bmw_r1300gs_cartec





Téma: Kdo zná dobře motory Ducati
 
29.12.2019 v 09:38
Jsem nucen jít z řetězovým kolem blíže k bloku a potřeboval bych se zbavit toho očištěného výstupku. Dle všeho je to vývrt olejového kanálu, předchozí motor (s2r800) tam měl inbus jako ucpávku. Otázkou je,jestli změnili technologií a toto je už jen plný nálitek,nebo jestli je v tom pořád díra.
Je to motor ST3(2004),podle katalogu je číslo shodné s blokem na Multistradu 1100.
Díky za případný smysluplný koment...

1 reakcí na tento příspěvek Kdo zná dobře motory Ducati

29.12.2019 v 11:53 | Nahoru | #1
Jestli počítáš s tím, že je to vyplněné, tak to je minimální šance. Výrobce už z principu neplýtvá materiálem kvůli hmotnosti ( obzvlášť u motorek ) a kvůli finančním ztrátám. Vzhledem k tomu poškození počítám, že od stěny zbývá už jen pár mm než se vytvoří otvor

E: Tohle by bylo vyplněné jen v případě, že by to tvořilo pevnostní hranu ( třeba z důvodu, že při vývoji motoru se tam tvořili mikrotrhliny nebo přímo trhliny vlivem tlaku na pouzdro ložiska co je zezadu těsně pod tím) nicméně při odstranění budeš riskovat právě to poškození.

Naposledy editováno 29.12.2019 12:11:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo zná dobře motory Ducati

29.12.2019 v 13:43 | Nahoru | #2
ViktorH> Občas se stává,že při změně technologie se nějakou dobu používá stejná forma a přechodné kusy mají třeba nálitek který už neplní svou funkci.Toto je v podstatě první série ST3.
Koukni na obrázek z manuálu:


Naposledy editováno 29.12.2019 14:48:15

(reakce na) Kdo zná dobře motory Ducati

29.12.2019 v 14:06 | Nahoru | #3
Anti> Přesto se mi nechce věřit, že by Ducati která dbá na váhu svých motorek nechala na motoru plonkovní vyplněný nálitek bez funkce. Ideálně napsat na zastoupení Ducati do Prahy k technikům dotaz .

1 reakcí na tento příspěvek Kdo zná dobře motory Ducati

29.12.2019 v 16:49 | Nahoru | #4
moznosti mas nekolik, googlit jestli neobevis fotky celyho toho kusu odlitku, koupit domrdanej motor nebo cast a prubnout to, rozebrat svuj motor (to je tak nejsmysluplnejsi ze vseho, navic pokud s tim budes neco delat stejne to DOUFAM nebudes delat na slozenem motoru), tukat na to a spolehat na sluch (ale maly kanal v masivu neuslysis), nebo sehnat defektoskopicky sonar (...ale to bude samozrejme jednodussi rozebrat ten tvuj motor nebo ten odlitek sehnat na bazaru)...

(reakce na) Kdo zná dobře motory Ducati

29.12.2019 v 17:10 | Nahoru | #5
kerut> Hledal jsem na netu dlouho.Komplikací je,že moje provedení je jiné než v manuálu,a na Ebay jsem našel motor ve kterém je vidět na té pozici šroub tak jak u mé předchozí S2R.Nejvíc mě štve,že motor jsem měl loni rozhozený,mohl jsem se podívat.Na druhou stranu bych se asi nedověděl o moc víc než z fotek.Vývrt tam je,ale záleží kde je ukončený.Je tu možnost to zkusit odfrézovat a v případě že narazím na díru,tak do ní natočit ne lepidlo červík nebo to zase zavařit.Taky je možnost nálitek neřešit a řetězové kolo podložit jak to mám doteď.Jediný problém je vyosení vůči zadní rozetě,a tím boční namáhání rozety i řetězu.Další možností je tu rozetu podložit,,ale to už budu dost venku s řetězem a taky bych na kyvce musel převařit držák krytu řetězu.Další řešení je zvolit menší řetězové kolečko,ale tam se bojím že menší ohyb bude hoblovat kyvku.

Naposledy editováno 29.12.2019 17:13:23

Kdo zná dobře motory Ducati

5.1.2020 v 10:43 | Nahoru | #6

Kdo zná dobře motory Ducati

5.1.2020 v 10:53 | Nahoru | #7
Chtěl sem napsat neboj se toho nejak to dopadne a ty už to máš hotové krásná práce
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist