globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: pneu
10.12.2019 v 21:17
Zdravím,
prosím o radu jaké zvolit pneu. Rád bych v příštím týdnu vyrazil na cestu kolem Španělska a Portugalska.Tam si nechám motorku dopravit kamionem v boxu, ale zpět bych přijel po ose, tedy alespoň kam počasí dovolí. Neplánuji nějaké výpravy mimo asfalt, ale počítám s deštěm a při cestě zpět s nižší teplotou. V současné době mám obuté dosluhující SHINKO E 705 Trail Master. S pneu jsem spokojený, ale nejezdil jsem na mokru ani v zásadně nižších teplotách.
Děkuji za radu.

pneu

26.1.2020 v 21:35 | Nahoru | #91
Já mám zrovna Anakee Wild na předku obuté. Mám to tam na teď a možná na nich udělám jarní Chorvatsko...........rychlý přesun tam - pojezdit nějakou šotolinku a zase rychle domů. Jsou to špunty - takže na asfaltu opatrně. Zkoušel jsem Karoo 3, ale záhy jsem je shodil...........byl to hrozný hukot (daleko větší, než dělají špunty) a na asfaltu to bylo hrozně nepříjemné. Docela spokojenost s Karoo Street...........ty jsem dokázal brousit plně naložen (dva lidé a tři kufry) tak, že jsem škrtal stupačkou. Koncem roku jsem jezdil chvíli na Mitas E-07+.............sucho dobré, ale na mokru dost klouzaly - šli utrhnout plynem i na trojku na zdechlině 1150GS - což mě zase moc netrápí, protože na vodě jezdím opatrně...............trápilo mě spíše ucházení kolem patky na ráfku a tím neustálé kontrolování tlaků. Dělal to předek - zadek byl OK.

Nájezdy na GSu neřeším - používám jej občas i jinak než cestovně, takže ty informace by byly silně zavádějící.

Maroko - když nebudeš uhýbat z cesty a nesnažit se vyjet na dunu, tak to jde i bez pádu. Vloni jsem to nezahodil ani jednou.

pneu

27.1.2020 v 23:53 | Nahoru | #92
ještě jsem zde ve videu narazil na Bridgestone Adventurecross AX41, docela se mi líbí. Kolumbijec hovoří i o Karoo 3, potvrzuje hlučnost a zdůrazňuje vibrace, doporučuje nasadit je skutečně až v terénu.
Zde Kolumbijec hezky hovoří o Mytas 07.

Kam jezdíš na jarní Chorvatsko?

1 reakcí na tento příspěvek pneu

28.1.2020 v 07:28 | Nahoru | #93
Nejezdím Chorvatsko..................jezdím ale vždy, kdy už to začíná být na motorku. Vloni jsem se na Velikonoce potuloval kolem Gardy. Letos bych chtěl začátkem května nějakou šotolinku v Chorvatsku. Jel jsem minulý rok takhle přes celé Chorvatsko až do Bosny..............většinou po horských a lesních cestách. Jelo nás víc a líbilo se mě to. Sám bych do terénu nejel.............nikdy nevíš, co by se mohlo stát - zůstane ti noha pod motorkou a ani se z pod ní nevyhrabeš.

V říjnu jsem se motal podél pobřeží na ose Terst, Koper, Umag..................a ještě jsme se s bábou koupali u Savudrie v moři.
Záleží na počasí - jsem v kontaktu s pár lidma, co by jeli květen, ale počasí může rozhodnout - já už si nemusím nic dokazovat a jízda v chumelenici mě nebaví.
Loni jsem v dubnu jezdil na motorce a začátkem května koukal na praskající oheň do krbu

1 reakcí na tento příspěvek pneu

28.1.2020 v 08:26 | Nahoru | #94
Když už se to téma maličko hýblo jinam .... pokud bych chtěl na jaře někam po ose vyjet řekněme na prodloužený víkend, kam se vydat? Myšleno, kde bývá nejdříve alespoň nějaké rozumné teplo? Musí to být po ose, tzn. přes Alpy asi ne úplně ideál a logicky to chce někam na jih.

pneu

28.1.2020 v 22:36 | Nahoru | #95
počasí je divočina, jak píše Brůča, ale pokud bys měl možnost vyrazit spontánně, tak bych se Alp nebál. Pravděpodobně to nebude na toulání v kopcích, ale přejezd myslím nebude úplně problém.

Šotolinka mě zaujala. Chorvatsko je pro mě asi daleko, neumím se utrhnout na delší dobu. Koukal jsem zda bych nenašel něco ve Slovinsku, ale tam pravděpodobně bude ještě sníh. Máš pravdu, že Velký pátek a Velikonoční pondělí bych se mohl někam vydat. Kdyby vyšlo počasí a podařil se přidat den, už by to byl kousek cesty. Letos to vychází na 10.4., třeba již bude svítit

Co enduro, poslal jsi ho do světa?

Naposledy editováno 28.01.2020 23:52:21

1 reakcí na tento příspěvek pneu

29.1.2020 v 06:39 | Nahoru | #96
Asi jo. Přijel známý, že si to chce vyzkoušet................naložil to do dodávky, zajezdil si v pískovně a už mě to domů nepřivezl - jen se ozval, že to asi potřebuje. Myslím, že cenu dostal opravdu slušnou, takže jestli to chce třeba rok dva zkoušet, už by při dalším prodeji neměl téměř nic tratit.

Chtěl bych vyrazit až 1.5. a klidně to dotáhnout až do 10.5.- ty Velikonoce jsou letos dost brzo.
Na podzim jsem ve Slovinsku jezdil v prostoru Socerb,Bottazzo, Beka, Ocizla..............je to taková náhorní plošina s lesníma cestama - výhledy na moře a tím i tepleji. Kousek jsou Skočjanske jame - daleko hezčí jeskyně než Postojna jama.........jen nevím, jak je to s přístupností na jaře. Protéká zkrz ně řeka Reka, která při tání hodně kulminuje.
V Socerbu je pěkný hrad a někde v lese nad ním ruiny asi nějaké hraniční pevnosti..............musel bych to zkusit najít v mapě. Občas tě to pustí někam k vodopádům a musíš se vracet, ale jinak cesty, kdy po hodině si budeš myslet, že jsi zabloudil - pravá, levá, ohradníky na pastvách, cesty kamenité...........najednou začne asfalt a ty jsi v nějaké osadě - nebyla to turistika odněkud - někam, ale spíše takový průzkum

(reakce na) pneu

29.1.2020 v 10:43 | Nahoru | #97
Brůča.>
Taky bych počátkem května na pár dní vyrazil ?

(reakce na) pneu

29.1.2020 v 10:48 | Nahoru | #98
Animals21>
No sice se neznáme, ale máme podobné myšlenky. Okolo 3.5. na 3-4 na jih bych jel moc rád. Trasu mám vymyslenou.. Rakousko bych projel po dálnici na Villach a pak po Slovinsku snad už bude dobře. V Rakousku opravdu to nemusí být bůhví co. Taky si nepotřebuji dokazovat jak jsem drsnej ?

(reakce na) pneu

30.1.2020 v 21:47 | Nahoru | #99
Brůča.> našel jsem na youtube partičku Španělů , kteří jezdí mimo asfalt. Líbí se mi to, zvažoval jsem něco lehčího, ale je to rozumně využitelné i u nás? Líbilo by se mi i takto vyrazit po Španělsku. Trasy prezentují na wikiloc. Zajímavá aplikace, dříve jsem neznal.

Uvidíme jaké bude počasí na jaře, třeba půjde vyrazit již na konci února . Je to divočina, včera sněžilo a v poledne z toho zbyl pouze bordel. Květnové svátky vychází také docela příznivě. Mně většinou komplikují život, ale alespoň z jednoho bych se mohl pokusit udělat prodloužený víkend. A třeba se zadaří i na delší dobu. Začal se hledat nový kolega, tak třeba se nějaký chytí a budu mít zástup na celý týden .

Naposledy editováno 30.01.2020 22:03:51

pneu

31.1.2020 v 09:17 | Nahoru | #100
Tak jsem to zkouknul - dobrý - přesně to, co jezdím .................. žádné extrémy a v podstatě vše, co lze projet i na "mastodontovi". Jen místo stálého asfaltu si to občas zkrátíš nějakou šotolinou, nebo se vydrápeš někam za pěkným výhledem.
Mě se jezdí dobře podle https://transeurotr...in/#3.83/40.69/-0.53
Je tam celá Evropa a trasují to lidé, kteří v daných lokalitách žijí................takže většinou žádný problém s neprůjezdností a nebo s "pruděním" místních. A už i horalé se učí, že návštěva většinou přiveze peníze, tak i služby se lepší...........lze přespat za pár korun, něco k zakousnutí se také najde a stále je to cenově OK. Bohužel se to také časem změní. To až to objeví více lidí a bude to v horách jako letní Alpy, kde už se ani pořádně nejde svézt.

Podle nízkého slunce, mlhy a oblečení jezdců to asi také jeli v zimním období..............tak jde jen o to, naplánovat díky kratšímu dni i kratší etapy. Výhodou terénu je i skutečnost, že jak to s mými špeky natřásá, tak se i zahřívám a netrpí moje schránka zimou.............což se vždy asfaltovým přejezdem změní, takže se potom do terénu vysloveně těšíš

1 reakcí na tento příspěvek pneu

31.1.2020 v 09:20 | Nahoru | #101
II RUTA BENÉFICA EN MEMORIA DE ANTONIO GALINDO | ATG
Také krásné a někteří to jeli i ve dvou na jednom stroji.


zeditováno pro rychlejší hledání

Jen asi okolo osmé minuty bychom měli trochu práce. Nebo to někudy objet jinudy

Naposledy editováno 31.01.2020 09:27:33

(reakce na) pneu

31.1.2020 v 22:52 | Nahoru | #102
Brůča.> na tomto konkrétním videu se jedná o chritativní akci pořádanou v lednu. Výtěžek jde na podporu boje proti rakovině. ATG Adventure Trail Granada, organizuje moto off akce startující z Granady (já jsem tam měl v prosinci 20C). Při prezentaci ti nahrají off trasu do tvé navigace a každý jede podle sebe. Nezkoumal jsem zda má cesta nějaký cíl, nebo zda je nějaký další účel krom zážitků. Tato cesta byla drobet náročnější. Myslím, že má cca 250km. Jel tam chlapík na BMW 650 a několikrát ho zahodil. Řekl bych, že už se tam s tím docela trápil.

Když vidím některá videa z Rumunska, myslím, že mnoho lidí postrádá úctu k přírodě a tím nemám na msli domorodce. Nevím jak na to koukat, zatímco ve Španělsku se mi zdá to ježdění docela v pohodě, do našich lesů a polí už mi to tak nesedí. Pravděpodobně to bude dělat to rozlehlé prostředí. Zdá se to jako vyprahlá a nicotná krajina, ale ve skutečnosti se jedná o domv podobné zvěři jako u nás. Otázkou je, zda přírodě škodí průjezd lesem po šotolině víc než průjezd po asfaltu.

Dnes bylo v Písku 14C, pokud bude takto i v neděli, tak se snad vyrazím projet.

Naposledy editováno 31.01.2020 22:52:55

pneu

1.2.2020 v 10:02 | Nahoru | #103
Mě se to líbí - já bych do toho šel Viděl jsem tam i Afriku a Tenerku..............asi by to chtělo kompresor s sebou - dole upustit a nezastavovat. Tam bylo krásně vidět, že když se zastavilo, tak znovu rozjet se podařilo jen lehkým. Těžká se prostě uhrabe..................místo, aby sjeli dolů a udělali další pokus, tak se dřeli v kopci.
Problém bude volba stopy - ony ty těžké krávy se blbě směřují tam, kde by jsi je chtěl mít ty a většinou dříve nebo později skončíš v drážce - a tam jsou sypké kameny.

S tou přírodou je to asi tak - tu cestu tam zajíc neudělal. Když u nás jde srna kilometr vpravo, narazí na vesnici, kde řve cirkulárka a sekačka na trávu..............když jde kilometr nalevo, narazí na vesnici, kde řve sekačka na trávu a nebo cirkulárka..................před sebou má čtyřproudový přivaděč a za zády harvestora s partou lesních dělníků tůrující motorové pily. Zkušenost je taková, že když jedeš okolo, tak zvedne hlavu, prohlédne si tě a v klidu se pase dál. Když zastavíš, tak zpozorní..........a když vypneš motor, tak uteče.

pneu

1.2.2020 v 13:26 | Nahoru | #104
Osobně si myslím, že když vidíš stezku, kudy chodí "koňáci", tak je rozvrtaná víc, než když tam projedeš na motorce. Spíše než nějaká eroze je problémem hluk. Některé stroje jsou opravdu hlučné až moc....................já jsem jen takový turista - projedu v klidu lesem, moc to nevytáčím, lidi zdravím, dětem zamávám, pejskařům dávám prostor ke zvládnutí psa, u koňáků to i chcípám a většinou to nebývá nijak vyhrocené. Kapitola sama pro sebe bývají cyklisté..............ale to kolikrát je vidět i na silnici.

pneu

1.2.2020 v 14:52 | Nahoru | #105
Jezdíval jsem denně z Písku do Budějovic. U silnice na patníku sedával dravec, kterého jsem se jal vyfotit. Nikdy se mi nepodařilo dostatečně přiblížit. Mohl být max. 2 metry od silnice. Nevadilo mu žádné jedoucí osobní či nákladní auto nebo autobus, ale zastavil jsem, uletěl. Zastavil jsem za kilometr a šel druhou stranou příkopem, ale nezvládl jsem ani dostatečně vykouknout a uletěl. V Huelvě jsem zastavil na mostě, že si vyfotím v řece volavku desítky metrů vzdálenou a také potvora uletěla.
Nemá smysl polemizovat, co čemu více škodí. V Píseckých horách je zákaz na lesní cestu i na koni. Nechápu jaké to má opodstatnění.

Vyrazíme zítra?

pneu

1.2.2020 v 21:38 | Nahoru | #106
Tady prší. Uvidím ráno. Dneska jsem připravoval enduro na STK a na přelomu ledna - února poletovaly venku včely.

pneu

1.2.2020 v 21:54 | Nahoru | #107
je to špatenka, tady začalo kolem 18h a stále prší. Zatím na zítra žádný rozumný výhled.

1 reakcí na tento příspěvek pneu

2.2.2020 v 18:31 | Nahoru | #108
Na mě jste mooc divočáci
Nějakou tu šotolinku taky jedu, jen to nemusí být 66A v Rumunsku, cca 60km jen ve stupačkách, viz můj cestopis Není sixtysix jako sixty six
No a výhledy taky rád, když jsem tehdy ještě s tenerkou vyjel do 3000 m.n.m, víc v mém cestopise Motorky na střeše, také zde.
Roman27395> Houbelec - za klávesnicí je hrdina každý...............to,co dával Vladimír v příspěvku 102 je na velké pro normální uživatele nesjízdné. Bohužel když už bychom společnými silami ty těžké obludy vyrvali na vrchol, byla by i cesta dolů..........a zastavit něco, co má naložené s řidičem cca 400kg jde kolikrát pouze tím, že s tím flákneš o zem...........a to nechce s motorkou dělat nikdo. Takže jezdím cesty takové, po kterých by ke mě dojela v případě potřeby sanitka - zpevněnou šotolinou někam na kopec, odkud je daleko vidět.
Jsem turista, žádný OffRoad jezdec.............proto jde také ostré enduro z baráku.
Většinou co nejde vyjet jde objet - a v mém věku už spíše bezpečně, než adrenalinově.
,
,
Uvidíme ten květen - kdyžtak něco podniknem - jestli bude slušnější počasí.

Naposledy editováno 02.02.2020 22:55:37

(reakce na) pneu

3.2.2020 v 08:51 | Nahoru | #110
Brůča.>
Tak to jsi moje krevní skupina!
Budu se těšit.
Mám i WA.
602 479 497

Naposledy editováno 03.02.2020 08:52:57

pneu

3.2.2020 v 21:29 | Nahoru | #111
Na trasu z videa uvedeného v příspěvku 102 bych se s GS nevydal. Utrápil bych se i na snažší cestě. Nedávno jsem si chtěl zkrátit cestu po louce, ta se změnila v rozdiskované pole se vzrostlou vojtěškou a nakonec přišlo překonání remízku. Respektive, překážku tvořil 4m široký a přibližne 40cm hluboký, vysokou vegetací zarostlý příkop se zdánlivě pozvolným vstupem. Vjel jsem na pohodu a dokonce to vypadalo, že i na pohodu vyjedu. Příkop zároveň sloužil jako stoka, tak jsem z něj víc než přední kolo nevyndal. Po dvou hodinách, zcela utrápen a za tmy jsem si to střihnul vojtěškou a po louce zpět.
Je to přesně to místo, které zmiňuješ. Po polní cestě, dostatečně za vsí a poté dostatečně daleko od cesty. Jediné co chybělo k dokonalosti byl přebytek signálu.
Přesto přemýšlím nad koupí nějakého lehčího stroje nebo vůbec ostrého endura. Proto jsem se ptal, zda ho ještě máš a v zásadě jsem chtěl znát tvůj názor na místní využití. Nevím, kde si v okolí zajezdit mimo uzavřenou trať a mimo zákaz. Nebo zda dává smysl mít GS a k tomu třeba Tenere700. Další otázka je jak zásadně je Tenere lehčí či agilnější.

pneu

3.2.2020 v 22:20 | Nahoru | #112
Tak na rovinu. Ve čtvrtek jde ostrá pryč - je prodaná. Jako tréning dobrá věc................ale trénovat sám není k ničemu - nikam nepostupuješ - potřebuješ partu, kamarády, hecíře.........někoho lepšího, než jsi sám a pokoušet se mu vyrovnat. V mém věku to jde už pomaleji - žádný extra progres - pády více bolí, "strach" už nedovolí risk a následné léčení je dlouhé a přiznejme si, že i v případě živnostníka, drahé.
Kolik je dnes cena trochu slušnějšího endura...............100 000+ a většinou si ho musíš někam převézt - je to speciál, co jede po silnici maximálně k benzínce.
Já GSo koupil levněji s tím, že většina mých výletů se odehrává společně s paní.................jenže jí to v terénu moc nebaví (takže dnes už bych se díval po něčem jiném - motorka pro jednoho asfalt i střední off.) Takže jsem to pojal jako motorku na západ - K 1200 GT a motorku na východ R 1150 GS s tím, že se chci naučit bezpečně zvládnout ovládat GSo na cestách, které mě mohou na výletech potkat. A to jízda potokem, nebo kamenolomem nebude..............bude to stará vojenská alpská cesta, šotolina v Bosně, nebo rumunská lesní cesta.
Žádný extrémy ani hard enduro jezdit nebudu.
Při asfaltovém přesunu bývá jednoválec nepříjemný svými vibracemi, a dvouválec je zase těžký v terénu. V současnosti trh nic moc nenabízí.............s novou motorkou mlátit o zem nechceš (ale asi párkrát se to v terénu povede), a staré jsou vždy sázkou do loterie.

GSo zvládne kupodivu dost, je při pádech dost "blbuvzdorné" - nemá chladiče, větráky, hadice...........padne většinou jen na válec, takže se lehčeji zvedá............těžiště má poměrně dole - a zvládne jízdu ve dvou (můj hlavní požadavek)
Má jen "silniční" podvozek (19"přední kolo, telelever) a kardan - což téměř znemožňuje volbu převodu do terénu (zpomalení nebo zrychlení v terénu)
Sám nevím co bych si pořídil místo něj.............myslím ve stejné cenové relaci.

Já časem zjistil, že kudy jedu ze strachu sám na ostré, tudy projedu i na GSu..............tak ostrá pro mě ztratila smysl. Parta se rozpadla a mladým nestíhám - ani časově (mají furt spoustu času), ani fyzicky a zjišťuji, že už ani mentálně

pneu

4.2.2020 v 21:46 | Nahoru | #113
Mám s endurem drobet jinou vizi než hecování se a blázinec v partě. Líbí se mi technická jízda, nevím zda tomu říkat trénink a očekávat zlepšení, ale nějakým způsobem bych to považoval za relax.
Pořídil jsem GS, protože jsem chtěl motorku, s kterou se nemusím držet pouze silnice. Má výkon na přesun a hlavně je pro oba stejně pohodlná. Samozřejmě na prvním místě se mi ta motorka líbí, ale líbí se mi i Ducati scrambler, tu bych také bral, možná by to byla alternativa ježdění po okolí. V Brně se na ni dojdu podívat

Naposledy editováno 04.02.2020 21:53:58

pneu

5.2.2020 v 07:30 | Nahoru | #114
Zrovna v tvé blízkosti jsem dost času trávil v Chlaponicích. Hodně dobrých akcí v bývalém vojenském prostoru Oldřichov.................ale v ČR nejsou pro enduro vhodné podmínky - vše je pololegál a nejlepším sportem je házení klacků pod nohy. Připadá mě to tak, že když jde něco zakázat, tak to zakážeme.................jsem bohužel generace, která pamatuje "tratě" u každé vsi a i to, že jsme vyhrávali šestidenní.
Dnes si zaplať tělocvičnu a nebo motokrosovou trať ....................... a potom se diví, že jezdec neumí přejet ani padlý strom. Nejlepší enduráci pocházejí od šlapačkářů.

pneu

5.2.2020 v 20:47 | Nahoru | #115
Vážně? Znám tam pouze sraz přátel vojenské techniky, ale byl jsem se tam podívat asi pouze jednou. Snad se tam jezdí i nějaké hobby na čemkoliv.
Také vnímám, že se doba změnila. Já tomu říkám, že nás mele kapitalismus. Za pár let se budeme bát vstoupit na polní cestu nebo do lesa. Je to zbytečná polemika, nekonečné téma. Považuji nás za jednoduchý národ, kterému se dobře vládne. Dnes s odstupem času mě překvapuje, že jsme dokázali listopadový převrat. Fuj, raději na to téma ani nediskutovat .
Pojďme raději naplánovat nějakou akci.

(reakce na) pneu

29.4.2020 v 23:01 | Nahoru | #116
Animals21> Do poslední koruny
pese> Ahoj píšeš, že jsi začal testovat Michelin Adventure. Mně tyto gumy doporučili na Hondu Africu. Rád bych však znal názor někoho, kdo na nich už něco odjezdil. Díky moc.
Jasyr> Zatím moc poznatků nemám. Navíc mám na LC vzadu 170/17, vpředu 120/19, což je zcela jiný rozměr než má Afrika.
Moje dojmy jsou následující:
Chování na mokru slušné, hlučnost od předního kola trochu vyšší než v TKC70, ale jinak zcela v normě. Zdá se mi, že Anakee 3 byly vpředu hlučnější a to je čistě silniční guma. Michelin Adventure jsou spíš universál. Profil pneu je jiný, ohodně víc zaoblený s nižšími boky - motorka jde lépe do náklonu, směrově přitom ve vysokých rychlostech bez problémů. Celkově zatím spokojenost, ale na celkové hodnocení, či zda je obuji i příště, je brzy. Nevýhodu vidím v tom, že nálezd bude asi menší než u Tourance i TKC70. Tam najedu 15+k, tady to vidím na méně, čas ukáže na kolik.
JInak teď jsem přivezt F800 GSA pro syna a bude se to přezouvat. Asi tam dám také Michelin Anakee Adventure a zde je rozměr podobný Africe - přední 90/21 zadní 150/17. Zde bude rozhodující, jak se gumy popasují s tou velkou žiletkou vpředu.

Osobně se mi zdá, že je guma na mokru podobná chování Anakee 2. Pokud se to potvrdí, bylo by to příjemné.

(reakce na) pneu

7.5.2020 v 21:34 | Nahoru | #119
pese> Díky moc za info. Během tohoto roku určitě dojedu ty Bridgestone Battlax A41 a pak asi taky zkusím ty Michelin Adventure. Chtěl bych totiž občas zkusit nějakou šotolinu a na tu mi příjdou ty Micheliny více přizpůsobené.

pneu

22.10.2020 v 18:15 | Nahoru | #120
Zdravím pánové,
opět si rád vyslechnu vaše tipy na pneu na mé gsa. Tentokrát bych rád vyrazil na Vánoce do Maroka. Úplně bych neřešil zda to bude možné či nikoliv. Připravuji se na odjezd podle plánu a uvidím v den D. Rád bych se pustil i mimo silnice, ale v zásadě nemám úplně představu co mě čeká.
Díky za vaše postřehy.

Naposledy editováno 22.10.2020 18:16:44
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 Dnes v 07:49 Koudy01
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS Kohlstein 12 19.3.2024 v 10:03 Pedl
Je BMW R1200 GS naozaj skvelá alebo... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure barran 21 13.2.2024 v 21:26 ja1
eurocycles spol s.r.o. BMW R 1200 GS Adventure Rauly 21 30.11.2023 v 10:51 BlondakCB900
Cestovní enduro do 200k [1, 2] BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT1200Z Super Tenere... Qvitko 34 29.11.2023 v 05:04 vaypor


TOPlist