globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Měřáky podtlaků na karbce
 
9.2.2020 v 21:33
Zdar lidi ,rad bych se zeptal zda mate někdo zkusenosti těmito měřáky podtlaků z číny ?
https://www.aliexpre...0.0.0.5e672e0e1OGuTR

dle hodnocení je někdo už objednával:) "měřím" tak 5-6 motorek ročně pro známé a kamarády...za pivo ...takže to nepotřebuju do nějakého denního provozu ... je to alespoň trošku přesné ? nebo je to shit? Totožně vypadající zboží u nás prodavají kolem 3 tis ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce

17.2.2020 v 22:48 | Nahoru | #91
assassin> ja snad skocim do garaze sundat karburator abych ti to predvedl.. jeste i jeden a pul desetiny je podle me dostatecne ohebna abych ji strcil do prumeru vetsiho nez 30mm (a to mam oproti spouste z vas defakto "vetsi anglicak")...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce

17.2.2020 v 23:13 | Nahoru | #92

kerut píše: assassin> ja snad skocim do garaze sundat karburator abych ti to predvedl.. jeste i jeden a pul desetiny je podle me dostatecne ohebna abych ji strcil do prumeru vetsiho nez 30mm (a to mam oproti spouste z vas defakto "vetsi anglicak")...



Jo takze ty budes merku ktera je siroka cca 10mm ohybat do sterbiny ktera vznikne v 30mm difuzoru (neni nahodou ta sterbina v kazdym miste jinak siroka?) vsechno to bude pruzit tim jak ohybas tu merku, a tam hodlas neco merit na setiny? Jakoze do jedny klapky ji narves silou ... a do druhy klapky ji taky narves silou

Jo tak na tuhle synchronizaci bych se docela i podival

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce

17.2.2020 v 23:37 | Nahoru | #93
assassin> ta merka ma kulatou spicku boha jeho... strcim spicku dovru klapku otevrenou kulisou lanka, a doseridim sroubem tak aby merka lehce tahla..
a to mam narozdil od radaku na Vecku slozitejsi, protoze zadni karbece jsou ovladany tahlem od prednich... a uz me nes...

(E: a predzim ty karburatory hlavne VYCISTIM, a potom vymenim stary zpuchrely pruchodky... )

Naposledy editováno 17.02.2020 23:42:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce

17.2.2020 v 23:47 | Nahoru | #94
kerut> tak si to konečně přiznej, že jseš úplně bokem.. dělal jsem to párkrát na Vstromovi, na ten šroub co dělá souběh táhel se stačí křivě podívat a je to úplně rozhozený. Jo, za předpokladu, že máš oba válce a písty v naprosto stejné toleranci a obě klapky naprosto stejně ochozený a oba vstřiky tam plivají naprosto stejně, bys teoreticky mohl nějak opticky změřit stejnou ovalitu obou sání a ošoupání těch mosaznejch klapek a zintegrovat plochu té nula nula prd škvíry co tam zbejvá.. Za desetinovej (možná setinovej) čas to uděláš s kusem šlauchu s trochou petroleje. A ještě rychleji, když máš na to ten ne moc drahej vercajk. A řeknu ti, ten rozdíl před a po, ten je kurva znát...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce

17.2.2020 v 23:56 | Nahoru | #95
ynzha> nevim jakej ma storm soubeh tahel, ja tam mam normalni sroubky s pruzinkama, a chodi to relativne normalne a zejmena bez vuli..
BTW v pripade ze mas valce (oba nebo ctyri to je fuk) v jine toleranci, nebo ze ti strika kazda tryska jinak, nebo ma jakou koliv jinou nesrovnalost nesouvisejici s nasavanim vzduchu - k cemu ti pak bude stejny podtlak proboha ??

(reakce na) Měřáky podtlaků na karbce

18.2.2020 v 00:10 | Nahoru | #96

kerut píše: ynzha> nevim jakej ma storm soubeh tahel, ja tam mam normalni sroubky s pruzinkama, a chodi to relativne normalne a zejmena bez vuli..
BTW v pripade ze mas valce (oba nebo ctyri to je fuk) v jine toleranci, nebo ze ti strika kazda tryska jinak, nebo ma jakou koliv jinou nesrovnalost nesouvisejici s nasavanim vzduchu - k cemu ti pak bude stejny podtlak proboha ??



Neznám Tvojí motorku, ale u XJčka mi hodnota podtlaku určuje, o kolik popojede šoupátko s jehlou v karburátoru, což je důležité. Jakou u toho bude mít polohu klapka, je nepodstatné. Pořád nechápu, co je za problém připojit budíky (carbtune, atd...) a za běhu motoru to během chvíle seštelovat. Než se snažit strkat hranaté kolíky do kulatých dírek. To je jak psychotesty na monocajta

Měřáky podtlaků na karbce

18.2.2020 v 00:23 | Nahoru | #97
V jedne veci mate pravdu, jsem blbej... nikam nemusim mam nahradni karbec pod pianem (uz mel byt davno na ebay,... )

merka je v tom 16ka, schvalne ztocena co nejvic aby bylo videt ze je ohebna (v principu k pripadnym narazkam, neni problem to zmerit, neni problem druhou rukou tocit sroubovakem, ale drzet ji tam a druhou rukou fotit makro uz je trosku akrobacie... na druhe je videt cislo merky)


na posledni jsou sroubky na serizovani klapek zadnich karbecu...


E: Lad22 tak k tomu pridame jeste tuhost membrany soupatka a tuhost konkretni pruzinky co ji vraci ? nehlede na to ze pri volnobehu ma bejt tahle jehla snad zavrena ne ? na to je tam volnobezna tryska..

Naposledy editováno 18.02.2020 00:28:37

1 reakcí na tento příspěvek Měřáky podtlaků na karbce

18.2.2020 v 00:44 | Nahoru | #98
Kerut: no presne takhle jsem si to predstavoval. Jakou silou to musis dorvat, aby to i ten konec prohnulo? Nebo chces tvrdit ze kdyz do te sterbiny co tam vznika - to neni ani mezikruzi- nacpu merku co ma obdelnikovej prurez, ze ma to mereni nejakou opakovatelnost? Vzdyt zalezi v jakym miste na tom kruhu meris, vzhledem k tomu ze se merka zuzuje tak i jak hluboko tam tu merku nacpes...

Kdybys napsal, ze se do te sterbiny kouknes proti svetlu a doladis, aby v obou prosvitlo svetlo naraz, tak tomu budu spis verit, nez ze nastavis neco takhle.

Jednou je pro tebe teorie svata a pak bys neco nastavoval/meril jak zednik

Lad: na volnobeh kolem toho soupatka bude fucet vsude okolo a navic se ani nehne, tam si myslim, ze prutok vzduchu reguluje ciste klapka - taky to sychronizujes obvykle sroubkama co nataci klapku. Tou soupe co zveda membrana je tam spis jako restrikce, kdyz je pilot kopyto a "neslysi" motor a toci heftem jak ho napadne

Naposledy editováno 18.02.2020 00:50:42

(reakce na) Měřáky podtlaků na karbce

18.2.2020 v 00:49 | Nahoru | #99
assassin> ze to neni obdelnik je jednak videt z te fotky, druhak predpokladam ze jsi sparove merky uz nekdy v ruce drzel.. silu zadnou, stoci se prakticky sama, predpokladam ze jsi sparove merky uz nekdy v ruce drzel.. drzis to v miste nejsirsiho prurezu, kdyz zrovna nemas v druhy rice fotak a nesnazis se zubama zaostrit (na automat se mi takove makro nezaostri),.. ehm ..kdybych tam koukl tak pres to zavrene supatko uvidim kulovy, opakovatelne to je, ne ze ne, a tohle je 0.16, ja tam cpal 0.1, ta je jak kus papiru..

1 reakcí na tento příspěvek Měřáky podtlaků na karbce

18.2.2020 v 00:58 | Nahoru | #100
V miste kde meris ma ta merka prurez obdelnik- prohnutej o to o kolik se to podari. Ano, sparomerky jsem mel v ruce mockrat, obvykle se ani neohnou presne jak potrebujes, navic na nich bejvaj ruzny zlomy - pokud s nima nekdo nastavuje vule na ventilech. Misto kde je spara nejvetsi - baj voko, merka zastrcena dovnitr baj voko, tzn jednou ma ten "prohlej" obdelnik tu delsi stranu 4mm, jednou 3mm...

Navic na to abys tu merku prohnul, musis na tu klapku zatlacit, vymezi se vule, v osach ... proste uplne neco jineho, nez kdyz jsou tam "volne"

Je mi to fuk nalad si to jak chces. Ja si motorku ladil podle podtlaku, malokomu jde 97 TL tak plynule, zalezi tam na tom nastaveni docela dost. Zvlast kdyz na synchronizaci zalezi i palivo v closed loop i alpha-n - senzory jsou jen na jednom valci...

Jo proti svetlu nic videt nebude, oni jsou to rovnotlake karbce ... hehe tele je malo sportovni motorka, ale ten tvuj zavodak si dokonce pridava podle podtlaku plyn

Btw uz jsi zjistil kolik vahy ma vfr na prednim kole? Suspension bible - paul thede(race tech) uvadi, ze moderni sportovni motorky maji okolo 50/50 respektive ve prospech predniho kola 52/48 ... offroady opacne...

Naposledy editováno 18.02.2020 01:04:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce

18.2.2020 v 01:11 | Nahoru | #101
assassin> v miste kde meris je vrchol radiusu te merky (ano na fotce ne.. to uz jsem psal), merku tam takhle ohnes uplne v klidu i kdyz je klapka naplno otevrena (fotit to uz nebuu, sry..), furt nevidim duvod na ni nebo na klaplu nejak tlacit (krom toho na klapku tlaci trvale vratna pruzina, a to s merkou i bez ni, takze ty vule v ulozeni jsou na spravne strane vypoctu/mereni).. co se tyka absolutni presnosti tak ani ty merky nejsou stejne tluste cele, jsou tam tisicinky rozdilu (meril jsem samozrejme, duveruj ale proveruj), ale fakt se budem prit o tisiciny ??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce

18.2.2020 v 01:33 | Nahoru | #102
kerut> Vrchol radiusu? Jakoze usecka? A to misto kde meris - opet od oka - ta spara neni po celem obvodu stejna. O tisiciny rozdilu v tloustce merky fakt nejde, spis cela ta metodika je cela na vode a navic zcela zbytecne - jen proto, abys dokazal, ze podtlakové budiky jsou blbost? Ono pokud neporovnas motor serizenej touhle a jinou metodou tak je to stejne o nicem.

Jo a dokonce si ani nemyslim, ze mas pravdu s tou pruzinou, rekl bych ze je rozdil kdyz ten moment pruziny zachyti doraz na sroubku - klapka mirne otevrena vs moment zachyti pres klapku merka oprena o stenu... ale nad tim se mi touhle denni dobou fakt badat uz nechce..

(reakce na) Měřáky podtlaků na karbce

18.2.2020 v 03:25 | Nahoru | #103
assassin> usecka asi 1mm, a nikoliv tetiva nybrz ekvidistanta s vejsim prumerem.. jaka bude odchylka na kraji kdyz uprostred bude desetina ? od oka - ano misto kolme k ose klapky skutecne nezameruju jinak nez od oka.. o stenu ani o merku se nic neopira, tahas klapku na vratne pruzince, a dostelujes klapku tak aby merka lehce tahla, fakt jsi nikdy nemeril spary ? proc bys furt neco o neco opiral, tu merku tam nemas napasovat silou, to je merka ne podlozka pod soustruznickej nuz... metodika na vode ? tak jako proti jako argumentu ze neumim merit sparovyma merkama fakt obranu nemam

Měřáky podtlaků na karbce

18.2.2020 v 08:30 | Nahoru | #104
Když cokoliv, tak tohle je maximálně nějaký "výchozí" nastavení těch klapek, určitě ne seřízení podtlaků...když na tom nezáleží tak proč se vůbec obtěžovat ? To nastav od oka na cit a musí to jezdit ne ?

1 reakcí na tento příspěvek Měřáky podtlaků na karbce

18.2.2020 v 08:36 | Nahoru | #105
Tvl to jsou zmeny na minuly strance se tady synchronizovalo za pomocli laboratornich pristroju az jsem si jako garznik rikal ze tomu nerozumim, a na dalsi strance se to resi sparovou merkou. Kdyz prijdu za tyden, bude to krejcovska mira ?

Měřáky podtlaků na karbce

18.2.2020 v 08:52 | Nahoru | #106
Kerut: ekvidistanta s vnejsim prumerem? Presto, ze se tam nic neopira? A do ty ekvidistanty ji teda prohnes silou mysli? Krom toho, ze ta klapka nevytvari sparu ktera by byla definovana ekvidistantou od vnejsi plochy... na kraji smerem k ose klapky budou setiny...

Navic lehke tahnuti merky, kterou tam mas strcenou jen vrcholem?

Proste meris merkou sparu ktera je definovana tim jak se ti podari tu merku zdeformovat, na jakem miste ji tam vkladas atd...jo tohle je cely na vode.

Kazdopadne o kus vyse tvrdis, ze od rozhozene synchronizace nemuzou byt negativni jizdni projevy, ze pokud jsou, jsou zpusobene necim jinym. A navic, komu vadi cukani v zatacce, muze zmenit zpusob prujezdu zatackou nebo prevody takze resime uplnou zbytecnost

Jeste jsem si vzpomnel - obcas jsi schopnej namerit (a slyset na chodu motoru) lkdyz opres sroubovak do drazky toho stelovaciho sroubku ... tzn se sroubovakem v drazce nakroutis ok podtlaky, sroubovak pryc a je to rozhozeny ...

Naposledy editováno 18.02.2020 09:06:04

Měřáky podtlaků na karbce

18.2.2020 v 09:02 | Nahoru | #107
poměřování ptáků asi ještě chvíli potrvá. Já se ale vrátím k původnímu tematu a jeho autorovi.
Radši než abych si koupil tu čínskou sadu, která je za prvé předražená a za druhé jí absoplutně nevěřím, tak bych se na tvém místě pustil touhle cestou.
Glycerinový, přesný a cejchovaný budík, cena 250kč, šroubení 70kč, hadička 10kč a případný kohoutek 20kč. Jsi na 350kč (a to přeháním) - krát 4 sady = 1400kč. (V mém případě jsem na 700kč, protože nejsem lama a stačí mi bohatě dva kusy)

Výhody - 1) Glycerin který dost zásadně eliminuje chvění ručičky, není tedy úplně nutné použít kohoutek na uškrcení,
2) garantovaná přesnost pro profíky, kteří tady řeší nesmyslné blbiny. Ten budík má tak velký rozmezí a tím
pádem citlivost že je až zbytečný.
Nevýhody - chce to šikovný ruce, který to vše složí do požadovaný podoby.

Na videích rozdíl mezi budíkama s kohoutkem a bez kohoutku. Nechal jsem to schválně na volnoběh aby ručička co nejvíc kmitala, když by byli otáčky správně mezi 1500 a 1800 ručička se úplně zastaví i bez kohoutku.





Naposledy editováno 18.02.2020 09:09:22

1 reakcí na tento příspěvek Měřáky podtlaků na karbce

18.2.2020 v 10:29 | Nahoru | #108
Kerut: kolik tak tipujes, ze budes mit chybu mereni? Jak velka mezera je tam na volnobeh?

Jen par údajů - difuzor D=32mm, klapka otevřená tak aby max spara (1bod) byla 0,1mm - uhel otevření klapky 6,5stupne. Ja tipuju, ze tam klidne uděláš 3-4 stovky chybu - 0,035mm rozdilu udela otevření klapky o 1stupen Plocha průřezu pro 0,1 spárů = 5,18mm2, plocha průřezu pro 0,135 spárů = 6,90mm2. Takze procentualne to sedi ... chyba v radu desítek procent velikosti samotné spáry dela desítky procent velikosti průřezu.
Tzn pro takhle malou spárů (a ona tam nejspis na volnobeh takova je) jsou i setiny dulezity.

Jo a na 4milimetrove tětive ten pruhyb dela 2tisiciny, takze to zásadní vliv nema. Posun mista mereni o 5mm od mista kde je nejvetsi spara dela setinu rozdilu.

Naposledy editováno 18.02.2020 10:35:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce

18.2.2020 v 12:21 | Nahoru | #109
assassin> aniz bych v tom mel chut dal pokracovat, tak nechapu jak udelam tri a pul stovky chybu kdyz pruhyb dela 4 tisiciny a posun o 5mm stovku,.. to bych si musel splest 0.10 s 0.12 a nacpat ji skoro celou sirkou o 5mm vedle ? no to dik teda

Měřáky podtlaků na karbce

18.2.2020 v 12:26 | Nahoru | #110
Kerut: jde mi o chybu pri mereni spáry merkou. Nejde o pruhyb ani o pozici - tohle jsem vyřadil sam. Jde o to, ze nekam strkam merku a ze je tam prave ta desetina určujeme pocitem jak hodne “volne” jde merka vytahnout. Ostatne postup je podle me takovej , ze merku 0,1 tam dostaneš, 0,15 ne spara je neco mezi. Navic aby spara byla 0,1 a dejme tomu v setine - tak tu merku musis vytahnout docela silou, ne uplne zlehka. Kdyz uděláš licovanej prumer s vuli 0,01 tak je to spis lisovanej spoj, nez ze by to slo volne zasunout.

Vezmi si mereni digitální posuvkou - u nejaky horsi ti litaj setiny sem tam jak o zivot, i u mitutoyo namerim hodnoty +- 2stovky ciste jen podle toho jak silne zatlačim na čelisti (myšleno s citem, silou ti ulitnou i desetiny...)

Jo a myslim, ze to trochu naznačuje o co tu jde, ta spara nejde poradne zmerit a navic chyba v radu setin ovlivnuje zasadne vysledek. Takze vsem ostatnim pred tebou prislo rozumnejsi misto mereni mikroskopických mezer měřit primo průtok - respektive podtlak. Proc měřit neco složité, kdyz to jde jednoduše... vetsina jezdících motocyklu ma totiz karburatory namontovane na motoru a obklopené kupou periferii a ne pod pianem ...

Naposledy editováno 18.02.2020 12:35:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce

18.2.2020 v 12:33 | Nahoru | #111
kerut>

Zajímalo by mě, proč to dělat spárovou měrkou a kvůli tomu vydávat klapky ven z moto a přitom ji půlku rozebrat. Když přítom stačí podtlakové budíky připojit a seřídit během chvilky

A jak budeš měřit měrkou podtlaky tam, kde je nulová poloha klapek na doraz a šteluje se to bypassem

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce

18.2.2020 v 12:39 | Nahoru | #112
dakarista> a ta hrdla s hadickama tam bez sundaneho karburatoru nacpu asi jak ?
(jinak ja proti tomu mereni podtlaku od zacatku nic nemam, jen spekuluju nad bajnou presnosti teto metody..)

E: nemluve o tom ze kdyz chces steovat odtlaky, bylo by fain mit ten karbec vycistenej, mouchy nasate ve vzdusnicich a klapky zasrane jak jetel nejsou uplne dobry zaklad pro fnejake nastaveni..

Assassin> digitalni posuvku na chvilku zahod, vezmi si uplne normalni mikrometr a tahej si skrz nej merku (uz to tu padlo driv, neni naskodu si ty merky vubec promerit.. duveruj, ale proveruj) ;)

Naposledy editováno 18.02.2020 13:07:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce

18.2.2020 v 13:07 | Nahoru | #113

kerut píše: dakarista> a ta hrdla s hadickama tam bez sundaneho karburatoru nacpu asi jak ?
(jinak ja proti tomu mereni podtlaku od zacatku nic nemam, jen spekuluju nad bajnou presnosti teto metody..)



vetsinou je tam na to priruba nebo dira ve ktery je zasroubovanej sroubek. Takze celkem jednoduse.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce

18.2.2020 v 13:09 | Nahoru | #114
gugo> u radovyho motoru asi jo, to je pravda jinak viz vejs, k vycisteni ho budes muset sundat stejne i tam..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce

18.2.2020 v 13:58 | Nahoru | #115
kerut> hele a to jako tancis nebo proc najednou cisteni ? Jako aby sis oduvodnil to stelovani merkama ? Proste at ten karbec sundas nebo nesundas, tak ho synchronizujes nandanej za chodu. A uz vubec nechapu proc sem pletes radovej motor. Vcka maj tu diru taky nekde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce

18.2.2020 v 14:07 | Nahoru | #116
gugo> nerozumim slovu tancis ? ze bych "tančíl" kolem motorky je mi nepravdepodobny, takze preklep nekam ? ale tted fakt nevidim kam ??
vycisteni proto ze kdyz delam karburator, tak delam karburator, a pokud je potreba sladit klapky tak jsem je asi predtim rozebiral ne ? (a pokud se tam vule pohly samy, tak je tuplem na case udelat generalku... ) diry u VFR mas mezi hlavama a ramem, u velky se tam da tusim vlezt horem, mala ma karburatory v bloku, aby ses dostal pod ne musis to sundat.. je docela boj dotahnout i objimky prirub, a ty si narozdil od tech sroubku co kryji podtlakove dirky muzes nastavit cilene k nejake pouzitelne skvire..

