globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přepakování
 
10.1.2020 v 01:52
Ahoj všem,potřebuji snížit Honda CBR 929 Fireblade 2001.Bylo mě řečeno že to mám přepakovat,pomůže mi někdo sehnat odkaz kde koupím Přepakování na zadní tlumič CBR 929 .Bojím se že koupím ten samí co tam mám a ne ten co mi ji sníží,děkuji za ochotu.

Více na: https://www.motorka...=forum&ft=167981
Copyright © Motorkari.cz

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přepakování

11.1.2020 v 11:51 | Nahoru | #1
krokoš> Čau. Hodně lidí si myslí, že předpětím pružiny se změní charakteristika pružení. Ale není to pravda, protože tuhost pružiny v N/mm je pořád stejná. Když spustíš ze stojanu motorku na zem, mělo by zadní kolo propružit asi 10-20mm. Po zatížení jezdcem dalších asi 10-20mm. Když předepneš víc pružinu, tak zmenšíš toto statické propružení. A když je to moc předpružené, tak zadní kolo nekopíruje hrboly na silnici, protože tlumič se vytahuje na doraz. Předpětím pružiny se zvyšuje nebo snižuje motorka, zkus mi věřit.

Naposledy editováno 11.01.2020 11:52:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přepakování

11.1.2020 v 12:01 | Nahoru | #2
Kohlstein> Problem je v tom, ze spravne to odpruzeni funguje jen pri spravne nastavenem statickem propruzeni, dejme tomu 10mm bez jezdce, pokud motorku snizis o dalsich 10mm tim ze povolis predpeti tak uz to nefunguje jak ma. Tvoje uvaha totiz pocita pouze s pruzinou kterou vidis venku, ale uvnitr tlumice je jeste negativni pruzina - tzv topout spring - proto se spravne tlumic snizuje upravou vnitrku - podlozkou pod pist, tim posunes celej pocatek charakteristiky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přepakování

11.1.2020 v 15:00 | Nahoru | #3

Kohlstein píše: . Předpětím pružiny se zvyšuje nebo snižuje motorka, zkus mi věřit.

to jako fakt!?

(reakce na) Přepakování

14.1.2020 v 21:37 | Nahoru | #4

Kohlstein píše: krokoš> Čau. Hodně lidí si myslí, že předpětím pružiny se změní charakteristika pružení. Ale není to pravda, protože tuhost pružiny v N/mm je pořád stejná. Když spustíš ze stojanu motorku na zem, mělo by zadní kolo propružit asi 10-20mm. Po zatížení jezdcem dalších asi 10-20mm. Když předepneš víc pružinu, tak zmenšíš toto statické propružení. A když je to moc předpružené, tak zadní kolo nekopíruje hrboly na silnici, protože tlumič se vytahuje na doraz. Předpětím pružiny se zvyšuje nebo snižuje motorka, zkus mi věřit.



Ano, přesně tak to je. Změna předpětí nemá na tuhost odpružení žádný vliv. Tedy pokud je negativní odpružení větší než 0 a jedná se o lineární pružinu. Výška zadku u supersportu se seřizuje kombinací předpětí a délky tlumiče (pokud je možnost). Tuhost odpružení se řeší výměnou pružiny.

Naposledy editováno 14.01.2020 21:56:11
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist