globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ulité svíčky
22.12.2019 v 21:49
Ahoj všem, poradí mně někdo, čím by to mohlo být, že když motorku odstavím na delší dobu (cca měsíc a víc) tak mám ulité svíčky?

2 reakcí na tento příspěvek Ulité svíčky

22.12.2019 v 21:51 | Nahoru | #1
a nepřibejva ti olej v motoru?

(reakce na) Ulité svíčky

22.12.2019 v 22:39 | Nahoru | #2
zdenysrx6> nene, všechno ostatní je na pohodu.

(reakce na) Ulité svíčky

22.12.2019 v 22:45 | Nahoru | #3
zdenysrx6> jakmile svíčky vypálím a očistím chytne na brnk a zase do další delší odstávky naprosto normálně startuje.

1 reakcí na tento příspěvek Ulité svíčky

23.12.2019 v 06:43 | Nahoru | #4
asi se budeš muset trochu víc rozepsat.

1 reakcí na tento příspěvek Ulité svíčky

23.12.2019 v 07:49 | Nahoru | #5
Nevim uz kde jsem to cetl ale myslim na foru V-strom. Tam nekdo psal ze mel problem se svickama NGK. Mel problemy stejne jako ty. Dal tam Denso a od te doby vpohode. Ja nemuzu posoudit, densa tam byly uz jak jsem to koupil a se startem nebyl nikdy problem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ulité svíčky

23.12.2019 v 09:11 | Nahoru | #6
JiriK84> Rád bych se rozepsal, ale zkus mě trochu nakopnout

(reakce na) Ulité svíčky

23.12.2019 v 09:14 | Nahoru | #7
Xkremilek> mrknu na to, co už jsem tam všechno vyzkoušel a hodím do placu.

Ulité svíčky

23.12.2019 v 09:16 | Nahoru | #8
Mas tam spravny typ svicek ? Taky mam farose karburatoroveho.
Jak je tam mas dlouho? A jsou ulite vsechny?

(reakce na) Ulité svíčky

23.12.2019 v 10:40 | Nahoru | #9
marek13229> tak jak už píšou ostatní, co tam máš za svíce? A jak jsou ulitý? při pokusu o start? nebo koukal jsi na ně před startem?

Ulité svíčky

23.12.2019 v 11:23 | Nahoru | #10
to ulívání se mně děje od samého začátku co jí mám, děje se to i na nových svíčkách. Přesný typ teď z hlavy nevím, ale už jsem tam za ty dva roky co jí mám vyzkoušel NGK, Denso a dokonce i Brisk. Kupodivu ty Brisky byly na to ulití nejmíň náchylné. To ulití se děje pouze při startu, jinak bych řekl, že ten motor jede jak pila. Jo a ještě jeden poznatek, když to chytne někdy na 3 válce a na té ulité svíci sundám za chodu fajku a oddálím cca jeden cm od svíce, tak se najednou ta svíčka probere. Stačí to tak chvilku nechat a potom se sama vysuší.

1 reakcí na tento příspěvek Ulité svíčky

23.12.2019 v 11:35 | Nahoru | #11
Odtrhy ok? Možná bych skusil vetsi

1 reakcí na tento příspěvek Ulité svíčky

23.12.2019 v 12:12 | Nahoru | #12
Honda
Mě se ulívala 929,ale to už je vstřik.Zřejmě vadný senzor teploty.Vzhledem k tomu,že Honda montuje na tyhle stroje v základu iridiové svíčky v ceně cca 250 za kus to byla děsná zábava...

3 reakcí na tento příspěvek Ulité svíčky

23.12.2019 v 12:28 | Nahoru | #13
Na vodu s trochou vzduchu to nestartuje, navíc se namočí svíčky, že jo?
Ale teď vážně. Po odstávce se z benzínu zbylém v karburátoru postupně odpaří ty nejlíp zápalné složky a zbytek v plovákových komorách je něco jako směs petroleje, zvodnatělého lihu a kanagomu. Na to se těžko startuje a svíčky to nerady.
Při startu, po několika dnech odstavení, otevřu palivový kohout, ale nejdřív musím vytvořit v sání podtlak, aby začal téct benzín a doplnil hladiny v karburátorech. Proto je dobré začít startovat bez sytiče, po 3 vteřinách přerušit startování a počkat dalších pár vteřin, až nový benzín doplní karburátory a odpaří se ta špatná trocha nasátá do válců. Bez sytiče proto, protože sytič je díra, kterou uteče podtlak ze sání a benzín nepoteče.
Až druhý start je se sytičem, a to už by mělo být na čerstvý benzín, který se dá svíčkou zapálit.

(reakce na) Ulité svíčky

23.12.2019 v 15:46 | Nahoru | #14
Kohlstein> Dík, určitě vyzkouším.

(reakce na) Ulité svíčky

23.12.2019 v 15:47 | Nahoru | #15
Anti> 929 budu rozcházet až na ní dojde řada, čeká pěkně v koutku, tak uvidím.

(reakce na) Ulité svíčky

23.12.2019 v 15:51 | Nahoru | #16
karavanista> odtrhy kontroluji a dávám tabulkové, když zjistím rozdíl. Selský rozum mně ale říká, že té ulité svíčce spíš ještě znesnadním přeskok jiskry, ale možná se mýlím.

(reakce na) Ulité svíčky

23.12.2019 v 15:54 | Nahoru | #17
Kohlstein> je zajímavé, že staré karbecové FJčko takovou nemocí vůbec netrpí. Dojdu po půl roce, dám plný sytič, trochu dýl točí, naskočí a jede jak Švýcary.

(reakce na) Ulité svíčky

23.12.2019 v 15:57 | Nahoru | #18
Kohlstein> tak na tento postup som prešiel tiež. Ja to robím ešte kvôli premazaniu, lebo bez sytiču to nenaštartuje, ale dopraví to tiež olej tam kde má a samozrejme doplní aj čerstvý benzín do plavákových komôr. Potom dám sytič a ide to hneď. samozrejme u karburátorovej Inazumy. U striekačky to neriešim.
PS: opravujem,u Inazumy , nie doplní čerstvý benzín, ale presne otvorí podtlakový ventil a čerství benzín dotečie, aby ma niekto nezdrbkal, že píšem voloviny.

Naposledy editováno 23.12.2019 16:11:01

1 reakcí na tento příspěvek Ulité svíčky

23.12.2019 v 16:00 | Nahoru | #19
tam je čerpadlo? a kohout je manuální nebo podtlakový?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ulité svíčky

23.12.2019 v 16:04 | Nahoru | #20
JiriK84> je to samospád bez čerpadla a kohout je podtlakový.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ulité svíčky

23.12.2019 v 16:49 | Nahoru | #21
marek13229> a nezvedne se ti hladina v karbcich po tak dlouhém stání? Nezkoušel jsi studený start bez sytiče? Něco v tom smyslu jak píše Kohlstein, ale já bych to zkusil normálně podržet na startu 5-6 vteřin, jestli si blafne bez sytiče a pak bych eventuálně natrhnul sytič.

(reakce na) Ulité svíčky

23.12.2019 v 21:17 | Nahoru | #22
JiriK84> dík, vyzkouším a zkontroluju

1 reakcí na tento příspěvek Ulité svíčky

24.12.2019 v 12:30 | Nahoru | #23
nemáš kohout přepnutý do polohy PRI ? to pak teče samospádem a není ovladaný podtlakem. + třeba špatně tesnící jehlový ventil, tím pádem větší hladina a tím ti to uchcává svíčku

(reakce na) Ulité svíčky

25.12.2019 v 09:42 | Nahoru | #24
wáca> přiznám se, že nevím co je poloha kohoutu PRI. Je fakt, že karce jsem ještě na této mašině nedělal, jenom podtlaky a basta. Jak jsem psal, motor jede jako pila, tak jsem to toho nechtěl zbytečně vrtat.

1 reakcí na tento příspěvek Ulité svíčky

30.12.2019 v 11:08 | Nahoru | #25
Prave ze pri te poloze neni kohout ovladany podtlakem ale tece ti samospadem aby se naplnily karbce po delsim stani.

(reakce na) Ulité svíčky

30.12.2019 v 11:28 | Nahoru | #26
wáca> Fireblade nic jako PRI nemá. Ventil otevírá podtlakem vždy.

Proto jsem psal, že začít startovat bez sytiče, tím vytvořit podtlak v sání, počkat na doplnění karburátorů benzínem a pak ostrý start.

Naposledy editováno 30.12.2019 11:31:02
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade Lapchik-54 5 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade micindev 2 4.5.2023 v 20:15 micindev
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade dawe1 12 27.10.2022 v 19:08 Ariete


TOPlist