bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Koupě nové motorky
9.1.2020 v 21:57
Ahoj, prosím o radu s papírováním při nákupu novýho stroje, páč to je moje první nová motorka a nevím, jak to chodí. Jedná se o Africu Twin zaplacenou před Vánocema a dovést mi jí mají v pondělí domů. Koupeno v Harness Praha.
Jaké dokumenty mi k tomu mají předat, abych mohl moto bez problému přihlásit? A jaký je potom postup - při registraci?
Díkes za rady. Mějte se

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nové motorky

15.1.2020 v 09:51 | Nahoru | #151

wert píše: assassin> je to marný, je to marný, je to marný



Tak me je celkem fuk s cim kdo jezdi, jestli nekomu vyhovuje manual a automat ne, tak at jezdi s manualem. Ale spis ty hesla, ze automat nefunguje, radi spatne atd..

Automat do terenu je na hovno, ale treba vetsina lidi si ho v offroad autech pochvaluje, ze to vyjede vic nez manual, protoze to tak snadno nezahrabes...

Samo pokud nekdo jezdil naposled s nakym 20let starym 4kvaltem nebo prvni generaci dsg.... ale dneska je jina doba.

Tady se vsichni tvari jaky jsou zavodnici, kdyby jim tam automat dal o kvalt vejs do zatacky tak uz ji neprojedou idealni stopou

A na africe si nemuzou zaspojkovat do brutalniho vyjezdu nebo pres velkou kladu .. docela bych se nekdy sel svezt s nekym z mistnich s novou afrou v manualu, abych videl jaky pekla se v terenu jezdi

Naposledy editováno 15.01.2020 09:54:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nové motorky

15.1.2020 v 09:56 | Nahoru | #152
assassin> klávesnice dělá z někoho tak o 2 levely lepšího jezdce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nové motorky

15.1.2020 v 09:59 | Nahoru | #153

wert píše: assassin> klávesnice dělá z někoho tak o 2 levely lepšího jezdce



No ono je to jedno, beztak je to jen takove zimni placani. ja pred 10ti lety taky tvrdil, ze automat nechci dneska bych ho bral hned, jen na ten spravnej nemam

Naposledy editováno 15.01.2020 10:00:19

(reakce na) Koupě nové motorky

15.1.2020 v 10:11 | Nahoru | #154
assassin> já paradoxně taky. Jel jsem si pred deset lety pro Viano 2,2 a manuál a přijel jsem v 3litru s automatem) co se týká auta tak nejlepší krok v zivote

(reakce na) Koupě nové motorky

15.1.2020 v 10:16 | Nahoru | #155

assassin píše: Tak me je celkem fuk s cim kdo jezdi, jestli nekomu vyhovuje manual a automat ne, tak at jezdi s manualem. Ale spis ty hesla, ze automat nefunguje, radi spatne atd..

Automat do terenu je na hovno, ale treba vetsina lidi si ho v offroad autech pochvaluje, ze to vyjede vic nez manual, protoze to tak snadno nezahrabes...

Samo pokud nekdo jezdil naposled s nakym 20let starym 4kvaltem nebo prvni generaci dsg.... ale dneska je jina doba.

Tady se vsichni tvari jaky jsou zavodnici, kdyby jim tam automat dal o kvalt vejs do zatacky tak uz ji neprojedou idealni stopou

A na africe si nemuzou zaspojkovat do brutalniho vyjezdu nebo pres velkou kladu .. docela bych se nekdy sel svezt s nekym z mistnich s novou afrou v manualu, abych videl jaky pekla se v terenu jezdi



Vis jaky je to peklo,kdyz si takhle letis autem zatacku pod plynem do kopce a nez to vypne spojku,preradi,sepne...
E:ale ty popisovany situace si pamatuju..Spoluzak mel sestivalcovy stary cherokee s 4q at a predjizdeli jsme do kopce nakladak,pulce auta si to samozrejme preradilo nahoru a my byli v pasti

Naposledy editováno 15.01.2020 10:22:34

4 reakcí na tento příspěvek Koupě nové motorky

15.1.2020 v 10:17 | Nahoru | #156
Nemusíš být závodník,ale jen takový jednoduchý příklad od klávesnice proč jsem si dlouho na automat nemohl zvyknout - potřebuješ předjíždět,dáš plný plyn. Automat si podřadí o 2-3 kvalty dolů. Otáčky vyletí k červenému,ale to auto nejede adekvátně k těm otáčkám. Už jakoby nemůže a teprve potom si přeřadí o kvalt výš. Když proti tobě vyjede auto a ten automat si žije vlastním životem,tak je to nepříjemné a nemusíš být závodník

2 reakcí na tento příspěvek Koupě nové motorky

15.1.2020 v 10:20 | Nahoru | #157
Jediný co mi přijde zbytečný, když někdy jedu někam bráchovo volvem, tak na dlouhý rovince to jede na 6ku (tu to tam frkne už snad v 60km/h) chci jen předjet auto levým pruhem, bez nějakýho zrychlování, přidám opatrně jen malinko plynu a stejně to podřadí třeba na 4ku. Přitom to má nějakých 230 koní a po přepnutí páky na manuál to na tu 6ku normálně zrychlí v pohodě. Ale jak to podřazuje, tak vzniká prodleva úplně zbytečně jen kvůli tomu, abych udělal stejně rychlý předjetí, jako na 6ku.

Takže chápu, pokud někomu tohle vadí, ale i tak je to jinak auto, který dělá co má a mít ho, tak jsem s ním v pohodě. Ale na dálnici po odřazení na 6ku přepínáme oba na manuál.

Což ostatně nabádá k zamyšlení, proč ti odpůrci automatů neudělají totéž a neřadí si sekvenčně? Tu možnost má snad většina automatů, ne?

Naposledy editováno 15.01.2020 10:21:41

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nové motorky

15.1.2020 v 10:23 | Nahoru | #158

dafikk píše: Nemusíš být závodník,ale jen takový jednoduchý příklad od klávesnice proč jsem si dlouho na automat nemohl zvyknout - potřebuješ předjíždět,dáš plný plyn. Automat si podřadí o 2-3 kvalty dolů. Otáčky vyletí k červenému,ale to auto nejede adekvátně k těm otáčkám. Už jakoby nemůže a teprve potom si přeřadí o kvalt výš. Když proti tobě vyjede auto a ten automat si žije vlastním životem,tak je to nepříjemné a nemusíš být závodník



To si mě předběhl, ale viz moje poslední věta: Když víš líp, co nastane, než ten automat, co ti brání kliknout pákou do strany?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nové motorky

15.1.2020 v 10:26 | Nahoru | #159
PetrL3> Pak uz prece prestava mit smysl priplacet si za automat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nové motorky

15.1.2020 v 10:26 | Nahoru | #160

dafikk píše: Nemusíš být závodník,ale jen takový jednoduchý příklad od klávesnice proč jsem si dlouho na automat nemohl zvyknout - potřebuješ předjíždět,dáš plný plyn. Automat si podřadí o 2-3 kvalty dolů. Otáčky vyletí k červenému,ale to auto nejede adekvátně k těm otáčkám. Už jakoby nemůže a teprve potom si přeřadí o kvalt výš. Když proti tobě vyjede auto a ten automat si žije vlastním životem,tak je to nepříjemné a nemusíš být závodník



Jenze to je zdechlym motorem, tam kdybys mel manual, tak to nebude jinak, proste to nejede...

Naopak ten automat co si podradi tak zrychluje lip nez vetsina ridicu s manualem, zcela bezne vidam predjizdeni, kdy jede osobak za nakladakem v tesnym zavesu, otevre rovinka, on vyjede vedle nej a nic, auto nezrychluje, kdyz to vidi, tak teprve zacne radit a dokonci predjizdeni uprosrtred zatacky kam nevidi - temhle by automat jenom prospel.

To ze to nekomu pripada pocitove, podle zvuku, ze to nejede, protoze si hydromenic drzi konstantni otacky je fakt, ale drzi si to otacky s max kroutakem a zrychluje to lip nez by dokazal manual.

Ve meste je to uplne jina liga.

Samo je dobry mit auto s motorem, kdyz je to naka vydechlina, tak ji automat nezachrani

Naposledy editováno 15.01.2020 10:34:24

(reakce na) Koupě nové motorky

15.1.2020 v 10:29 | Nahoru | #161

PetrL3 píše: Jediný co mi přijde zbytečný, když někdy jedu někam bráchovo volvem, tak na dlouhý rovince to jede na 6ku (tu to tam frkne už snad v 60km/h) chci jen předjet auto levým pruhem, bez nějakýho zrychlování, přidám opatrně jen malinko plynu a stejně to podřadí třeba na 4ku. Přitom to má nějakých 230 koní a po přepnutí páky na manuál to na tu 6ku normálně zrychlí v pohodě. Ale jak to podřazuje, tak vzniká prodleva úplně zbytečně jen kvůli tomu, abych udělal stejně rychlý předjetí, jako na 6ku.

Takže chápu, pokud někomu tohle vadí, ale i tak je to jinak auto, který dělá co má a mít ho, tak jsem s ním v pohodě. Ale na dálnici po odřazení na 6ku přepínáme oba na manuál.

Což ostatně nabádá k zamyšlení, proč ti odpůrci automatů neudělají totéž a neřadí si sekvenčně? Tu možnost má snad většina automatů, ne?



Ja treba v tehle situaci radim 4 i s manualem, takze me by to nevadilo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nové motorky

15.1.2020 v 10:31 | Nahoru | #162

PetrL3 píše: To si mě předběhl, ale viz moje poslední věta: Když víš líp, co nastane, než ten automat, co ti brání kliknout pákou do strany?



"Strašně dlouho" to vše trvá. To může být fatální v souvislosti,když proti tobě něco vyjede. Než pohneš pákou,než dáš volbu k většímu stupni,než přeřadí....je to moc dlouhá doba,takhle riskovat. To je lepší nechat jet ten automat a třeba bliknout na to auto,že nestíháš,aby věděl a pak se mu omluvit. Párkrát se mě stalo,že jsem musel potupně zajet zpět za to auto které jsem předjížděl. Než riskovat že se něco stane,tak raději takto. Bavím se o dnešním provozu,kdy se předjíždí na poslední chvíli,nebo nějak před zatáčkou,kde je jakž takž vidět a předjíždíš kloubák,nebo kamion,za kterým ses táhnul 50-60km/hod. V tom provozu dnes moc velký škvíry nebývají.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nové motorky

15.1.2020 v 10:32 | Nahoru | #163

assassin píše: Jenze to je zdechlym motorem, tam kdybys mel manual, tak to nebude jinak, proste to nejede...



2,2l není úplně trhač asfaltu,ale zase to není žádný downsizing...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nové motorky

15.1.2020 v 10:36 | Nahoru | #164

dafikk píše: 2,2l není úplně trhač asfaltu,ale zase to není žádný downsizing...



Nevim, 2,2 nic nerika, ja mam 2,4 a je to zdechlina ktera neakceleruje a na predjizdeni si musim davat sakra pozor.

Ono kdyz s manualem vyjedes na predjizdeni a zjistis, zes tam mel mit o kvalt o dva min, tak to taky trva. Nebo naopak tam mas moc nizkej a v pulce predjizdeni ti u ropaka dojdou otacky. To se mi bezne stava u mati oktavky mk1 - na dvou tis to zatahne a na 3 konci, kdyz nestihnes predjet do te doby, mas problem

U modenich automatu ani nepoznas razeni, proste cejtis jen kontinualni tah...

Naposledy editováno 15.01.2020 10:38:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nové motorky

15.1.2020 v 10:38 | Nahoru | #165

dafikk píše: 2,2l není úplně trhač asfaltu,ale zase to není žádný downsizing...


Jen uz asi nebude nejmladsi,kdyz tam nejsou padla..Dnesni jsou jinde,ja treba kdyz jedu na Sko,tak kolikrat ho odcvaknu vejs,protoze uz na to nemam ja nebo by to nezvladla fyzika..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nové motorky

15.1.2020 v 10:40 | Nahoru | #166

Kubák píše: PetrL3> Pak uz prece prestava mit smysl priplacet si za automat



No to zase né, na 1000 km ujetejch ti připadá spoustu km ve městech, kde jak trubka opakuješ 1-2-3-4 neutrál, 1-2-3-4 neutrál, podle jak jdou semafory.
Já bych to bral, kdybych si měl kupovat auto. Ale u aut to mám to tak, že když už něco mám a sem globálně spokojenej, tak to neměnim, dokud nemusim.
Auta mě moc neberou, ale samozřekmě bych sii uměl vybrat lepší. Doma teď máme občas jdno elektrický BMW 3 a na každodenní ježdění do práce a z práce abych to bral hned.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nové motorky

15.1.2020 v 10:41 | Nahoru | #167
assassin> Tak je fakt,že kolikrát letí líp nějaká nadupaná 1,5 než 2,4 která netahá. Je to mnoho aspektů. Váha auta,typ té automatické převodovky,obsah motoru. Každá značka to má jinak a jsou v tom rozdíly. Já na automat nepliju,jen si na některé věci nemůžu zvyknout. Hlavně....auto s automatem...no budiž...ale motorku určitě NE!!! Od toho je skůtr. Ale na mašině chci mít řazení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nové motorky

15.1.2020 v 10:43 | Nahoru | #168

Kubák píše: Jen uz asi nebude nejmladsi,kdyz tam nejsou padla..Dnesni jsou jinde,ja treba kdyz jedu na Sko,tak kolikrat ho odcvaknu vejs,protoze uz na to nemam ja nebo by to nezvladla fyzika..



4 roky starý Sorento. Pro někoho možná stará paštika,ale pro mě nové auto. A 54500km se mě nezdá,že by mohl někdo říct - Vyhoněná mrcha
Ale do města je automat super. To jako jo!!!

Naposledy editováno 15.01.2020 10:44:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nové motorky

15.1.2020 v 10:44 | Nahoru | #169

dafikk píše: "Strašně dlouho" to vše trvá. To může být fatální v souvislosti,když proti tobě něco vyjede. Než pohneš pákou,než dáš volbu k většímu stupni,než přeřadí....je to moc dlouhá doba,takhle riskovat. To je lepší nechat jet ten automat a třeba bliknout na to auto,že nestíháš,aby věděl a pak se mu omluvit. Párkrát se mě stalo,že jsem musel potupně zajet zpět za to auto které jsem předjížděl. Než riskovat že se něco stane,tak raději takto. Bavím se o dnešním provozu,kdy se předjíždí na poslední chvíli,nebo nějak před zatáčkou,kde je jakž takž vidět a předjíždíš kloubák,nebo kamion,za kterým ses táhnul 50-60km/hod. V tom provozu dnes moc velký škvíry nebývají.



Já to myslel tak, že když nejedeš konstantně po dánici nebo víš, že budeš předjíždět, tak si tam ten manuál klikneš předem s nízkým kvaltem, ne až při předjíždění. A až pojedeš nějak, kdy nepotřebuješ předjíždět, necháš automat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nové motorky

15.1.2020 v 10:47 | Nahoru | #170

PetrL3 píše: Já to myslel tak, že když nejedeš konstantně po dánici nebo víš, že budeš předjíždět, tak si tam ten manuál klikneš předem s nízkým kvaltem, ne až při předjíždění. A až pojedeš nějak, kdy nepotřebuješ předjíždět, necháš automat.



Jenomže ten manuál je tak na piču udělaný,že když tam dáš manuálně vyšší kvalt,necháš tam manuál a dupneš na plyn,tak ta elektronika si opět sama podřadí. Jakmile si myslí,že se to podtáčí,tak sere na nějaký manuál a opět si žije vlastním životem. Bohužel. Mám KIU. Nevím jak je to u jiných aut. Nikdo z kamarádů automat nemá. Jediný co má automat,tak má Kodiaqa a s tím jsem ještě neměl možnost mluvit.

(reakce na) Koupě nové motorky

15.1.2020 v 10:48 | Nahoru | #171

PetrL3 píše: No to zase né, na 1000 km ujetejch ti připadá spoustu km ve městech, kde jak trubka opakuješ 1-2-3-4 neutrál, 1-2-3-4 neutrál, podle jak jdou semafory.
Já bych to bral, kdybych si měl kupovat auto. Ale u aut to mám to tak, že když už něco mám a sem globálně spokojenej, tak to neměnim, dokud nemusim.
Auta mě moc neberou, ale samozřekmě bych sii uměl vybrat lepší. Doma teď máme občas jdno elektrický BMW 3 a na každodenní ježdění do práce a z práce abych to bral hned.


Vsak jo,ja miluju rucni razeni,kdy si v 90ti dam trojku a zacnu predjizdet,pred obci to s meziplyny skopu zase dolu a brzdim motorem...Jenze von uz to dneska dela i ten automat.Podradi do jeste vyuzitelnyho pasma otacek a kdyz brzdim pred vesnici,cvaknu padlem a meziplyn da za me,navic presne a klidne dva za sebou
i3,ostatne vsechny el.auta jsou pecka do mesta,nelimituje te dojezd a ten odpich ze svetel luxusni..
Jestli vypustej do Evropy tohle,tak zacnu setrit

(reakce na) Koupě nové motorky

15.1.2020 v 10:52 | Nahoru | #172

dafikk píše: Jenomže ten manuál je tak na piču udělaný,že když tam dáš manuálně vyšší kvalt,necháš tam manuál a dupneš na plyn,tak ta elektronika si opět sama podřadí. Jakmile si myslí,že se to podtáčí,tak sere na nějaký manuál a opět si žije vlastním životem. Bohužel. Mám KIU. Nevím jak je to u jiných aut. Nikdo z kamarádů automat nemá. Jediný co má automat,tak má Kodiaqa a s tím jsem ještě neměl možnost mluvit.



Nemámm moc přehled, jak sem psal, auta mě nezajímají, služební cicvic byla sračka totální, bráchovo volvo tohle nedělá a minulý týden sem zkoušel starej vw turan 2009 a ten taky tohle nedělal.

Naposledy editováno 15.01.2020 10:53:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nové motorky

15.1.2020 v 10:56 | Nahoru | #173
dafikk> No jo,jenze Sorento je tank,tam bude vsechno staveny na plynulou jizdu,ne na drzou tri a upaluj
Doporucuju toho Kod. vyzkouset,bude tam znatelnej rozdil..
A nemyslel jsem ten puvodni prispevek hanlive,proste z nej vyplynulo,ze to nebude novinka.Navic ten 5q aisin radi z podstaty jinak..

(reakce na) Koupě nové motorky

15.1.2020 v 11:05 | Nahoru | #174

dafikk píše: assassin> Tak je fakt,že kolikrát letí líp nějaká nadupaná 1,5 než 2,4 která netahá. Je to mnoho aspektů. Váha auta,typ té automatické převodovky,obsah motoru. Každá značka to má jinak a jsou v tom rozdíly. Já na automat nepliju,jen si na některé věci nemůžu zvyknout. Hlavně....auto s automatem...no budiž...ale motorku určitě NE!!! Od toho je skůtr. Ale na mašině chci mít řazení.



No jenze krabice typu sorento by musela mit uplne jinej motor aby svizne predjizdela

Kodiaq ma dsg - tzn tam vubec neni ten "prokluz" menice co nekterym vadi, to je proste manual kde pakou strasne rychle hejbe robot

Naposledy editováno 15.01.2020 11:08:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nové motorky

15.1.2020 v 11:11 | Nahoru | #175
Kubák> Já vím že jsi to nemyslel hanlivě. Nejsem vztahovačný Jen jsem dal na vysvětlenou co mám.

assasin> Benzin jsem nechtěl a v naftě to dělají jen v jední verzi. Není na výběr. Však jsem psal,že záleží na mnoha proměnných...

Byl jsem s tím v Řecku a cestování je v tom zase pohodlný. Nasadíš na dálnici 160 a ani nevíš že to jede. Ale na předjíždění je to těžká sviňa,no... Já ji bral proto,že se mě do kufru vejde paleta 120x100. To pro mě bylo rozhodující.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nové motorky

15.1.2020 v 11:17 | Nahoru | #176

dafikk píše: Kubák> Já vím že jsi to nemyslel hanlivě. Nejsem vztahovačný Jen jsem dal na vysvětlenou co mám.

assasin> Benzin jsem nechtěl a v naftě to dělají jen v jední verzi. Není na výběr. Však jsem psal,že záleží na mnoha proměnných...

