globalmoto_duben_nolan





Téma: Padací rámy na přírodních/umělých okruzích
 
11.1.2020 v 18:37
Zdravím, mám jen takový dotaz ze zvědavosti. Je nějak na okruzích omezeno užití padacích rámů/protektorů? Snad jsem ještě neviděl špunty nebo rámy na závodní mašině a zajímal by mě důvod proč to tak je. Odpor vzduchu se mi zdá jako banalitka ale všechno je možné. Díky za odpověď.

1 reakcí na tento příspěvek Padací rámy na přírodních/umělých okruzích

11.1.2020 v 18:58 | Nahoru | #1
Čau, teda podľa mňa, špunty sú pre chudákov, lebo to je škaredé, mám ich namontovaané na motorke aj ja ( Na cestnej motorke.). Bohatý, keď spadne kúpi si novú motorku a na pretekoch to rozbije tak či tak, či má alebo nemá špunty.Chudobní nejazdia závody.

Naposledy editováno 11.01.2020 18:59:45

(reakce na) Padací rámy na přírodních/umělých okruzích

11.1.2020 v 19:37 | Nahoru | #2
krokoš> tak to je ze mě žebrák, mám je taky

Padací rámy na přírodních/umělých okruzích

11.1.2020 v 19:41 | Nahoru | #3
Padaky jsou na zavodnich motorkach bezne, my je mame dokonce na motardech predepsane - bez nich te nepusti do zavodu. A treba v Chebu te bez padaku v osach kol a bez kluzaku na stupackach nepusti s motardem ani na volne jezdeni...

padaci ramy jsou pro pady v malejch rychlostech enduro/stunt to nema pro okruh zasadni vyznam.

Padací rámy na přírodních/umělých okruzích

11.1.2020 v 22:07 | Nahoru | #4
Není to omezeno. Já mám na R6 protektory v rámu a osách kol doplněno GBR kryty. V mistráku dost lidí použije radši GBR kryty s tím , že na kapotě a rámu si to klouzne do kačera ale čím víc ochrany tím lepší ....

v MS Endurance se používají padací protektory do kol běžně plus do rámu dle týmu... ....

foto viz zde z posledniho EWC v Sepangu

1 reakcí na tento příspěvek Padací rámy na přírodních/umělých okruzích

11.1.2020 v 22:56 | Nahoru | #5
Aha díky, to jsem fakt netušil a nikdy jsem si jich nevšiml. Je fakt, že když jsem se v 80km/h sklouzl tak to ubrousilo půlku trubky, při takových 200/h by taky úplně nepomohl

(reakce na) Padací rámy na přírodních/umělých okruzích

12.1.2020 v 10:54 | Nahoru | #6
robot0078> díky GBR krytům zachráníš motor při pádu ve velké rychlosti, jen co dohledám fotku jako důkaz tak pádová rychlost byla cca 170km/h

edit foto zde: motor dodnes vrčí v dalším rámu :) i s GRB krytama co mají ten pád za sebou


Naposledy editováno 12.01.2020 11:10:06

1 reakcí na tento příspěvek Padací rámy na přírodních/umělých okruzích

12.1.2020 v 13:54 | Nahoru | #7
Čau, to čo sú tie GBR kryty? A ako skončil chudáčisko, čo na tom sedel? Dúfam, že nie ako tá motorka. Teda, škaredý pohľad.

Padací rámy na přírodních/umělých okruzích

12.1.2020 v 16:36 | Nahoru | #8
................

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padací rámy na přírodních/umělých okruzích

12.1.2020 v 18:51 | Nahoru | #9
krokoš> chvíli potom co ho přivezli si chladil vykloubený palec na ruce o plechovku plzně a za hodinu a něco po pádu jsem mu dal svoji R6 aby táhl na trať to vyhnat z hlavy :)

celkově dopadl dobře několikrát udelal salto mortale multiplo :)

(reakce na) Padací rámy na přírodních/umělých okruzích

12.1.2020 v 18:59 | Nahoru | #10
Kamikadze-Ace> Dobre, že tak, lebo motka chúďa.

Padací rámy na přírodních/umělých okruzích

13.1.2020 v 15:36 | Nahoru | #11
Padáky závodní motorky mají, ale schované pod kapotami.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist