Originální díly PARTSDEPOT





Téma: FZ1 - full modded
Zdarec lidi,
jelikož se nám pomalu blíží zima a bude prd co dělat, rozhodl jsem se Vám nějakým způsobem sepsat, jak se dá taková FZ1 pořádně poladit.
Začal bych asi tím, že to není věc co se Vám podaří udělat za víkend u kastlu piv pár chechtáků v kapse. Pokusím se zde rozepsat, co a jak udělat, aby to jako celek dobře fungovalo, trochu to jelo a měli jste s čím machrovat.

Motor:
Budu vycházet, že doma máte motorku v originálním stavu. První věc co bude potřeba udělat je dostat do airboxu více vzduchu, takže airbox musí ven, a pěkně udělat větší vstup, dá se to dohledat na netu jako Lars box mod, ale hodím sem foto, kdyby někdo nechtěl nic hledat
Zde:.



Dále když už je airbox dole, vyplatí se udělat i sekundární klapky, výkresy na to jak to má vypadat je Zde:

Každopádně, abychom dostali větší objem vzduchu do airboxu, bude potřeba použít otevřený filtr, když už bych měl nějakej kupovat, šel bych do BMC, osobně mám pěnovej by Pepoš-moto.


Tímto bychom měli vzduch, ale ještě taková drobná připomínka, pokud tohle budete dělat a chcete dostat z motoru co nejvíc, vyplatí se v airboxu zaslepit přisávání do AIS, je to takovej otvor v airboxu a vede k němu hadice. Je taky možnost kompletně AIS vyřadit, dá se to „jednoduchou“ demontáží odstranit, jediné co k tomu bude potřeba je imbus a záslepky, pokud by měl někdo zájem, mám DXF data pro vypálení této záslepky.


Pro silnější krouťák ve středním pásmu a výkonu zase ve vrchu bude potřeba sehnat jiné sací hrdla, já koupil docela dostupné zboží, a jsou to sací hrdla od Graves motor sport. Jasně, pasují tam i ty co dělají pro R1 (04-06)


Takže když máme vzduch komplet, je potřeba to pořádně namíchat s palivem, takže zde je opět více možností jak to udělat, ta ve výsledku nejlevnější bude i nejlepší. Někde to najdete pod názvem ECU-flash apod., ale jde “pouze“ o odladění oem jednotky u někoho kdo má potřebný soft a brzdu, já zvolil Pepoš-Moto, protože chlapec má zkušenosti a moc dobří ví jak na to.

Co takovej flash všechno obsahuje? Nastavení bohatosti směsi, nastavení sekundárních klapek (oem stav neotvírá 100%), úprava zapalování, vypnutí X věci co nejsou potřeba ( servo přívěry apod.) fuel cut ( dodávka paliva když je zavřený plyn) = odstraní veškeré cukání na plynu ( problém u FZ1 2006)
Pokud by někdo takového flashe bál, má možnost koupit nějakou laditelnou jednotku, PCV a další. Každopádně vše se dá vrátit do origo stavu, nechat si udělat zálohu apod.

Takže už nám to dobře spaluje, vzduch máme, benzín máme…ale musíme to taky dostat všechno ven, takže jak na to?

Nejlepší je přece komplet systém ne! Já zvolil full Akrapoviče, místo full Arrow (jezdil jsem i slip-on). Rozdíl ve výsledku asi zanedbatelný (+5Hp,+1Nm), každopádně upozorňuji na to, že pokud nebudete mít full systém, nikdy se takovým hodnotám ani nepřiblížíte. Pokud dáte pouze koncovku a je jedno od jaké značky, vaše celkové hodnoty na brzdě budou tak max. 8 koní a to možná i přeháním. Každopádně i samotnou koncovkou jde ušetřit dost kilogramů z celkové hmotnosti.


Já jsem šel zase o něco dál, takže jsem googlil a hledal co se dá dělat s motorem atd.
Je to motor z R1, takže není nad čím moc přemýšlet. Koupil jsem sací vačku a těsnění pod hlavu.
Těsnění pod hlavu, tady je více variant, buď jít trochu za hranici, kde už motor dostává víc na prdel nebo se držet něčeho co bude fungovat i dlouhodobě. Koupil jsem z R1 pro kompresi 12,4:1, dají se sehnat i těsnění od YEC kde jste skoro na 14:1, ale pokud chcete moto provozovat i jako civilní tak to nedoporučuji, motor je moc tvrdej, nebude to ono.
ZDE:


Tady je foto z posledního a finálního měření:
OEM FZ1


Moje full modded:


Srovnání OEM vs Full modded:


Táááák motor šlape jak sviňě, ale kurfa teď se to nějak celý kýve a nemůžu gasovat protože motorka si dělá co chce. Tak co s tím?

Podvozek:
Jak to tak bývá, máme tu zase pár možností jak to celé dát do kupy, aby to fungovalo a zase to nestálo raketu.
Já se rozhodnul pro komplet podvozek z R1
Přední tlumiče:
Tady máme 2 varianty:
1) R1 předek (04-06)
2) R1 předek (07-08

V obou případech se jedná o jednoduchý swap, kdy vidlice pasují do původních brýlí. Rozdíl najdete u brzdičů, a velikosti kotoučů. Já bral možnost (04-06) nemusel jsem kupovat jiné kotouče s menším průměrem a mohl jsem tedy nechat stávající. Dále je pak potřeba sehnat i osu kola, původní se nedá použít. Takže co potřebujete? Cca. 20tis a přední vidle, radiální třmeny (pasují z z R6 2005+) a osu, výměna je jako kus za kus a jako bonus je, že Vám sedí i vaše původní destičky z axiálních brzdičů a jak by řekl Fuchs „a to se vyplatí“. Zde je schéma kde naleznete délky, průměry a vše potřebné.



Zadní tlumič:
Budu se asi opakovat, ale opět tady máme X variant jak to udělat. Já šel do varianty která funguje, moc nestojí a pro moje domací žvíkání bude zcela dostačující. Každopádně nákupem od renomovaných značek chybu neuděláte, ale vyhnul bych se levnějším řadám a šel do swapu zase jak jinak než z R1, ale tentokrát rv.2015+
Takže začneme tím, že sednem na net budeme hledat vhodný tlumič, na ebayu je jich je docela dost, takže nezoufejte. Dají se sehnat od 4tis+, takže skoro zadarmo. Jak Vám přijde tlumič dom, doporučuji nastavit do základního nastavení. Bude potřeba změnit celkovou délku tlumiče povyšroubováním spodního oka. Je potřeba se dostat na celkovou délku 320mm místo 315 co má tlumič v základu. Ve vrchní části uchycení bude taky potřeba udělat menší změnu a to ze stávající šířky 32mm na 30mm, jde to snadno a lehce, stačí to uložení rozdělat ( šroubovákem) a dva kusy stočit na soustruhu z jedné strany o -1mm, pak vše pasuje jak prdel na hrnec.



Tlumič máme na místě a kurva nejde Vám tam dostat držák regulátoru že? Nejste v prcně, mám tady jednoduché a celkem elegantní řešení. Co na to? Flexa, vrtačka a černý sprej aby to nebylo jak od hovad.

Jak to budete skládat, nezapomeňte že regulátor teď půjde jako kdyby do podsedlového prostoru( původně byl ze spodní strany).Blbě se to vysvětluje, ale z fotek na to určitě přijdete.



Co se týče dalších věcí, zbytek už je jen kosmetika, takže podle chuti každého soudruha.

Každopádně pokud přemýšlíte nad změnou převodu, je tu opět více možností. Originál 17/45
Pokud chcete pouze lepší nástup bez nějakým negativných dopadů na spotřebu, bude stačit 16/45, ale pro někoho kdo chce využívat více celé spektrum otáček, akceleraci a je mu jedno spotřeba, volte možnost 16/47, a není ani potřeba dokupovat články řetězu.

Spotřeba při úpravách:
dálnice (150-160km/hod.) 8l
dálnice (130-140km/hod.) 6,5-7l
Lítání kolem komína kdy se nešetří je v průměru 8+, takže za mě super na to jak to jede :)
Když fakt palba, je nádrž vycuclá po 140km...každopádně jezdím s touto úpravou dost často ve dvou, a reálně dám 200km svižnějším tempem a když čepuju, tak podle v všeho by tam mělo být ještě kolem 3l.


