bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: oprava promackle nadrze metodou PDR
 
29.11.2019 v 22:56
cau, chci se zeptat, jestli nahodou neni zde na foru nekdo, kdo by ovladal dokonale opravu karoserie auta, idealne opravu promacklych nadrzi motocyklu metodou PDR.

Dnes jsem se tim bavil cely den a tak nejak jsem dal dokupy dve nadrze. Prvni byl lehkej dulek, ale i tak mi trvala oprava 2 hodiny.

Druha nadrz byla z meho caferacera, ktera byla pomuchlana trochu vic a to uz mi trvalo 5 hodin, abych to dostal do nejakeho koukatelneho stavu.

Vysledky jsou uspokojive, nikoli dokonale. Na prvni pohled si nikdo nevsimne, ze nadrz byla provalena, ale pokud se nekdo podiva pod spravnym uhlem a nebo prejede prsty po nadrzi v miste kde byla provalena, tak uciti, ze to neni uplne 100%. V podstate na fotkach ani neni nic videt a neda se to moc vyfotit. To bych to musel vylozene fotit proti odrazove tabulce, ale tak tou to nikdo nezkouma... :)

Moje otazka smeruje k tomu, zda - li se da touto metodou dosahnout opravdu 100% opravy a mam se vic snazit a nebo to uz proste lepsi nebude.
Diky za vase postrehy, zkusenosti a pripadne rady.

Prikladam fotky pred a po.

1 reakcí na tento příspěvek oprava promackle nadrze metodou PDR

1.12.2019 v 12:24 | Nahoru | #1
Kámošovi kdysi někdo poradil že má nádrž natlakovat, místo deformace ohřát a že prý to vyskočí skoro samo, no ono to vyskočilo, nádrž nechal nalakovat a olepit ale už nešla nasadit na motorku, nafoukla se totiž všude aníž by to bylo nějak znát... Teda děláte borci pěknou práci, kdysi jsem viděl na vlastní oči jak jeden postarší francouz rovná deformace karoserií stejným způsobem, dělal pro pojištovny a jen drahý auta, nechápal jsem co je všechno možný.

(reakce na) oprava promackle nadrze metodou PDR

1.12.2019 v 15:48 | Nahoru | #2

Davecherokee píše: Kámošovi kdysi někdo poradil že má nádrž natlakovat, místo deformace ohřát a že prý to vyskočí skoro samo, no ono to vyskočilo, nádrž nechal nalakovat a olepit ale už nešla nasadit na motorku, nafoukla se totiž všude aníž by to bylo nějak znát... Teda děláte borci pěknou práci, kdysi jsem viděl na vlastní oči jak jeden postarší francouz rovná deformace karoserií stejným způsobem, dělal pro pojištovny a jen drahý auta, nechápal jsem co je všechno možný.



cim drazssi a unikatneji auto, motorka, nebo lak na limitovanejch edicich, tim vetsi smysl a vetsi usporu penez ma tato oprava...
Jde totiz predevsim o zachovani originality. A ikdyz tam zustane treba malej sram v laku, porad je lepsi mit rovnou nadrz nebo blatnik s malym sramem nez tam mit prohluben jak od kopacaku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist