globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: napeti baterie
8.1.2020 v 18:38
takovy dotaz je hodne dulezite u baterky na simsona jestli je dobita na 12.6v nebo 12.3 v klidovem stavu????na internetu pisou,ze baterie 12v kdyz je 100% nabita ma 12.54-12.6 v a kdyz jetreba pod 12.4v je nabita na 50% atd.....ja jsem nabijel nabijeckou s lidlu baterku 11h na 2x 1den-4h-2den-7h a mi ukazuje jenom 12.34 v..diky za radu

napeti baterie

8.1.2020 v 19:18 | Nahoru | #1
To může znamenat, že baterka už není úplně perfektní, ale je pořád dobrá. Chtělo by to při nábíjení proces nepřerušovat, ale nechat baterku na nabíječce min 12 hodin. K poškození akumulátoru nemůže dojít, protože ta nabíječka je automat a při detekování plného nabití začne nabíječka dodávat jen udržovací proud.

2 reakcí na tento příspěvek napeti baterie

8.1.2020 v 21:48 | Nahoru | #2
Hlavně by to chtělo zkontrolovat na jaký napětí to ten "zázrak z lidlu" vůbec nabíjí. Jestli to nevyžene alespoň na 14,4V tak je něco špatně.

(reakce na) napeti baterie

8.1.2020 v 21:49 | Nahoru | #3

combust píše: Hlavně by to chtělo zkontrolovat na jaký napětí to ten "zázrak z lidlu" vůbec nabíjí. Jestli to nevyžene alespoň na 14,4V tak je něco špatně.



No me treba vsechny motorky a auta nabijí zhruba 14,1V - obavam se, ze tudiz na 14,4V baterku urcite nevyženou. Myslis, ze vsechny moje motorky a auta jsou rozbity?

(reakce na) napeti baterie

8.1.2020 v 22:30 | Nahoru | #4

combust píše: Hlavně by to chtělo zkontrolovat na jaký napětí to ten "zázrak z lidlu" vůbec nabíjí. Jestli to nevyžene alespoň na 14,4V tak je něco špatně.

myslis napeti 14.4V pri nabijeni nabijeckou by melo byt na displeji ukazano??tak ja mam nabijecku s toho lidli bez displeje digitalniho tu 1 na obrazkulevna-kvalita.cz/blog/cesky-navod-autonabijecky-ultimate-speed ....

napeti baterie

9.1.2020 v 03:46 | Nahoru | #5
Ahoj, přečti si toto a možná si uděláš obrázek v této věci.

napeti baterie

10.1.2020 v 11:42 | Nahoru | #6
Asi bych to změřil při nastartování, jestli to dobíjí.
U simsona je baterka jen kvuli blinkrum, klaksonu a parkovačce, a 12,3 není tak málo, baterka se časem opotřebovává a měřením napětí kapacitu stejně nezměříte.

napeti baterie

10.1.2020 v 14:27 | Nahoru | #7
tak jsem to jeste nabil jinou nabijecku starou 10-15let a po 4h jsem to vypnul uz baterka byla tepla trochu....a pak jsem 2den nameril uz 12.48V........to potom znamena,ze nabijecka kterou jsem kupil s LIDLU za 500kc pred 4roky asi vic nenabije,kdyz stara nabijecka to za 4h zvedlo napeti s 12.34 na 12.48V

napeti baterie

10.1.2020 v 17:55 | Nahoru | #8
Ještě bych tu nabíječku nezatracoval! Ono pokud ta baterka není nejmladší, tak ji to dvoje nabytí trochu nakoplo a to že se trochu provařila jí pomohlo. Přesto by dobrá 12V baterie měl mít při plném nabití mít napětí 12,6V. Ale jak jsem psal, na Simsona to bohatě stačí.
Jinak co se týče Simsona, tak jeho elektrika mi připomíná atomový reaktor, tolik drátů a spojů snad nemá ani auto. Projdi si všechny spoje, kostry, patice žárovek, ten alternátor je slaboučký a každý horší spoj dělá problém. Nedávno jsem řešil jednoho simála, ale 6V a teprve až jsem očistil všechny spoje od oxidace se pořádně probral k životu a dělal to co má, včetně dobíjení

1 reakcí na tento příspěvek napeti baterie

27.6.2020 v 01:31 | Nahoru | #9
Věděl by někdo jak změřit stav baterie ohledně startovacího proudu?
Baterie nevykazuje žádný pokles napětí proti min. sezoně, kdy bez problémů startovala. Letos při stejném napětí cca 12,5-12,6V (drží dlouhodobě i když motorka delší dobu stojí), sotva otočí startérem a to i bezprostředně po jízdě, kdy se baterie dobije (motorka normálně dobíjí).

S připojeným multimetrem při startu byly hodnoty následovné:
12,61V před startem, po zapnutí klíčku a naběhnutí čerpadla cca 12,3V, při staru to kleslo na nejnižší hodnotu 9,62V a pak už to dobíjí na cca +14,5V.

Motorkou to neni, zkoušel jsem ji i v druhé moto kde je předepsaný stejný typ baterie a to samé...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) napeti baterie

27.6.2020 v 04:34 | Nahoru | #10
Za mě bych zkontroloval oxidaci na kabeláži baterie/startér vč. ukostření startér --> baterie. Také převod proudu přes kontakty relé - jednoduše klemou (pozor, teče zde poměrně velký proud = použít dostatečný průřez vodiče nebo staré ne moc v kloubu volné kleště
Jinak samozřejmě test s jinou opravdu dobrou baterií nebo přes startovací kabely.
Dle tvého tvrzení by se asi jinak jednalo o konečnou fázi života baterie.

Naposledy editováno 27.06.2020 04:37:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) napeti baterie

27.6.2020 v 09:40 | Nahoru | #11
Chenzee> jak sem psal motorkou to neni. Ta konecna faze jak pises by mela provazet pokles napeti a neschopnost jeho udrzeni po delsi dobe a to se tady nedeje...

(reakce na) napeti baterie

27.6.2020 v 11:53 | Nahoru | #12
mari> Podle těch příznaků má ta baterka zjevně velkej vnitřní odpor (čili odchází). Zpravidla je to sulfatací (tam se dá zkusit desulfatace) nebo se rozpadaj elektrody (to je nevratný).

1 reakcí na tento příspěvek napeti baterie

27.6.2020 v 14:11 | Nahoru | #13

(reakce na) napeti baterie

27.6.2020 v 14:40 | Nahoru | #14
mari>
Vem aku k solidnímu prodejci baterek a ten ti ji otestuje, u nás ve Vartě naprosto bez problému.
Baterka se testuje do zátěže připojit 5 H4 a měřit pokles U.
Takhle klesne nová bat v perfektním stavu při startu moto.

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Simson jake pneu Simson S 51 Enduro Bluecz98 13 5.1.2024 v 17:05 Ozzy_
Nové moto do 50 kubíků na skupinu A... [1, 2] Simson S 51 Enduro, Derbi Senda 50 pozdnímíza 34 11.12.2023 v 05:11 mildanek72
Karburátor nefunguje Simson S 51 Enduro Endiiis 8 29.11.2023 v 12:57 vit51
Simson ztratil výkon z ničeho nic Simson S 51 Enduro Endiiis 9 28.11.2023 v 19:40 Kohlstein
Simson, jak narovnat podsedlovku Simson S 51 Enduro Bluecz98 11 24.10.2023 v 20:18 maku100


TOPlist