Naposledy editováno 18.11.2019 18:16:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 - full modded

19.11.2019 v 09:25 | Nahoru | #31
BlackSabbath> není všechno zlato co se třpytí už mi tady vsugerováváš kovaný kola, ale víš prd jestli nebudou třeba karbonový :D Je pravda,že se toho dá sehnat dneska fakt dost, jen ty love zda do toho pustit nebo raději prodat a koupit další raketu :D

(reakce na) FZ1 - full modded

19.11.2019 v 09:52 | Nahoru | #32

Sonicek píše: BlackSabbath> není všechno zlato co se třpytí už mi tady vsugerováváš kovaný kola, ale víš prd jestli nebudou třeba karbonový :D Je pravda,že se toho dá sehnat dneska fakt dost, jen ty love zda do toho pustit nebo raději prodat a koupit další raketu :D


Karbon na naše silnice radši ne... Ale jak píšeš, že se dá sehnat všechno. Tím bych si nebyl tak jistej...

1 reakcí na tento příspěvek FZ1 - full modded

19.11.2019 v 10:27 | Nahoru | #33
A nebylo by levnější už rovnou koupit R1?

(reakce na) FZ1 - full modded

19.11.2019 v 10:29 | Nahoru | #34
Spazik> proč myslíš? Tohle je úplně jiná motorka Jedno je naked a druhý SS, pokud jsi to myslel takže by jsi přehodil motor, tak to nejde Hlavně FZ1 ma jinou kliku a celkově jinej projev, hlavně jsem ale SS měl, takže jsem nechtěl :)

PS: takto mám všechno co má R1 a něco navíc a je to v univerzálnějším balení hlavně ovladatelnost, na utažený zatáčky, vracečky apod., je to rychlejší jak SS. Jízda je taková uvolněná, celkově mi přijde že na nakedu jsem rychlejší a mám to víc pod kontrolou :)

Naposledy editováno 19.11.2019 10:35:16

2 reakcí na tento příspěvek FZ1 - full modded

19.11.2019 v 12:27 | Nahoru | #35
Sonicek> a co takhle MT-10?

(reakce na) FZ1 - full modded

19.11.2019 v 12:41 | Nahoru | #36

WenCa píše: Sonicek> a co takhle MT-10?


Ta je chabrus na motor...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 - full modded

19.11.2019 v 13:24 | Nahoru | #37
WenCa> Já osobně nic proti MT-10 nemám, libí se mi ten ufo styl, průběh pocitově super, podvozek pecka...ale ty motory jsou od výrobce posraný. Bavil jsem se kamarádem co teď na tom dělal motor ( v 15tis.), výfukové vůle úplně jinak ( v 0) než to má být, ve výfuku bílo jak po koksu, prostě je ten motor dost nedodělanej a špatně odladěn...jinak nesmyslěn natáhle servisní intervaly, jinak tady je graf série MT10:
nevím jesli bych moc pomohl :D

1 reakcí na tento příspěvek FZ1 - full modded

19.11.2019 v 13:47 | Nahoru | #38
jestli to prodáváš, protože častejš jezdíš ve dvou .... tak mi věř, že nejlepší a nejlevnější řešení je přikoupit něco pro jízdu ve dvou a tohle si nechat

v opačném případě totiž už během sezony zjistíš, že chceš něco na lítání a za stejný love koupíš něco, s čím už nejspíš nebudeš takhle spokojenej

think about it

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 - full modded

19.11.2019 v 13:58 | Nahoru | #39

Sonicek píše: WenCa> Já osobně nic proti MT-10 nemám, libí se mi ten ufo styl, průběh pocitově super, podvozek pecka...ale ty motory jsou od výrobce posraný. Bavil jsem se kamarádem co teď na tom dělal motor ( v 15tis.), výfukové vůle úplně jinak ( v 0) než to má být, ve výfuku bílo jak po koksu, prostě je ten motor dost nedodělanej a špatně odladěn...jinak nesmyslěn natáhle servisní intervaly, jinak tady je graf série MT10:
nevím jesli bych moc pomohl :D



Nechci dělat chytráka,ale zrovna u tohohle motoru mají být ventilové vůle v nule

(reakce na) FZ1 - full modded

19.11.2019 v 14:04 | Nahoru | #40

Sonicek píše: WenCa> Já osobně nic proti MT-10 nemám, libí se mi ten ufo styl, průběh pocitově super, podvozek pecka...ale ty motory jsou od výrobce posraný. Bavil jsem se kamarádem co teď na tom dělal motor ( v 15tis.), výfukové vůle úplně jinak ( v 0) než to má být, ve výfuku bílo jak po koksu, prostě je ten motor dost nedodělanej a špatně odladěn...jinak nesmyslěn natáhle servisní intervaly, jinak tady je graf série MT10



Tady mi něco netiká.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 - full modded

19.11.2019 v 14:04 | Nahoru | #41
Animals21> no tady toho moc nevykoumáš...koupíš sedlo, ale to pak asi tak všechno, ještě kufry, ale tím veškeré zlepšení pohodlí končí. Stupačky origo mám, ale když to pořád taháš po zemi a i ve dvou není problém, tak musíš mít přepáčko....a už zase kompromis.
Hele já mám přesně vybraný co koupím až to prodám/neprodám...Duka 1290 GT, nebo multistradu 1250S pojede to dost slušně + se s tím dá pěkně cestovat :) thats all :D

(reakce na) FZ1 - full modded

19.11.2019 v 14:17 | Nahoru | #42
exotikus> možná se pletu já, ale dle manuálu:
Sání - 0,09-0,17
výfuk - 0,2-0,26

1 reakcí na tento příspěvek FZ1 - full modded

19.11.2019 v 14:18 | Nahoru | #43
no pekny jen mam otazku... jak jsi vyresil vule v ulozeni vacky? to ti to tam sedlo po haluzi na prvni dobrou?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 - full modded

19.11.2019 v 14:24 | Nahoru | #44
cuir> R1 a FZ1 mají stejnou hlavu, takže se dá přehodit i celá hlava, jsou jen jiné samotné vačky. Já jsem to nekupoval jen na zkoužku, tyhle info jsem si musel ověřit u pár zdrojů a pak jsem šel na jistotu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 - full modded

19.11.2019 v 14:39 | Nahoru | #45
exotikus>

jsou motory co mají nulové vůle? jen se ptám, protože o tomhle sem nikdy neslyšel a tak nějak mi to připadá nemožný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 - full modded

19.11.2019 v 15:42 | Nahoru | #46
RAMIR> Je tam divno system hydroštel se šroubkem a vůle má být 0-0,04.
Sypu si popel na hlavu jsem idiot a nevidím rozdíl mezi MT10 a MT01

Naposledy editováno 19.11.2019 15:46:16

(reakce na) FZ1 - full modded

19.11.2019 v 15:53 | Nahoru | #47
exotikus> Jj uz jsem si rikal, hydrostely se nedavaj ani u aut pokud maj tocit pres 7tis

FZ1 - full modded

19.11.2019 v 15:55 | Nahoru | #48
hmm, hodně drahých 30 kobyl ....osobně bych se na to vysral a za těch 180 tyčí bych si koupil novou mašinu - třeba funglovku Royal Enfield 650 ...ale tak proti gustu...

FZ1 - full modded

19.11.2019 v 16:02 | Nahoru | #49
Zase uz tohle bude znat, bejva nasypano v motoru balik pro par koni ve vršku a ve finále se na tom jezdi hur nez v sérii

Me vic dava smysl odlehčení a kdyz uz hrabat do motoru tak bigbore. Ale pokud pasuji lepsi vacky nejake oem tak proc ne, kdyz to nestoji balik...

Naposledy editováno 19.11.2019 16:03:27

(reakce na) FZ1 - full modded

19.11.2019 v 16:46 | Nahoru | #50

Sonicek píše: cuir> R1 a FZ1 mají stejnou hlavu, takže se dá přehodit i celá hlava, jsou jen jiné samotné vačky. Já jsem to nekupoval jen na zkoužku, tyhle info jsem si musel ověřit u pár zdrojů a pak jsem šel na jistotu.



no to jsem nemyslel. To ze jsou hlavy stejne vim a overit to je otazka par minut, to neni zadna velka veda a vzhledem k tomu, ze FZ1 vychazelo vzdy z R1 jen tam byla pouzita kvuli cene, starsi technika (nejen motorova ,ale i prave treba tlumice a dalsi komponenty), tak proto tvoje FZ1 je kompatibilni s R1 treba z roku 2006, ikdyz ty mas 2009. Coz samozrejme jiz vis...

ale jde o to, ze vyrobni proces neni zcela presny a pri kompletaci motoru se vezme hlava, obrobi se ulozeni vacek (na hlavu jsou prisroubovany domecky a vystruznikem je to protazene a obrobene na nejaky rozmer) a nasledne se do hlavy nainstaluje vacka (ktera ma take sve vyrobni tolerance). A tady je ten forek... ne kazda vacka sedi do kazde hlavy motoru aby byly splnene vule v ulozeni. Zkracene receno, neda se jednoduse vzit jakakoli vacka ze stejneho motoru a dat ji do jineho motoru, protoze vule v ulozeni muze byt bud moc velka a nebo moc mala a pravdepodobnost, ze se trefis a bude to sedet je... no jak bych to rek..take velice mala.
A o to mensi je, pokud pouzivas stare dily.
Proto bych chapal spis postup, ze jsi vymenil celou hlavu i s vackama z nejakeho funkcniho motoru z R1, ne ze jsi tam "jen" placnul vacku z jineho motoru, protoze pak je otazka jak se vacka bude mazat, jake budou ztraty tlaku oleje a celkove to bud zadres a nebo to zaklepe.
Samozrejme tyhle vule se daji zmerit na to smerovala moje prvni otazka. Meri se to na tisiciny milimetru, konkretne ty by jsi mel mit vule v ulozeni vacky 0,028-0,068mm.

Z praxe vim ,ze to proste nesedi a neda se to takto snadno prehazovat. Proto me zajima jestli ti to sedelo a nebo jsi to neresil.

Neber to prosim ze se do tebe navazim, nebo te nejak poucuji ci ja nevim co vsechno se da z psaneho textu vyvodit. Mam jen zkusenost, ze kdyz se nekde takto ptam, tak to druha strana bere jako napadani a urazeni. Asi se neumim uplne v psanem textu vyjadrovat slusne, nebo ja nevim proc, ale deje se to casto. Takze hlavne nic ve zlem. Zajima me to proto, ze mam zkratka zkusenosti takove, ze to nikdy nesedelo a ted uz treba odmitam jit do takovejch pokusu vramci zlevneni opravy motoru. Protoze je s tim pomene dost srani s merenim a majitele motorek se pak cukaji, kdyz jim uctuju "tolik" hodin. Takze dnes kdyz ma nekdo v haji hlavu a mysli si, ze koupi jen holou hlavu a ja do toho dam jeho vacky, ktere vypadaji dobre, tak to v podstate odmitnu. Protoze nemuzu riskovat, ze ho za par tisic kilometru mam zpatky se zakukanym motorem opet na hlave...jen proto, ze si nenechal vymluvit, ze je to blbost a mereni zaplatit nechtel. Protoze hlavni je cena... a az se to posere, tak najednou ma penez kazdej dost a slo vzdy prece jen o kvalitu a proc jsem to neudelal :D zname sve lidi...takze hlavne nic ve zlem.

1 reakcí na tento příspěvek FZ1 - full modded

19.11.2019 v 17:23 | Nahoru | #51
cuir: hele zas by nemelo smysl na kazdou varku motoru obrabet domky/hlavy na jinej rozmer a to same brousit vacky na jinej rozmer, pokud se neudela designova zmena, tak se to bude vse delat stejne na predepsanej rozmer i s tolerancema. ze je treba nejakej motor vic opotrebenej a das tam vacku z jineho a bude tam o stovku jina vule... rekl bych ze je to fuk. znam par motoru, kde si mechanik nelamal hlavu s tim, ze jsou koniky delany soucasne s hlavou a prohazel to z jineho motoru... japonci to evidentne delaji v tak prisnych tolerancich, ze ten motor maka uz spoustu tisic km.... sam jsem tomu nechtel verit

U TL1000S je oblibena uprava zamena vacek za ty z TLR a jezdi s tim spousta motorek.... ja je tu mam taky. zkusim to promerit az to budu skladat

to ze by se to melo zmerit a ne jen spolehat na to ze to stejne je nerozporuju...

Naposledy editováno 19.11.2019 17:25:39

(reakce na) FZ1 - full modded

19.11.2019 v 17:30 | Nahoru | #52

assassin píše: cuir: hele zas by nemelo smysl na kazdou varku motoru obrabet domky/hlavy na jinej rozmer a to same brousit vacky na jinej rozmer, pokud se neudela designova zmena, tak se to bude vse delat stejne na predepsanej rozmer i s tolerancema. ze je treba nejakej motor vic opotrebenej a das tam vacku z jineho a bude tam o stovku jina vule... rekl bych ze je to fuk. znam par motoru, kde si mechanik nelamal hlavu s tim, ze jsou koniky delany soucasne s hlavou a prohazel to z jineho motoru... japonci to evidentne delaji v tak prisnych tolerancich, ze ten motor maka uz spoustu tisic km.... sam jsem tomu nechtel verit

U TL1000S je oblibena uprava zamena vacek za ty z TLR a jezdi s tim spousta motorek.... ja je tu mam taky. zkusim to promerit az to budu skladat

to ze by se to melo zmerit a ne jen spolehat na to ze to stejne je nerozporuju...



jo proto me zajimaji zkusenosti jinych... a taky to jestli to Sonicek resil...
Ono to neni o obrabeni na jinej rozmer... on ten rozmer na kterej se to ma obrobit bude stejnej... ale pokud mam 10 000ks hlav tak ten prvni obrobenej bude jinej nez ten posledni. Samozrejme je mozne, ze jak pises maji tak prisne kavlitativni vystupy a postupy ze nepusti ven nic co by bylo na hrane a pak to pasuje. Nastroje budou menit s rezervou nez dojde k jejich i mirnemu opotrebeni atd... Ale co ja mam zkusenost tak mi to nikdy na motorech nepasovalo. Bud byla vule moc velika a nebo naopak mala.
No a kup si jen tak z pleziru bazarovou hlavu bez vacek a zjisti ze to opet nesedi...

to ze by to sedelo vramci novejch dilu bych jeste bral... tezko by se to parovalo, ikdyz hlava se kupuje s domeckama jako set...
ale jit do toho, ze vezmu dva ojete motory o kterych nic nevim je proste risk... je to risk i koupit...natoz to tam dat jen tak bez mereni. Proto se ptam, jestli to Sonicek meril a vubec nad tim uvazoval a nebo to risknul.
K zevrubnemu vysvetleni problematiky jsem pristoupil aby Sonicek pochopil dobre muj dotaz.

EDIT: 2 ...byl jsi se svym editem rychlejsi :)

Naposledy editováno 19.11.2019 17:37:52

FZ1 - full modded

19.11.2019 v 17:41 | Nahoru | #53
cuir: chapu. starsi stroje nebo evropsky stroje - tam bych i veril tomu, ze se to sklada podle toho jak se podarilo trefit do toleranci... ale u seriovky v japonsku verim, ze budou ty dily vsechny v toleranci a prohodit pujdou. ale je to jen muj dojem, zadna obecna, natoz overena pravda.

u jetych dilu uz to bude zas trochu jinde navic treba u modelu co se delaly leta a mohlo dojit k nejake designove zmene... to se stava.

Naposledy editováno 19.11.2019 17:42:36

1 reakcí na tento příspěvek FZ1 - full modded

19.11.2019 v 19:45 | Nahoru | #54
Tak ja daval do GSX1400 ktera mela natoceno kolem tusim tenkrat 35.000km vacky Yoshimura, ktere mely natoceno od Borise taky nejaky ten tisic a v ramci toho jak jsem schopen to zmerit (mikrometr) byl rozmer ulozeni stejny. Tot ma zkusenost s Japoncem.
Naopak u Rusa co kus to original.

1 reakcí na tento příspěvek FZ1 - full modded

19.11.2019 v 20:36 | Nahoru | #55
Tos to takhle vytunil, abys to pak prodával? Tk to asi takový terno nebude ne? Jinak údajné sypání motorů CP4 z MT-10 je prý lidový mýtus dle jednoho z dealerů

1 reakcí na tento příspěvek FZ1 - full modded

19.11.2019 v 20:38 | Nahoru | #56
Vici: tyhle ulozeni se měří spis s plastigauge.

(reakce na) FZ1 - full modded

19.11.2019 v 22:26 | Nahoru | #57

assassin píše: Vici: tyhle ulozeni se měří spis s plastigauge.



Vždyť jsem psal v rámci mých možností Ale děkuji za poučení, zase jsem o něco chytřejší.
A tím bych to raději stejně neměřil, co kdyby to nevyšlo, že

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 - full modded

19.11.2019 v 23:38 | Nahoru | #58

V_i_c_i píše: Tak ja daval do GSX1400 ktera mela natoceno kolem tusim tenkrat 35.000km vacky Yoshimura, ktere mely natoceno od Borise taky nejaky ten tisic a v ramci toho jak jsem schopen to zmerit (mikrometr) byl rozmer ulozeni stejny. Tot ma zkusenost s Japoncem.
Naopak u Rusa co kus to original.



jak pise Assassin... tim mikrometrem jsi nezmeril vlastne vubec nic... jen tak mozna prumer vacky
takze lepsi nevedet...
Ono taky jde o to..muzes mit tu vuli v ulozeni mimo toleranci a z pravidla u jetejch motoru je vetsi nez mensi... ale pokud budes jezdit na pohodu, tak s tim najezdis hodne tisic...a mozna se to za dobu co motorku budes mit neprojevi...ale jakmile to vezmes na okruh a budes tomu sazet..tak to proste pujde srat...

Nechtel jsem tu zalozit zadny flame ani se do nekoho navazet.to vubec ne... jen me zajima jak to sonicek resil. Protoze proste vim ,ze to jedno neni.

(reakce na) FZ1 - full modded

20.11.2019 v 05:53 | Nahoru | #59
SuperSic58> Já mám FZ1 od roku 2015, nemám tak nějak důvod to prodávat, prostě jsem si projel DUKA 1290r, a když se dělá v GT, tak to je něco co bych chtěl, je to zase o krok jinde, ale to neznamená, že moje motorka je něčím špatná, jen chápu to, že ne kažedej chce poladěnou motorku takže proto jsem dal takovou cenu. Každopádně pokud ji neprodám, dám si další sezónu a vůbec se není čeho bát :) na moto jsem dal cca.30tis bez jediného problému, o tom si dnešní motorky mohou jen zdát, a pokud by někdo říkal, že má moto už něco za sebou, tak jsem nechal měřit kompresní poměr, a celkově proběhla kontrola válců, a říkám že tahle motorka dá dalších 50tis bez větších zásahů.

(reakce na) FZ1 - full modded

20.11.2019 v 06:06 | Nahoru | #60
cuir> Čus, hej v pohodě...hele tohle jsem neměřil. Ty vačky jsou broušený ve výrobních tolerancích, proto si myslím, že přehozením se nemá co stát. Vidl bych tam spíš problém kdyby ta vačka byla někde vydřená nebo tak něco...každopádně podle mě v yamaze udělali x tisích hlav a jediné kde je rozdíl bylo to, že pro FZ1 a R1 udělali rozdílnou vačku. Ale osobně jsem nic neměřil...jediné co pak bylo potřeba, tak bylo vačku pořádně načasovat. Tady každé pootočení znamené úplně jiný průběh výkonu.Reálně tam uděláš 5 koní jak nic, ale totálně si posereš krouťák ve středním pásmu, takže tady je to načasované na co nejsilnější střední pásmo na úkor výkonu ve vršku. Co se týče těch tolerancí, tak zase sebu můžu říct že to funguje, nikde jsem nepozoroval nějaký problém, jak hluk, tak něco nadroleného v oleji, motor olej nebere ( teď jsem dal dovču 2tis a nedolil jsem ani deci)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Podle čeho vybírat radiální brzdovo... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ6 Fazer S2, Yamaha FZ1 N,... ThePauli 7 25.11.2020 v 08:45 Stev
FZ1 - Servo eliminátor [1, 2] Yamaha FZ1 N Sonicek 42 20.11.2020 v 22:18 Matheww
Koupě FZ1N Yamaha FZ1 N Hixter 2 5.11.2020 v 18:55 KMBlaha
FZ1 přetěsnění olejové vany (přepad... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N prcek123 8 30.10.2020 v 21:14 HMS
FZS 1000 x FZ1 ?? [1 ... 4, 5] Yamaha FZ1 Fazer sprg 137 28.10.2020 v 13:47 Ti_rex

TOPlist