globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Benzín ve filtru
11.2.2020 v 21:31
Ahoj, po dvou měsících jsem nastartoval a po chvilce mi začal vychcávat benzín skrz vzduchovej filtr ven. Motor běží na všechny válce, ale ten benzín jde furt do toho filtru. Už se mi to jednou stalo, když motorka tři týdny stála. Hned jak jsem vyjel tak to přestalo a už se to neopakovalo. Až teď. Filtr je nový a karburátory vyčištěný ultrazvukem. Jediný co mě napadlo, je že jsem nechal kohout puštěnej na ON a ne na PRI. Může to být přechcáním? Díky za rady

1 reakcí na tento příspěvek Benzín ve filtru

11.2.2020 v 21:57 | Nahoru | #1
Vypadá to na netěsný jehlový ventil v aspoň jednom karburátoru, i když necháš PRI, jehlový ventil přítok zastaví, pokud je tedy v pořádku...

(reakce na) Benzín ve filtru

12.2.2020 v 00:22 | Nahoru | #2
kuzmič> Díky za radu. Takže mě čeká opět rozborka zborka. Co se dá dělat.

Benzín ve filtru

12.2.2020 v 09:32 | Nahoru | #3
Ten kohout má být na ON pořád. I když motorka stojí. Ventil je totiž podtlakovej. Když nejede motor, zavře se membrána (pokud ještě funguje) a kohoutek v poloze ON neteče. Jestli ti kohoutek v poloze ON při vypnutým motoru teče, chtělo by to opravnou sadu ventilu.
Na PRI kohoutek teče i při vypnutým motoru. PRI se tedy používá jen v případě, že potřebuješ zaplavit karburátory.

Pokud ti ale přetíká karburátor, bude tam ještě další problém. Buď ti netěsní jehlový ventil nebo netěsní o-kroužek kolem těla tohoto ventilu (viz obrazek - ten bych určitě vyměnil) nebo zůstává viset plovák nebo je plovák díravej...



Naposledy editováno 12.02.2020 09:41:02

Benzín ve filtru

12.2.2020 v 14:10 | Nahoru | #4
Díky za další radu. S tím podtlakem jsem tady už narazil na diskuzi kde se debatovalo o tom, že podtlak je od toho a toho roku atd. Tak jsem si nebyl jistej. Každopádně o víkendu proběhne akce Dobrý den, karburátory ven. Podívám se na vše, co jste oba uváděly. Díky

1 reakcí na tento příspěvek Benzín ve filtru

12.2.2020 v 14:18 | Nahoru | #5
Pokud tam máš kohoutek s polohou PRI, tak je podtlakovej. Kohoutky bez podtlaku mají ON a OFF případně RES. Ale ne PRI. Obyčejně teda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín ve filtru

12.2.2020 v 16:34 | Nahoru | #6
Koudy01>Pro upřesnění na Transalpu z 99 mam podtlakovi ventil a mam polohy ON, OFF, RES. Takže to neni tak presne. Asi se delalo vice verzi.

(reakce na) Benzín ve filtru

12.2.2020 v 17:11 | Nahoru | #7
Honzik93> Nepsal jsem, že podtlakovej kohoutek musí mít polohu PRI. Psal jsem, že pokud má polohu PRI, bude podtlakovej. To je rozdíl.

1 reakcí na tento příspěvek Benzín ve filtru

13.2.2020 v 11:54 | Nahoru | #8
zkontroluj pro jistotu i jestli se ti nenaředil olej benzínem čerstvá zkušenost s GS 500 E

Benzín ve filtru

13.2.2020 v 14:55 | Nahoru | #9
Co jsem se s tím natrápil... Není to chyba jehlového ventilu, tedy ne jen jeho. Nezavírá ti palivový kohout. Lehce poklepej plovakovky, ony se zavřou. Pokud ti to stálo na bočáku, budeš mít prolitej vzduchovej filtr - vyměnit

Benzín ve filtru

13.2.2020 v 15:05 | Nahoru | #10
koukni na ten palivovej kohout, jestli tece jen v poloze PRI, jinak by bez podtlaku nemel jit benzin vubec

Benzín ve filtru

13.2.2020 v 17:05 | Nahoru | #11
Na ten ventil mrknu taky. Stojí to celou dobu na centrálu. policajt má nějaký svý mouchy, nedrží a už jednou jsem pod tím ležel. Takže tahle moucha přijde na řadu později. Důležitější je motor.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín ve filtru

13.2.2020 v 21:41 | Nahoru | #12
grooll> To prosím tě zjistím jak? že se normálně mrknu do skříně? To by přeci čoudilo, ne? Tohle jde rovnou z karbeců skrz ten filtr ven.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín ve filtru

14.2.2020 v 06:55 | Nahoru | #13
Honzin19> Jak ti píšu, taky jsem s tím válčil. 550 mi to dělá taky po delší odstávce. není to vada, je to vlastnost tohoto stroje. Tak z toho nedělej zbytečně velblouda. Nauč se s tím fungovat. Plováky jsou přilepené. Prostě po delší odstávce naplň přes PRI karburátory. Bud počkej na stojanu a když začnou téct, tak poklepej lehce plovákovky. Oni se odlepí a pak už to bude OK. Nebo vyjeď a vyber pár děr. ono se to tím rázem uvolní. Osobně jsem měl problém i se samostatným podtlakovým ventilem. Nebyl jsem schopný, donutit ho těsnit. Resp. těsnil jen, pokud bylo v nádrži max. 1/2 objemu benzínu. Když bylo víc a dala se motorka na bočák, tak protékal. Tak jsem vyřadil podtlak a funguje mi od té doby, jako klasika na jawě.. Dá se otevřít a zavřít. Od té doby (4 roky) mám klid. prostě přijdu, pustím benzín a jedu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín ve filtru

14.2.2020 v 09:12 | Nahoru | #14

Honzin19 píše: grooll> To prosím tě zjistím jak? že se normálně mrknu do skříně? To by přeci čoudilo, ne? Tohle jde rovnou z karbeců skrz ten filtr ven.

olej smrdí benzínem, je řidší, jde zapálit a je ho tam o dost víc. Motorka nečoudí, švagrovi to dělalo to že ta směs po pár vteřinách napěnila a oddechem se valila do filtrboxu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín ve filtru

14.2.2020 v 12:50 | Nahoru | #15
grooll> Nevím, jak dalece znáš xj550, ale tam snad neexistuje reálně šance, že se dostane benzín do oleje. Pokud nebudeš mít zalité písty tak, že to proteče kroužkama. Ale to si nedokažu reálně představit. Protože než by se benzín dostal do válce, musel by být zalitej vzduchovej fitr a ucpaný přepad, kterej je níž, než sání... Oddech je až za přepážkou s přepadem

Naposledy editováno 14.02.2020 13:02:02

(reakce na) Benzín ve filtru

14.2.2020 v 15:17 | Nahoru | #16
jawarmaniak> Velblouda nedělám. Jak jsem napsal. o víkendu rozeberu a omrknu. Jinak já jsem schopnej žít s horšíma věcma Plán B budou ty díry v silnici.

Benzín ve filtru

14.2.2020 v 15:17 | Nahoru | #17
Díky všem za rady

(reakce na) Benzín ve filtru

14.2.2020 v 15:41 | Nahoru | #18
jawarmaniak> skoro vůbec, beru to obecně, některé starší kusy na to trpí více, u jiných je mizivá šance že by se to benál dostal do válce. Záleží na konstrukci karbenátků kudy poteče.

1 reakcí na tento příspěvek Benzín ve filtru

28.2.2021 v 20:12 | Nahoru | #19
Zdravím všechny.
Tak už mám také zkušenost s benzinem ve vzduchovém filtru. Beznin se mi dostal, jak jsem zjistil později, i do oleje. Kudy? Asi přepadem ve filtrboxu, který je propojen hadičkou s motorem. Směs oleje s benzínem mi cestou zablila celou zadní část motorky, takže bylo štěstí, že jsem si na zabitém zadním kole nerozbil hubu. Motorka začala škubat, po chvíli mi začala kouřit pod sedlem a když jsem slezl a začal hledat, co se děje, tak mi chytla. Naštěstí po pár vteřinách u mě byl kluk s hasičákem z projíždějícího auta a zastříkal mi to. Až bude chvilka, napíšu o tom do deníku motorky a přiložím foto. Škody naštěstí nejsou veliké a motorka žije

(reakce na) Benzín ve filtru

9.3.2021 v 14:49 | Nahoru | #20
DonDave> přepad není propojený s motorem. Přepad vede za motorem, kolem čepu kyvky pod motorku, před zadní kolo. TO, co popisuješ, je oddech motorové skříně. A pokud je volný přepad, nemůže oddechem benzín natéci

Naposledy editováno 09.03.2021 14:50:12
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Půjčil by mi prosím někdo carbtune? Yamaha XJ 550 Nukem 4 11.2.2023 v 21:13 Hlaa
Repase předních tlumičů Yamaha XJ55... Yamaha XJ 550 jawarmaniak 8 17.9.2022 v 18:15 udinar
Yamaha XJ550 pomalu startuje Yamaha XJ 550 bratrider 1 12.5.2019 v 19:20 zdenysrx6
Sháním elektrikáře Jičín Yamaha XJ 550 minakuvek 6 23.1.2019 v 13:21 zdenek_53
Yamaha XJ 550 - zatížení náprav Yamaha XJ 550 ajfi 0 15.4.2018 v 07:38 ajfi

TOPlist