Budget na motorku som si dal okolo 3000€ (~76tisic kč) (oblečenie a prípadný servis do toho nerátam)
Zatial som naklonený k Hornetovi (ročník 2007 a vyssie), inzeraty pozerám už dlhšie a často sa lisia - od napr. motorky za 2700€ so 25tisic km az po motorku za 3500€ s 50tisic km a rôznymi doplnkami (bez abs).
Nenašiel som v ponukách nejaký rozumný priemer toho, čo sa oplatí a čo už je prestrelená cena, lebo raz tak raz tak ponúkaju
Viem, že najviac záleží na osobnej prehliadke, ale chcel by som vedieť čo môže byť reálne a čomu už asi neveriť v take cenovej kategorii (ak sa to vôbec dá takto zovšeobecniť). Netúžim po stočených kilometroch, ale pozerám sa aj na to či by som ju vedel neskôr predať so 70tisic+ km (viem ako ľudia pozerajú na najazdené km).
Prípadne či sa oplatí priplatiť a mohol by som mať niečo citeľne lepšie, prípadne ubrať na cene a vziať na začiatok niečo staršie/iné?
Ďakujem a budem rád za každý váš názor!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
Koudy01 píše: Jo. Dědiny jezdím na 5. To je 3000 ot. při cca 60 tachometrových.
Když se zapomenu, je tam někdy i šestka. To pak je ještě míň.
Dědiny jezdím na 3. Šestku řadím jen pokud chci jet nad 120. Na předjížděcí manévry je nejlepší 4 nebo 5 (dle prostředí), protože to více akceleruje.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
Naposledy editováno 12.02.2020 16:05:38
1 reakcí na tento příspěvek Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
Hele, půjč si někdy čtyřválec a vyzkoušej si, co ten motor snese a co už se mu nelíbí. A potom to porovnej s tím, co máš.
A jen tak mimo téma - je to neporovnatelný.
Podívej se na videa té tvoji vysněné CB1100EX. Po městě s tím jezdí i pod 2000 otáček. Mimo město často kolem 3000. To už sme ale sklouznuli úplně někam jinam.
Hele nakonec sem koupil právě jednu z nich,za cenu co sem původně dát za první moto vůbec nechtěl. Nutno říct že za to stála,stáří 3 roky,najeto tuším cca 11-12tis. od prvního majitele koupená v ČR,se serviskou a posledním servisem do tisíce km. před koupí. Vše děláno v Suzuki,tam kde byla koupená.
Rozhodně sem nelitoval,stav mašinky byl parádní,nikdy žádnej problém. Když ji člověk nezničí,ale naopak to udrží,ví aspoň že se prodá.Samo že vždy s prodělkem,ale tak to prostě je když na něčem dvě sezóny jezdíš! Moje šla s nájezdem 28 000,já za ni dostal co sem chtěl a budoucí majitelka byla (a snad stále je) spokojená
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
Koudy01 píše: Hermod> I já na Guzzně. To jsou ty dvouválce víš Takovej čtyřválec, to je jiná pohodička. A o tom to je. To tu celou dobu povídám.
S tim plně souhlasim, že ten čtyřvál je jemnej a snese i otáčky kousek nad volnoběhem, aniž by se nějak klepal a mlátilo v něm, otázka ale je, co to udělá po přidání plynu... o nějakém zrychlení se mluvit nedá, stejně pak musíš podkopnout kvalt nebo dva, pokud teda nejseš příznivec eko jízdy, ale to potom je nejlepší si pořídt 125cc skútříka, kde už se nemusíš otravovat s řazením vůbec a spotřeba bude ještě mnohem nižší... Zas ten dvouvál si přes obec bublá taky těch 3500ot a za cedulí konec obce jen otočíš heftem a vypálíš s rohlíkem na hubě, to u malýho 4hrnku v těhle otáčkách prostě neni ten odpich, musíš prostě skopnout kvalty nebo čekat na rozmotání a to je to, o čem je tady řeč. Taky sem měl 4vály 600 a 750, ten spodek tam prostě nebyl, prostě se s tim jezdí jinak, ale zpátky už bych to nechtěl. Už jen ten zvuk vysavače.. 4vála bych bral když už, tk jedině véčko nebo ten CP4 od Yamahy, ten zvuk je porno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
2 reakcí na tento příspěvek Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
SuperSIc58>...pokud teda nejseš příznivec eko jízdy
no a nebo začátečník, které je rád, že tu zatáčku nějak trefil. Natož, aby ještě bojoval s klepáním podtočenýho dvouválce, protože špatně odhadl kvalt.
Kapiš? O tom se bavím já. Vše to začalo tím, že Hermod napsal, že k začátečníkům je příznivější dvouválec. A s tím teda nesouhlasím. Samozřejmě začínat se dá na čemkoliv, ale ten čtyřvál si nechá líbit víc.
Nepomlouvám dvouválce a neuctívám čtyř. Sám mám oboje. S tím zbytkem, co si teď napsal, tak nějak souhlasím.
Naposledy editováno 13.02.2020 09:50:58
1 reakcí na tento příspěvek Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
Ale,prečo teraz jednobuch?
Aha,pozrel som...
Naposledy editováno 13.02.2020 10:20:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
Loni (2019) jsme byli dole na Balkáně a courali se hlavně v Bosně okolo srbské a černohorské hranice a pak chvilku na chorvatské ostrovy a domů zase vnitrozemím přes maďarské lázně .... Na tohle se koloběžky 250 ccm s minimální váhou skvěle hodí. Snadno je zatlačíš do venkovské stodoly, zvedneš padlé z šotoliny, ...
Jo. ER-6 se třemi kufry byla výborná na cestu ve dvou s rychlými přesuny na dálku.
Pro kochačky s focením, ochutnáváním v každé hospůdce, koupačkou na liduprázdných plážích, ..., na to se dva čtvrtlitry hodí víc. Jezdíme takhle už od léta 2012 a nelituji, že ER-6 šla do světa.
Koudy01 píše: Vše to začalo tím, že Hermod napsal, že k začátečníkům je příznivější dvouválec.
Tak asi se na něm víc naučí, o to podle mě jde. Navíc je většinou lehčí, což je do začátku jasná výhoda. A to brždění motorem má taky něco do sebe ... stačí jemňonce pohybovat plynem, abys perfektně splynul s okolním provozem.
Koudy01 píše: no a nebo začátečník, které je rád, že tu zatáčku nějak trefil. Natož, aby ještě bojoval s klepáním podtočenýho dvouválce, protože špatně odhadl kvalt.
Kapiš? O tom se bavím já. Vše to začalo tím, že Hermod napsal, že k začátečníkům je příznivější dvouválec. A s tím teda nesouhlasím. Samozřejmě začínat se dá na čemkoliv, ale ten čtyřvál si nechá líbit víc.
Nepomlouvám dvouválce a neuctívám čtyř. Sám mám oboje. S tím zbytkem, co si teď napsal, tak nějak souhlasím.
Tak on neni dvouvál jako dvouvál, dnes ty moderní třeba co je v tý 07, tk tam už nějaký mlácení, že by to chtělo vyskočit z rámu jako na starejch Ducnách , se už nekoná, jen to začne mít takovej tvrdej chod a víc vibrovat, ale to si každej po pár kilometrech naučí, jak s tim řadit, je to vlastně motor jako každej jinej. I v každym autě to máš, že ti motor už při hodně nízkejch točkách dá vědět, že se mu to nelíbí. Možná u tý Guzziny, to je ještě stará škola, bude ten motor takovej hodně charakterovej a neznalýho může polekat, včetně toho klopnýho efektu.. Ale ty dnešní malý dvouhrnky to je kamarádský a čtyřvál ještě víc a v nízkejch otáčkách nemůže novice zaskočit když neopatrně zatáhne za heft.. Otázka je, zda to tak je dobře, jak třeba píše Hermod, že dvouvál víc naučí a připraví novice na větší motory, co maj už krouťák i dole. Ale to už je na každym, jak se rozhodne Chybu nikdo neudělá ani s jednim. Pryč jsou časy, kdy nebylo na výběr nic než zdechlej socialistickej dvoutakt, co nebrzdil a v zatáčce se kroutil jak gumovej had Taky sem na třindě jezdil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
GSX1000 K1 jsem mel a 999S 2003 mam ted, takze mam docela přesnou predstavu o kolik vic ta suzuki jede
U toho testu v motorradu pujde asi o pružnost na posledni kvalt? Tzn je tam znevýhodněnej kazdej stroj co ma posledni rychlost jako rychlobeh pro úsporu paliva. Tam nebude mit cestak nebo nejaka stara koncepce sanci proti moderne “sportovně” stavenemu stroji ala MT07 ... klidne bych tomu výsledku co jsi nasel veril navic ta nízká hmotnost MT07 bude delat svoje. Tam bude 50kg rozdilu, jestli ne vic...
Naposledy editováno 13.02.2020 14:18:13
1 reakcí na tento příspěvek Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
Pojdme jeste probrat 2t vs 4t
2 reakcí na tento příspěvek Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
Naposledy editováno 17.02.2020 15:24:00