bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíl mezi motorem 350/632 a 350/634 Přihlášení veteránské
17.1.2020 v 20:00
Zdravím chlapi,
chci se zeptat,koupil jsem Jawu 350/634-7 s ruským štítkem za hodně pěknou cenu... Je tam motor 350/632 ale, a na štítku je jiné číslo a překlepané. Štitek budu dělat nový, jako celou moto ..... Jen mě zarazil teď ten motor jak ho rozdělavam, jestli pak nebude problém u přihlášení na veteránské? Nemáte s tím někdo zkušenosti? Nebo jak to lidově ojeb..... Ať mi udělají veteránské... Moc děkuji za veškeré názory

Rozdíl mezi motorem 350/632 a 350/634 Přihlášení veteránské...

17.1.2020 v 20:12 | Nahoru | #1
634 má 6V dynamo, 632 má 12V alternátor, jinej rozdíl v motorech neni.
Ohledně testace bych si zavolal do klubu, kde budeš testovat a optal se, když by to byl problém, přerazil bych číslo z venku nic nepoznaj a víko sundavat nikdo nebude

Rozdíl mezi motorem 350/632 a 350/634 Přihlášení veteránské...

17.1.2020 v 20:35 | Nahoru | #2
Některý 632 mam pocit, že měly 13 zubovou předlohu, tudiž 1-3 blíž ke 4 qaltu bez tý díry mrzi 3-4.

Naposledy editováno 17.01.2020 20:36:18

Rozdíl mezi motorem 350/632 a 350/634 Přihlášení veteránské...

17.1.2020 v 21:56 | Nahoru | #3
632 byly i 6V

Rozdíl mezi motorem 350/632 a 350/634 Přihlášení veteránské...

18.1.2020 v 17:00 | Nahoru | #4
==> kamizolka
Trošku sa to tam rozoberá:
https://www.motorkar.../?t=211379&pgr=1

Rozdíl mezi motorem 350/632 a 350/634 Přihlášení veteránské...

18.1.2020 v 21:57 | Nahoru | #5
ja měl 634 s motorem označenym 632 6V a ta 634 byla koupena od bývaleho policajta , mužu říct že byla opravdu vyrobena pro policajty , když sem jí jednou stříkal tak pod černo - červenou barvou co na ní byla když sem jí koupil tak byla takova ta typicka okrova barva pro VB. a jenom takova perlička byla že i když sem jel ve dvou tak mi nikdo s kamošu nestačil ,i přesto že jeli solo a měly 638 .A co vim tak pro trh SSSR se dělaly výkonější a hlučnější verze a snad to bylo výfuky?

Rozdíl mezi motorem 350/632 a 350/634 Přihlášení veteránské...

19.1.2020 v 00:48 | Nahoru | #6
tak hlavně policejní verze byly pětikvalty! Proto to tak jelo!

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi motorem 350/632 a 350/634 Přihlášení veteránské...

19.1.2020 v 20:41 | Nahoru | #7
ja tam 5 neměl , klasika čtyřkvalt ,ale jelo to oproti ostatnim líp

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi motorem 350/632 a 350/634 Přihlášení veteránské...

19.1.2020 v 20:52 | Nahoru | #8
to je divný, všichni policajti měli pětikvalty. Asi když ji pak prodávali civilum, tak tu pětku zablombovali.

Rozdíl mezi motorem 350/632 a 350/634 Přihlášení veteránské...

20.1.2020 v 11:50 | Nahoru | #9
chlapi děkuji Vám moc za veškeré postřehy. .Motor již mám rozpůlený a budu dělat kompletní GO motoru a lakování,chromování motorky.Doufám,že mě potom u atestace na veteránské nevyhodí zkusím někoho asi nezávisle oslovit,nebo vaše postřehy ? zkušenosti ? Jaký přípravek je dobrý na očištění statoru ? je trošku chycený rzí asi Arva bezoplachová co ? Dííííky

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi motorem 350/632 a 350/634 Přihlášení veteránské...

20.1.2020 v 12:34 | Nahoru | #10
Nejlepší přípravek na očištění statoru je Vape

(reakce na) Rozdíl mezi motorem 350/632 a 350/634 Přihlášení veteránské...

20.1.2020 v 15:06 | Nahoru | #11
kuba350>
kamizolka> vidím že jsi toho o testaci HV moc nestudoval, atestují se tak leda felčaři

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi motorem 350/632 a 350/634 Přihlášení veteránské...

21.1.2020 v 03:41 | Nahoru | #12
kuba350>Ahoj, u SNB jsme na dopravce ani u místňáků žádný 5kvalty neměli. Byly to normální 350 a daly se občas vyřazené odkoupit od MV ČSR v Dubovém Mlýnu na Praze 6.

(reakce na) Rozdíl mezi motorem 350/632 a 350/634 Přihlášení veteránské...

21.1.2020 v 04:04 | Nahoru | #13
zdenysrx6> Ahoj, ano pro SSSR a u nás pro např. vnitro tzv. hlučná verze - 22 k proti cca 19.5 k , které šly na domácí trh. Ale opravdu žádný 5kvalt. Stačilo odstranit vzduchové přepážky a dát větší hlavní trysku, asi 115. Výfuky také mají vliv. Vše se dá dohledat..... Výkon hlavně u 634 - 5 byl i 25 k.

(reakce na) Rozdíl mezi motorem 350/632 a 350/634 Přihlášení veteránské...

21.1.2020 v 07:55 | Nahoru | #14

Bica22 píše: kuba350>Ahoj, u SNB jsme na dopravce ani u místňáků žádný 5kvalty neměli. Byly to normální 350 a daly se občas vyřazené odkoupit od MV ČSR v Dubovém Mlýnu na Praze 6.



To neni možný, chlapi v hospodě to řikali
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... Krautkopf 46 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 panelák 8 14.3.2024 v 19:26 Pabol
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 sadimil 12 24.10.2023 v 11:03 kokoška.
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 YettiBob 18 7.8.2023 v 10:23 kokoška.
Kryt řetězu Jawa 350/634, ČZ 350/472 honzaza 3 2.8.2023 v 12:08 Zdenalbenal


TOPlist