https://www.motonero...dery--honda-integra/
1 reakcí na tento příspěvek Stupáky řidiče se slidery
Pokud máš motorku bez poskvrny, škrtáš velmi zřídka a chceš si ji jen chránit, případně neškrtáš a jde ti o vzhled, pohodlí, proč ne, ale obecně si raději v zatáčce zbrousím plast, než abych riskoval pád na hubu .
1 reakcí na tento příspěvek Stupáky řidiče se slidery
callowsick píše: a není to myšlený spíš jako crash protector, než jako hlásič? To by pak fungovat mohlo...
JJ, mohlo, ale taky nemuselo. Na měkkých plastech ti skútr rychleji zpomaluje a hlavně tolik neposkakuje, takže světla, blinkry, zrcátka, páčky, atd. jsou v menším ohrožení.
Samozřejmě, jak jsem psal, jsou to jen obecné zkušenosti, pokud by se našel někdo, kdo zbrousil přímo tuto věc, bylo by to mnohem hodnotnější.
Mr.Dreamer píše: Konkrétně s tímto doplňkem zkušenosti nemám, takže se tě to možná nebude týkat. Obecně nemám s podobnými chrániči dobrou zkušenost. Je sice fajn, že chrání různé části motorky před odřením při velkém náklonu, ale součástky jako plasty a výfuky mají vůli a při tření o asfalt trochu povolí a ty tak máš rezervu, abys včas přestal přidávat náklon. Když tam ale máš podobnou pevnou věc, začne okamžitě působit proti vozovce, což znamená, že bere váhu z kol. Díky tomu stačí malinko přestřelit náklon nebo malé zhoupnutí v tlumičích a kolo je odlehčené, ustřelí a už se nechytne a ty tak ležíš i v náklonu, který by guma i motorka pohodě pobrala.
Pokud máš motorku bez poskvrny, škrtáš velmi zřídka a chceš si ji jen chránit, případně neškrtáš a jde ti o vzhled, pohodlí, proč ne, ale obecně si raději v zatáčce zbrousím plast, než abych riskoval pád na hubu .
To znám, takovej blemcající stojánek na kývačce bez záchytu dokáže taky pěkně zmalovat trenýrky
1 reakcí na tento příspěvek Stupáky řidiče se slidery
a ten padák co je v odkazu toho asi stejně moc nezachrání a vadily by mě hrboly pod botou..
Naposledy editováno 04.12.2019 19:44:01
Jinak díky a zdravím
Okoukal jsem to na jednom skútru Yamaha (Slider).
Asi je to těžký placebo a u Integry nepůjdeš na kapoty s vrtákem... ale už jen to, že plocha tý placky roznese ránu na malinko větší plochu dává kapotě pod ním pár % šance navíc...
Odřený plast ti žádné koně neubere, pokud by se náhodou zlomil, tak se dá svařit nebo koupit náhradní. U mě je paradoxně nejmíň doškrabané enduro, silnička i skútr mají mnohem viditelnější šrámy, ale na funkci to má prd vliv...