Byl jsem s tím v Řecku a cestování je v tom zase pohodlný. Nasadíš na dálnici 160 a ani nevíš že to jede. Ale na předjíždění je to těžká sviňa,no... Já ji bral proto,že se mě do kufru vejde paleta 120x100. To pro mě bylo rozhodující.



No tak jasny, ale kdyz si koupis "levny" suv tak se nemuzes divit, ze je to line na predjizdeni. Za to fakt nemuze auto, za to muze tvuj vyber vozu.

SUV jsou tezky krabice a pokud to ma mit dynamiku jako "normalni auto" musi v tom byt extremne vykonnej motor - s tim samo jde nahoru cena a provozni naklady.
Svezl jsem se s X5 s benzinovym V8 turbo a na sprint se to do 250ti udrzelo porsche panamera GTS - ale stalo to dost penez a zralo to dost benzinu. Tam jsem si zadnyho problemu s razenim pri predjizdeni nevsimnul

Naposledy editováno 15.01.2020 11:18:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nové motorky

15.1.2020 v 11:22 | Nahoru | #177
assassin> Musíš také srovnávat srovnatelné A že by bylo Sorento nějak levné...no nevím. Ale pro někoho je "levné" i za 3mil Škoda že k nim nepatřím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nové motorky

15.1.2020 v 11:27 | Nahoru | #178

dafikk píše: assassin> Musíš také srovnávat srovnatelné A že by bylo Sorento nějak levné...no nevím. Ale pro někoho je "levné" i za 3mil Škoda že k nim nepatřím



No v kategorii SUV ty sviznejsi stroje na 1,5M zacinaj... spis vejs.

Ten kdo si stěžoval na předjíždění jsi byl ty a házel jsi to na auto - respektive na automat. Ale proste sis jen vybral na “předjíždění” blby auto.

Ja mam tezkej kombik a taky nejede jak bych si představoval a to mam manual .. ale co jsem si koupil to mam, to auto nemuze za to, ze neni stavěny na “závodění” kdybych si koupil 3litrovy bmw tak s predjizdenim problem nemam, na to ale nemam prachy

(reakce na) Koupě nové motorky

15.1.2020 v 11:41 | Nahoru | #179

PetrL3 píše: Jediný co mi přijde zbytečný, když někdy jedu někam bráchovo volvem, tak na dlouhý rovince to jede na 6ku (tu to tam frkne už snad v 60km/h) chci jen předjet auto levým pruhem, bez nějakýho zrychlování, přidám opatrně jen malinko plynu a stejně to podřadí třeba na 4ku. Přitom to má nějakých 230 koní a po přepnutí páky na manuál to na tu 6ku normálně zrychlí v pohodě. Ale jak to podřazuje, tak vzniká prodleva úplně zbytečně jen kvůli tomu, abych udělal stejně rychlý předjetí, jako na 6ku.

Takže chápu, pokud někomu tohle vadí, ale i tak je to jinak auto, který dělá co má a mít ho, tak jsem s ním v pohodě. Ale na dálnici po odřazení na 6ku přepínáme oba na manuál.

Což ostatně nabádá k zamyšlení, proč ti odpůrci automatů neudělají totéž a neřadí si sekvenčně? Tu možnost má snad většina automatů, ne?


Zas to šetří dvouhmotu, nízké otáčky, velký kroutak, když podradi tak je to lepší

1 reakcí na tento příspěvek Koupě nové motorky

15.1.2020 v 11:50 | Nahoru | #180
já si nemohu zvyknout na manuál, když slezu z Piaggia a přesednu na Hondu, brzdím spojkou a zapomínám řadit, než mi dojde že nemám variátor a nejhorší je přesednutí z babety 207, ta neřadí ani nebrzdí, musím se zapřít nohama

Naposledy editováno 15.01.2020 11:51:45
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist