Budget na motorku som si dal okolo 3000€ (~76tisic kč) (oblečenie a prípadný servis do toho nerátam)
Zatial som naklonený k Hornetovi (ročník 2007 a vyssie), inzeraty pozerám už dlhšie a často sa lisia - od napr. motorky za 2700€ so 25tisic km az po motorku za 3500€ s 50tisic km a rôznymi doplnkami (bez abs).
Nenašiel som v ponukách nejaký rozumný priemer toho, čo sa oplatí a čo už je prestrelená cena, lebo raz tak raz tak ponúkaju
Viem, že najviac záleží na osobnej prehliadke, ale chcel by som vedieť čo môže byť reálne a čomu už asi neveriť v take cenovej kategorii (ak sa to vôbec dá takto zovšeobecniť). Netúžim po stočených kilometroch, ale pozerám sa aj na to či by som ju vedel neskôr predať so 70tisic+ km (viem ako ľudia pozerajú na najazdené km).
Prípadne či sa oplatí priplatiť a mohol by som mať niečo citeľne lepšie, prípadne ubrať na cene a vziať na začiatok niečo staršie/iné?
Ďakujem a budem rád za každý váš názor!
Po 3 sezónach asi už nejaké znalosti o ovládaní motorky v nízkych rýchlostiach alebo tlačení asi máš, tak si len dávaj väčší pozor.
Hermod píše: Jde mi o přechod od malé lehké motorky k větší a těžší. Jak na to jít. Zatím mám najeto 3 sezóny na MT-07, časem bych rád měl něco z výše uvedených ...
To jde samo. Si zvyklej na malou lehkou. Koupis vetsi a za par chvil si zvyknes na vetsi tezsi. Akorat ti to pujde snadneji, nez kdyby sis tu tezkou koupil hned.
Ja mam treba oboje. Malou a pomerne lehkou a oproti tomu vetsi, tezsi, tezkopadnejsi. A kdyz presedam z jedne na druhou, vzdy chvilu trva, nez se prizpusobim.
1 reakcí na tento příspěvek Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
Dočetl jsem si ji z Německa 3200€, 2008 rok, 35 tis. a šlape jako hodinky. soukromý prodejce přes mobile.de
1 reakcí na tento příspěvek Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
PS: už si dakde bol pozerať? Či len tu píšeš? Pozri Svätý Peter , tu je to kúsok od nás, čo tam má a príď do Nových Zámkov na stanicu, máš to z BA za hoďku ecečkom , počkám ťa na motorke, prípadne autom keby bol zlý čas. Musíš sa ale najprv dohodnúť s majiteľom, nech nás čaká. samozrejme len cez víkend, v týždni som v práci. dones si prilbu a šušne. Aby si mohol skúšať pojazdiť. Nudím sa , preto a dlho som nekupoval motorku, už rok nič.
Naposledy editováno 07.02.2020 16:23:41
1 reakcí na tento příspěvek Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
Mne sa ten Hornet nejak najviac páči tak dúfam, že sa naň napracem
Noo pozeram a má byť cez víkend pekné počasie takže myslím že sa ti to podarí
1 reakcí na tento příspěvek Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
Jinak si nemám na co stězovat.
1 reakcí na tento příspěvek Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
Takže proběhla klasická selekce - Bandit/SV/Hornet/FZ6N/. Bandit mi přišel zastaralej, těžkej.. SV dvouvál, já chtěl radši čtyřvál. (důvody už psali kluci nahoře) a nakonec zbyl výběr mezi FZ6N a Hornetem. FZ6 vycházely dráž, jinak slušná mašina, řekl bych robustnější. Horneta jsem chtěl jedině 2005/6 kvůli modernizacím (vstřik, USD vidle, palivoměr atd.), ale zároveň klasickýmu kulatýmu světlu - to byl asi nejzajímavější kandidát.
Nakonec jsem ale začal pokukovat i po zmrzlinách, který jsem vždycky zbožňoval a navíc na nich tolik nefouká.. R6 - okolo roku 2001 problémy s praskající hlavou, CBR600f - fajn, ale moc zajímavých kusá nebylo a já tu Hondu prostě nemusím a nakonec jsem takřka omylem skončil u GSX-R - třetí prohlédnutý kus a i tak to nebyl vyloženě TOP, nicméně prodávající byl seriózní a motorka až na kosmetiku v rozumným stavu. (Dneska bych do výběru ještě zařadil ZX6R 2003 a výš)
Jaká je ale pointa celý slohovky? Kup to, co se ti líbí a co ti bude aspoň trochu vyhovovat. Vykašli se na km a drobnosti, ale koukej na stav celeku a jednání prodejce. Pokud je motorka padlá, OK, zkontroluj si to, ale automaticky to hned neznamená, že musí být KO. Ruku na srdce, kdo to nikdy nezahodil.. (třeba ze stojánku )
Zalezi, co hledas. Hornet je mensi sportovni nahac, Bandit je vetsi spise cestovni nahac. Jsou to prekvapive rozdilne motorky. Taky bys mohl zvazit Kawu Z750. Malyho Monstra, xj6, atd.
Jo a Hornet je malej. Ne nejak kriticky, ale je. Se podivej na cycle-ergo, tak si to naklikej.
1 reakcí na tento příspěvek Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
1 reakcí na tento příspěvek Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
Naposledy editováno 10.02.2020 16:29:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
SuperSic58 píše: Sonicek> já se tu nebavim o dvouválcích z čopra V 8 tis má třeba dvouvál MT-07 právě tu největší chuť V 9 tis má špičku výkonu a vadne a točí s chutí až k 11tis. Dnes jsou ty 2vály trochu jinde A že nejedou, to je potom hornet, bandit a fazer uplnej fichtl v tom případě
Jakoze 74ps v mt07 jede vic nez 100koni v hornetu?
Z pohledu toho jaky jsou dnes na trhu sportovni motorky nejedou ani V2 litry, natoz pak tyhle motorky pro holky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
SuperSic58 píše: assassin> přesně moje řeč, kdo nemá motorku o 200 koní a výše, je jen ubohej čurák a buzna jo hornet letí víc až když se rozmotá uplně nahoře, ale kdo má chuť tu chuděrku furt tak trápit. Jel si někdy na čtyřválcový šestce? V běžnejch provozních otáčkách je to prostě zdechlina, na kochačku dobrá
Čau, teda chalaniska úplne prestrašíte , bububububu, každá motka má svoje čaro, hlavne keď funguje.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
SuperSic58 píše: assassin> přesně moje řeč, kdo nemá motorku o 200 koní a výše, je jen ubohej čurák a buzna jo hornet letí víc až když se rozmotá uplně nahoře, ale kdo má chuť tu chuděrku furt tak trápit. Jel si někdy na čtyřválcový šestce? V běžnejch provozních otáčkách je to prostě zdechlina, na kochačku dobrá
Jel jsem na kdecem. Kazdej ma asi jiny běžný provozní otacky. Ja musim držet trvale nad 7tis i V2, protoze to jinak nejede ... takze jestli tocim do omezovace V2 nebo čtyřválec je z meho pohledu celkem fuk.
assassin píše: Jel jsem na kdecem. Kazdej ma asi jiny běžný provozní otacky. Ja musim držet trvale nad 7tis i V2, protoze to jinak nejede ... takze jestli tocim do omezovace V2 nebo čtyřválec je z meho pohledu celkem fuk.
Jasně, tk záleží co to je za dvouvál, některý jedou dole, jiný zas nahoře, nelze to paušalizovat. A taky záleží, jak se jede, jestli normál projížďka nebo rubačka či okruh, potom se taky pracuje s jinejma otáčkama.
1 reakcí na tento příspěvek Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
SuperSic58 píše: nejlepší jsou ty pro ženský, ty jedou dole i nahoře Tuhle sem viděl pičku na R1, takže to je vlastně taky holčičí bajk Jediná mašina na který nejezděj ženský jsou MotoGP a SBK speciály, takže všichni jezdíme na holčičích zdechlinách
Tak ona se urcite najde i holka co jela na SBK ... jestli to spis nebude o tom co je bezne, nez o vyjimkach..kazdopadne na tehle motorkach normalne rostlej chlap vypada jako na minibiku
At si kazdej jezdi na cem chce, me jen pobavilo, ze hornet a bandit nejede a mt7 jo
1 reakcí na tento příspěvek Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
assassin píše: Tak ona se urcite najde i holka co jela na SBK ... jestli to spis nebude o tom co je bezne, nez o vyjimkach..kazdopadne na tehle motorkach normalne rostlej chlap vypada jako na minibiku
At si kazdej jezdi na cem chce, me jen pobavilo, ze hornet a bandit nejede a mt7 jo
já myslel spíš světový SBK, tam sem ženskou zatim neviděl
Jo jako na minibiku je rostlej chlap dnes už na každý motorce, pokud nepočítáme nějaký goldwingy nebo mastodonty typu GS atd), tk se to prostě dnes dělá, je to pro japončíky a zakrslý taliány. Stačí kouknout na Jindrový videa na youtube, skoro na všem tam vypadá, jak kdyby vykrad hračkářství
A jede nejede, nepsal sem nikde o maximálních výkonech ale o krouťáku odspodu, kde dvouvál vyrazí hned odspodu ale 4vál musíš rozmotat, aby to mělo švuňk za plynem, rozumíme si už doufám