2 reakcí na tento příspěvek Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr
2 reakcí na tento příspěvek Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr
Jinak díky za rady.
1 reakcí na tento příspěvek Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr
Jak píšeš každá motorka je jiná, takže zkušenosti z jinejch motorek bych nepřenášel ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr
Odladit ideálně Murkin kdyby měl čas, ale moc ho nemá, každopádně bych to zkusil: Murkin
Další volba je Kaucký v Ovčárech, s tím se asi domluvíš Kaucký , nebo DK.
Cena za odladění bude +/- co psal Sonicek.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr
Chuck... píše: Stev> máš zkušenosti s oběma ladiči? Oba si najdou čas, ale lépe na mě působil pan Kaucky, zástava názor, že nechat kat a PC5 a KN udělá 10-15%, nevím jestli má to ladění tak najeté nebo je optimista. Každopádně říkal, že nezáleží na výfukovém systému, ale vše je jen o mapách. Co ty na to?
mám zkušenost se všema co jsem psal, ale jestli má čas Murkin dal bych to určitě k němu.
e: jo a 10-15% s katem a přeladěním nevěřím, to že je všechno o mapách je taky trochu pofidérní tvrzení, ale jestli tím myslel že můžeš nechat sériový svody, tak to trochu smysl dává.
e2: tím nechci Kauckýho nijak shazovat, pořád myslím že je to dobrá volba k němu dát, on má každej ladič svojí cestu ...
Naposledy editováno 06.02.2020 14:00:13
1 reakcí na tento příspěvek Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr
Podle me to je mozné. Predpokladam, ze se bavili o nejake konkretni motorce a ne obecne - ano u starych a vesměs jednoduchých stroju to takhle nejde.
Ale u novych motorek je docela bezne, ze v mapách je motorka hodne skrcena, v podstate nikdy neotevírá sekundární klapky pres 80-90procent ... takze staci vlezt do origo softu, prekopat tyhle mapy (mapy otevření plynu, ne palivo) a je tam tech 10-15 procent navrch jak nic. Je to specialita u Yamahy (tusim ze hlavne 1200 tenere)
Bavil jsem se o tom na školení s Peposem, prezentoval nam ten soft ve kterem ladi origo jednotky, nemam to uplne vycucané z prstu.
Pokud je takove omezeni v origo jednotce, commander nicemu nepomuze - tam muzes vyladit smes uple dokonale, ale pokud je v sani privrena klapka, tak tam proste neni “plnej” a commander neudela nic.
Murkin uz dela vesměs zavodaky a tam se to resi YEC elektronikou....
To jen aby tady nepadli do kolonky “blbec” i ti co nejspis vedi co delaji....
Naposledy editováno 06.02.2020 14:18:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr
Sonicek píše: assassin> to je sice pravda, ale nejsem si úplně jistej zda Kawa ma laditelnou oem jednotku jak třeba yamaha :) každopádně to co píšeš je pravda,jak klapky, tak motorka naladěná na chudou směs....to je dáno emisema které musí držet výrobci.
Laditelna je dneska uz temer kazda jednotka. Ikdyz to treba neumi ten soft co ma pepos, jsou postupy jak se tam dostat.
U te kawy taky neznam detaily, proto rovnou neříkám, ze to je tak nebo tak... jen nebadam k tomu, abyste byli opatrní, nez o někom řeknete, ze je blbec, kdyz rekne, ze nekde dostane neco jen mapou.
Vetsinou je tohle mozné u motorek s elektronikou, mapama a trakci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr
Spis to bude zalezitost modelu co treba sdílí stejny zaklad motoru jak sportovnější stroj tak cetovnejsi - kde je tim mapováním klapky (a dalsich veci) dosaženo prubehu ktery sedi ke stroji - cestak, enduro, kafac...
Prave ta velka tenere je udajne pridusena na vykonu tou klapkou tolik, ze jen přepsáním jedne mapy tam clovek dostane fakt velkej rozdil.
Je dost mozny, ze u z800 se nic takoveho nekoná, neni to tak velkej motor a ani to neni motorka kde by se nekdo snazil dosáhnout mapovanim nějakého “hodnejsiho” prubehu.
Jen pisu, ze obecne to mozné je.
1 reakcí na tento příspěvek Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr
Ale jsem teda pěkně nahlodaný s tím katem, jo X ne. ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor + koncovka mivv + PC + KN filtr
Tenhle filtr měl básník na mysli? Nebo máte nějaké lepší stránky odkud nakupovat?
Assassin, jasný už vidím, škoda že tam není i křivka před pro srovnání.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dovoz papírově stažené motorky ze z... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 | 420rigo | 22 | 20.4.2024 v 13:17 MaraForza |
Záměna předního kola Kawasaki Z800 | Spitir_1 | 4 | 20.2.2024 v 11:14 papiboy |
KTM duke 790 2018 nebo Kawasaki z80... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 | 420rigo | 2 | 9.1.2024 v 06:29 milonovo |
Tlmicovy olej Motul Expert a Motul ... [1, 2] Kawasaki Z800 | Voloda27 | 38 | 26.9.2022 v 09:43 Fugo |
Kolem ČR - září Kawasaki Z800 | mára929r | 1 | 27.8.2022 v 21:19 Ariete |