco s nima najezdil, Peugeota furt mám. Měním pouze spotřebák.
Motoricky to chce minimálně 100 kw, jsou to těžký krávy a pokud chceš být schopen předjet prázdnej kamion, 80 kw je málo. Taky jsem furt chtěl benzín, spotřeba nafty mě ale přesvědčila jít do ropy, jezdím průměrně za 6,8 l - což je na takovej dobytčák myslím slušný. Mám ale 6 kvalt a klidně by to sneslo 7 - na dálnici to zbytečně točí a tudíž žere.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vw Sharan
Danny350 píše: .....Já šel cestou Citroen C8 x Peugeot 807. Měl jsem obě auta a něco s nima najezdil, Peugeota furt mám. Měním pouze spotřebák.... jezdím průměrně za 6,8 l ....
Taky tak, chtěl jsem C8, protože x let jezdím jen s Citroenama, ale nakonec přisla nabidka na P807, kterou nešlo odmítnout. Mám na něm už 305 000 km ( ročník 2011, 2.0 HDi / 100 kW , manual 6q ) a opravdu jen spotřebák. A jezdím do 6 litrů.
Sharani jsou 6-ti kvalty, a né že bych se úplně bál turba, ale prostě nemám s tím zkušenosti. Samozřejmě bych uvítal tech 110 kW vím že by to bylo mnohem lepší. Ale bral jsem to jako další věc, která se může po...., tak jsem rád za info, že by to nemuselo být zas tak hrozný.
Sleduji i jiná MPV a hodně jsem uvažoval a uvažuji právě o T Previi, věřím že ta spolehlivost bude posunuta o hodně víš. Obavu mám spíš o servis, dočetl sem se že ofiko se do ČR nedovážely( žádnou jsem ještě neviděl ) a to mě příjde, že kdyby náhodou něco - díly pouze origo. Premasek tu jezdí poměrně dost a za 5 let co jí mám, co se po... tak jen za origo díly a né moc levné. Pravdou je že se to týkalo vecí ohledně koroze podvozku i boudy, motor 190.000 a do něj ani korunu, jen pravidelně olej, pořád jde a za 7,5 l.
Proto právě si myslím na Sharan, korozně věřím, že určitě líp jak Mazda a díly kdekoliv, repliky i spousta lidí rozprodáva.
Jinak se to pohybuje nájezd 160 - 180.000km a cenově 150-200.000,-. Sleduji i německo a asi tak podobně, jak jsou či nejsou stažený netuším, lepší nevědět .
Je to boj, zatím díky všem.
3 reakcí na tento příspěvek vw Sharan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vw Sharan
Borntobewild píše: Chtěl jsem napsat, ať si pořídíš Prévii a koukám, že Danny mě předběhl. V porovnání se Sharanem je větší, pohodlnější, spolehlivější. Já jsem zatím lepší auto neměl a jako majitel vůbec nechápu, proč když jsou na světě Prévie, kupujou si lidi jakákoli jiná auta
kazdej nechce vozit neustale 2kubiky vzduchu ... a s tim vse spojene, spotreba, rychlost, jizdni vlastnosti, parkovani.... pro me treba je to auto napul cesty, takze k nicemu .. na osobak zbytecne velky, na dodavku zbytecne maly
Jinak bych to nechtěl, kamos má už druhého, hnije, klima furt nejde, v prostřední řadě se nedá sedět pohodlně víc jak 100km ,strašně má člověk nohy nahoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vw Sharan
assassin píše: kazdej nechce vozit neustale 2kubiky vzduchu ... a s tim vse spojene, spotreba, rychlost, jizdni vlastnosti, parkovani.... pro me treba je to auto napul cesty, takze k nicemu .. na osobak zbytecne velky, na dodavku zbytecne maly
On chce Sharana. Previe je uvnitř o něco větší.
Spotřeba 10l LPG= 1,40kč/km výkon 115KW. 0-100 cca 10s. Parametry, které nemá kdejaký osobák.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vw Sharan
jak to bylo popř. cenově na servis a jak ta koroze u japonců ?
https://auto.bazos.c...13-toyota-previa.php
Inzerat Previa
Citace:
+++ jsem si vědom, že auto je drazsi - lidi to srovnávají s MPV - SHARAN, ALHAMBRA,GALAXY,VOYAGER... musíte se rozhodnout zdá chcete TOYOTU nebo to ,, ostatní ,, neváhejte - pokud čekáte na levnější ceny tak už nikdy nebudou !!!
Tyto auta skončila v roce 2006 a je jich na prodej čím dál tím min a DRAZSI / mám velky archiv za poslední 3 roky co se nabízeli PREVIE v Evropě - coz je dokladem vzestupu cen / +++
Důvody zdražování jsou :
1. příval utečenců a jejich rodin s velkým počtem deti ze západní Asie
2. oni uznávají jedinou značku - TOYOTA ,nic jiného nekoupí
3. většinou arabové kteří jsou v EU již delší dobu - prodejci aut, to to vše vědí - preplaceji auta a následně prodavaji dal
4. samozřejmě je to kvalita těchto aut
5. aut se prodalo v EU v letech 2003 - 2006 málo, do ČR se nikdy oficialne nevozila
6. soukromé osoby v EU, které se nakonec rozhodly svojí PREVII prodat, tak jsou tomu rady, můžu si říct o 30 - 50 % vyšší cenu než tomu bylo drive
7. EXPORT všech TOYOT do AFRIKY
+ to jen z větší části na vysvětlenou, všem kteří se stále dotazuji - PROČ ??? a sní svuj sen o PREVII 2005 , 7 sedadel, do 150.000 km , do 150.000 kc +
++ ze stavu věcí nemám radost, jak si někteří možná mylne mysli, jen musim reagovat na postupně se měnící TRH s těmito auty ++
+++ pro koho je auto stare, můžeme řešit TOYOTU PREVII 2007 - 2012 s třemi sedadly v druhé řadě +++
++++ a kdo chce, at si klidne udelá ,,VÝLET,, na 2-3 dny za 10.000 - 15.000kč do západní EVROPY , at se přesvědčí na vlastní oči ++++
Naposledy editováno 16.02.2020 22:21:53
1 reakcí na tento příspěvek vw Sharan
Je třeba brát i nazřetel, co tyhle auta odtahali.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vw Sharan
Mates-750 píše: Borntobewild> chtěl jsem se podívat na jeden kousek, je to sice 05, s nájezdem na kvalitniho japonce snad v pohodě , ale cena luxusní.
jak to bylo popř. cenově na servis a jak ta koroze u japonců ?
https://auto.bazos.c...a-previa.php [/quote]
Jakej servis? to je Toyota
Koroze je potřeba řešit. Spodek jsem nastříkal a vystříkal hned po koupi.
Je to starý auto a je v takovým stavu, v jakým ho zanechal předchozí majitel. Každopádně podvozek je narozdíl od VW prakticky nesmrtelný. Neřešil jsem žádné kuláky, homokineťáky, ložiska. Dělal jsem jen brzdy. Motor je atmosferický 2,4 16V VVTI .Rozvod řetězem. U něj jsem šteloval ventily, páč jezdím na LPG.
Jinak auto opravdu dokonalý s minimálníma provozníma nákladama.
Co se týče Smaxe, to je oproti Prévii nákupní taška. V Prévii je opravdu 6, nebo 7 plnohodnotných sedadel, kde se i velkej člověk rozvalí, žádná skrčená kolena, Všechny sedačky jsou posuvné a sklopné, dají se nasadit proti směru jízdy.
1 reakcí na tento příspěvek vw Sharan
kazdopadne si kazda liska chvali svuj ocas, muj kamarad ma chevy expres a rekl by, ze previa je nakupni taska kterou nalozi do kufru...
Naposledy editováno 16.02.2020 23:09:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vw Sharan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vw Sharan
assassin píše: Ja mel smaxe 7mistneho a ty 2 nouzová mista jsem nikdy nepouzil. Pokud nekdo potrebuje bezne vic nez 5mist tak je pro nej smax malo.
kazdopadne si kazda liska chvali svuj ocas, muj kamarad ma chevy expres a rekl by, ze previa je nakupni taska kterou nalozi do kufru...
Nech můj vocas napokoji
Zadání je VW Sharan v benzínu. A k tomu je Previa lepší alternativa.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vw Sharan
mám dvě Mazdy a u obou dělané hned po koupi, bohužel Premasce to už nepomohlo.
zeptám se, jak je to ze sedadly, jdou vyndat jako u vw a vznikne rovná plocha ?