globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Budoucnost MV Agusty
Majitel MV Agusty Timur Sardarov dal rozhovor časopisu Motociclismo, a protože se u nás neobjevil, dávám odkaz na článek o 4 stránkách . Nastínil budoucnost MV Agusty, s mladým Castiglioni už jen v roli poradce, tady jsou hlavní body:
- MV Agustu se mu podařilo v roce 2019 finančně (a morálně) stabilizovat, aby nich neutekli všichni dodavatelé a prodejci
- MV si bude možné objednat přes web i po telefonu a připraví ji vybraný prodejce (s plnou podporou, aby nepřišel zkrátka)
- zákazník bude mít zaručený okamžitý servis a náhradní díly (jako to bývalo zvykem v 80. letech za Cagivy)
- za poslední tři roky prodali celkem 8000 motorek. Cílem je 25 tisíc motorek ročně do 5 let.
- spolupráce s Čínou je nevyhnutelná, budou tam vyrábět novou řadu o objemu 350ccm (osobně myslím do 450ccm / 35kW ?)
- má přijít nová 950ccm řada (že by tříválec? A čtyřválce by skončily?)
- Cagiva bude pro příště malé moto s elektropohonem 4kW. Větší elektro je neprodejné z důvodu ceny a malého dojezdu.
- ve sportu se soustředí na Supersporty, jejich 675ccm tříválec je lepší, než ostatní 600ccm čtyřválce. Účast týmu v Moto2 je zbytečně drahá záležitost (motor je Triumph, výrobce motorky nikoho nezajímá).
Překlad do češtiny, místy kostrbatý.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Budoucnost MV Agusty

24.2.2020 v 10:04 | Nahoru | #1
Kohlstein> Víc bych se v jejich případě soustředil na závody a zavodní motorky. Jedině tam si můžou udělat renomé.

(reakce na) Budoucnost MV Agusty

24.2.2020 v 11:43 | Nahoru | #2
JollyJoker> Lenže športové stroje sa zasa až tak nepredávajú a koľko ľudí si kúpi cenduro alebo retro preto, že videli, ako tá fabrika vyhrala WSBK?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Budoucnost MV Agusty

24.2.2020 v 11:59 | Nahoru | #3
JollyJoker> Renomé se dá nabýt (a hlavně ztratit) více způsoby. Vem si Cagivu. Dělali 125ccm. Vyhráli MS v motokrosu ve 125ccm, ale pak všechno zahodili a zkoušeli dost neúspěšně akorát silniční pětistovky. Dělali 350, 500 a 600ccm endura. Převzali Ducati a podařilo se jim s Elefantama vyhrát Dakar, aby vzápětí všechno zahodili a jejich další endura už byly jenom silniční Canyon a Navigator.
Asi je těžké dneska zvolit kategorii, kde můžeš relativně snadno uspět a zároveň by to mělo nějaký komerční efekt. Veškerou publicitu má MotoGP a o dost míň Superbike. Že existuje Moto2 a Moto3, natož nějaký Supersport, to lidi nezajímá a většina si pod tím názvem neumí ani nic představit. Podobně v motokrosu, když přejmenovali objemové třídy na MX1 a MX2, kolik lidí ví, kdo a na čem tam vlastně jezdí? Enduro? O Šestidenní se dozvíš až už je týden po všem. Dakar se odcizil, taky tím, jak je komerční a furt jenom o KTM. O soutěžích typu Africa Eco Race nikde nic a poslední dvojnásobný vítěz Alessandro Botturi nemá ani stránku na wikipedii.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Oprava uložení vačky [1, 2] MV Agusta Brutale 800 FiZzeR 41 11.10.2023 v 13:14 FiZzeR
Svařování plastů samodomo MV Agusta Brutale 800 FiZzeR 14 18.8.2023 v 06:43 assassin
Texa diagnostika [1, 2, 3, 4] MV Agusta Brutale 800 FiZzeR 103 21.12.2022 v 20:06 Kocoure
Talianska motorka dvoch tvari :) [1, 2, 3] MV Agusta Turismo Veloce 800 TriumphR 69 28.9.2022 v 09:30 tonyboy
vonkajsia teplota vs zmena podvozku MV Agusta Brutale 800 tonyboy 10 3.8.2022 v 05:06 tonyboy


TOPlist