bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: XF 650 Synchro Karburátorů
Nazdar pořídil jsem suzuki xf 650 freewind a potřeboval bych přesný postup na synchro karbcu. Manuál mám v AJ ale jsem s toho jelen. Je to jednoválec s 2 karb.
U 6 bandita nebyl problém zdělal jsem 3 ucpávky podtlaku na karbcech odpojil podtlakovou hadičku k palivovému kohotu napojil budíky a synchronizoval.
Jenže tohle je jednoválec se 2 karburátory a hromadou kokotin okolo a já nevím kam mám přesně připojit.
Levý karb má ucpávku na podtlak tam je to jasné ale z právého to jde na nějakí selenoid a vakum nadobku a ještě nějakí ventil + na víčkách obou karburátoru jsou jěště nějaké podtlakové membránky a ty jsou hadičkou propojené.
Otázka kam připojit 2 budíky na synchro .
Nějaký rozumní postup na synchro karb. u XF 650.
Díky moc za každou rozumnou radu.
Má to tyhle karburátory.
http://www.sachs-bik...650/650_vergaser.htm

Naposledy editováno 01.12.2019 16:32:27

1 reakcí na tento příspěvek XF 650 Synchro Karburátorů

1.12.2019 v 19:19 | Nahoru | #1
Poštelovat středovím šroubem jenom ty klapky bez nastartovaného motoru je přece blbost nebo ne?
Přece synchro se dělá při nastartovaném motoru kdy na karbce působí nějaky podtlak a ten by měl být na všech karb. stejný ne?
Jinak se to podle budíků tím štelovacím šroubem doladí na stejné hodnoty.
Jestli je to 1 valec nebo 4 by mělo být asi úplně jedno i u 1 válce může být podtlak na karbce rozdílný ( víc opotřebená memrana na některém z karbců atd..)
Jde o to kam zapojit hadičky od synchro budíku pro ověření jestli mají oba karbce při nastartovaném motoru stejné hodnoty podtlaku.

(reakce na) XF 650 Synchro Karburátorů

1.12.2019 v 19:46 | Nahoru | #2
huqvarna> A co teda píšou v manuálu? Podle mě máš odpojit hadičku z toho jednoho nátrubku, benzín do karbecu liješ z flašky a na dva tlakoměry to synchro sešteluješ. Když ti to sešteluju bez tlakoměrů třeba na půlmilimetrový měděný drátek do mezery mezi škrticí klapku a hrdlo, takzvaně od oka, co se stane? Levým ventilem půjde do toho samého válce na volnoběh o pět procent jiné množství směsi než pravým ventilem? To půjde při příštím nastartování stejně jinak a dokonce to měření spáry může být lepší metoda pro vyšší zatížení. Podtlakové synchro je důležité u víceválců, aby šlo do všech válců stejné množství směsi a nekoktalo to.

Naposledy editováno 01.12.2019 21:43:52
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso 6... [1, 2] Cagiva Canyon 500, Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso... Slezy28 37 20.3.2024 v 17:19 Demonient
motor Suzuki XF 650 Freewind jawaboy1 17 6.11.2023 v 08:55 primera
Moderní moto místo veterána [1, 2] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, Suzuki XF 650 ... Theor 53 14.8.2023 v 12:48 Koudy01
suzuki xf 650 freewind - zakrytí ře... Suzuki XF 650 Freewind marway 1 23.5.2023 v 07:39 tacetazi
Suzuki XF650 Freewind - je možné ab... Suzuki XF 650 Freewind Papino 10 6.4.2023 v 21:03 2stroke


TOPlist