bmw_r1300gs_cartec





Téma: KTM 1050 adventure
8.1.2020 v 12:45
Zdarec, nějaké nové zkušenosti s touto motorkou?
Bandit 650 už mě celkem omrzel, tak koukám po cestovním enduru a tohle se mi docela líbí.
Jinak si moc na nejaký elektronický cerepentičky nepotrpím čím méně tím líp.
Ještě jsem koukal po Tigroj 800xr jenže ten prý strašně topí a ještě se mi líbí Stelvio a to je zase taky jiný kafe, u těchto dvou mam info jinak celkem zjištěný. Tak prosím spíš info k 1050 díky moc.
Předchozí
1 2 3
Následující

KTM 1050 adventure

10.1.2020 v 22:25 | Nahoru | #61
Hoši dojedte půjčím vám to nebo klidně ukážu

(reakce na) KTM 1050 adventure

10.1.2020 v 22:30 | Nahoru | #62

assassin píše: KubaLC8> ja zas za dobu co je tu tohle forum slysel o nekolika motorkach co jdou na trojku plynem na zada... a v realu to nedokazala zadna z nich, zajimalo by me jestli je 1190 prvni takova

símano

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1050 adventure

10.1.2020 v 22:32 | Nahoru | #63

KubaLC8 píše: ale no tak, zase bych ho nestrasil... kdyz jsi vemeno, tak si to vypinat nebudes.
uplne stejne jak se muze stat pruser na 125/150k masine se to muze stat na slaby bandasce

to myslíš vážně? On tady řeší hlavně třeba plyn v zatáčce atp, chceš říct že 2v 4v se chová stejně jo? to nemyslíš vážně a ještě s vyplou trakci, tady píšeš jak je duke brutální a pak napíšeš takovou hloupost

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1050 adventure

10.1.2020 v 22:36 | Nahoru | #64
Já mam opacnej problem, ja přidávám malo... co bych za to dal, kdybych tam uměl v zatáčce poradne nasrat plyn

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1050 adventure

10.1.2020 v 22:39 | Nahoru | #65
Já bych to nenazval problémem, sebereflexe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1050 adventure

10.1.2020 v 22:42 | Nahoru | #66
KubaLC8> tak to je v pohodě to už řešit nebudu, mě šlo jen o to jestli to netopí když jedu třeba 500km v létě a po 200km budu muset zastavit že mě pálí prdel a místo koulí volské oka

(reakce na) KTM 1050 adventure

10.1.2020 v 22:43 | Nahoru | #67

foxdive píše: Já bych to nenazval problémem, sebereflexe



jen bez toho nezrychlim na okruhu samo. na silnici mi rychlost az tolik nechybi

(reakce na) KTM 1050 adventure

10.1.2020 v 22:47 | Nahoru | #68

vanamira píše: KubaLC8> tak to je v pohodě to už řešit nebudu, mě šlo jen o to jestli to netopí když jedu třeba 500km v létě a po 200km budu muset zastavit že mě pálí prdel a místo koulí volské oka


sem ti řikal, že netopí

KTM 1050 adventure

10.1.2020 v 22:56 | Nahoru | #69
jako mě by asi ta 1050 stačila možná ještě 1090 záleží co by bylo k mání, moc jich není.
a ty Stelvia od r.v. 2012 už vůbec ne
a do čtyřválcového vysavače se mi už taky moc nechce tím samozřejmě nechci říct že jsou to špatný motorky. třeba ten Versys je bezstarostný křeslo a taky se na tom pěkně jede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1050 adventure

10.1.2020 v 22:57 | Nahoru | #70

assassin píše: KubaLC8> ja zas za dobu co je tu tohle forum slysel o nekolika motorkach co jdou na trojku plynem na zada... a v realu to nedokazala zadna z nich, zajimalo by me jestli je 1190 prvni takova


MT09 v tovarnim nastaveni a v modu A, do kopce na nerovnym povrchu plnej plyn asi v 8mi tisicich a predni kolo ve vzduchu. Osobni zkusenost. Asi by se neprevratila, ale bylo to zajimavy...
Jo a jeste brachova CR500, ale tam jsem nemel odvahu to podrzet, ta by me schodila...

Naposledy editováno 10.01.2020 22:58:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1050 adventure

10.1.2020 v 23:13 | Nahoru | #71

Slávek-TDM píše: MT09 v tovarnim nastaveni a v modu A, do kopce na nerovnym povrchu plnej plyn asi v 8mi tisicich a predni kolo ve vzduchu. Osobni zkusenost. Asi by se neprevratila, ale bylo to zajimavy...
Jo a jeste brachova CR500, ale tam jsem nemel odvahu to podrzet, ta by me schodila...



v provozu vypada desive kde co, ono se casto odlehci kdejakej litr, do kopce, na nerovnosti.. ale kdyz nevymeknes a podrzis to tak zjistis, ze se to odlehci, ale casto jen o zdvih vidlice, ze kolo ve finale ani nevyleze do vzduchu, nebo jen par cisel ...

ja treba na trati klidne 3ku otevru plnej a pockam jestli to tam nevyleze... a nevyleze zprevodovana SX-F450

coz samo nerozporuju, ze to tyhle motorky tak delaji, jen rikam, ze uz jsem to tu slysel mockrat ... u SD1290 bych tomu asi i veril...

KTM 1050 adventure

10.1.2020 v 23:32 | Nahoru | #72
Já sem jel na 1290 gt a jak su prase vyzrany a ten posez je hodně na předek tak mě ta trojka na záda moc nešla, ale měl sem to půjčené tak člověk moc neblaznil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1050 adventure

10.1.2020 v 23:44 | Nahoru | #73
assassin> petikilo CR jsem videl otoceny na vlastni oci. Sice bracha tvrdi, ze to bylo na 4ku, ale ja myslim, ze tam mel trojku. Zlomenej zadni blatnik, vyfuk a spousta hliny pod chranicema a v botech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1050 adventure

11.1.2020 v 11:45 | Nahoru | #74

foxdive píše: to myslíš vážně? On tady řeší hlavně třeba plyn v zatáčce atp, chceš říct že 2v 4v se chová stejně jo? to nemyslíš vážně a ještě s vyplou trakci, tady píšeš jak je duke brutální a pak napíšeš takovou hloupost



Ty mas asi dost problem porozumet psanemu textu nebo jen ze sebe delas vola abys vyhledal konflikt.

KTM 1050 adventure

11.1.2020 v 12:41 | Nahoru | #75
V klidu panove vse je to jen o zkusenostech a nazoru kazdeho soudruha a ja jsem rad za kazdej nazor a vase zkusenosti. Topeni se vyresilo a kdys me to houpne na bejka tak budu asi hodne posranej a mozna i lehnu. Jinak na 1050 r.v. 2015-2016 se uz asi nic nesralo ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1050 adventure

11.1.2020 v 12:44 | Nahoru | #76

Slávek-TDM píše: assassin> petikilo CR jsem videl otoceny na vlastni oci. Sice bracha tvrdi, ze to bylo na 4ku, ale ja myslim, ze tam mel trojku. Zlomenej zadni blatnik, vyfuk a spousta hliny pod chranicema a v botech



Na tom jsem bohuzel nemel moznost se svézt. Ale rekl bych, ze je to spis ten “nevypocitatelnej” průběh motoru bez privery co te překvapí. Ja jsem byl totalne posranej i z sxf kdyz jsem na ni jel jen parkrat. Taky mi prislo , ze se to zvedá na kazdej kvalt, ale jak se otrkas a zacnes tahat, zjistis, ze to neni tak divoký jak se zdalo. Ikdyz na mx je to na me porad moc, ani 4t 450 nedokaze normalni clovek držet pod krkem :(

Naposledy editováno 11.01.2020 12:45:29

(reakce na) KTM 1050 adventure

11.1.2020 v 13:27 | Nahoru | #77

KubaLC8 píše: Ty mas asi dost problem porozumet psanemu textu nebo jen ze sebe delas vola abys vyhledal konflikt.

na konflikt prdim, asi sem tě blbě pochopil, nebo to blbě napsals, tak sory
Edit :myslel sem to podle této věty co tazatel napsal:
. já abych řekl pravdu tak se té silnější už trošku bojím kamarád má duka 990 a prý je to už celkem zrádná svině když se blbě přidá
A to není o litrove motorce ale o 2v a 4v,ten průběh je prostě jiný ale to samozřejmě víš

Naposledy editováno 11.01.2020 13:57:39

(reakce na) KTM 1050 adventure

11.1.2020 v 13:29 | Nahoru | #78

assassin píše: Na tom jsem bohuzel nemel moznost se svézt. Ale rekl bych, ze je to spis ten “nevypocitatelnej” průběh motoru bez privery co te překvapí. Ja jsem byl totalne posranej i z sxf kdyz jsem na ni jel jen parkrat. Taky mi prislo , ze se to zvedá na kazdej kvalt, ale jak se otrkas a zacnes tahat, zjistis, ze to neni tak divoký jak se zdalo. Ikdyz na mx je to na me porad moc, ani 4t 450 nedokaze normalni clovek držet pod krkem :(

já sem na tom taky nejel, kámoš si to koupil a než sem se na tom stihl svézt tak to poslal do baráku a úplně to zrušil

KTM 1050 adventure

11.1.2020 v 18:41 | Nahoru | #79
Tady máš odkaz na ty boční kryty co sem psal, pro představu jak to vypadá

https://www.ebay.com...7:g:tgwAAOSw0j5dqkEk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1050 adventure

11.1.2020 v 21:54 | Nahoru | #80

assassin píše: Já mam opacnej problem, ja přidávám malo... co bych za to dal, kdybych tam uměl v zatáčce poradne nasrat plyn

..jak to říkal Leko.?

(reakce na) KTM 1050 adventure

11.1.2020 v 22:04 | Nahoru | #81

selkie píše: ..jak to říkal Leko.?



srat tam vic plynu a mit to tak trochu v pici ? teoreticky to zvladam, ale prevest to do praxe .....

KTM 1050 adventure

12.1.2020 v 00:11 | Nahoru | #82
CR 500 sem si kdysi pujcil a dokazal z toho vykouzlit jen tri jizdni rezimy:
1) na asfaltu se to furt zvedalo,
2) na louce furt hrabalo
3) nebo se pak jeste dal pustit plyn, pak to trochu brzdilo motorem.

Naposledy editováno 12.01.2020 00:11:21
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist