globalmoto_duben_nolan




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Máte potíže s loupáním laku na motoru, moto dovezená s itálie
28.12.2019 v 20:29
Chtěl bych se vás zeptat zda máte taky někdo problém s loupání laku na motoru není to nic hrozného jen malé loupance, ovšem teď se mi stal větší problém na který bych od vás rád slyšel názor a to je těsnění pod válcem nebo hlavou, chtěl jsem zkontrolovat chladící kapalinu bohužel jsem v ní našel zgrc asi olej s kapalinou pod 2 dnech čištění flusem jsem to vzdal vice lidí se shodlo že je to olej s kapalinou moto jsem zavezl do servisu moto má najeto pouze 29500 km a na netu jsem našel že jsou to velmi spolehlivé motory a tak mi další člověk řekl že po nějakych ujetych km po zajetí by se měla dotahnout hlava valce či válec nevím co stoho necham to na mechanikovi ovšem nechci aby se neco stalo podobného do tý doby než se bude dělat rozvoďák ve 45 000tis. servisak mi říkal že když uz bude palice sundaná seřídi ventily a vyměni na nich gufera tolik do motoru 4t nevidím. prosím o rady a nazory rok výroby je 2003 takže chapu že už není i přes malo km jako nová jen jsem se nesetkal s nikym komu by se to stalo snad to není ostřejší jizdou protože ikdyž jsem ji pořádně prohnal chovat se kní umím oproti jiným kluků např. plny ceres pres spojku atd protáčení toto fakt nedělám ani na zadní zatím není odvaha :D


Naposledy editováno 29.12.2019 10:30:29
Předchozí
1 2
Následující

Máte potíže s loupáním laku na motoru, moto dovezená s itáli...

29.12.2019 v 11:00 | Nahoru | #31
Ono taky číst ty tvoje souveti je o život.

Jestli mas emulzi v oleji a neni to jen aktualni vzdusnou vlhkosti, tak udelej tesneni. Hlava ani valce se po zajeti nedotahuji, to je kapitálni kravina.
A na tu hovadinu, ze rozvodak se mění v 45tkm si přišel kde?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte potíže s loupáním laku na motoru, moto dovezená s itáli...

29.12.2019 v 11:00 | Nahoru | #32
Critical> a) lakovany je to urcite
b) proc si delal rozetu kdyz to melo jen 29 tis?
c) nedelej si iluze o km stoci se to jeste driv nez to jde na vyvoz z italie
d) koupil si pravdepodobne bouranou mrchu smir se s tim

E: aha ty si meles furt dokola to same tak to jo mas tedy nejkrasnejsi motorku v celym kosmiru a rozvodak byt tebou vymenim hned pri 34 567 co kdyby nahodou. Jo a mechanika pozdravuj

Naposledy editováno 29.12.2019 11:03:56

(reakce na) Máte potíže s loupáním laku na motoru, moto dovezená s itáli...

29.12.2019 v 11:34 | Nahoru | #33
HornisGSX> není nad upřímnou odpověď

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte potíže s loupáním laku na motoru, moto dovezená s itáli...

29.12.2019 v 12:11 | Nahoru | #34
HornisGSX>

Vždyť to proč měnil rozetu ti zcela jasně píše. Musíš číst.

Máte potíže s loupáním laku na motoru, moto dovezená s itáli...

29.12.2019 v 12:32 | Nahoru | #35
Tiež tým km neverím na ten vek a ešte, keď to je dovezené z IT.
Robili sa verzie s nápisom Z1000 na nádrži, aj na podsedlovom plaste. Možno podľa roku výroby, podľa kontinentu, ...... Možno stála v minulosti len vonku a už to je na nej poznať s tým lakom.

Ty si najazdil za rok 7000km a teda predtým za 14 rokov najazdila ta moto len 21000km? Aj nad tým sa treba zamyslieť. I keď ľudia veria aj na Vianočné zázraky.

Naposledy editováno 29.12.2019 12:34:12

Máte potíže s loupáním laku na motoru, moto dovezená s itáli...

29.12.2019 v 12:34 | Nahoru | #36
pravě přesně tak a hlavně řetězová sada na silným obsahu se dělá častěji také zaleží na stylu jízdy cca 10 000 km a měníš aspoň co jsem se dočetl tady na foru. Na enduru to děláš snad co 30-50 mth... a zase úplný amatér nejsem co se týče motorek kdyby byla bouraná člověk to pozná i na krku řízení atd vidle by tekly jedno s druhym, moto by zatáčelo do strany při puštění řidítek, tady nejvíc rozumuje pravě ten kdo si koupil ten největší šrot a je poučený tak jako když jsem kupoval KTM za 36 000 a vložil do ní 50 litrů....

Máte potíže s loupáním laku na motoru, moto dovezená s itáli...

29.12.2019 v 12:36 | Nahoru | #37
tak měli to 2 majitele předemnou holka a nejakej klučina ..... co vy tady píšete ani jste ji neviděli na živo jen s fotek a to vážně nejde posoudit prostě člověk to musí vidět na živo a hotové pak si může rozumovat jak chce...

Máte potíže s loupáním laku na motoru, moto dovezená s itáli...

29.12.2019 v 12:38 | Nahoru | #38
na pod sedlovým to máj od roku 2005 2006 ale né 2003 který mám já to vidím jak se v tom někteří vyznají.. :D

Máte potíže s loupáním laku na motoru, moto dovezená s itáli...

29.12.2019 v 12:41 | Nahoru | #39
lak na ramu a na plastech je perfektní jde mi jen o motor tam kde se nejvíce zahřívá se prostě mírně odlupuje a né moc nejde to ani vidět pokud si člověk nevšimne toť vše co jsem od vás chtěl, ale když si člověk ani nepřečte o co mi vlastně jde to je pak těžko

Máte potíže s loupáním laku na motoru, moto dovezená s itáli...

29.12.2019 v 14:19 | Nahoru | #40
Sundej sedlo a omrkni místo uložení nádrže. Když už to budeš mít rozdělané, prověř stav a napojení palivových hadic.
...a ty brzdové, ludry gumové, esli mají taky 15let, těma někoho přetáhni!

Naposledy editováno 29.12.2019 14:26:30

2 reakcí na tento příspěvek Máte potíže s loupáním laku na motoru, moto dovezená s itáli...

29.12.2019 v 15:31 | Nahoru | #41
Ty vole tak proč se tady ptas když máš na všechno odpověď?

(reakce na) Máte potíže s loupáním laku na motoru, moto dovezená s itáli...

29.12.2019 v 16:04 | Nahoru | #42
Stanley78> protože to je pitomec.

(reakce na) Máte potíže s loupáním laku na motoru, moto dovezená s itáli...

29.12.2019 v 16:13 | Nahoru | #43

FJRPEPA píše: HornisGSX>

Vždyť to proč měnil rozetu ti zcela jasně píše. Musíš číst.



Toho jsem si nevaiml....tudiz se omlouvam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte potíže s loupáním laku na motoru, moto dovezená s itáli...

29.12.2019 v 16:17 | Nahoru | #44
Stanley78> aaaaamen...... Zrejme chtel aby jsme mu ji pochvalili

Critical> nevim kde jsi prisel na tu hovadinu ze u silnych motorek se meni po cca 10tis... Me odesla retezovka po 37tis.... Pravda uz byla vytahana jak kunda levne zeny . Tak samo stale me zajima ten rozvodak?

Máte potíže s loupáním laku na motoru, moto dovezená s itáli...

29.12.2019 v 18:26 | Nahoru | #45
Na 30tis dělat řetěz?Na falcu měl 55 a stále originál

Máte potíže s loupáním laku na motoru, moto dovezená s itáli...

29.12.2019 v 18:58 | Nahoru | #46
Ty přední kotouče vypadaji jinak nez na tom katalogovem obrazku - ty byly taky rozdílne podle roku výroby? Kdyby se měnily kotouče u motorky s najezdem cca 20tis je to docela podezřele

(reakce na) Máte potíže s loupáním laku na motoru, moto dovezená s itáli...

29.12.2019 v 19:06 | Nahoru | #47
Critical> nevim kde jsi prisel na tu hovadinu ze u silnych motorek se meni po cca 10tis... Me odesla retezovka po 37tis.... Pravda uz byla vytahana jak kunda levne zeny . Tak samo stale me zajima ten rozvodak? [/quote]

Na Z750, rv 2005 měněna řetězovka v cca 45tisících (ještě by něco dala-po smrti nebyla), moto prodáno s cca 52tis s origo spojkou a dalšími origo součástkami...

Máte potíže s loupáním laku na motoru, moto dovezená s itáli...

29.12.2019 v 19:31 | Nahoru | #48
Alebo verzia, sa pokazila, tak stála niekde 3-5 rokov. Potom zohnali druhý motor /ošľahaný vetrom/, ten dali do tejto kostry a preto sa lúpe. A čím to má viacej majiteľov, tak je asi menšia istota, že to je len zabehnuté.
Tie reťazovky sú asi individuálne, boli tu diskusie, že ju zničili aj za 5000km, ale pri bežnej jazde na 100 koňovom stroji dá iste tak 30-40000km /aj podľa kvality reťaze/.

Critical : Veď z jari nájde niekoho čo má rovnakú moto možno aj s dvojnásobkom km a porovnaj naživo, a to potom vidíš aj na tej svojej, či bola veľa, či málo jazdená /na plastoch pod sedlom, na čistote, na detailoch, ..../. Jednu 5-ročnú XJR do 10000km som tento rok videl, prvý majiteľ od novoty, ale tam to bolo poznať, že bola málo jazdená /na čistote a drobnostiach v podsedlovej časti/. Ten čo jazdí desaťtisíce ročne, tak si ju tak nešetrí a nečistí ako novú.

Máte potíže s loupáním laku na motoru, moto dovezená s itáli...

29.12.2019 v 20:46 | Nahoru | #49
Uz jsem videl, jak se loupe lak na motoru - motorka horka, frajer prijel, ze to ma kolem palice mastny, vzal cistic brzd ve spreji a strikal na horkej motor. Ledovej sprej. Na par mistech to udelalo puchyrky a casem se to odlouplo, ale nic velkyho.

Snad to prectes, kdyz jsou tam carky mezi vetama, sorry

Ale jinak kopes kolem sebe pekne. Motorka neni auto, upadlo jich vetsina, vic nebo min. Pokud je moto v pohode, tak neres. 10tis km na retezovku je blbost. Pokud to ma navic jiny kotouce, tak uz to tady neukecas

Máte potíže s loupáním laku na motoru, moto dovezená s itáli...

29.12.2019 v 21:42 | Nahoru | #50
No, každopádně ale borec se neptal na to, jestli mu někdo věří nebo nevěří, že to má skutečně najeto tolik, kolik je na budíku ...nicméně tomu taky moc nevěřím ...ad odloupaná barva: těch důvodu, proč se to loupe je mnoho - nedodržení technologie nástřiku v továrně (motor byl třeba trochu mastný), nebo to holt v té Itálii jezdilo někde u moře - hliník holt rad oxiduje...asi to nemá smysl nějak extra řešit - přetřít štětečkem a hotovo...resp. pro dokonalý vzhled by si musel celý motor vyndat ven a celý ho znovu striknout, ale to je ti asi jasné...i když těžko říct, třeba to nějaký lakyra je schopen striknout i v mašině rozstřikem (tam kde to půjde a kde se dostane)...

1 reakcí na tento příspěvek Máte potíže s loupáním laku na motoru, moto dovezená s itáli...

30.12.2019 v 00:28 | Nahoru | #51
Ta barva na motoru se může loupat třeba kvůli tomu , že ten motor je lakovaný. :D

Máte potíže s loupáním laku na motoru, moto dovezená s itáli...

30.12.2019 v 06:03 | Nahoru | #52
Kupoval jsem cca 4 měsíce zpátky guzzi. Dolozena smlouva dovozce s it prodejcem s udanymi km, dolozen poslední výpis km z It STK. A hromady pohádek, jak je to cajk. Pro sichr jsem si nechal udělat v autorizaku výpis svolavacek a servisní historie a byla stocena odhadem na půlku. Km udávaný v 2019 měla dle záznamu někdy v 2013. Tak jsem si opět potvrdil svou teorii s dovozem.
Tak jen k těm dokladum.
Jinak to sprav a jezdí, nic jinýho ti nezbývá. Zjišťovat u tak stary motorky s nezjistitelnou historii po netu příčinu závady nemá smysl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte potíže s loupáním laku na motoru, moto dovezená s itáli...

30.12.2019 v 07:42 | Nahoru | #53

dave-lister píše: Ta barva na motoru se může loupat třeba kvůli tomu , že ten motor je lakovaný. :D



Dobrej postřeh,že z lakovanýho motoru se může loupat barva, ono totiž z nelakovanýho motoru se barva těžko loupe.

(reakce na) Máte potíže s loupáním laku na motoru, moto dovezená s itáli...

30.12.2019 v 07:44 | Nahoru | #54

FJRPEPA píše: Dobrej postřeh,že z lakovanýho motoru se může loupat barva, ono totiž z nelakovanýho motoru se barva těžko loupe.


Na blbou otázku blbá odpověď. :D
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 Boban37 30 29.1.2024 v 11:22 puffybodie
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 VladiZ 14 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD
neutrál Kawasaki Z 1000 marfajz 14 23.4.2023 v 21:40 JobboSK
Oprava převodovky [1, 2] Kawasaki Z 1000 CHOSE123 36 25.2.2023 v 22:37 Deadman
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... KubaLC8 441 18.9.2022 v 13:23 maca44

TOPlist