globalmoto_duben_nolan





Téma: KTM 1050 adventure
8.1.2020 v 12:45
Zdarec, nějaké nové zkušenosti s touto motorkou?
Bandit 650 už mě celkem omrzel, tak koukám po cestovním enduru a tohle se mi docela líbí.
Jinak si moc na nejaký elektronický cerepentičky nepotrpím čím méně tím líp.
Ještě jsem koukal po Tigroj 800xr jenže ten prý strašně topí a ještě se mi líbí Stelvio a to je zase taky jiný kafe, u těchto dvou mam info jinak celkem zjištěný. Tak prosím spíš info k 1050 díky moc.
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1050 adventure

Skvělá odpověď, děkuji! 8.1.2020 v 14:12 | Nahoru | #1
Tiger 800 bol pre mna sklamanim. motor taha skor ako 4-valec, chybal mi tam ten dvojvalcovy kopanec. Co sa tyka kurenia tak 1050 na tom bude pravdepodobne horsie. Ale vsetko sa da riesit.
Co tak 1190? je to to iste ako 1050 akurat vykonnejsie. Tiez problemy s kurenim, ale da sa zakupit lepsi deflektor...

(reakce na) KTM 1050 adventure

8.1.2020 v 15:05 | Nahoru | #2
Destroyer> a u ty 1190, nebyly tam problemy s motorem?

KTM 1050 adventure

Skvělá odpověď, děkuji! 8.1.2020 v 15:34 | Nahoru | #3
no ani nie. Bezne na mobile.de najdes s najazdom 70ooo plus.
Problemy tam boli so vzduchovymi filtrami, ale len v Australii myslim. Motor je to prakticky identicka LC8 ako 1050 resp. 1090 ci v novsom prevedeni 1290.
Ale treba skontrolovat zvolavacky u dealera.

2 reakcí na tento příspěvek KTM 1050 adventure

Skvělá odpověď, děkuji! 8.1.2020 v 20:32 | Nahoru | #4
Ono to neni tak uplne jednoznacny jak pise destroyer, tech rozdilu v motoru tam je vice.
Stejne tak ze problemy se vzduchovymi filtry trpely i motorky v EU.

1050 OK, ale pokud nepotrebujes skrtit na 35kw tak bych koukl po 1090, prece jen je tam rozdil 25 koni

(reakce na) KTM 1050 adventure

8.1.2020 v 22:44 | Nahoru | #5
KubaLC8> škrtit ne mám velké papíry. něco jsem četl že chtěl tejpek 1050 proto že jde seškrtit jen nic víc k 1050 se tam nepsalo proto jsem založil nové vlákno.

(reakce na) KTM 1050 adventure

8.1.2020 v 22:58 | Nahoru | #6
KubaLC8> co to znamená to kurenia že se to vyřeší tím deflektorem. já abych řekl pravdu tak se té silnější už trošku bojím kamarád má duka 990 a prý je to už celkem zrádná svině když se blbě přidá.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1050 adventure

Skvělá odpověď, děkuji! 9.1.2020 v 05:54 | Nahoru | #7
ako pise Kuba, tie motory su mierne rozdielne no je to evolucia, nie revolucia.
Kazdopadne vykonu sa neboj. 150HP je vyborny vykon, ale je niekde hore. Aj na tej najrychlejsej motorke sa da jazdit pomaly. 1190 je fakt skvely stroj, do 7.000 ot./min. to ide nenormalne dobre, linearne s ohromnym zrychlenim. Nad 7.000ot./min. to vystreli ako splaseny kon. Niekto by tvrdil ze to chce trhat koncatiny, ale nieje to uplne pravda.

KTM 1050 adventure

9.1.2020 v 12:22 | Nahoru | #8
bylo by dobrý si to někde půjčit. je pravda že jsem se svezl na speed triploj 955 a na versysoj 1000,r.v.2015 a taky jsem to zvládl v pohodě ukočírovat a ten speed nemá žádného asistenta.

KTM 1050 adventure

9.1.2020 v 13:17 | Nahoru | #9
tak ta 1190 první ročník 2013 prej nic moc :https://www.youtube.com/watch?v=ecm2nt6zJaw&t=108s
ty další ročníky už asi ok

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1050 adventure

Skvělá odpověď, děkuji! 9.1.2020 v 13:55 | Nahoru | #10
1190, takže rovněž všechny její klony, topí jak blbý...v zimě je to super, v létě vopruz...v létě ve městě na mašli. Řešit se to dá..s tak nějak uspokojivým výsledkem...

Podvozkově nevím, mám 1190 a tam je podvozek trochu jiný, ale je to KTM, takže podvozek bude pořád umět víc, než ty (to nemyslím nijak zle)

1050 testovali tady na motorkari.cz, tak mrkni na recenzi. Dokonce to snad bylo i přímo srovnávaný s 1190...

Jo, ještě něco, přední plégo je fakt trága..dost nepříjemný turbulence, zase je to řešitelný, ale u takhle drahý moto bych čekal, že to bude v sérii víc user friendly

Naposledy editováno 09.01.2020 15:24:09

(reakce na) KTM 1050 adventure

9.1.2020 v 13:59 | Nahoru | #11

Destroyer píše: Niekto by tvrdil ze to chce trhat koncatiny, ale nieje to uplne pravda.

ne.? já bych řekl, že to jede strašně ...a pokud vezmu v potaz fakt, že je to pořád kategorie cestovních endur, tak je to až strašidelný

KTM 1050 adventure

Skvělá odpověď, děkuji! 9.1.2020 v 14:21 | Nahoru | #12
Jezdím s klukem co má 1050 a je to pecka. Nemůže si to vynachválit. Podvozek i motor je nebe a dudy oproti mému VStromu. Motorově se tak nějak jakž takž vyrovnáme,ale ten podvozek je opravdu dobrý. V Albánii na hrubé šotolině skočil na 1050 do stupaček a zmizel v dáli. Já se na VStromu trápil jak sviňa. Zase 1050 má méně místa pro spolujezdce. Ale pokud jezdíš sám,nebo máš spolujezdce,který je drobnější postavy,tak budeš spokojený. Oproti dosavadnímu Banditovi budeš na 1050 kvičet radostí a mít nastříkáno v trenýrkách v každé zatáčce a pokud dáš nějakou šotolinu,tak se možná i posereš blahem

Naposledy editováno 09.01.2020 14:32:06

KTM 1050 adventure

9.1.2020 v 14:25 | Nahoru | #13
Joa, ještě jedna věc, 1050 má litý kola

KTM 1050 adventure

9.1.2020 v 15:19 | Nahoru | #14
já taky koukám na 1050 ale moc jich zase na výběr není.

2 reakcí na tento příspěvek KTM 1050 adventure

Skvělá odpověď, děkuji! 9.1.2020 v 20:38 | Nahoru | #15
125 / 150k motorky se neboj, sice ten vykon na papire vypada strasidelne, v realu nad tebou bdi euronormy s palivovejma mapama, el. plynem a protiprokluzem.
Proti tomu je Duke fak nebezpecna hracka a to je jeste hodsi karbecova 950ka

problem je ten, ze 1090 / 1190 obe R zacinaji cenove pomerne o dost vyse nez ta 1050

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1050 adventure

9.1.2020 v 20:52 | Nahoru | #16

selkie píše: 1190, takže rovněž všechny její klony, topí jak blbý...v zimě je to super, v létě vopruz...v létě ve městě na mašli. Řešit se to dá..s tak nějak uspokojivým výsledkem...

Podvozkově nevím, mám 1190 a tam je podvozek trochu jiný, ale je to KTM, takže podvozek bude pořád umět víc, než ty (to nemyslím nijak zle)

1050 testovali tady na motorkari.cz, tak mrkni na recenzi. Dokonce to snad bylo i přímo srovnávaný s 1190...

Jo, ještě něco, přední plégo je fakt trága..dost nepříjemný turbulence, zase je to řešitelný, ale u takhle drahý moto bych čekal, že to bude v sérii víc user friendly

vidíš a ja su s origo plexi docela spokojený, jezdim přilbu s kšiltem a v pohodě, do 160 můžu jezdit klidně s otevřeným hledim, mám 183 cm, mám ještě větší plexi z 1290 sa, a s tím v sede do maximalky úplně v pohodě
Edit :já mám izolovaný zadní svod a nějak to teplo nevnímám, každý to má asi jinak, jdou koupit boční kryty a je to úplně vyřešené, a topí do litek spíš než do kouli jak pořád nekdo píše, to Tiger topil víc nebo aspoň sem to cítit
Edit :lýtek

Naposledy editováno 09.01.2020 21:51:28

(reakce na) KTM 1050 adventure

9.1.2020 v 20:58 | Nahoru | #17

KubaLC8 píše: 125 / 150k motorky se neboj, sice ten vykon na papire vypada strasidelne, v realu nad tebou bdi euronormy s palivovejma mapama, el. plynem a protiprokluzem.
Proti tomu je Duke fak nebezpecna hracka a to je jeste hodsi karbecova 950ka

problem je ten, ze 1090 / 1190 obe R zacinaji cenove pomerne o dost vyse nez ta 1050

jo to souhlas ale pokud to všechno vypnes tak je to dost nebezpečna svine, já to teda nevypinam skoro radši vůbec ale dokážu to zvednout třeba ve 110 plynem na
záda na trojku, a čtyřku klidně na nějakém horizontu nebo bouli ve 160 není problém, po chvilce tě stejně stabilizace pošle k zemi až budu velký tak to budu vypínat úplně

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1050 adventure

Skvělá odpověď, děkuji! 9.1.2020 v 21:37 | Nahoru | #18
tak to topení není zas taková tragedie. V létě cejtíš teplo, ale rozhodně to nepálí(myslím do noh). Výkon je sice "jenom" 70 kw, ale má fakt velkej toč. moment a jede tak nejak rychle a vesele

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1050 adventure

9.1.2020 v 21:39 | Nahoru | #19
foxdive> litek?

... vidis, BMW netopi... Vychodni Marka byla proste vzdy trochu zaostala...

KTM 1050 adventure

9.1.2020 v 21:50 | Nahoru | #20
litka no nedá se, chyba je ze si to nikdy zpětně nečtu
Tak netopi, ale zase má boční kmity

(reakce na) KTM 1050 adventure

10.1.2020 v 06:05 | Nahoru | #21
tonybeny> jenže my, kteří nemáme azbestový nohy, trpíme jak zvířata..a nebo 1050 topí míň :))

KTM 1050 adventure

10.1.2020 v 06:10 | Nahoru | #22
Na Ali za 1500 koupíš ty celokryty a máš vyřešené

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1050 adventure

10.1.2020 v 06:15 | Nahoru | #23
KubaLC8> bdí, dokud je nevypneš... 1050 bude hodnější, to je jasný. Napsat "125/150 k motorky se neboj" je docela odvážný

990 Duka R jsem měl, byl to chuligán, ale 1190 je jinde. Rozdíl v tom motoru je neskutečnej. 990 mi pod 3 tis otáček nakopala, omezovač měla v 9; 1190 se z těch 3 v pohodě posbírá a točí kolik.? 10, 10,5..?
A to jsem měl tu 990 "FL", kde vychytali cukání právě v nižších otáčkách

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1050 adventure

10.1.2020 v 06:26 | Nahoru | #24
MedWed> netopí...a všechno ostatní dělá taky hůř

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1050 adventure

10.1.2020 v 08:34 | Nahoru | #25
selkie> tak netopí a logicky zbytek dělá hůř vzhledem k velmi rozdílný ceně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1050 adventure

10.1.2020 v 08:40 | Nahoru | #26
tonybeny> já reagoval na MedWedem zmiňovaný BMW...

(reakce na) KTM 1050 adventure

10.1.2020 v 09:05 | Nahoru | #27
selkie> aha, ja myslel teda rozdíl mezi1050 a 1190

2 reakcí na tento příspěvek KTM 1050 adventure

10.1.2020 v 09:14 | Nahoru | #28
Ale abych se vrátil k původnímu dotazu, tak to so mě fakt sere je, že se nedá trvale vypnout kontrola trakce

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1050 adventure

10.1.2020 v 09:18 | Nahoru | #29

selkie píše: MedWed> netopí...a všechno ostatní dělá taky hůř



... já zapomněl, že motorky se vlastně kupují kvůli uvarenym vajcum... checht, já jsem udělal chybu, že jsem nevyfotil ten rohlík, co jsi měl, když jsi slezl z R1200...

(reakce na) KTM 1050 adventure

10.1.2020 v 10:22 | Nahoru | #30
tonybeny> k tomu by měl pomoci dongle
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist