globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr
3.2.2020 v 08:29
Zdravím, vím, že se tu katalyzátor řešil už mnohokrát, ale všude byly odpovědi, že každá motorka se chová jinak. Chtěl bych se tedy zeptat, jestli někdo nemá zkušenosti s vydáním kaťáku u Z800? Jedná se mi o zvednutí výkonu, tzn. KN filtr, ladak, PC a na brzdu. Ano či ne (proč)? Děkuji za zkušenosti. Mějte fajn den
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr

3.2.2020 v 10:39 | Nahoru | #1
za mě ne... vždy když jsem.zkousel tak to stalo dost peněz. lepší moto prodat a vzít něco o patro víš. ty máš 800 lepší prodat a koupit litr.

(reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr

3.2.2020 v 11:02 | Nahoru | #2
sox> díky za názor, vždycky můžeš koupit něco silnějšího, já ale nechci z900 se mi nelíbí a litr není pro dva. Mám vymazlenou osmistovku a jen se ptám na zkušenosti s tímto bikem a výkonem, :)

2 reakcí na tento příspěvek Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr

3.2.2020 v 12:12 | Nahoru | #3
Čus, pokud si chceš nechat moto a nechce měnit za jinou a přitom chceš zvedat výkon, určitě se Ti vyplatí koupit nějakej full systém, než kuchat kat z origo svodů. Každopádně u tvé 800ky, který sáma o sobě nemá nějakej extra potenciál pro zvedání výkonu bude to dost nákladný a přinese to jen dost málo. Kžadopádně je to lehká matematika, full sytém kolem 20tis. KN 1,5tis, PCV 8tis....odladění kolem 6tis počítej...cesta tam a zpátky...to jsi celkem na 35,5tis baj vočko :) a co Ti to dá? třeba 8koní a pár NM, reálně nepoznáš moc rozdíl....až to budeš jednou prodávat, nikdo Ti to nezaplatí. Pokud se plácáš někde po okreskách a nehoníš sekundy na dromu, jsou to asi vyhožené peníze, ale já to třeba chápu, když to udělá radost :D mám to stejný, jen mi v tom leží daleko víc lovů :D

Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr

3.2.2020 v 12:50 | Nahoru | #4
přesně to jak píše sonicek mě vždy vyšla líp nová moto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr

3.2.2020 v 12:50 | Nahoru | #5
Sonicek> jj je to srdcovka moje, vím, že je to prodelecny, ale primárně chci udělat QS a můj servisak mi doporučil rovnou dynojet, kdybych někdy chtěl upravit výkon. Je vůbec rozdíl ve vykuchani origo a ve full systému? Protoze jsou to proste trupky ne, je samozrejme možné, že jsou trošku jinak naohybane a výpary prodoudi o 2% lépe, ale jinak? Takze jen jednotka + knko + kuchaní a vyladeni(to je docela drahý, myslel jsem, že je to levnější teda?) Nemáš ještě zkušenosti, jak pak drží motor a součástky pokud zvedneš výkon? Nebo je to na to dimenzovane?
Jinak díky za rady.

(reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr

3.2.2020 v 12:54 | Nahoru | #6
sox> oprava výš

1 reakcí na tento příspěvek Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr

3.2.2020 v 13:01 | Nahoru | #7
rychle jsem kouknul na net a vypadá to že decat, KN a laďák za to asi stojej (+8 koní asi na zadním kole), ale je opravdu potřeba to přeladit někým kdo to umí. Bez ladění bych to nedělal.

Jak píšeš každá motorka je jiná, takže zkušenosti z jinejch motorek bych nepřenášel ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr

3.2.2020 v 13:12 | Nahoru | #8
Stev> to vypadá slušně ta křivka, vypadá to na origo svody ne? Určitě nechám doladit, myslím, že to bude potřeba už jen kvůli tomu QS na brzdu. Můžeš mi nebo někdo tu poradit kde kolem Prahy ideálně nechat vyladit? Co DKRacing? Díky moc

(reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr

3.2.2020 v 13:15 | Nahoru | #9
Chuck...> Tak QS můžeš sehnat od různách výrobců, dynojet je fajn, že ho pak můžeš píchnout do PCV a tam aktivovat,ale ve výsledku je QS od dynojetu dost drahej. Tak nejsou trubky jako trubky, já měl full arrow, teď mám full Akrapovič a rozdíl 5koní už u full systému. A na první pohled by jsi těžko hledal rozdíl. Každopádně můžeš sehnat mezisvod na svoji motorku, ale zase je to pouze zbyvení se katu bez jeho destrukce, co to reálně přinese Ti řekne někdo koho ladění živí. Každopádně bez odladění bych se do toho nepouštěl, pak je taková uprava k ničemu, spíš budeš mích chudou směs a motor bude dostávat víc na prdel díky větší teplotě. Každá koník něco stojí, ale pokud na to prachy nemáš, tak to nedělěj. A co se týče životnosti motoru v důsledku zvýšení výkonu, na to Ti nikdo neopoví, ale předpokládám, že z tvého motoru nikdo tahnat nějakej extrém nebude,resp. životonost bude dost podobná jak u totální série.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr

3.2.2020 v 13:39 | Nahoru | #10
Chuck...> jsou to origo svody bez katu jak plánuješ. Já bych nový svody nekupoval, ty z továrny bejvaj u kaw dost slušný.

Odladit ideálně Murkin kdyby měl čas, ale moc ho nemá, každopádně bych to zkusil: Murkin

Další volba je Kaucký v Ovčárech, s tím se asi domluvíš Kaucký , nebo DK.

Cena za odladění bude +/- co psal Sonicek.

Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr

3.2.2020 v 13:42 | Nahoru | #11
Jo jestli ještě KN nemáš tak se na něj klidně vykašli a nechej papírák, u týhle motorky to pravděpodobně nic nepřinese a máš míň starostí s údržbou a míň pochyb o filtraci.

(reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr

3.2.2020 v 15:53 | Nahoru | #12
Sonicek>

Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr

4.2.2020 v 09:52 | Nahoru | #13
Jasný, co si myslím a bylo mi i potvrzené, že pokud nezávodim nemá full systém smysl, že pokud je možné vyndat z origo tak to stačí a něco málo to přinese už jen kvůli PCV, na kterém by to měli doladit i vzhledem k ladaku na konci. Tak to udělám tak, snad to dobře zavaří ten výfuk?, díky za rady lidi, dám sem pak nějaký graf z brzdy, abych kdyžtak pomohl dalším.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr

6.2.2020 v 09:20 | Nahoru | #14
Stev> máš zkušenosti s oběma ladiči? Oba si najdou čas, ale lépe na mě působil pan Kaucky, zástava názor, že nechat kat a PC5 a KN udělá 10-15%, nevím jestli má to ladění tak najeté nebo je optimista. Každopádně říkal, že nezáleží na výfukovém systému, ale vše je jen o mapách. Co ty na to?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr

6.2.2020 v 09:37 | Nahoru | #15
Chuck...> už jen z principu ten kdo Ti toto nakukal, je dle mě amatér a měl by jsi od něj dát ruce pryč. Hlavně PCV - není nic moc extra k ladění mapy, KN je dle mě ze všechn otevřených filtrů asi ten skoro nejhorší a 10-15% zvýšení, určitě neuděláš jen s koncovkou a hlavně ne s catem 5% bude hodně....v tom případě co Ti tvrdí pán xy....Ta mapa o které píšeš se nastavavuje v závislosti na večech co jsi změnil, resp. když budeš mít celej systém tak pak ty výfukové splodiny můžeš rychleji dostat ven ( nic jim nebrání, katalizátor apod.)., ale lambda Ti řekne, že klidně můžeš ještě palivo přidat protože je ho tam málo, takto ladiš mapu....a pořád jej přidáváš dokud nejsi už moc bohatej nebo chudej ( poměr vzduchu a směsi), kdyby jsi po tomto naladění kdy je to v optimu zase překuchal na origo výfuk, tak zjistíš že motorka je najednou moc bohatá, resp rveš tam neuměrně moc paliva...z toho vyplívá, že kaz´ždá restrikce ve výfuku Ti nedovolí hnát ten výkon víc a víc...ten poměr paliva a vzduchu je vždy stejný....jen s tím, že když to dokážeš líp vypláchnout, můžeš ho tam dát víc :) takže popřemýšlej a raději den moto k Pavelu Murárikovi, tam věřím, že Ti to udělá správně a hlavně Ti všechno řekne, rozhodně je to fundovanej človek v oboru, lepší jak DK ( čím víc platíš, víc koní dostaneš)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr

6.2.2020 v 13:53 | Nahoru | #16
Sonicek> jasný proto se tu s tím svěřuju, kontaktoval jsem ho na doporučení tady od Steva. Působil, že přesně ví co dělá a tím, že mi i vymlouval vyndat ten katak a uváděl důvody proč, tak mi přišel rozumný. Díky za radu, co bys teda doporučil místo pc5 a kn? Dělá se na Zeda vůbec jiná možnost?

(reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr

6.2.2020 v 13:55 | Nahoru | #17

Chuck... píše: Stev> máš zkušenosti s oběma ladiči? Oba si najdou čas, ale lépe na mě působil pan Kaucky, zástava názor, že nechat kat a PC5 a KN udělá 10-15%, nevím jestli má to ladění tak najeté nebo je optimista. Každopádně říkal, že nezáleží na výfukovém systému, ale vše je jen o mapách. Co ty na to?



mám zkušenost se všema co jsem psal, ale jestli má čas Murkin dal bych to určitě k němu.

e: jo a 10-15% s katem a přeladěním nevěřím, to že je všechno o mapách je taky trochu pofidérní tvrzení, ale jestli tím myslel že můžeš nechat sériový svody, tak to trochu smysl dává.

e2: tím nechci Kauckýho nijak shazovat, pořád myslím že je to dobrá volba k němu dát, on má každej ladič svojí cestu ...

Naposledy editováno 06.02.2020 14:00:13

(reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr

6.2.2020 v 14:17 | Nahoru | #18
Chuck...> dívej ty chceš levné řešení a maximální výkon pokud možno....takže když to vezmu cestou kterou bych šel já, tak je PCV + mezisvod + koncovka, a BMC fitlr třeba...a nechat doladit.

1 reakcí na tento příspěvek Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr

6.2.2020 v 14:17 | Nahoru | #19
Jen takova mala poznamka k tem 10-15 procentům nárůstu jen v mapách -

Podle me to je mozné. Predpokladam, ze se bavili o nejake konkretni motorce a ne obecne - ano u starych a vesměs jednoduchých stroju to takhle nejde.

Ale u novych motorek je docela bezne, ze v mapách je motorka hodne skrcena, v podstate nikdy neotevírá sekundární klapky pres 80-90procent ... takze staci vlezt do origo softu, prekopat tyhle mapy (mapy otevření plynu, ne palivo) a je tam tech 10-15 procent navrch jak nic. Je to specialita u Yamahy (tusim ze hlavne 1200 tenere)

Bavil jsem se o tom na školení s Peposem, prezentoval nam ten soft ve kterem ladi origo jednotky, nemam to uplne vycucané z prstu.

Pokud je takove omezeni v origo jednotce, commander nicemu nepomuze - tam muzes vyladit smes uple dokonale, ale pokud je v sani privrena klapka, tak tam proste neni “plnej” a commander neudela nic.

Murkin uz dela vesměs zavodaky a tam se to resi YEC elektronikou....

To jen aby tady nepadli do kolonky “blbec” i ti co nejspis vedi co delaji....

Naposledy editováno 06.02.2020 14:18:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr

6.2.2020 v 14:20 | Nahoru | #20
assassin> to je sice pravda, ale nejsem si úplně jistej zda Kawa ma laditelnou oem jednotku jak třeba yamaha :) každopádně to co píšeš je pravda,jak klapky, tak motorka naladěná na chudou směs....to je dáno emisema které musí držet výrobci.

Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr

6.2.2020 v 14:23 | Nahoru | #21
každopádně se můžu zeptat kámoše co s tím jde všechno jde a kolik je schopno to v tomto setupu ukázat na brzdě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr

6.2.2020 v 14:26 | Nahoru | #22

Sonicek píše: assassin> to je sice pravda, ale nejsem si úplně jistej zda Kawa ma laditelnou oem jednotku jak třeba yamaha :) každopádně to co píšeš je pravda,jak klapky, tak motorka naladěná na chudou směs....to je dáno emisema které musí držet výrobci.



Laditelna je dneska uz temer kazda jednotka. Ikdyz to treba neumi ten soft co ma pepos, jsou postupy jak se tam dostat.

U te kawy taky neznam detaily, proto rovnou neříkám, ze to je tak nebo tak... jen nebadam k tomu, abyste byli opatrní, nez o někom řeknete, ze je blbec, kdyz rekne, ze nekde dostane neco jen mapou.

Vetsinou je tohle mozné u motorek s elektronikou, mapama a trakci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr

6.2.2020 v 14:31 | Nahoru | #23
assassin> ale i tak si myslím, že výfukem a odladěním jednotky třeba u 100 koňové motorky bez dalších úprav ( decat apod.) se nedostaneš na 115koní...to mi fakt přijde dost na první pohled. Nevím kolik má Z800, ale když to vezmu čistě teoreticky a převedu si to na FZ1 co má sérii 150koní, tak kdyby to bylo 15%, tak jsi na 173 koních jen s výfukem...ale tyhle hodnoty mají motorky s full systéme, filtrem, a urpaveným sáním a fashnutou jednoutkou...ale to netvrdíl, jen si to myslím já :)

(reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr

6.2.2020 v 14:41 | Nahoru | #24
Sonicek> Je to kus od kusu - sportovni motorky jsou kvuli konkurenci a kvuli tomu, ze vykon je u nich nejdůležitější parametr dost vysponovany.

Spis to bude zalezitost modelu co treba sdílí stejny zaklad motoru jak sportovnější stroj tak cetovnejsi - kde je tim mapováním klapky (a dalsich veci) dosaženo prubehu ktery sedi ke stroji - cestak, enduro, kafac...

Prave ta velka tenere je udajne pridusena na vykonu tou klapkou tolik, ze jen přepsáním jedne mapy tam clovek dostane fakt velkej rozdil.

Je dost mozny, ze u z800 se nic takoveho nekoná, neni to tak velkej motor a ani to neni motorka kde by se nekdo snazil dosáhnout mapovanim nějakého “hodnejsiho” prubehu.

Jen pisu, ze obecne to mozné je.

1 reakcí na tento příspěvek Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr

6.2.2020 v 16:28 | Nahoru | #25
Tady graf Z800 + koncovka SC
- prej je to vergl co má filtr pod sedlem, že to prej není pořádná motorka

Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr

6.2.2020 v 16:31 | Nahoru | #26
Origo má 113 koní - odladěná 123koní. tzn. cca. 10 %, nárust.

Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr

6.2.2020 v 16:51 | Nahoru | #27
Zajímavý hoši, vůbec pana Kauckyho nenapadám, působil v tom hrozně sebejistě, že mi k tomu i pošle pak grafy z brzdy pak. Jen, že mě zarazilo, že zástává názor že katalyzator tam nevadí a vydáním si nepomůžeme. Z800 je skoro bez elektriky, tak nepředpokládám, že to nikde skrceny nebude. Tak uvidím, kdo bude mít čas.
Ale jsem teda pěkně nahlodaný s tím katem, jo X ne. ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr

6.2.2020 v 16:53 | Nahoru | #28
Sonicek> ten konec tam nějak uvada, to je křivka keoutaku nebo výkonu, nějak to nevidím. Jak vergl, je to nejhezčí zed

(reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr

6.2.2020 v 16:58 | Nahoru | #29

Chuck... píše: Sonicek> ten konec tam nějak uvada, to je křivka keoutaku nebo výkonu, nějak to nevidím. Jak vergl, je to nejhezčí zed



Cervena je vykon, modra kroutak... souvisi spolu vykon = kroutak x otacky

Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr

6.2.2020 v 17:10 | Nahoru | #30
https://www.omniarac...0122013-p-80578.html

Tenhle filtr měl básník na mysli? Nebo máte nějaké lepší stránky odkud nakupovat?

Assassin, jasný už vidím, škoda že tam není i křivka před pro srovnání.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dovoz papírově stažené motorky ze z... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 420rigo 22 20.4.2024 v 13:17 MaraForza
Záměna předního kola Kawasaki Z800 Spitir_1 4 20.2.2024 v 11:14 papiboy
KTM duke 790 2018 nebo Kawasaki z80... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 420rigo 2 9.1.2024 v 06:29 milonovo
Tlmicovy olej Motul Expert a Motul ... [1, 2] Kawasaki Z800 Voloda27 38 26.9.2022 v 09:43 Fugo
Kolem ČR - září Kawasaki Z800 mára929r 1 27.8.2022 v 21:19 Ariete


TOPlist