globalmoto_duben_nolan





Téma: Přechod z naked na supersport
 
11.2.2020 v 18:45
Zdar , 2 roky sedlám hondu hornet cb 600f r.2009 , je to moje první motorka , nikdy jsem na ničem jiném nejezdil ani nezkoušel ....... jezdím hlavně s batůžkem protože tu mojí to děsně chytlo (nechce ale řídit a mě to neva , je to fajn vozit si sebou parťáka :) ) ale hold už si přijdu takovej celkem vyježděnej a já i batůžek se shodneme na tom že to prostě nejede (zmizel ten prvotní wau efekt kdy sme mysleli že odlítnem , začátky :D ) a tak směřuju otázku jestli je normálně reálnej přechod na supersport ? co se posedu , aerodynamiky , řazení , řízení ,. ..... týče ? nemám bohužel možnost od žádnýho známýho vyzkoušet supersport a tak ani nevím jak je to na delší cesty (stačí po ČR) s pohodlím ..... nebo zůstat u nakeda ? akorát silnější ? nebo SS ?dík za rady , tipy , popř. i jakou na pohodlné cestování ve dvouch ..... ?

Naposledy editováno 11.02.2020 18:47:25
Předchozí
1 2
Následující

Přechod z naked na supersport

11.2.2020 v 18:55 | Nahoru | #1
Nemůžu si pomoct, ale přechod na supersport a očekávání pohodlného cestování ve dvou mi nějak nejde dohromady. Co takhle CBF 1000? To by se ti nelíbilo?

Přechod z naked na supersport

11.2.2020 v 19:09 | Nahoru | #2
supersport je fakt nepohodlny. Ale vo dvojici je priam neznesitelny. Ak samozrejme chces spravit WAW efekt na babu ktoru prevezies mestom aby ju kamosky videli, za ucelom toho aby ti vecer chvilku dobkala nosom pod pupik popripade vylozila lytko na plece ako sladku odmenu, da sa to zvladnut
...zabudni na Hondu a kup si silnejsi nahac, napr FZR 1000, co ma aj podvozok OK nie ako naj-low-cost-ovejsia Honda. Kedze som vyrozumel ze vyssie uvedeny opis by asi tvoja priatelka nepochopila

Přechod z naked na supersport

11.2.2020 v 19:18 | Nahoru | #3
Abych uvedl na pravou míru tak nepotrebuju dělat na někoho dojem ...... frajerinky , ani náhodou , chceme se s babou proste jen vážně dobře svézt , výlety tady po Čechách ...... takže SS = nepohodlí? Takže zůstat u nakeda? Koukal jsem po bmw s1000r , Suzuki gsx-s1000 , kawa z1000 , ..... zkratka něco co jede a když chci letět tak otočím pravou a musí to vystřelit snad se chápeme

Přechod z naked na supersport

11.2.2020 v 19:36 | Nahoru | #4
Čau, veď kúp nejaké veľké moto Haybusu, alebo Kawu 1400 , také voľačo a to sú deláa pohodlné. Na takej keď pokrútiš, tak fikinel pikinel. Ináč SS nie sú pre dvoch , je to číry masochizmus. Držím palce a nech to frčí.Dobrý kauf.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z naked na supersport

11.2.2020 v 19:49 | Nahoru | #5
Z toho výběru co jsi napsal bych se nedivil kdyby to baťůžek přestalo hodně rychle bavit.

Přechod z naked na supersport

11.2.2020 v 19:56 | Nahoru | #6
Pokud mohu vlézt do diskuze - za mě cestování ve dvou na SS je nesmysl... pokud se tedy nechceš s batůžkem projet pár km. Mrkni třeba na toho velkýho Zeda (Z1000). Ideální by byl nějakej cesťák, ale i na naháči to bude pohodlnější než na SS.

(reakce na) Přechod z naked na supersport

11.2.2020 v 19:57 | Nahoru | #7
JiriK84> no třeba Z 1000 sx - myslím dobrá volba....

Přechod z naked na supersport

11.2.2020 v 20:04 | Nahoru | #8
tak je to věc názoru to je jasný, ale já na tohle posadit svoji levnou polovičku tak mě po 50km kopne do pr-de-le

Přechod z naked na supersport

11.2.2020 v 20:12 | Nahoru | #9
Jestli tu holku bavi jezdit jako spolujezdec a hornet ji prijde, ze nejede tak si myslim, ze da i supersport. Otazka je co se pod tim "nejede" skryva, nedostatek akcelerace, nebo rychlost? S vetsim nahacem totiz problem s rychlosti nezmizi, aerodynamika stejne nedovoli jet rychleji...
Kratsi trasy se na ss daji, ale pomerne rychle zacnou bolet ruce, ono je na sportu dost vahy na rukou uz z prncipu a kdyz pak na brzdas jeste drzis vahu pasazera...

Bawo se mi z vyberu libi nejvic, suzuki bude dobrej pomer cena vykon.

Ale kouknul bych se na xr1000 - to by mohlo mit z obou svetu to nej pro tvuj ucel, kawa 1000sx bude podobna kategorie...

Naposledy editováno 11.02.2020 20:14:58

Přechod z naked na supersport

11.2.2020 v 20:29 | Nahoru | #10
No na cestování a aby to jelo co tak CBR1100 Blackbird.

Přechod z naked na supersport

11.2.2020 v 20:47 | Nahoru | #11
Ber cokoli, co vychází ze supersportu, ale není posezem tak radikální.. např. FZS1000/FZ1, Z1000SX, GSXF1000 atd.
Všechno má kolem 150 koní, vychází z kapotovaného SS, ale cestování vás nepřestane bavit.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z naked na supersport

11.2.2020 v 20:51 | Nahoru | #12
Jinak obecně... píšeš, že sedláš Horneta 2 roky a je to tvoje první motorka.. otázka je, zda umíš využít potenciál té motky. Hornet není zrovna špatná, ani líná, ani slabá. Jen je to šestka se vším, co k té charakteristice patří a dle toho na jí jezdit. Pokud pořídíš litra, budeš sice mít dojem, že to strašně jede, ale bude to klamat silou od spodu. Ve výsledku tě pak může v klidu dávat někdo na 600, jen proto, že s ní umí. Tak jen, ať zbytečně nevyhazuješ prachy. Šestka se musí točit.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z naked na supersport

11.2.2020 v 22:34 | Nahoru | #13
Mi stačilo je sednout na supersporta abych zjistil, ze mi nádrž deformuje žaludek a střeva, navíc váha je hodně vepředu na rukách....to mi stačilo, abych si potvrdil, že to nejni moje pívo. Někdy si všimni, jak se spousta kluků na ssportech v obcích rovná protahuje a nebo jede s rukou v boku. Zkus si to projet, nejlepší názor si uděláš sám. Osobně mě přijde naháč jako univerzál. Jestli chceš moto na efekt, jak tu někdo zmiňoval, tak si kup Talošku...ty řádně prodlužují pindíky.

Přechod z naked na supersport

11.2.2020 v 22:37 | Nahoru | #14
Na SS se vcelku cestovat da, kdyz to clovek bere jako vyzvu. 400km denne je OK, da se i 1300 za vikend a borci jezdi i mnohem vic. V jednom.

Pokud je pritelkyne velmi skladna, muze to fungovat. Jinak je to spis dvojity trapeni. Vezl jsem pritelkyni (175cm) jen jednou (jeji prvni jizda na moto), a dodnes si stezuje, jak to bylo nepohodlny - moc zalomeny nohy. [Ale kdyby chtela, tak si zvykne...]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z naked na supersport

11.2.2020 v 22:39 | Nahoru | #15

Lof87 píše: Mi stačilo je sednout na supersporta abych zjistil, ze mi nádrž deformuje žaludek a střeva, navíc váha je hodně vepředu na rukách....to mi stačilo, abych si potvrdil, že to nejni moje pívo. Někdy si všimni, jak se spousta kluků na ssportech v obcích rovná protahuje a nebo jede s rukou v boku. Zkus si to projet, nejlepší názor si uděláš sám. Osobně mě přijde naháč jako univerzál. Jestli chceš moto na efekt, jak tu někdo zmiňoval, tak si kup Talošku...ty řádně prodlužují pindíky.



Vaha na rukach je prave blbe. Musis ji drzet nohama, mit zpevnenej stred tela a neopirat se o ruce. Jinak pak bolej.. Ale je fakt, ze po 250km uz si taky protahuju nohy.

(reakce na) Přechod z naked na supersport

11.2.2020 v 22:46 | Nahoru | #16
prizdisrac> řekl bych, že ssport by mohl bejt pohodlnej, jen bych potřeboval verzi bez nadrže
Edit. Pismenka

Naposledy editováno 11.02.2020 22:46:51

Přechod z naked na supersport

11.2.2020 v 22:53 | Nahoru | #17
Jako jo hornet 600 sice tolik nejede. Ale neni podle me dobrej napad prechazet na sport, kterej ma smysl jen pri rychle jizde a ve dvou to nejak hrotit a pokuset. To uz radsi nejaky vetsi cestak, jeslti chcete jezdit dal.

Naposledy editováno 11.02.2020 22:54:11

Přechod z naked na supersport

11.2.2020 v 22:53 | Nahoru | #18
No asi bude pohodlnejsi vetsi litr nez sestka. Ale na cestovani ve dvou s vizazi SS bych bral tu kawu 1400.

Naposledy editováno 11.02.2020 22:53:55

(reakce na) Přechod z naked na supersport

11.2.2020 v 22:54 | Nahoru | #19
strabonits> ano. Bodla by fotka zadnej alebo prednej gumy, kde su poserpasy a ako vyzeraju. vzhladom na to ze Hornet ma jediny problem = podvozok, ked ho vyriesis (hustejsi olej na predok, novy zad. tlmic) motoricky uplne v pohode zvladne na beznej ceste omnoho silnejsie masiny.
...kamarat mi raz pozical V-Strom 650 na mojom oblubenom klukatom prechode - Sturec, nikdy predtym som na tom nesedel, po druhej zakrute som zbytok apexov bral stupackami. Cestou som predbehol aj daky supersport s kolienkom proklate nizko (v takej technickej pasazi). Nikdy by som si nedovolil tvrdit ze ten vykon mi bol akokolvek nedostacujuci. Ale to sa mozno casom zmeni, na motorkach mam zatial odkrutenu len prvu stovku

Přechod z naked na supersport

11.2.2020 v 23:02 | Nahoru | #20
O tom to prece neni. Taky nejsem zadnej rossi a na silnici se klidne rychlejsim jezdcum uhnu a i vim, ze by me plno sikovnych lidi dalo na slabsim stroji a poserprouzky sjizdim jen na okruhu, pac na silnici mi sjety poserpruhy na SS prijdou uz trochu jako zbytecny hroceni. Kdyz se mu libi SS a ma pocit, ze ho zvladne, tak proc ne. Nechytejme se za slovicka..

Přechod z naked na supersport

12.2.2020 v 05:50 | Nahoru | #21
V běžným provozu a rychlostech kolem 200 je úplně fuk co máš,ten hornet 6 pojede stejně jako ostatní a ještě je po okrskách budeš hrnout před sebou a smát se jejich kolenúm,hrbúm a čtyřicetšestkám.Patří to moje oblíbený zábavy,,někdy i jedu kvuli tomu směrem kam jsem ani nechtěl aby jsem nějakýho zabijáka potrápil,Jen ve dvou mi začíná zadní omezovač bouchat tak kolem 180, jinak pohoda.Kup si jen větší obsah ať ti ten tvuj vysněný wau přijde dřív a máš vystaráno,Z750,Z1000,H9,FZS,Bandit,Mimo to se strašně těžko shání naháč pohodlnej pro dva

Naposledy editováno 12.02.2020 05:57:28

Přechod z naked na supersport

12.2.2020 v 06:08 | Nahoru | #22
Litrovy fazer dobrá volba
Bmw k1300r splní taky vše co chceš

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z naked na supersport

12.2.2020 v 06:14 | Nahoru | #23
Hlavně když se chceš pořádně projet tak jezdi sám Prostě ve dva to nikdy nebude taková palba jak by jsi jel třeba sám :) Jinak přechod na SS, budeš lítat víc jak 200 a nebude na Tebe foukat, to je jedniný +, - je nepohodlí a jak jsi teď rozmazlenej z Horneta, tak tě budou srát zalomený nohy, hodně budeš držet na rukách, ve dvou nejvíc poznáš rozdíl při brzdění....jinak zase dostaneš bike co bude na dobrým asfaltu a dlouhejch zatáčkách stabilní a pořád tam bude rezerva ve výkonu. Každopádně všechny co znám, tak na silnici zrychlují právě z přechodu ze SS, prostě naked Ti dá takovej ten pocit ovladatelnosti Jinak trochu odbočím, kdyby jsi měl zájem tak moje FZ1 je aktuálně na prodej ( komplet podvozek R1 - udělanej motor, kterej fakt jede líp jak R1, a myslím, že cenovka/stav je fakt dost slušná, prodávám jen proto, že chci na tento rok něco cestovnějšího)
odzkaz na inzerát je tady: https://www.motorka...a-fz1-n-1512718.html

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z naked na supersport

12.2.2020 v 07:42 | Nahoru | #24
Jak tak čtu zakladatele, tak pro tyto účely bych koukal někam semhle:

3 reakcí na tento příspěvek Přechod z naked na supersport

12.2.2020 v 07:52 | Nahoru | #25
Super , díky z tipy , jen jakoze to nejede tak proste ve dvouch mi přijde ze ten výkon na akceleraci není takovej , to ze to nepojede 300 by mi nevadilo , to ze na naháče fouká vím a zatím asi neřeším , batůžek je skladna slečna (174cm 53kg) a na posez si nastěžuje . Proto jsem zvažoval SS ale podle rad by bylo tedy rozumnější pořídit litra ? Jinak když jedu na hornetu sám tak to jede samozřejmě úplně jinak a právě tak jak se ten projev motoru chová se mnou samým bych chtěl aby to bylo ve dvouch , trosku to zkratka posunout , takže z rad mi vyšlo nejlépe asi bmw s1000r nebo z1000 ?

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z naked na supersport

12.2.2020 v 08:15 | Nahoru | #26
Občas tam je vidět jak se vzadu na lopatě sedí, tak třeba i objevíš nějakou inspiraci. Posez

(reakce na) Přechod z naked na supersport

12.2.2020 v 08:25 | Nahoru | #27

JiriK84 píše: Občas tam je vidět jak se vzadu na lopatě sedí, tak třeba i objevíš nějakou inspiraci. Posez


tak ta ženská v 2:46 nemá chybu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z naked na supersport

12.2.2020 v 08:40 | Nahoru | #28
PetrL3> Tohle je pecka, ale cena i za slušný jetý kousky jsou pořád dost :) Já koukám po KTM SD 1290 GT :) sice to není tak cestovní, ale taky dost slušnej kompromis :)

(reakce na) Přechod z naked na supersport

12.2.2020 v 08:45 | Nahoru | #29
kochan1337> Nevím kam jsi se díval, ale srovnávat Zeda a Báwo je docela úlet :D zed je dle mě asi nejhorší litrovej naked co jezdí :) asi bude určitě cestovnější, ale motorově je to béčko :) S1000r super stroj, ale zase je to obyč 4válec a dost nepohodlnej a brutálně na něm fouká To už bych raději vzal Tuono MT10 kvůli motoru a fun projevu, když dáš sedlo které se dává na touring tak ideálka na lítání všude možně :)

(reakce na) Přechod z naked na supersport

12.2.2020 v 08:47 | Nahoru | #30

kochan1337 píše: ... takže z rad mi vyšlo nejlépe asi bmw s1000r nebo z1000 ?



Je třeba to vyzkoušet i se slečnou. Jedna věc je motor, druhá věc je pohodlí spolujezdce. já bych projel vícero typů motorek, než bych se rozhodl (cesťák typu busa, GTR, pak třeba něco jako multistrada nebo to co sem ti dal fotku já, pak nějakou nahou klasiku jako XJR1300, GSX1400, nakonec sporta).
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist