Originální díly PARTSDEPOT





Téma: Výběr endura pro běžné ježdění
Zdravím, v nedávné době jsem prodal své XT 600 E, ktereé uspkojilo všechny moje off-road ambice. Bohužel na silnici už to tak slavný nebylo - ochrana před větrem žádná, turbulrnce od blatníku a o jízdě ve dvou nemluvě. Jinak na poježdění okolo komína super mašina.

Rozhodnutí se zdálo být jasné - Africa Twin 750, ale vzhledem k aktuální nabídce, stáří a ceně nabízených kusů jsem se začal poohlížet i po jiných strojích. Do oka mi padla XT 660 Z, u které se ale malinko obávám nedostatku výkonu, ale zase oproti Africe je o nějakých pár kilo lehčí. U Afriky, vzhledem k běžným nájezdům, bych měl počítat taky s nějakým rozsáhlejším servisem a na cestách zase s větší spotřebou paliva, což není úplně rozhodující v jedné stopě.
Často vymetám kdejaký polní cesty a rozhodně se nevyhýbám bahnu, přičemž se nejvíc motám okolo komína, ale nějakou tu cestu do zahraničí rád podniknu taky.

Tímto se proto chci zeptat těch, co mají PŘÍMOU ZKUŠENOST s těmito modely, aby mi sdělili svůj názor a trochu je mezi sebou porovnali. Na XRV 750 jsem se malinko svezl, ale XTZ nemám tu možnost projet. Dál se taky nebráním nabídkám jiných modelů - proč taky ne? Ale rozhodně nechci mít doma jednu motorku na silnici, druhou do tereńu a třetí na delší cesty.. Nečekám, že jedna motorka bude vynikající ve všem, kupodivu totiž nejsem závodník. Za jakoukoliv relevantní odpověď děkuju. Snad při těchto sychravých dnech tohle téma nikoho neurazí.
Anketa: jak byste volili vy?
XRV 750 Africa Twin
0%
0
XT 660 Z Ténére
57%
20
XL 700 Transalp
14%
5
Jiná? proč?
29%
10
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Výběr endura pro běžné ježdění

28.11.2019 v 20:17 | Nahoru | #61
Jen takova poznamka - kdyz do bezdusove pneu das dusi - tak uz zadne prudké nafouknuti nepotrebujes

(reakce na) Výběr endura pro běžné ježdění

28.11.2019 v 22:20 | Nahoru | #62
assassin> Tak ono srazit bezdusovou stopadesatku z bezdusoveho rafku bude sam o sobe zazitek :) Od te doby, co Mitas skoncil s TT a dela jen TL, je porod svleknout i bezdusak z dusoveho MT rafku...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura pro běžné ježdění

29.11.2019 v 16:19 | Nahoru | #63
PetNed porovnávám vyplétané kolo dušový vs vyplétané kolo bezdušové.
Pokud bezdušák dostaně takovou ránu, že dojde k uniku vzduchu tak u dušového kola to většinou duši také štípne, takže jen malé nejisté + pro dušová kola.
Sundání bezdušového pláště z bezdušového nebo dušového ráfku nemohu posoudit (nemám vyzkoušeno).
Nandání bezdušového pláště s duší na bezdušový ráfek je stejné jako u dušového ráfku.
A běžné defekty, kterých je většina jsou jednoznačné + bezdušových kol.
Takže jediná výhoda dušových kol, je, že tu duši vozíš s sebou vždy, ale když jedu někam do tramtátie s bezdušovými koly tak tu duši stejně vezmu s sebou.
To není hejt, jen přecházím z bezdušáků na dušový kola a mám z toho tento dojem.

PS: Nevíte někdo jako duši koupit do 150/70-18 kola, všade jsem našel max. šířku duší 140?

(reakce na) Výběr endura pro běžné ježdění

29.11.2019 v 22:35 | Nahoru | #64
JiriBN> V servisu mi nacpali klidně o tři čísla menší duši. Problém jsem nezaznamenal.

(reakce na) Výběr endura pro běžné ježdění

29.11.2019 v 23:44 | Nahoru | #65

JiriBN píše: ...Nandání bezdušového pláště s duší na bezdušový ráfek je stejné jako u dušového ráfku...


Bezdušový ráfek mívá trochu jiný profil u patky, aby z něj při nízkém tlaku guma nesjela a rázem neutekl vzduch. Proto i srazit prázdnou gumu je porod. U přední úzké 21" to moc nevadí, ale u zadní 150 bačkory to je na zabití vynálezce TL řešení :))

Výběr endura pro běžné ježdění

1.12.2019 v 14:23 | Nahoru | #66
Přikláním se k XT 660 Z, jelikož jsem se na ní několikrát svezl a koupil ji taky, je to skvělý univerzál, 130 km se s ní dá jet úplně v pohodě, takže na přesuny to stačí a myslím že v terénu ti toho hodně vynahradí.

Výběr endura pro běžné ježdění

29.12.2019 v 11:03 | Nahoru | #67
Zdarec, Vlastním YAMAHA XT660Z TENERE,kterou prodávám, jak psal kolega PALOMOTO. je upravená i do terénu - je super na vše,jen je trošku těžší,ale jinak opravdu univerzální stroj.

Naposledy editováno 29.12.2019 12:05:02

1 reakcí na tento příspěvek Výběr endura pro běžné ježdění

29.12.2019 v 14:37 | Nahoru | #68
vilda1> a proc ji teda prodavas? A kolik za ni, jeden muj znamej podobnou schani, ale nevim, jestli uz te nekontaktoval driv...

(reakce na) Výběr endura pro běžné ježdění

29.12.2019 v 15:07 | Nahoru | #69
Slávek-TDM> jezdím s Vildem, tak vím, že ji prodává kvuli ježdění v terénu. Začlo ho to bavit, ale se 176cm je na něj v terénu Tenerka moc velká a těžká. Tak přešel na XT660R a Tenere je na prodej

1 reakcí na tento příspěvek Výběr endura pro běžné ježdění

29.12.2019 v 15:21 | Nahoru | #70

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura pro běžné ježdění

29.12.2019 v 15:55 | Nahoru | #71
vilda1> dik, poslal jsem mu odkaz.

(reakce na) Výběr endura pro běžné ježdění

29.12.2019 v 16:18 | Nahoru | #72
Slávek-TDM> v pohodě,kdz bude chtít nějaky info tak at se ozve.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Padací rám XRV 750 Honda XRV 750 Africa Twin Doctoropulos 15 Včera v 20:32 Doctoropulos
Africa Twin Honda XRV 750 Africa Twin Pavel-67 2 25.11.2020 v 11:41 Doctoropulos
Honda africa TWIN: Výroba v Japonsku Honda XRV 750 Africa Twin, Honda XRV 650 Africa Twin... Tony690 4 21.11.2020 v 09:01 Doctoropulos
XRV 750 škube Honda XRV 750 Africa Twin Doctoropulos 6 17.11.2020 v 16:46 Doctoropulos
Progresivní pružiny na Africa Twin Honda XRV 750 Africa Twin, Honda XRV 650 Africa Twin Ivca 16 16.11.2020 v 21:11 jogi24

TOPlist