motozem_cervenec





Téma: Vylepšení dt
23.1.2020 v 21:15
Zdarec motorkáři jsem začatečník v enduru jezdim na yamaze dt 125 r jede celkem slušně nestežuju si, ale napadlo mě jestli se vyplati si koupit karbonový jazyčkový ventyl(membrány), iridiovouj svičku provrtat YEIS atd. Popřipadě nějáký jiny karburátor. Pište jestli mate zkušenosti z něčim z toho nebo klidně nějáké jine vychytávky. Plus moto mam samozřejmě otevřene koleno vykuchane koncovka vykuchaná a závodní řidící jednotka ignitech.

Naposledy editováno 23.01.2020 21:47:56

1 reakcí na tento příspěvek Vylepšení dt

23.1.2020 v 21:33 | Nahoru | #1
Brzy, jazyk, atd. všechno s tvrdým, i když je karbonový a měkčí.
Ano, měkčí a lehčí karbonové jazýčky tomu můžou pomoct. Svíčka s iridiem výkonu nepomůže.

(reakce na) Vylepšení dt

23.1.2020 v 21:43 | Nahoru | #2
MungoJerry> njn s češtinou bojuju i když tady jsem se na ty i/y trochu vy*ral ale díky za radu s membranama.

Vylepšení dt

23.1.2020 v 22:11 | Nahoru | #3
Pak ještě měkkost či tvrdost jazýčků usměrňuje výkonnové spektrum. Napadá mě slícovat kanály, natryskovat správně karburátor, komplet laďák, otevřený vzduch.filtr

Snad nepíšu blbosti

Vylepšení dt

24.1.2020 v 00:35 | Nahoru | #4
najdi si uživatele mito a počti si v jeho deníku , je tam spousta užitečných informací

Vylepšení dt

24.1.2020 v 06:49 | Nahoru | #5
S těmama ventylama bych to tak nepřeháněl. Jako vyjmenovaných slov po T je hodně, skoro všechny, , ale zrovna ventil s tvrdým není.

1 reakcí na tento příspěvek Vylepšení dt

24.1.2020 v 07:16 | Nahoru | #6
Ale jinak bych to s investicema do DT moc nepřeháněl. Důležité je správné seřízení karburátoru a taky přívěry, aby se v závislosti na otáčkách natáčele přesně, jak má. Je t v manuálu, na youtubu je taky spousta ladičů přívěry.
Na Yeis nešahej, nevím co myslíš tím provrtáním.
Karburátor je drahá věc, s větším karburátorem musíš dát jiné hrdlo k motoru a k airboxu. Dá se najít na ebay třeba 32-34mm karbec z krosky, ale nikdo ti nezaručí, že bude dobrý, že se ti to podaří otryskovat a že zůstane funkční oilmaster.
Na silnici nebudeš mít výkonu nikdy dost, to si počkej dva roky na silnější motorku. DT je do terénu, tam výkon bohatě stačí, jenom je potřeba to zpřevodovat trochu do pomala.

(reakce na) Vylepšení dt

24.1.2020 v 19:03 | Nahoru | #7
MungoJerry> Maš naprostou pravdu. Karbec seřízený mám přivěra je taky seřízená. Jezdím 90% enduro 10%silnici. Hrozně mě to baví tak mě jenom napadlo jak svou motorku zdokonalit. Jinak jsem se ještě chtěl zeptat budu si kupovat špalky předek c-19 a zadek c-02. Báví mě vyjezdy a technická jízda v terenu myslíte, že tyhe pneu sou v pohodě?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Malorážka do terénu Aprilia RX 125, Yamaha DT 125 R, Husqvarna WRE 125, ... FiFa_cze 22 Včera v 17:17 Mr.Dreamer
Když nastartuju svíčka mi jiskří od... Yamaha DT 80, Yamaha DT 125 R, Yamaha DT 125 X, Yama... dejvid002 2 5.7.2020 v 22:55 b0b4n
Yamaha DT 125 R - Vadný sytič Yamaha DT 125 R Martinpel57 4 26.6.2020 v 09:05 Kohlstein
nespaleny olej cez príveru Yamaha DT 125 R Mester222 17 18.6.2020 v 22:35 Eastrider
Problém s otáčkami a asi dodávkou b... Yamaha DT 125 R, Yamaha DT 125 X, Yamaha DT 125 LC dejvid002 0 12.6.2020 v 22:06 dejvid002


TOPlist