Naposledy editováno 13.12.2019 14:11:55
Úplně přesně si nepamatuji, jak u 634, ale řekl bych, že to bude stejné jako u Bizona. Tam je to tak, že pod matici uchycení tachometru byl přidán takový rovný držák ve tvaru číslovky "8" a do té volné díry byl dán gumový váleček s drážkou dole. Do té drážky se pak zapích ten přerušovač horním držákem (tj. musí ho mít). Obr z katalogu zde:
Toto uchycení se používalo ještě hodně poté třeba na modelech 634 a 638, kde se použila stejná guma, ale byla přichycena pomocí objímky na kondík na zadní části pláště světla pod budíkem. Tu gumu máš tedy dobrou šanci sehnat a plechový držák si v nouzi nějak vybastlíš z kusu plechu... potřebuješ vlastně do něj udělat akorát díru 19 mm pro tacho a asi 6 pro tu gumu...
Pokud cheš, aby to ten přerušovač přežil, tak ho musíš takto pružně uložit... to už věděli soudruzi z Týnce konecm 60. let... proto to tak udělej...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... | Krautkopf | 46 | 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK |
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 | panelák | 8 | 14.3.2024 v 19:26 Pabol |
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 | sadimil | 12 | 24.10.2023 v 11:03 kokoška. |
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 | YettiBob | 18 | 7.8.2023 v 10:23 kokoška. |
Kryt řetězu Jawa 350/634, ČZ 350/472 | honzaza | 3 | 2.8.2023 v 12:08 Zdenalbenal |