E: ad maly V (zde samozrejme uznavam ze je to dost netyp a extrem...) lepsi obrazek nez z hora tu nemam,.. z dola mas kolem hlav ram, z leva je tam jakz takz trochu pristup, kdyz to trosku odstrojis, na pravo to blokuje termostat a hadice od zadni hlavy k nemu (ta se pres karbec montovat prakticky neda)


Naposledy editováno 18.02.2020 14:18:40

(reakce na) Měřáky podtlaků na karbce

18.2.2020 v 14:18 | Nahoru | #117
kerut> Takze jednoduše řečeno, jses si jistej tim, ze tou sparomerkou nastavis karbce na stejne otevření s přesnosti jakou ? 1 setina?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce

18.2.2020 v 14:42 | Nahoru | #118
kerut> nikdo netvrdi ze to je jednoduchy nebo ze si u toho nelames prsty. Kazdopadne to jde i bez vyndavani karburatoru viz here
JInak tedy na karburatorovy verzi jsem to na VFR nedelal, ale FI verze jsem delal asi 3 lidem, takze sychro klapek jsem urcite delal, pocitam ze ty mista na napojeni podtlaku budou na stejnych mistech. Tne tvuj postup s merkou jsem kdysi videl v nejakym predpotopnim manualu jako alternativu kdyz nemas merak.

Měřáky podtlaků na karbce

18.2.2020 v 16:19 | Nahoru | #119
.

Naposledy editováno 10.11.2020 22:42:55

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce

18.2.2020 v 19:00 | Nahoru | #120
gugo> Jo ja taky nikde netvrdim ze to ma nekdo delat jedine merkama a ne podtlakem, a dokonce ti klidne odkyvam ze pokud uz mas manometry v garazi, a nejak jednoduse to tam napojis, tak je to samozrejme nejjednodussi varianta (i kdyz smirovat se s tim ze budu serizovat neco nerepasovanyho, nevycistenyho... no, to ted nechme stranou)

ja jen napadam mantru ze podtlak je jedina a zazracna vec kterou se da karburator seridit, nehlede na to ze tohle serizeni ovlivni jen volnobeh - coz mi uz DRN s Assassinem vmetli, ze existujou i lidi co ten volnobeh pouzivaji jinak nez nutny zlo (aby spalovaci motor zustal v chodu i ve chvili kdy netoci tisice otacek protoze prase s vymacknutou spojkou brzdi jen brzdama ), ...a je i fakt - uznavam - ze jsem existenci takovych uzivatelu v prvnim postouchnuti velkoryse prehledl..

jinak vieo me prekvapilo, ja myslel ze i 750 to ma jako 800 tzn. ze se tam da dostat nejak horem... tahle cast (sani/karburator) 750 me nikdy moc nezajimala pac je nekompatibilni (hodne komponent se 400 ruzne kompatibilnich je)

Assassin> aby jsis nemyslel ze ti nechci odpovedet, merkama na pet stovek zmeris absolutne pet stovek, merkama na dve zmeris absolutne dve,.. a relativne (porovnavanim) pak samozrejme i presneji

HMS> ted se do toho nejak zamotavame ? jak mu bere podtlak ? rychlejsi valec zvedne podtlak spis valci o 360° (E: 360 samozrejme, ne180.. proste tomu ktery saje kdyz je ten rychlejsi v expanzi = pohani ten sajici..) posunutemu ne, kdyz uz.. krom toho rychlejsi (nedejboze lehci) pist bude prece uz sam o sobe vetsi problem (pro plynulost) nez nejakej podtlak kterej vytvori ??

Naposledy editováno 18.02.2020 19:05:45
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist