Dvojité klapky sání umožňují navýšení výkonu a zároveň přesnější ovládání a dávkování plynu.
1/2
Sportovní motocykly poslední doby používají větší klapky sání pro větší výkon.
Klapky s větším průměrem však při náhlém otočením plynu razantně zvýší tah motoru, někdy více, než by jezdec očekával.
Motocykly se vstřikováním paliva mají obvykle jednu klapku na válec. Motocykly s dvojitou klapkou sání mají dvě klapky na válec. Hlavní klapky jsou ovládány plynovou rukojetí (tedy řidičem),a druhé klapky jsou ovládány řídící jednotkou ECU, která s naprostou přesností reguluje přívod vzduchu, aby bylo dosaženo hladké a plynulé reakce na plyn. Stejně tak i tok vzduchu plynoucího přes klapky sání do spalovacího prostoru je plynulejší, a tím se zvšuje výkon motoru.
Stejně jako další technologie od Kawasaki, i tato byla navržena, aby byl jezdci poskytnut maximální výkon při zachování přirozené a přesné zpětné vazby. Kawasaki využívá tuto technologii jož na mnoho modelech.
Možná v tomto?
1 reakcí na tento příspěvek Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr
Já vím že je to už bežná věc ty dvě klapky, jen jsem myslel, že se to právě přes ně ladí.
Podle mě se bude muset ten katac doslova v řezat a nebo vyměnit za trubku a popřípadě navařit zpět.
1 reakcí na tento příspěvek Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr
Naposledy editováno 10.11.2020 22:58:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr
Díky za rady, vážím si toho a omlouvám se za blbý dotazy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr
Chuck... píše: Sonicek> jasny jasný, měl šlo o to dostat z toho za nějakých 20-30 co se dá, což je polovina než s akrapem. V budoucnu plánuju litra, ale to až přestanu vozit ženu
Díky za rady, vážím si toho a omlouvám se za blbý dotazy.
Nemáš určitě blbý dotazy. Ale tvůj poslední příspěvek naznačil odpověď. Pokud si tu motorku nenecháš a plánuješ litra, neinvestuj do toho. Jsou to vyhozený peníze. Naopak chválím tvůj přístup, kdy se to snažíš řešit a nejedeš dle populárního scénáře - dám tam Akrapa z Číny a stříkačka si to přebere...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dovoz papírově stažené motorky ze z... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 | 420rigo | 22 | 20.4.2024 v 13:17 MaraForza |
Záměna předního kola Kawasaki Z800 | Spitir_1 | 4 | 20.2.2024 v 11:14 papiboy |
KTM duke 790 2018 nebo Kawasaki z80... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 | 420rigo | 2 | 9.1.2024 v 06:29 milonovo |
Tlmicovy olej Motul Expert a Motul ... [1, 2] Kawasaki Z800 | Voloda27 | 38 | 26.9.2022 v 09:43 Fugo |
Kolem ČR - září Kawasaki Z800 | mára929r | 1 | 27.8.2022 v 21:19 Ariete |