Téma: Je tu někdo, kdo nespadl
21.1.2020 v 19:16
Ahoj,

tak tady jako nováček poctivě pročítám fórum, abych se něco přiučil a pořád tady jenom čtu kdo to kde, kolikrát a jak moc položil a co se mu u toho všechno stalo. A začínám mít pocit, že to není "jestli" člověk někde lehne, ale "kdy". A mě se nějak nechce .

Je tu někdo, kdo má najeto třeba 10tis+ a ještě nespadl?

Dejte mi naději

Petr
1 2 3

21.1.2020 v 19:18 | Nahoru | #1
Každý jednou spadne. Nemusíš při jízdě ale , třeba blbou manipulací na místě či v garáži.

21.1.2020 v 19:19 | Nahoru | #2
ja mam najazdenych zatial od toho co som.urobil vodicak na moto cca 40000km a bez padu (dufam, ze to vydrzi). je ale fakt, ze minuly rok som mal za brnenskymi Kohoutovicami namale

Naposledy editováno 21.01.2020 19:19:56

21.1.2020 v 19:26 | Nahoru | #3
Já jsem spadl, tak se mnou nepočítej.
Každý jednou spadne, já jsem lehl na polní cestě u chalupy. Jel jsem max dvacítkou.

21.1.2020 v 19:29 | Nahoru | #4
Tak, tak, každý jednou lehne, já poprvé a doufám že naposled po 35 letech na motorce.

21.1.2020 v 19:31 | Nahoru | #5
Na parkovisku na strku , oprel som chopper o padaky.

21.1.2020 v 19:46 | Nahoru | #6
Já nepadnul prvních 30-35 tisíc. Pak jsem čuchnul k okruhu a šlo to ráz naráz

21.1.2020 v 20:08 | Nahoru | #7
ja som padal ako mlady 15-19 rokov na babette (napr. highsider na ceste v tricku), CZ 175 (nar. po tme bez vodicaku a svetiel /to aby ma nechytili/ som raz narazil do strkoveho nasypu, skoncilo to efektnym saltom), MZ 150 (len raz na ceste do zvodidla). Vela padov, najma v terene a obcas na ceste. Dokonca som raz nedobrzdil J350 do auta...
ked som sa ukludnil (s prvym japoncom) tak som prestal padat a vydrzalo mi to nejakych 40t km. Potom som sa vysolil v zakrute na 1150GS. A zas na dlho pokoj, asi 60t km celou europou, kym som sa minuly rok zas nevykosil v zakrute na cerstvych stoploch, prezul som z cestnych radialok a zvyknuty klopit do nemoty aj na zlom povrchu...
Pady v terene samozrejme neratam (tento rok zo 10), to sa vzdy nieco udeje.
...pamataj na staru bajkersku mudrost: KTO NEPADA, JAZDI POD SVOJE MOZNOSTI

21.1.2020 v 20:12 | Nahoru | #8
Ja cca 60tkm a zatim ne. Ale psat to sem nebudu, protoze to pak dalsi jizdu hned zahodim

21.1.2020 v 20:49 | Nahoru | #9
Mám nakrouceno tak 150 tis km a lehnul sem hooooooodněkrát. Přestal sem to počíat na 50ti Na silnici ale nikdy. Vždycky někde v blátě nebo v písku nebo na šutrech Jednou docela hnusně. V horách byl most přes takové údolí a na tom mostě byly vyvýšené okraje jakoby pro auta a střed byl níž. Jeli jsme tenkrát někdy hodně v noci a já tam vlítnul na ten most na prostředek a v půlce mostu sem chtěl přejet na tu krajní část, která byla tak 10cm víš a vzalo mi to přední kolo. Dakarka jela po boku tak 20 metrů a já se kutálel za ní a jebnul rukou o sloupek na mostě. Asi sem si i zlomil palec, ale dojeli jsme někam k řece a tam zakempovali. Ráno ruka jako kaktus a bolest jak sviňa, ale dojel sem to tenkrát až domu za dva dny. Zapomměl sem podotknout že to bylo v pustině v Californii a já byl trochu nalitej
e: Nebo jak mám fotku v profilu u Dakarky tak tam je jedna fešácká jak tam ležej dvě mašiny. Kámoš jel přede mnou a z dálky vydím jak mu leží ve vodě na betonovým mostě. Začal sem se tak smát do helmy a chtěl sem ho objet a hovno hovno. Ten most v tý vodě klouzal jak led. No víc už klouže snad jen kunda a mrdnul sem to taky i kdyzž sem jel pomalu a ve stoje [lol]

Naposledy editováno 21.01.2020 20:54:03

21.1.2020 v 21:05 | Nahoru | #10
Ahoj, jezdím 48 let, řidičák mám 40 let, spadl jsem v 16. letech na Mustangu a od té doby, musím zaklepat, jsem ani z motokrosové motorky nespadl (na pohodu, žádné závody), a doufám, že to vydrží, svůj díl jsem si snad již vybral. Přeji hodně km bez problémů, jakýchkoliv.

21.1.2020 v 21:10 | Nahoru | #11
Čau, no toto je téma. je to fakt hnusné sa zdrbať, záleží ako a s akými následkami. Starý ľudia to majú horšie, nie sú už taký ohybný. Za mladi (roku pána 1978, ako 18-násťročný ) som urobil štyri saltá a každé s hlavou do asfaltu, pamätám si dodnes ako mi to plexisklo na integrále UVEX robil blblblbl, pri každom náraze. Som sa postavil, dal motorku na stojan pozbieral smerovky , sklíčka a .....nič. A teraz v 2018 tom, nedal mi debo prednosť , brzda , krivá cesta ( hnusné koľaje od kamiónov ) a pozerám, motorku už nemám a plesk, hlavou do asfaltu integrála Airoh normálne som videl hviezdičky ako v komixe, žiadne salto len som pleskol o asfalt v tričku a kraťasoch a mesiac som marodil, strašne ma boleli rebrá a rameno no, starý človek. Pády v teréne nepočítam , tam to je normál. Tiež (pred tým pádom) som tak pozeral na tú svoju Suzuki GSX 750 Inazuma, teba bude škoda, už by som nemal spadnúť, už som starý, aké to bude , no, keď som uvidel po presťahovaní k Novým Zámkom kvalitu týchto ciest, okamžite som kúpil padacie špunty od Rutana a dobre som urobil. Držím palce, aby si nespadol a nemysli na to , mysli na to , ako si pekne zajazdíš.

PS: ináč pádov som mal dosť, aj úrazov, ani tu nepíšem, lebo predáš motorku, hahahaha. Ešte žijem a jazdím, zatiaľ teda je to paráda..

Naposledy editováno 21.01.2020 21:14:28

21.1.2020 v 21:19 | Nahoru | #12
Počet padu je úměrný chybám jezdce. Trénink základních návyků je start tohle omezit. Když si zafixuješ blbé návyky je šance že jdeš k zemi vyšší než když trenujes a ve špatný okamžik správně zareaguješ a padu predejdeš...ne vždy a za vsech okolnosti ....každý má nějaký dovednostmí stupeň daný, někdo ho zlepší tvrdým tréninkem o x stupňů výše , přirozených talentů je par %
Padáky, dobré oblečení , individuální tréninky Ti pomohou tohle eliminovat. Jak kdo, kdy a po kolika km spadl je Ti osobně úplně k ničemu.....to nepouziješ absolutně nijak

(reakce na) Je tu někdo, kdo nespadl

21.1.2020 v 21:25 | Nahoru | #13
MartasUS> pekné fotky, na tých kameňoch to muselo teda bolieť, fuj a to šmýka na tom slize, čo sa robí z vody také zelenkasté šmykľavé, až ma bolia kosti , keď na to pomyslím.

21.1.2020 v 21:30 | Nahoru | #14
to jako nikdy nebo jak ? no s velkou jsem jeste neprastil ale taky nemam tak moc odjezdino, nemam obavu ze to casem prijde.. co me dali kdysi do pazour enduro tak to vic lezelo nez jezdilo, z minibajku jsem teda vetsinou spis tak "presedl na asfalt" nez spadl, ..a celkem bezne zalehnu i pri normalnim obycejnem behu (blato nebo led v odklonene zatacce ci svahu.. naprosto zadny problem )..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je tu někdo, kdo nespadl

21.1.2020 v 21:38 | Nahoru | #15

Gahan37 píše: Když zacinas v relativně vyšším věku nikdy se nedostaneš na úroveň nekoho kdo jezdi od 5-6 let atd atd

hele tohle je pitomost... (neber to prosim zle, vis ze bych to tak nemyslel) kdyz nezacnes v utlem veku trenovat provaz nebo si strkat nohy za hlavu uz se to fakt nenaucis, protoze telo zpevni a pruzne detske klouby se vyvynou, ...ale co se tyka hrani na hudebni nastroje, jezdeni na prkne nebo na motorce, lezeni po skalach a buhvi ceho dalsiho, s tim muzes zacit kdykoliv a kdyz to tam uplne stoprocentne neni, ver ze by to tam nebylo ani driv, na to vek nema vliv
navic co se moto tyka, naopak se s vekem se naucis lepe rozlisovat respekt a strach, a mas za sebe vetsi odpovednost - ale to neznamena ze bys "za mlada " jezdil lip, ...za mlada bys jen vic riskoval

21.1.2020 v 21:48 | Nahoru | #16
Pro nováčky: Motorkáři se dělí na dvě skupiny - Jedni, co už spadli a druhé co teprve spadnou. Důležité je jak si ustelete. .

21.1.2020 v 22:10 | Nahoru | #17
Nikdy jsem nespadl. Jen jednou se mi nepovedl parakotoul. Párkrát jsem trénoval baseballový skluz po boku. Jednou mne skopnula srnka ve skoku. A několikrát jsem si nutně potřeboval překontrolovat stupeň zablácení spodku motoru.
Důležité je umět věci správně pojmenovat.

21.1.2020 v 22:24 | Nahoru | #18
A jak je to v tý reklamě......kdo nepadá,nezrychluje....

21.1.2020 v 22:39 | Nahoru | #19
Jako kluk jsem párkrát lehl na Simálovi a teď jen jednou v nulový rychlosti jsem nedosáhl včas na zem, zastavil jsem nad prohlubní... Ale snažím se dost předvídat a číst lidi kolem, u křižovatek a výjezdů ubírám a kakao jedu jen, kde fakt vidím. Zatím nade mnou lítá anděl, tak snad mu to vydrží...

21.1.2020 v 22:49 | Nahoru | #20
No já naposledy v minulém tisíciletí a od té doby naštěstí nic. Bylo to dvakrát. Poprvé to bylo 11 stehů a podruhé nic. Najeto cca 350 000km celkově na moto

21.1.2020 v 22:56 | Nahoru | #21
Naděje umírá poslední. Pokud se povede dát dohromady trochu štěstí, rozumu a k tomu postupně přibývající zkušenosti, může se to někomu podařit. Zatím bez

22.1.2020 v 00:00 | Nahoru | #22
pro motokrosaře a enduráře platí - kdo nepadá jezdí pod svoje možnosti , ja to praktikuju , bohužel , i na asfaltu , mam nalitano 150 tis + a lehnul sem dvakrat , poprvé já nic , jawka ohlý vidle a padaky , a podruhý ja doma 8 mesícu , ztoho 5 měsícu o berlích , motka rok nepojízdná

Naposledy editováno 22.01.2020 00:00:55

22.1.2020 v 02:21 | Nahoru | #23
Já nespadl už od neděle. Nepoznal jsem nikoho, kdo by jezdil dobře a zároveň občas nepadal, když se snažíš dostat motorku do ruky, párkrát to nevyjde. Pokud se bojíš, jezdi autem, motorka vždy bude větší risk.

22.1.2020 v 06:48 | Nahoru | #24
Já jsem zatím spadnul jen párkrát :D na fichtlu na mokrém víku od kanálu a poslal jsem to zaparkovaného auta, škoda na autě 20tis, na fichtlu ani drápanec :D, pak Jawa 350/360 - palba z křižovatky a kousek za křižovatkou horizont a za ním kanál a tentokrát bez víka, takže jsem si udělal s motorkou kotrmelec a taky dobrý. Pak na K4 v Rýmařově, kdy chcalo a já čekal na kámoše až mě dojedejak jsem ho uviděl že mě dojíždí tak jsem se rozjel a ještě jednou se podíval za sebe a projel jsem v tu chvíli značku hlavní silnice a pak jsem na další křižovatce nedal přednost, rychlost cca. 10km/hod už jsem neměl kam popojet tak mě sundal Ostravák s feldou, než jsem se stačil zvednout, tak borec vyskočil z auta a zapomenul zatáhnout ručku a felma mě ještě jednou přejela :D A to je všechno, takže zatím můžu říct, že jsem padal dobře

22.1.2020 v 07:30 | Nahoru | #25
no tak já zatím 80tis za posledních 6let,jeden pád na štěrku v pravé zatáčce v 50-tikm rychlosti,doproti naštěstí nic nejelo,díravé gatě a boty a odřené koleno(gatě neměly chrániče),a druhý pád když mě sundal předloni mladý němec v německu,který se nepodíval do levého zrcátka při přejíždění do levého pruhu.bezvědomí,probuzení v nemocnici,otřesk mozku a spousta starostí s pojišťovnama a dopravou nepojízdné moto domů.kde jsem udělal chybu vůbec nevím,bo si z toho nic nepamatuju.jedu na motorce a najednou čumím na doktory a policajty v nemocnici s límcem na krku.pak se ukázalo,že mi kromě toho otřesu nic není.ale n ení to tada nic příjemného.pády zamlada na fichtlách a jawách nepočítám

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je tu někdo, kdo nespadl

22.1.2020 v 08:25 | Nahoru | #26
kerut> Jo v pohodě , já to beru tak ze jsou po Evropě akademie kde ty prckove jezdi od 4-5 let a návyky které takhle mladý dostanou a to myslím kompletní do sebe v relativně vyšším věku proste nedostaneš (zakladatel 42) můžeš to akorát sebevzdelavanim v rámci moto co trh nabizi eliminovat na přijatelnou úroveň....tzn příběhy jak kdo spadl nebo ne jsou akorát na dlouhý zimní večery...ale nepomohou v ničem

22.1.2020 v 08:26 | Nahoru | #27
Najeto 15tis, na velké poprvé - kotrmelec do travičky na ostrůvku - nic mi nebylo a na motorce škoda za 6000,- (proražený víčko a olej fuč) A podruhé v nulové rychlosti když jsme jeli s ženou z dovolené tak se mi vzadu posadila na kraj sedla čímž posunula těžiště na levou stranu - ustál bych to ale zastavoval jsem na křížovatce bokem k prudkému kopci... No hledal jsem těžiště jak blbej abych se mohl opřít pravou nohou a stejně jsem ho nenašel tak jsme sebou plácli škoda 0 a bez zranění ale pobavilo nás to oba Jinak pádů v blátě za těch pár set mth taky pár bylo ale to už je dávno.

(reakce na) Je tu někdo, kdo nespadl

22.1.2020 v 10:07 | Nahoru | #28
Gahan37> Ono to bude asi aj tým, že tí mladí majú na tréning viac času, pretože nemajú prácu, rodinu, deti a pod., plus v tom veku určite ešte nepretekajú, takže majú nejakých 10 rokov na to, aby sa to naučili, dospelí sú menej trpezliví...

22.1.2020 v 14:18 | Nahoru | #29
Gahan37> jo ale i v tech prckach to uz musi vicemene byt (sikovnost, rovnovaha, postreh) pak ma smysl to zdokonalovat od mladi protoze s casem se zdokonalujes a sbiras zkusenosti.. ale pokud to tam neni, tak nepomuze ani akademie, bez ohledu na vek - tak jsem to myslel...

22.1.2020 v 14:46 | Nahoru | #30
Zrovna u toho jezdeni si myslim, ze se da hodne natrenovat. Jasne, ze se clovek bez talentu nevyjezdi za 10let stejne jako jinej s talentem, ale zrovna u jezdeni na motorce ten trenink udela hodne.

Naposledy editováno 22.01.2020 14:47:42
1 2 3
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Suzuki gsf 650 Bandit, jak vyřadit ... Suzuki GSF 650 Bandit existencex 23 16.9.2023 v 17:29 Riki1978
Bandit se dusí Suzuki GSF 650 Bandit MotardM 13 5.9.2023 v 06:27 Pelikánes
2007 Suzuki GSF Bandit 650- Potkáva... Suzuki GSF 650 Bandit Pelikánes 4 4.9.2023 v 15:09 puffybodie
07 Bandit 650- El Schéma Suzuki GSF 650 Bandit Pelikánes 3 1.9.2023 v 07:45 assassin