Téma: K1300S pujceni stroje
7.2.2020 v 16:32
Ahoj, hledám půjčovnu, kde půjčují motocykl K1300S, protoze zatim jsem nenašel žádnou motopujcovnu, kde maji k dispozici tento model. Rad bych si tento stroj pořídil, ale chci se pred nákupem na něm svést. Predem diky za příspěvky.
Naposledy editováno 07.02.2020 16:55:26
Naposledy editováno 07.02.2020 16:55:26
1 reakcí na tento příspěvek K1300S pujceni stroje
Ahoj,byl jsem majitelem K1300S a najel jsem na ní cca 40tis.km a tady jsou mé postřehy.
Motorka primárně určena pro rychlé cestování,pokud bys chtěl něco na vybláznění kolem komína,podívej se někam jinam.
Dlouhodobá spotřeba 5,5l.Motocykl je velmi pohodlný(gel.sedlo v základu) jak v jednom tak i ve dvou,ale nečekej luxus K1600GTL.
Esa podvozek mohu doporučit,sport tvrdý jak kámen,normál na běžné silnice a comfort na nerovnostech,ale rozdíl mezi normal a comfort není nijak zásadní(u K1200S byl rozdíl markantnější).
Duolever jsem ocenil,při brzdění se nepotápí předek,jen se psalo,že není poznat odezva od předního kola,ale mě to třeba vůbec nevadilo,zvykl jsem si okamžitě.
Převodovka je více "zemědělská",ale to je dané kardanem.
Jinak co se týká spolehlivosti,tak jsem neměl žádný problém,pouze jednou praskla žárovka v světlometu.
A teď nevýhody. Malý rejd a nevíc při plném rejdu jsou řidítka skoro na nádrži. Vysoká hmotnost (při manipulaci na místě). Světla žádná hitparáda,ale asi průměr. Bezspojkové řazení pouze nahoru,moc jsem ho nepoužíval.
Celkově shrnuto,K1300S mohu vřele doporučit. Já sám jsem vybíral mezi Hondou VRF 1200 a Káčkem,obě jsem projel a měl jsem hned jasno. U Hondy mě nevyhovovala sportovnější poloha za řidítky a celkový komfort.
Pokud budeš mít nějaké další dotazy,rád je zodpovím.
Motorka primárně určena pro rychlé cestování,pokud bys chtěl něco na vybláznění kolem komína,podívej se někam jinam.
Dlouhodobá spotřeba 5,5l.Motocykl je velmi pohodlný(gel.sedlo v základu) jak v jednom tak i ve dvou,ale nečekej luxus K1600GTL.
Esa podvozek mohu doporučit,sport tvrdý jak kámen,normál na běžné silnice a comfort na nerovnostech,ale rozdíl mezi normal a comfort není nijak zásadní(u K1200S byl rozdíl markantnější).
Duolever jsem ocenil,při brzdění se nepotápí předek,jen se psalo,že není poznat odezva od předního kola,ale mě to třeba vůbec nevadilo,zvykl jsem si okamžitě.
Převodovka je více "zemědělská",ale to je dané kardanem.
Jinak co se týká spolehlivosti,tak jsem neměl žádný problém,pouze jednou praskla žárovka v světlometu.
A teď nevýhody. Malý rejd a nevíc při plném rejdu jsou řidítka skoro na nádrži. Vysoká hmotnost (při manipulaci na místě). Světla žádná hitparáda,ale asi průměr. Bezspojkové řazení pouze nahoru,moc jsem ho nepoužíval.
Celkově shrnuto,K1300S mohu vřele doporučit. Já sám jsem vybíral mezi Hondou VRF 1200 a Káčkem,obě jsem projel a měl jsem hned jasno. U Hondy mě nevyhovovala sportovnější poloha za řidítky a celkový komfort.
Pokud budeš mít nějaké další dotazy,rád je zodpovím.
ptakopysk> Ahoj, díky za podrobné info. Jde mi o to, že se chci svést kvůli vlastnímu pocitu a hlavně chci moto pro dva a tento motocykl je podle mého názoru ideální volbou. Ještě jsem pokukoval po R1150RS, ale je to úplně jiný stroj. Další věc je, jestli pro něj mám zajet do zahraničí anebo důvěřovat dovozcům u nás v ČR. Jaký na to máš názor a případné doporučení. Tento mazlik nepatří zrovna mezi nejlevnější stroje. Předem díky za názor.
Ahoj, mam K1300s, mozes si ku kludne pozicat som, ale z BA. Je v plnej vybave a 100% stav som 2 majitel ma cca 20.000km a vsetko ide ako ma, nema ani skrabancek. Je to skvela masina, nikdy som s nou nemal problem, kupil som ju potom co som jazdil 4 roky na K1200s. Aktualne popri GSA a Enduru nevyuzita.
Kazdopadne, jeden den Ti to mozno nemusi zodpovedať... este na K1200s mi chvilu trvalo, kym som sa s nou zžil, pochopil ako sa na nej jazdi, je uplne ina - ale skvela, suhlas co pisal Ptakopysk. Je stavana na dlhe tiahle zakruty, alpske cesty... mam na nej pojazdenu podstatnu cast alpskych ciest a passov.
Kazdopadne, jeden den Ti to mozno nemusi zodpovedať... este na K1200s mi chvilu trvalo, kym som sa s nou zžil, pochopil ako sa na nej jazdi, je uplne ina - ale skvela, suhlas co pisal Ptakopysk. Je stavana na dlhe tiahle zakruty, alpske cesty... mam na nej pojazdenu podstatnu cast alpskych ciest a passov.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
BMW K1200S - "poskakující" spojka [1, 2, 3] BMW K 1200 R, BMW K 1200 S, BMW K 1200 GT, BMW K 130... | wimi | 71 | 5.9.2023 v 16:48 Dýmovnice |
Akrapovic db kiler BMW K 1300 S | Leosisko | 21 | 24.6.2023 v 08:32 T00M |
zadní brzda BMW K 1300 S | honya77 | 3 | 29.7.2022 v 08:39 OndraCB |
Olej v kardanu BMW K 1300 S | honya77 | 18 | 5.3.2022 v 06:50 parek67 |
K1300S - zkušenost s alarmem Scorpi... BMW K 1300 S | Marthan81 | 1 | 19.1.2021 v 23:25 Rooks |