globalmoto_unor




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

Dva takty jsou víc než dost

23.11.2022 v 20:41 | Nahoru | #2521
Začala aukce na Suzuki RG500 1980, v barvách, jako měl v roce 1975 Barry Sheene na XR14.

Pro porovnání XR14, fotka odsud :


Naposledy editováno 23.11.2022 23:08:54

Dva takty jsou víc než dost

23.11.2022 v 20:42 | Nahoru | #2522
RG500 1980

XR14 1975:

Dva takty jsou víc než dost

23.11.2022 v 20:49 | Nahoru | #2523
RG500 1980

XR14 1975:

Na motoru se toho v prodejní verzi mezi roky 1976 - 1980 moc nezměnilo.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

25.11.2022 v 23:06 | Nahoru | #2524
Fantic Caballero 50 RC, 1990 za 49 tisíc . Není to málo, na padesátku, ale to RC znamená Regolaritá Competizione, soutěžní závodní - šestikvalt, dva chladiče, 19mm karbrátor hliníková kyvka a v originálním provedení údajně 12 cv. V inzerátu se píše o kitu, a podle šedého válce by to značilo další kubíky a koníky navíc.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.11.2022 v 23:21 | Nahoru | #2525
Ariete> Černý válec by měl být pro padesátku:

Šedý válec pro 80ccm verzi. Toto je 75ccm s přívěrou na výfuku, šest přepouštěcích kanálů:

Je tu jistá shoda s motorem v Koale v #1847 .

Naposledy editováno 25.11.2022 23:25:39

Dva takty jsou víc než dost

27.11.2022 v 21:36 | Nahoru | #2526
Suzuki RM250 1983 za 80 tisíc , v podstatně lepším stavu, než ta z #2356.

Trochu postrádám tlakovou nádobku tlumiče vlevo před motorem,

ale nakonec našla, i když trochu nešikovně přímo na zadní vidlici . Jak dlouho ji tam ty pásky asi dokážou udržet? Válec by měl být černý, ale jinak jeho provedení souhlasí, viz. taky o válci v #2421 . Podle krabic je fotka ze skladu nějakého italského obchodu s hračkama pro větší kluky.

Originál brožurka:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

28.11.2022 v 20:29 | Nahoru | #2527

Ariete píše: Ariete> Další Cagiva N90, která má v TP psané Tamanaco, za 21 tisíc . Šestikvalt, tedy ty sedmikvalty z Freccie C12R asi nebyly úplně ve všech. Ale verze se startérem to je, ne jako hranaté Tamanaco s nakopávačkou.


Otevřu motorkáře a vidím, že N90 si pořídil kokoška . Takže když má N90 šest kvaltů, nemá ani přívěru na výfuku? Válec z nějakého staršího Elefanta? A nebo rovnou extra válec pro země s limitovaným výkonem? V katalogu pro Tamanaco z r. 1989 jsou válce tři:

První je starší verze s odstředivkou na přívěře (a taky s el. starterem i nakopávačkou):

Druhý je se servomotorem na přívěře (a bez nakopávačky):

A třetí?

Naposledy editováno 28.11.2022 20:30:09

Dva takty jsou víc než dost

29.11.2022 v 22:13 | Nahoru | #2528
Lightburner na litých kolech za 40 tisíc , 20 kW v TP, 1992. Psalo se tu o tom v #2132 .


Naposledy editováno 29.11.2022 22:14:06

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

30.11.2022 v 10:30 | Nahoru | #2529
Otázka, proč se např. u Cagivy dělali škrcené verze 9kW, 10 kW a 11 kW, když limit je snad všude 11 kW? Já mám konkrétně 9 a 10 kW při 9000 ot a další 11 kW při 8500 ot. Je to dost zajímavé.

Naposledy editováno 30.11.2022 10:31:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.11.2022 v 19:20 | Nahoru | #2530
mito7> No proč asi? Protože každá země měla svoje vlastní limity pro tzv. lehké motocykly - Švýcarsko, Španělsko, Francie, Holandsko, Británie, Německo - a sjednocovat na 11 kW se to začalo až po roce 1996.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

1.12.2022 v 22:46 | Nahoru | #2531
Husqvarna CR 430 za 110 tisíc . Údajně 1976, ale to se 430 ještě nedělaly, maximálně ta nádrž na benzín a zadní blatník. Takže 1981 nebo 1982, jako ta z #2451 , která se ještě neprodala.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

2.12.2022 v 06:45 | Nahoru | #2532

Ariete píše: mito7> No proč asi? Protože každá země měla svoje vlastní limity pro tzv. lehké motocykly - Švýcarsko, Španělsko, Francie, Holandsko, Británie, Německo - a sjednocovat na 11 kW se to začalo až po roce 1996.


Moje motorky jsou r.v. 2004, 2007, 2009 a 2010. Nejstarší má 11 kW, druhá 10 kW a obě nejmladší mají 9 kW. Všechny jsou škrcené. Moc sjednocené to není ani v těchto letech. Vše Cagiva. Země prvního prodeje Itálie 2x, Rakousko a Německo.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

3.12.2022 v 00:58 | Nahoru | #2533
Ariete> Další starodávná Husqvarna, WR 250 1972, za 90 tisíc , spíš tedy motokrosová CR 250. Dá se očekávat pětikvalt, silně vibrující motor, a jeho slušná váha (v pozdější verzi 450 nebylo rovněž hodnocení nijak působivé ) - však taky vydržel ve výrobě jenom dva roky, než byl v r. 1974 nahrazený podstatně kompaktnějším s hočíkovými kartery. Zvlášť vhodné pro jezdce s nohama do O, kteří preferují ohřev na levé koleno. Z předních tlumičů prý značně chcalo, zadní originální Girling už tam nejsou, ty se hned ohnuly.

WR by na těch zadních tlumičích Girling mohla mít ještě stupačky:

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

3.12.2022 v 18:04 | Nahoru | #2534
Ariete> trošku novější, ale taky je jich málo
Kawasaki KMX 200 za 50 tis. Kawa
dělala se v době jako konkurence Yamahy DT 200R

Dva takty jsou víc než dost

3.12.2022 v 18:28 | Nahoru | #2535
Zdravím. Koupil jsem NSR 125 r.v. 1999. Dávám jí dohromady. Jelikož byla docela v zuboženém stavu.
Je tu někdo, kdo se v NSR vyzná?
Zajímaly by mě konkrétní rozdíly mezi modely JC20 a JC22.
Zda by například pasoval výfuk z jc20 na jc22. Rozdíly v elektrice atd.
Jediné co jsem se dočetl, tak že Jc20 by měla mít větší průměr výfukového kanálu. Takže dosahuje většího výkonu.
Celkově, pokud znáte nějaké webové stránky (i anglické) , tak bych byl za ně rád.
Nebo klidně i nějaké dobové katalogy.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

5.12.2022 v 20:31 | Nahoru | #2536
kuraa> Krasavice to rozhodně je, na fotkách. O věku svědčí ty vyšisované plasty.

Podle prospektu slušný výkon, nízká váha ...a stejné rozměry jako KMX 125. Drobeček.

Dva takty jsou víc než dost

5.12.2022 v 20:54 | Nahoru | #2537
Gilera RX 125 v nejrůznějším stadiu opotřebení.
Arizona za dvacku .


Další chudera

Hawk za 24


Tohle už má přívěru a sání do klikovky, takže asi ne úplně původní.

Dva takty jsou víc než dost

6.12.2022 v 20:28 | Nahoru | #2538
Yamaha RT3 360 za 115 tisíc . Údajně RT2 rok 1974 (to nějak nejde dohromady), ale podle vzhledu je to 1972 / 1973 a přední 21" kolo bylo na RT3 1973.


Naposledy editováno 06.12.2022 21:36:19

Dva takty jsou víc než dost

6.12.2022 v 20:56 | Nahoru | #2539
Mám v těch DT / RT sám trochu guláš, tak snad se i to podaří dát chronologicky správně dohromady.
První byla DT-1 250 1968, článek Edit - fotka z #1834 , kde je i pohled do válce:

V roce 1970 přišla první 360 pod názvem RT-1 (RT-1A a RT-1B jsou postupně podle modelového roku). Stejně jako u DT-1 bylo přední kolo 19". Obrázek z #2404:

1971 - Yamaha DT-2 250. Pohled do válce je v #1835

1972-1973 výše inzerovaná RT-2 , pořád s 19" předním kolem. Tyhle byly údajně nejlepší, co se týká spolehlivosti, váhy a charakteru motoru:


Naposledy editováno 06.12.2022 21:57:43

Dva takty jsou víc než dost

6.12.2022 v 21:34 | Nahoru | #2540
V roce 1972 se objevily verze pro motokros:

A taky plnotučná SC 500 z #2429 . Na SC 500 už vypadají kartery a víka motoru jako na pozdějších DT 360 / 400:

1973 Yamaha DT-3 250 s tenčím a větším 21" kolem:

1973 Yamaha RT-3 360 taky s 21" předním a o spolehlivosti, váze a motoru platí to samé, co o RT-2:

Tahle by měla být i v inzerátu výše.

Naposledy editováno 06.12.2022 21:58:53

Dva takty jsou víc než dost

6.12.2022 v 21:46 | Nahoru | #2541
1974 a pozdější už tu byly.
DT 360 1974 v #2404 . Došlo však k nechtěnému - 360 přibrala nějakých 10 kg na váze, motor se choval hůř, přehříval, přidíral a od přehřáté svíčky se rád propaloval píst.

MX 360 1974 z #1466:

DT 400 asi 1975 v #1491:

DT 400 1975 z #1710:

Edit - všimněte si, že všechny ty DT mají gumové stupačky

Naposledy editováno 06.12.2022 22:03:10

Dva takty jsou víc než dost

7.12.2022 v 11:42 | Nahoru | #2542

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

11.12.2022 v 20:03 | Nahoru | #2543
Ariete> Záhada kokoščí Cagivy N90 částečně odhalena - válec, se kterým to koupil, je nepůvodní a prodává se . Patří pravděpodobně do Cagivy Elefant 2 nebo Aletta Oro S2 . Kdyby na něm bylo číslo 46630 a kdyby to číslo bylo vidět, dalo by se to datovat líp.

Dva takty jsou víc než dost

11.12.2022 v 20:22 | Nahoru | #2544
Jak šel čas u Cagivy. První vodník motor byl pro Cagivu Aletta Rossa v roce 1983 (#2448 ). V roce 1984 přišel Elefant / Dakar 125 (#2413 ) a silniční Aletta Oro S1.
Válce u vodou chlazených Cagiv měly vždy šest přepouštěcích kanálů, nikasil (Gilnisil), i když různého průřezu a časování. Tyhle první měly jeden výfukový kanál, #38200.


Dva takty jsou víc než dost

11.12.2022 v 20:33 | Nahoru | #2545
Cagivy Elefant 2 z r. 1985 a následně Aletta Oro S2 měly vyšší výkony při vyšších otáčkách a na výfuku se objevily boostery, válec #46630.

Nemontovat chromované kroužky!



Naposledy editováno 11.12.2022 20:35:55

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

11.12.2022 v 23:26 | Nahoru | #2546
Ariete> Tenhle karter je sice z Gilery KK 125, ale jinak je v zásadě shodný i pro ostatní Gilery druhé půlky 80. let. Aby bylo vidět, jak je u řetězového kola tenký jako papír a písek hnaný řetězem s ním neměl slitování na závodní R1, viz. #1980 .

Tím tak trošku narážím na to, že tahle příčina, propískování stěny karteru nad řetězovým kolečkem, není uvedená v článku. Řetěz se toho hliníku vůbec nedotknul.

Dva takty jsou víc než dost

13.12.2022 v 23:28 | Nahoru | #2547

Fantic Caballero 125 TZ - GasGas. Motard. Pekny stav. Rok 2012. Možná řídit od 16let.v papírech 11kw. Otevrena verze 21kw Dovoz Italie=doklady na přihlášení. Málo jetý.


Za 85 tisíc je k mání tento Fantic Caballero TZ 125 SM. Poprvé se ukázal na EICMA 2011 a dělal se ve verzích supermotard, enduro a motokros. Motor je od španělských Gas Gas, válec s hlavou dodávala přímo Athena. Nahoře zdvojený rám je vlastní Fantic a komponenty na tom byly různé, někdy i výběrové. Doba takovým relativně drahým projektům moc nepřála a skončilo to prodejem firmy Fantic současným majitelům v roce 2014.

Dva takty jsou víc než dost

18.12.2022 v 18:15 | Nahoru | #2548
Aprilia RS 125, za 40 tisíc . Při té bídě, co se dnes dá sehnat, slušná nabídka. Akorát to má malý háček, ale asi nic co by Doktor RS nedokázal zařídit:

Motocykl je výkonově omezený na 11kw, v případě zájmu o otevření na plný výkon je potřeba namontovat přívěru a přetryskovat karburátor. Dovezeno z Německa, patřičná dokumentace k motocyklu.


1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

20.12.2022 v 10:55 | Nahoru | #2549
Yamaha XTZ 125 Tenere zde v inzerci původní cena 19tis nyní udajně je plně funkční a pojízdná.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

20.12.2022 v 12:57 | Nahoru | #2550
kokoška.> Yamaha to je, Ténéré to je, 125 to taky je, ale XTZ to určitě není ....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81
přívěra Cagiva N90 Cagiva Mito 125, Cagiva N90 kokoška. 19 6.12.2022 v 11:30 mito7
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001

TOPlist