Mohu porovnat pouze s 1150 GS...............Hondaři plynule přešli na nové Afriky - tam zase nestíháme s bramborama.
Nevýhoda BMW v terénu - spojka (suchá a když jí občas mázneš, tak se pálí), telelever ve spojení s 19"kolem, kardan - nelze měnit poměr dle terénu. Pokud do terénu, tak odlehčovat a ne nabírat - takže varan je špatně.
1 reakcí na tento příspěvek r 1100gs vs xl 1000v
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) r 1100gs vs xl 1000v
1 reakcí na tento příspěvek r 1100gs vs xl 1000v
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) r 1100gs vs xl 1000v
Pokud chtěli kluci na Varanech stíhat, dávali o zub menší řetězové kolečko. Čím větší byl na stroji náklad, tím větší byl rozdíl ve prospěch BMW.
Varan má pouze luxusní ochranu posádky při dešti a uživatelsky se příjemněji ovládá................myslím tím hlavně řazení a vibrace..........to je u BMW hrůza. Někdy zařadíš tak, že se musíš podívat na display, jestli to tam opravdu skočilo, a jindy se málem musíš lidem na chodníku jít omluvit za leknutí z toho, že se někde v blízkosti převrátilo popelářské auto. No a ukazatel zařazené rychlosti je u BMW téměř zbytečný - stroj má na každou rychlost jiné vibrace a jiné zvukové projevy - takže po pár km se strojem už podle sluchu víš, co si zrovna zašaltroval.
No a pokud má BMW rychlou šestku - na displayi písmeno E, tak majitele upřímně lituji. V ČR téměř nepoužitelné.................jezdím chlupaté gumy - takže E zařadíš tak ve 100 - 110km/h........a v cca 120km/h tě pud sebezáchovy donutí zaklapnout plyn. Varadero má převodovku poskládanou mnohem lépe.
Dnes už mají oba stroje odzvoněno.....................ale přesto si myslím, že stále bude vidět více strojů 1150, než Varadero. Pokud Varadero, tak až od 2003...........a je to opravdu jen Adventure - rozhodně si to neplést s Dual Sport.