globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose
 
30.1.2020 v 12:02
Nevíte náhodou někdo zda-li se dá v současné době nějakým způsobem zlegalizovat pohyb vozidla po vlastní ose, které nikdy nemělo papíry ani RZ, třeba jen za účelem účasti na nějaké akci? Jedná se o historické vozidlo.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose

30.1.2020 v 12:29 | Nahoru | #1
auto? motorka? rakeroplán? Bylo někdy obdobné vozidlo schváleno pro provoz?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose

30.1.2020 v 13:09 | Nahoru | #2
kuba350> asi takhle, představ si že máš třeba doma Ford T kterej v životě neměl žádné papíry jako TP, a nikdy nikde nebyl registrován, maximálně veden kdysi jen jako majetek v nějakém inventáři.

Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose

30.1.2020 v 13:10 | Nahoru | #3
Filmaři to dokážou, ale mám pocit, že se pro ně uzavírá komunikace - což bude asi hodně drahé.

2 reakcí na tento příspěvek Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose

30.1.2020 v 13:27 | Nahoru | #4
Nějaký způsob být musí.. Jak potom na značky dostaly ty rádoby veterány co jezdí po Praze? Nadrozmery bez čísel co jezdí kolotocari?

(reakce na) Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose

30.1.2020 v 13:35 | Nahoru | #5
karavanista> To jsou přece motorky, traktory a sněhové rolby Na to jako běžný smrtelník z ulice (finančně) nedosáhneš.

Naposledy editováno 30.01.2020 13:36:22

(reakce na) Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose

30.1.2020 v 13:44 | Nahoru | #6

karavanista píše: Nějaký způsob být musí.. Jak potom na značky dostaly ty rádoby veterány co jezdí po Praze? Nadrozmery bez čísel co jezdí kolotocari?



Prihlasis to na znacky v nejake zemi EU kde si s tim nedělají moc hlavu - coz v porovnání s CR je treba i nemecko (u nas starší stroj nez 8let z usa nepřihlásis, v nemecku jo)
Ty jako veterany jsou tusim postavené na znacky v Polsku podle nakyho predpisu o speciálních vozidlech (kam spadají prave rolby atd) nasledne v rámci EU uz ti to musi kdekoliv prihlasit taky...

Naposledy editováno 30.01.2020 13:44:37

Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose

30.1.2020 v 14:16 | Nahoru | #7
Ale jestli to chces jen nekam premistit, coz me z popisu tak prijde, tak je asi nejjednodussi reseni to dat na platak

1 reakcí na tento příspěvek Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose

30.1.2020 v 14:20 | Nahoru | #8
A o jaké vozidlo jde? Pokud vím, tak na veteránské značky se dá dát cokoli, podmínka je bezvadný technický stav a originalita. Je potřeba si najít příslušný veteránklub, který to zajistí.

(reakce na) Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose

30.1.2020 v 15:18 | Nahoru | #9
Co si z toho udělali někde holubník tak při testacích už přitvrdili, mám doma taky něco na V tak o tom něco vím. Kolotoč se střelnicí a cokoliv jinýho asi už na V nedáš, ale hádat se nebudu. Tazatel je tajemný tak nevíme o co jde. Na veteranforum.cz jsem nedávno četl, že lze uzavřít POV na v.č. "vozidla", které splňuje požadavky např. na osvětlení atd. a požádat "obec" (odbor dopravy?)_o po povolení pohybu vozidla z A do B. Nemám to ověřeno.

Naposledy editováno 30.01.2020 15:18:56

2 reakcí na tento příspěvek Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose

30.1.2020 v 16:38 | Nahoru | #10
Je to historický automobil z 20tých let minulého století my už vlastně máme opět 20tá léta Ale papíry to nemá, na TK to nikdy nebylo a v registru to také není. Na klasickej plaťák to není, vždy se shání přepravník, protože to je stará poctivá kovářská práce, takže 3000kg a 6m na délku, tak většinou přepravník na bagr, jenže i na ten to musí dojet po běžné silnici cca 500m na místo kam se přepravník v pohodě postaví a v klidu naloží. Na veteránský čísla by to byla asi dost velká komplikace, spíš jestli třeba v současné době neexistuje něco jako status historického vozidla s možností pohybu po komunikaci za účelem účasti na akci, případně právě jen pro účely naložení, vyložení.

Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose

30.1.2020 v 16:50 | Nahoru | #11
Podle mě by to na Véčka šlo, pár takovýchto opravdu předpotopních automobilů z přelomu století jsem se značkou viděl. Kontaktoval bych nějaký klub, který může testovat a optal se tam

(reakce na) Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose

30.1.2020 v 17:31 | Nahoru | #12
JiriK84> do provozu na běžných komunikacích to nedostaneš mimo akce na "uzavřených tratí" na vrub pořadatele. Nemám nastudovány třeba sportovní RZ typu R na soutěžních vozech, ty jsem mimo přesunů na RZety nikdy v provozu neviděl a to závodníků v okolí mám mraky. Existuje jen možnost dostat veterána z běžného registru do registru HV. V jiných diskusích tady vystupuje někdo z kdo dělá na registru a ten bude vědět víc.
Napiš uživateli CRF 1000.

Naposledy editováno 30.01.2020 17:38:22

1 reakcí na tento příspěvek Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose

30.1.2020 v 17:34 | Nahoru | #13
Je to už fůra let., co jsem se jako motal kolem veteránů. Ale tuším, že pokud u toho asistuje PČR, tak převoz možný je.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose

30.1.2020 v 17:40 | Nahoru | #14
vilemx> možná, ale to byla a teď plácnu podmínka odboru dopravy a pochybuju, že by to šlo bez POV.

Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose

30.1.2020 v 17:43 | Nahoru | #15
Ono pak se dostavame i k povinnemu ruceni.
...500 metru po silnici, resp. do prvniho mista kde lze bezpecne nalozit/odstavit, to neni nic co nezvladne oranzovy majak, poucena pesi obsluha ve vesticce s praporkem a v pripade napadeni pomahaci pouzit konstrukt "vyjimecna zcela nepredpokladatelna situace". No delame vse so muzeme k odstrameni nahle prekazky.

Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose

30.1.2020 v 17:54 | Nahoru | #16
To jsou zase konstrukce, jemu nejde jen o naložení a není oranžový maják jako maják
Zazatel to chce oficiálně a nevymýšlí partyzánštinu

Naposledy editováno 30.01.2020 18:07:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose

30.1.2020 v 18:07 | Nahoru | #17
JiriK84> co to je za montrum jako hodit 3t na beznej podval bych si asi lajsnul ale s tema 6m by asi byl krapet problem.

(reakce na) Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose

30.1.2020 v 18:13 | Nahoru | #18
cmiral> POV neva, docela by mě zajímalo jak jsi psal právě tu kombinaci POV s povolením úřadu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose

30.1.2020 v 18:19 | Nahoru | #19
gugo> L&K typ 540

(reakce na) Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose

30.1.2020 v 18:27 | Nahoru | #20
JiriK84> jaký problém by byla testace na HV, L&K by jistě přivítali všude v klubech pokud to není pochybná slepenina. Zeptej ne v nějakém klubu na oboje. Jinak o tom provozu bez RZ to vyhledám vydrž chvíli

2 reakcí na tento příspěvek Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose

30.1.2020 v 18:32 | Nahoru | #21
https://www.veteranf...114&idtop=309152
Píše o tom Dolin1 a jestli to opravdu funguje???

Naposledy editováno 30.01.2020 18:33:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose

30.1.2020 v 18:57 | Nahoru | #22
cmiral> ha, to zní zajímavě s tím ouřadem, to vyzjistím, díky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose

30.1.2020 v 19:01 | Nahoru | #23
cmiral> Něco existuje jako vyjímka u vozidel s konstrukční rychlostí do 25Km/h.
To bude asi ono, je tam omezení na silnice (první třídy zákaz - jen kolmý přejezd a pod.).
Jen se to musí pojistit.
Nehledal jsem podrobnosti, zatím nepotřebuji, motorobot je na špalkách.

(reakce na) Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose

30.1.2020 v 19:13 | Nahoru | #24
_CZK_> je to taky pro mě nový, ale existovala za jinýho režimu vyjímka pro tovární schválené stroje typu Terra/Vari. Mě by se to hodilo na Zetor 3011 bez rz, ale jezdím výhradně po vlastním pozemku a momentálně nesvítí, netroubí a nebrzdí

(reakce na) Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose

30.1.2020 v 19:15 | Nahoru | #25
JiriK84> není zač, dej mi prosím vědět klidně do SZ.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose

30.1.2020 v 20:18 | Nahoru | #26
.

Naposledy editováno 15.11.2020 22:24:46

(reakce na) Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose

30.1.2020 v 21:30 | Nahoru | #27
HMS> Presne tak. A protoze vyjimka, tak na kazdy dilci presun zvlast.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose

30.1.2020 v 21:43 | Nahoru | #28
JiriK84> Nějak nepobírám, proč by nákladní laura neměla jít dát na véčka. Pokud teda není ukrutnej bastl... Přijde mi to jako nejrozumnější a logický řešení.

Normálně bych ti nabídnul, že se na to podíváme, ale s tím novým polofunkčním IS máme starostí až nad hlavu se stávajícíma testacema, takže do ničeho novýho, pokud to není nezbytně nutný (= nepotřebuju to já ) se pouštět nebudu. Ostatně otázka je, jak dlouho budou ještě testace ve stávající podobě fungovat, páč tlak STK a pánů lobistů se začíná celkem znatelně stupňovat. Když čtu ty zápisy ze schůzí, tipl bych si, že už je rozhodnuto. Ovšem zda k lepšímu... Upřímně, co v poslední době změněného (čti rozesraného), bylo k lepšímu, že....

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose

30.1.2020 v 21:45 | Nahoru | #29
sardel> co se chystá? Furt slyším že se bude něco dít, ale všichni tajemný jak hrad v karpatech...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose

30.1.2020 v 21:53 | Nahoru | #30
FiZzeR> líp nebude, momentový klíč nastaví na víc a utáhnou šrouby
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist