bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přechcává se
4.12.2019 v 13:14
Zdravím, mám dotaz, jestli někoho ještě něco nenapadne, jelikož já už jsem bezradný a mechanik asi taky- zatím, zpátky k němu mašina poputuje až v únoru bohužel. Zhruba před rokem jsem si dovezl CBčko opravdu v krásném stavu - nalétáno jen 15t. km (potvrzeno i mechanikem), ale co mě už vytáčí do ruda je to, že cokoliv, co jsem zkoušel já, nebo mechanik, tak nefunguje a motorka jede stále na tak bohatou směs, že se zahltí a již nejede. Jehlové ventily neprotékají, nádrž je čistá bez známky rzi - dělal jsem ji, takže vím, plováky jsou ok, všechny trysky jsou původní a ty, co tam mají být, vzduchový filtr je čistý, tlaky ve válcích v pořádku, ventilové vůle v pořádku, přes sytič to neprochčívá... Zkoušela se asi všechna nastavení karbců od směsi bohatosti po jehly, svíčky nové, ale černé jak uhel. Vždy, když svíčky vyčistím, tak motorka zachrochtá a pak zdechne, protože se zaplaví (svíčky jsou mokré). Ještě doplním: mechanik měnil karbec kus za kus, že se přendaly vnitřnosti a mě už opravdu nenapadá, čím by to mohlo být. Budu rád za každý nápad. Díky.

Přechcává se

4.12.2019 v 14:23 | Nahoru | #1
Tak niečo tam je na hovno...Z toho čo si napísal( že je v poriadku) minimálne jedna vec neplatí....Ak máš volnobežnú trysku v poriadku a ihlu správne nastavenú a sytič drží, tak by si tam nemal mať viacej benzínu...
Skontroluj ihlu, aby bola úplne zatvorená( niekedy tam bývajú podložky) a zavri úplne volnobežnú trysku až nadoraz...Keď to nakopneš,zo "zatvoreným" sytičom, tak vymeň mechanika....

Přechcává se

4.12.2019 v 14:57 | Nahoru | #2
Co hladiny v karbecich?

Přechcává se

4.12.2019 v 15:20 | Nahoru | #3
Jen taková drobná zkušenost! Kdysi se mi také uchcávala motorka. Furt jsem sundával nádrž a tak a vždy jsem odpojoval podtlakovou hadičku a tak různě, šak asi víš. Při tom jsem zjistil, že mi propouští podtlaková membrána na palivovém kohoutu a přes tu podtlakovou hadičku si to sálo benál. Zrepasoval jsem kohout a bylo po problému! Zkus se na to mrknout

Přechcává se

4.12.2019 v 19:29 | Nahoru | #4
vysoká hladina ? zkontroluj pomocí průhledné hadičky aspoň...... podle mě to bude v karbcích, ty určují poměr směsi co jde do válce. A jestli tam jde opravdu tolik benzínu že zdechne tak to tam musí téct někudy. Občas se i stane že když tam teče moc benzínu, když jsou ucpaný odtokový hadičky, tak se dostane až do oleje a je z něho citit ten benzin.

Přechcává se

5.12.2019 v 19:50 | Nahoru | #5
Ja jsem jednou zakaznikovi delal starobu gs550 rovnou to dovezl i s novejma jehlovejma ventilama. Sundal jsem karbce vymenil , odzkousel venku hladiny cajk, pak hodinova montaz karbcu do motorky , 10 minut s pustenym benzinem a jeden nevo dva karbce zacly pretejkat, Takze znova sundat odzkouset a porad dokola. Doted nevim proc se to delo, proste karbce kdyz nebyly na motorce tak netekly a kdyz byly na motoce tak tekl alespon jeden. Tak jsem tam dal zpatky ty puvodni jehlovy ventily a bylo po problemu. Neco proste neodhalis.

Přechcává se

6.12.2019 v 09:05 | Nahoru | #6
Půjčím Ti karbecy na vyzkoušení...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CB 500 Palivový ventil daruji Honda CB 500 mta 1 9.4.2024 v 09:27 yan71
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
radost Honda CB 500 Sunshine011 16 20.11.2023 v 07:08 ja1
Ukazatel zařazené rychlosti CB 500 ... Honda CB 500 Starouš1968 4 14.10.2023 v 21:40 Kokin
Honda CB500 Four 1976 - Motor se př... Honda CB 500 JakubZaremba 7 5.7.2023 v 14:36 combust


TOPlist