globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cívka na Kawasaki EL 250 rok 96
9.1.2020 v 18:44
ahoj,nevíte kde sehnat cívku na Eliminatora 250 rok 1996.Všude jsem našel jen do 1995.Popřípadě jestli by to šlo zaměnit z jiného modelu.Zkoušel jsem dat cívku ze skutru a háže to hrozně malou jiskru.Japonské označení TEC KPO3 ...díkas

Cívka na Kawasaki EL 250 rok 96

9.1.2020 v 20:14 | Nahoru | #1
Čau, a čo motorka nefungovala s tou cievkou zo skútra? To je aká malá iskra? Namontuj to a vyskúšaj či to funguje.

Cívka na Kawasaki EL 250 rok 96

9.1.2020 v 20:42 | Nahoru | #2
však jsem to vyzkoušel...sice jiskra byla ale hrozně tenká jiskra,to druhá cívka která funguje normálně má jiskru mnohem silnější

Cívka na Kawasaki EL 250 rok 96

9.1.2020 v 20:59 | Nahoru | #3
pry je stejna i na těchto strojích
HONDA XL 1000 V Varadero 1999-2002
HONDA FES 125 Pantheon 2003-2006
HONDA VT 125 C/C2 Shadow 1999-2008
HONDA XL 125 V Varadero
HONDA FES 150 Pantheon 2003-2005
HONDA SH 150
HONDA CRF 250 R
HONDA FES 250 Foresight 1998-2005
HONDA CRF 450 R 2009-2012
HONDA CBF 500 2004-2008
HONDA FMX 650 2005-2007
HONDA FX 650 Vigor 1999-2000
HONDA SLR 650 1997-1998
HONDA NT 700 V Deauville 2006-2016
HONDA XL 700 V Transalp 2008-2013
HONDA VFR 750 F 1986-1997
HONDA VFR 800 (ABS) 1998-2001
KAWASAKI EL 250 Eliminator 1988-1995
KAWASAKI 250 EL 252 Eliminator 1996-2003
KAWASAKI GPZ 500 (EX 500) 1987-2003
KAWASAKI KLE 500 1991-2007

Cívka na Kawasaki EL 250 rok 96

9.1.2020 v 21:02 | Nahoru | #4
vyskúšať som napísal, čiže poskladať a nepozerať na iskru , ale naštartovať či to bude fungovať. Lebo podľa mňa by to malo fungovať aj z čínskej štvortaktnej 50 ccm cholery skútra.

Možno ani nemáš zlú cievku ale fajku. totiž vo fajkách, niektorých sú vmontované odrušovacie odpory a tie sa otrasmi poškodia a odpor vo fajke veľmi stúpne potom to neiskrí. Alebo je potom slabá iskra. Fajky sa premerávajú majú určitý odpor .tvoje posúdenie iskry je subjektívne. Na kontrolu iskry musíš demontovať fajku a skúša sa iskra z koncu kábla po kostru. Má preskočiť cca 1,5 cm. Ale toto skúšanie sa neodporúča u moderných strojov z dôvodu poškodenia riadiacej jednotky. Môže to preraziť niekde inde.

Naposledy editováno 09.01.2020 21:10:21

Cívka na Kawasaki EL 250 rok 96

9.1.2020 v 21:47 | Nahoru | #5
Nic ti nebrání objednat jakoukoliv jinou z toho tvého seznamu...
V praxi se indučky dělí na ty pro kapacitní a bateriové zapalování.Bateriové se ještě dělí dle odporu vinutí.Jeden typ má cca 2 ohmy a druhý kolem pěti.Ty s větším odporem se používali především do karburátorových verzí,dnes se používají cívky s odporem 1-2 ohmy.
Pokud dodržíš toto dělení,můžeš použít libovolnou z této skupiny.Ve tvém případě to bude zřejmě indučka pro bateriové zapalování s odporem 3-5 ohm.

Cívka na Kawasaki EL 250 rok 96

10.1.2020 v 14:34 | Nahoru | #6
tak jsem sehnal podobnou cívku ,zapojil jsem jí a hned jak jsem zapnul klíček tak shořela
Měla jen jeden přivod myslel jsem si že ten druhý je země...ale není ...ani jeden drát není uzemněný

Cívka na Kawasaki EL 250 rok 96

10.1.2020 v 20:34 | Nahoru | #7
Cívky s jedním vývodem jsou z drtivé většiny pro kapacitní zapalování,tak se nediv že to shořelo.
Můžu nabídnout TEC MP06,tu KP03 mají na Ebay už za cca litr

Cívka na Kawasaki EL 250 rok 96

10.1.2020 v 22:04 | Nahoru | #8
já měl za to ,že druhý vývod je ukostření.A že když tam není druhý vývod ,tak je cívka ukostřena přišroubováním k rámu.

Cívka na Kawasaki EL 250 rok 96

11.1.2020 v 07:58 | Nahoru | #9
I thought the subsequent outlet was grounded. Also, that if there was no subsequent outlet, the curl was grounded by screwing to the casing.
https://www.mybkexperience.xyz/

Cívka na Kawasaki EL 250 rok 96

11.1.2020 v 08:19 | Nahoru | #10
Proč myslíš že se tu píšu s těma elaborátama?
Tak ještě jednou:
INDUKČNÍ CÍVKY DĚLÍME NA BATERIOVÉ(INDUKTIVNÍ) A KONDENZÁTOROVÉ(KAPACITNÍ).
Oba typy obsahují primární a sekundární vinutí.Sekundární vinutí má jeden vývod na kostru a druhý na elektrodu svíčky(zapalovací kabel).Primární vinutí se zapojuje podle použití.U kapacitního zapalování je jeden vývod ukostřen a druhý zapojen do řídící jednotky.Impuls u této cívky vzniká sepnutím a vybitím kondenzátoru o vysokém napětí obsaženém v jednotce.U bateriového zapalování je jeden vývod připojen na spínaných +12v a po zapnutí klíčku je na něm napětí baterie.Druhý vývod je také do řídící jednotky a impuls vzniká když jednotka tento vývod uzemní.
Z toho plyne že indučka pro kapacitní zapalování si vystačí s jedním vývodem,indučka pro bateriové zapalování potřebuje vývody dva.Aby to nebylo tak jednoduché,existují indučky pro kapacitní zapalování se dvěma vývody(jeden se vždy ukostřuje) a taky indučky které dokážou pracovat s oběma druhy zapalování.To jsou ale speciály a umí jen specifické typy zapalování.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
vadný karburátor Kawasaki EL 125 Eliminator Guru22 4 21.11.2023 v 05:46 Guru22
Choppery 125ccm Yamaha XV 125 Virago, Yamaha XVS 125 DragStar, Suzuk... Danda01 4 13.9.2023 v 12:39 Romansan
Kawasaki El250 a laděný výfuk Kawasaki EL 125 Eliminator kawasaki-man 2 3.4.2021 v 11:22 ja1
Nejdou blinkry na kawasaki eliminat... Kawasaki EL 125 Eliminator Vencacer 5 6.3.2021 v 12:32 Vencacer
Krabička na řídítkách Kawasaki EL 125 Eliminator Petan51 15 10.8.2020 v 23:04 Petan51


TOPlist