1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jake moto do zacatku
mmartinzjm píše: No a taky 400 ma vyssi otacky na max vykonu i kroutaku. Takze by 650 byla i na klidnejsi jizdu v nizzsich otackach lepsi... Rikam to spravne?
..co teprve takovej litr.? Nebo dvanáctka.? By byly ještě lepší...Hele, co nějakýho boxera od BMW.? Projev motoru jak u dýzla (to nemyslím pejorativně), nežere to, na klidnou jízdu bohatě dostačující, výkonová rezerva je...a nebudeš muset každej rok měnit, takže vlastně ušetříš.!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jake moto do zacatku
wert píše: udinar> u té 125 se opravdu přemýšlet musí. A je blbý, když se musíš za někým táhnout a víš že ho nedáš. Tahle starost s přibývajícím obsahem postupně mizí)) ale zacina dalsi a to co s tím, když predjedu před zatáčkou a na tachometru je kurevsky vysoký číslo))
jenže von ten nedostatek výkonu není na škodu, díky němu se naučíš spoustu užitečnejch věcí - třeba brzdění1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jake moto do zacatku
Ale je to sranda na tom jezdit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jake moto do zacatku
1 reakcí na tento příspěvek Jake moto do zacatku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jake moto do zacatku
Inak tá Ninja 400 či 650 neznie zle, ja som mal možnosť jazdiť na Versyse 650 (mám 195 cm, takže na Ninju som priveľký), a šlo to. Začínal som na V-Strome, menší motor by mi nevadil, lenže tie motorky sú potom príliš malé (nevhodné pre ľudí mojich rozmerov). Je to vcelku silný motor, ale zasa netreba moc snahy, aby Ťa i malý objem dostal do veľkého problému, takže premýšľať musíš vždy, len sa (na veľkých objemoch) treba naučiť s ovládaním pracovať naozaj jemne.
1 reakcí na tento příspěvek Jake moto do zacatku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jake moto do zacatku
1 reakcí na tento příspěvek Jake moto do zacatku
Tak uvažuju - posledních 5 strojů jsem vždy po několika týddení až měsíční spekulaci (prohlížení inzerátů) kupoval vždy na první dobrou . Tři auta a dvě motorky. Všechno to byly dobré koupě. A svou první Hondu CBF250 jsem dokonce po dvou letech a 10tkm prodal o 2 tisíce dráž, než za kolik jsem ji koupil
Jinak k tématu: Jakožto pilot začnuvší na 250ccm zodpovědně říkám, že do 125 bych nešel. Je pravda, že ta CBF250 nejede až o tolik líp, ale v tomhle výkonovém spektru se počítá každý koník. Ta moje jela deklarovaných 120km/h, po dobrém zahřátí a protáhnutí trubek se dalo jet dokonce stálých 130km/h. Ale víc ani ťuk a spolehnout se dalo jen na těch 120km/h (vliv větru, teploty, vlhkostt vzduchu, otopové křivky odběru zemního plynu a svítiplynu, atd.). A to byl problém, když jsem v rychlosti kolem 90-100km/h začal předjíždět např. stréca v Dáčce, kterýž to psychicky nerozdýchal a začal přidávat. Zrychlení vozidel podobné, maximálka výrazně ve prospěch Dáčky... A přidávání ze strany řidičů aut se děje docela často, akorát na silnější mašině to člověk nepozná . Takže i o vhodnosti 250 na začátek nejsem přesvědčenej, byť jsem odjel dvě sezóny (10tkm). Na druhou stranu ta motorka byla fakt obratná a nehorázně blbuvzdorná, že kdybych měl těžší/silnější, tak bych si ustlal vícekrát (takhle jen jednou při asi druhé nebo třetí jízdě ). A pomohla mně si opravdu dobře vypěstovat návyky a techniku jízdy - potvrzeno letos na podzim Drnem
Naposledy editováno 05.01.2020 21:57:05
PS: a to nepíšem, koľko som do nej napchal eurogrošov, mám najdrahšiu fóbiu 2005 v krajinách V 4. Lebo by sa mi smialo celé motofórum asi dva roky.
Naposledy editováno 06.01.2020 06:32:11
1 reakcí na tento příspěvek Jake moto do zacatku
No a k té velké - já věděl, že zkusím ojetinu, kterou v případě potřeby dám pryč. Školu jsem dělal na Hornetu - odnesl jsem si z toho pár věci ohledně budoucí moto (a není špatné si to ujasnit předem - nejen tyhle dotazy):
a) naháč je fajn, v nejhorším dáš štítek - na kapotovaný supersport už nemám záda, kolena ani krk (smutná pravda), na chopper nemám fousy a břicho (vtip). Mimo cestu se bojím, tak mi vypadly z hledáčku i endura/cendura.
b) ve svém věku už sakra nechci poslouchat vytí motoru v 10 a více tis. otáčkách
c) určitě budu chtít aspoň občas někam vyjet - obligátní Rakousko, Itálie.
Kamarád mi za dobrou cenu nabídl boxera R1150R Rockster a bylo vymalováno, přes pět točím tak jednou za měsíc Netvrdím, že je to správná cesta, netvrdím, že jsem se s tou mrchou hned sžil (vlastně ani po 2 sezonách - pořád se spíš cítím, jako její dobrý známý, ne kamarád). Ale když jsem teď zkoušel Hondu NC750, nějak mi chyběl výkon :)
V souhrnu - doporučím něco méně divokého, ten boxer do začátku fakt nebyl, i když už ho teď miluju Chce to hodně citlivě s plynem, krouťák jako hovado, brzdný efekt motoru taky, ani kardan moc neodpouští. Zkus opravdu začít na ovladatelné menší kubatuře. Že máš 100 kg a nepojede to? Já mám 82, těch 18 kg rozdílu je tak plná nádrž. Ještě jsem neslyšel, že by někdo tvrdil, že mu moto kolem 600ccm jede znatelně líp, když má v nádrži sucho
Co kdo řekne na kubaturu 400/500 bych se fakt zvysoka... Kolega koupil loni jako první moto "tříkilo" a chrochtá blahem. Stejně tak mi kluci v motoškole Adama Peschela přesně na tyhle třístovky od BMW (G 310 R) pěli chválu, na naučení super stroj, na vyblbnutí taky - lítají s tím i po okruhu. Takže pětikilo bude ze startu nad hlavu.
Zkoušel jsem i Harleye (že bych přeci jen zapustil vous) - neoslovilo. Už jsem prostě ztracen pro jiný dvouvál.
Takže přeju dobrou ruku při výběru. ;)