Bandit 650 už mě celkem omrzel, tak koukám po cestovním enduru a tohle se mi docela líbí.
Jinak si moc na nejaký elektronický cerepentičky nepotrpím čím méně tím líp.
Ještě jsem koukal po Tigroj 800xr jenže ten prý strašně topí a ještě se mi líbí Stelvio a to je zase taky jiný kafe, u těchto dvou mam info jinak celkem zjištěný. Tak prosím spíš info k 1050 díky moc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1050 adventure
KubaLC8 píše: ale no tak, zase bych ho nestrasil... kdyz jsi vemeno, tak si to vypinat nebudes.
uplne stejne jak se muze stat pruser na 125/150k masine se to muze stat na slaby bandasce
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1050 adventure
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1050 adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1050 adventure
a ty Stelvia od r.v. 2012 už vůbec ne
a do čtyřválcového vysavače se mi už taky moc nechce tím samozřejmě nechci říct že jsou to špatný motorky. třeba ten Versys je bezstarostný křeslo a taky se na tom pěkně jede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1050 adventure
assassin píše: KubaLC8> ja zas za dobu co je tu tohle forum slysel o nekolika motorkach co jdou na trojku plynem na zada... a v realu to nedokazala zadna z nich, zajimalo by me jestli je 1190 prvni takova
MT09 v tovarnim nastaveni a v modu A, do kopce na nerovnym povrchu plnej plyn asi v 8mi tisicich a predni kolo ve vzduchu. Osobni zkusenost. Asi by se neprevratila, ale bylo to zajimavy...
Jo a jeste brachova CR500, ale tam jsem nemel odvahu to podrzet, ta by me schodila...
Naposledy editováno 10.01.2020 22:58:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1050 adventure
Slávek-TDM píše: MT09 v tovarnim nastaveni a v modu A, do kopce na nerovnym povrchu plnej plyn asi v 8mi tisicich a predni kolo ve vzduchu. Osobni zkusenost. Asi by se neprevratila, ale bylo to zajimavy...
Jo a jeste brachova CR500, ale tam jsem nemel odvahu to podrzet, ta by me schodila...
v provozu vypada desive kde co, ono se casto odlehci kdejakej litr, do kopce, na nerovnosti.. ale kdyz nevymeknes a podrzis to tak zjistis, ze se to odlehci, ale casto jen o zdvih vidlice, ze kolo ve finale ani nevyleze do vzduchu, nebo jen par cisel ...
ja treba na trati klidne 3ku otevru plnej a pockam jestli to tam nevyleze... a nevyleze zprevodovana SX-F450
coz samo nerozporuju, ze to tyhle motorky tak delaji, jen rikam, ze uz jsem to tu slysel mockrat ... u SD1290 bych tomu asi i veril...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1050 adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1050 adventure
foxdive píše: to myslíš vážně? On tady řeší hlavně třeba plyn v zatáčce atp, chceš říct že 2v 4v se chová stejně jo? to nemyslíš vážně a ještě s vyplou trakci, tady píšeš jak je duke brutální a pak napíšeš takovou hloupost
Ty mas asi dost problem porozumet psanemu textu nebo jen ze sebe delas vola abys vyhledal konflikt.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1050 adventure
Slávek-TDM píše: assassin> petikilo CR jsem videl otoceny na vlastni oci. Sice bracha tvrdi, ze to bylo na 4ku, ale ja myslim, ze tam mel trojku. Zlomenej zadni blatnik, vyfuk a spousta hliny pod chranicema a v botech
Na tom jsem bohuzel nemel moznost se svézt. Ale rekl bych, ze je to spis ten “nevypocitatelnej” průběh motoru bez privery co te překvapí. Ja jsem byl totalne posranej i z sxf kdyz jsem na ni jel jen parkrat. Taky mi prislo , ze se to zvedá na kazdej kvalt, ale jak se otrkas a zacnes tahat, zjistis, ze to neni tak divoký jak se zdalo. Ikdyz na mx je to na me porad moc, ani 4t 450 nedokaze normalni clovek držet pod krkem :(
Naposledy editováno 11.01.2020 12:45:29
KubaLC8 píše: Ty mas asi dost problem porozumet psanemu textu nebo jen ze sebe delas vola abys vyhledal konflikt.
na konflikt prdim, asi sem tě blbě pochopil, nebo to blbě napsals, tak soryEdit :myslel sem to podle této věty co tazatel napsal:
. já abych řekl pravdu tak se té silnější už trošku bojím kamarád má duka 990 a prý je to už celkem zrádná svině když se blbě přidá
A to není o litrove motorce ale o 2v a 4v,ten průběh je prostě jiný ale to samozřejmě víš
Naposledy editováno 11.01.2020 13:57:39
assassin píše: Na tom jsem bohuzel nemel moznost se svézt. Ale rekl bych, ze je to spis ten “nevypocitatelnej” průběh motoru bez privery co te překvapí. Ja jsem byl totalne posranej i z sxf kdyz jsem na ni jel jen parkrat. Taky mi prislo , ze se to zvedá na kazdej kvalt, ale jak se otrkas a zacnes tahat, zjistis, ze to neni tak divoký jak se zdalo. Ikdyz na mx je to na me porad moc, ani 4t 450 nedokaze normalni clovek držet pod krkem :(
já sem na tom taky nejel, kámoš si to koupil a než sem se na tom stihl svézt tak to poslal do baráku a úplně to zrušilhttps://www.ebay.com...7:g:tgwAAOSw0j5dqkEk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1050 adventure
assassin píše: Já mam opacnej problem, ja přidávám malo... co bych za to dal, kdybych tam uměl v zatáčce poradne nasrat plyn
..jak to říkal Leko.?