bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

Dva takty jsou víc než dost

17.8.2022 v 22:16 | Nahoru | #2371
Aprilia RX 125 za 50 tisíc

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

17.8.2022 v 22:51 | Nahoru | #2372
Jawa 50 cross na Fichtl cup

Zajímavé je tučně vyznačené:

Prodám viz foto. Lze prodat i samotný podvozek.
Motor: 3 k válec, karburátor Dellorto 21 mm, výfuk vyroben přímo na válec .
Převodovka pan Choc 3q. Spojka ferodo nové lamely, převod 11x34. Vape zapalování.
Sklopné stupačky. Přední tlumiče Simson, zadni tlumiče sportovní. Nádrž vylita, jako nová.
Rychlopal ČZ 519 cross, Celkem najeto 6mth. + dily k tomu. Cenu nabídněte


Kdopak tady dokáže spočítat tvar výfuku přímo na válec?

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

18.8.2022 v 15:31 | Nahoru | #2373
Ariete> Beranidlo.

Dva takty jsou víc než dost

21.8.2022 v 10:16 | Nahoru | #2374
Pěkné nové Pegaso za 25 tisíc

Rok 1992. Motor Rotax dvoutakt. Válec malossi 180 ccm. Po novém nikasilu, klikovka po GO. Přidám kufr a drapák.


Dva takty jsou víc než dost

21.8.2022 v 23:30 | Nahoru | #2375
Moto Guzzi 250 TS za 85 tisíc . Z dob, kdy továrny Guzzi a Benelli byly v jedné korporaci, takže skoro stejná motorka byla Benelli 250 2C, wiki . Elettronica značí typ zapalování (kondenzátorové), takže proti standardní verzi s kladívkama to točilo víc a frčelo rychleji. Guzzi vznikla z Benelli, takže po roce 1974, elettronica v roce 1975, v té samé době i kotouč na předku. Prodávaný kus má vpředu dvoje jednoklíčové čelisti.

edit - v #2090 u byla jedna o něco škaredější.

Naposledy editováno 10.09.2022 20:20:09

Dva takty jsou víc než dost

22.8.2022 v 23:46 | Nahoru | #2376
Cagiva SXT 125 za 1500 euro , ještě původní AMF-HD s nápisem Cagiva, model 1978 - 1979.
Prošmejdil sem to tady - novější SXT , novější SST a jenom o rok nebo o dva novější SXT 350

Dva takty jsou víc než dost

26.8.2022 v 12:42 | Nahoru | #2377
Na Guzza je pekna. A 26 cavalli by taky slo. Trosku srazit cenu a vypada to na slusnou motorku

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.8.2022 v 22:46 | Nahoru | #2378

Ariete píše:
a stroj ze stejného roku někde na Slovensku za Vsetínem:

Prodává Marek a má tam toho tuny, akorát to neumí vyfotit, natož korektně popsat cože to je a co za to.


To Maico už tam nevidím . Každopádně si majitel pořídil něco s opravdovějším fotoaparátem

Dva takty jsou víc než dost

27.8.2022 v 22:52 | Nahoru | #2379
Že ty motorky patří k tomu Maicu jde poznat z jiného inzerátu Manželka bude mít radost, až to všechno vypadne.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

30.8.2022 v 21:08 | Nahoru | #2380
Další o dost hezčí (přímo nádherná) a ne o moc dražší Moto Guzzi 250 TS - po renovaci. Cena 98 000 Kč.



Naposledy editováno 30.08.2022 21:09:22

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.8.2022 v 22:13 | Nahoru | #2381
Koudy01> Pro porovnání, Benelli 350GTS ze stejné doby, za stejné peníze

Dva takty jsou víc než dost

30.8.2022 v 22:58 | Nahoru | #2382
O první vodou chlazené Suzuki RM 125 už se tady psalo , ale ještě tu nebyla, až teď. 1981 stojí na špalku ve slovenském lese a je k mání za 45 tisíc .

Modrá na motoru trošku klame, ale kdyby to bylo 1982 (podle inzerátu), tak bude mít jazýčkové sání (viz. taky 1983 #2057, válec #2206 ). Tenhle motor sedí s tím, co jsem psal o 1981 v #2205 .

Naposledy editováno 30.08.2022 23:01:21

Dva takty jsou víc než dost

31.8.2022 v 22:43 | Nahoru | #2383
Supercity za 18 tisíc

SuperCity 125 po výměně pístní sady jede ale chce to doladit (blinkry startér ) jinak motorka jede jak pila možno s tp nebo bez




Naposledy editováno 31.08.2022 22:45:25

Dva takty jsou víc než dost

1.9.2022 v 12:45 | Nahoru | #2384

3 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

1.9.2022 v 14:10 | Nahoru | #2385
Zdravím přátelé!
Neměl by někdo zájem o Cagivu Frecciu C9 rok 1988? Pište do zpráv, kdyžtak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

1.9.2022 v 19:06 | Nahoru | #2386
cvajtaktnimalorazka> Což o to, zájem by byl, ale prdel mám jenom jednu, jeden "projekt" před dokončením, jenom to dopravit na TK, další v krabici, a s blížící se zimou musím vymyslet, co půjde letos do garáže a co bude mít studený odchov pod přístřeškem. Co za to?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

2.9.2022 v 09:39 | Nahoru | #2387
Ariete> Nechal bych ji za 25 tisíc kč.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

2.9.2022 v 22:29 | Nahoru | #2388
cvajtaktnimalorazka> Lakavé. Ale jak jsem psal, nějak se mi zrovna nehodí do sbírky .... a taky přišel nový ceník od elektráren Možná budu jednou litovat.

Cagiva Roadster 1993, dohodou . To byl tenkrát hrozný bastl a šereda drahá

edit - "dvojvýfuková"


Naposledy editováno 02.09.2022 22:32:02

Dva takty jsou víc než dost

3.9.2022 v 23:54 | Nahoru | #2389
Sherco 300 Factory 2020 s TP za 180 tisíc . Líbí se mně začátek inzerátu:

Nechám ušetřenej stroj. Jsem druhej majitel, ten puvodni si to koupil na objíždění statku, utekla mu pod zadkem a tak jí prodal.


Takže asi padená bude , ale vzhledem robustnosti dodatečných pancířů to nemělo vliv.

edit - a tu první fotku jsem vybral, že je na ní závodní IFA

Naposledy editováno 03.09.2022 23:56:36

Dva takty jsou víc než dost

8.9.2022 v 17:32 | Nahoru | #2390
Aprilia RS 250 z místního bazaru za 250 tisíc .

Dva takty jsou víc než dost

8.9.2022 v 22:43 | Nahoru | #2391
Kreace na téma Malanca a závody - předělaná E2CS z r. 1978 za 139 tisíc . No, nevím, jestli tohle někdy opravdu závodilo. Kola odpovídají inzerovanému modelu 1978, zadní vidlice s centrálem bez přepákován neodpovídá vůbec ničemu, ty trubičky asi nebudou nejtužší. Centrál měla až Malanca OB One (OB jako Otello Buscherini) v roce 1984 (125 stradali ), závodní ani jedna.

Všechny závodní stroje Malanca jsou pěkně popsané zde: Malanca la storia sportiva di un grande marchio .

Dva takty jsou víc než dost

9.9.2022 v 23:09 | Nahoru | #2392
Kawasaki KDX250R za 33 tisíc , 1993. Dělala se někdy v letech 1991-1995. Po vzoru KX250 dostala perimeter rám, jenom jsou všechny trubky kruhové a rám je robustnější, delší, širší, s přivařenou podsedlovou částí. Zdvihy 300 mm, suchá váha snad i 107 kg, podle výbavy.



Naposledy editováno 10.09.2022 09:48:19

Dva takty jsou víc než dost

10.9.2022 v 10:08 | Nahoru | #2393
Motor KDX250R je téměř totožný s KX250 v době vzniku, jenom hlava dostala termostat a pětikvalt jiné odstupňování.


KIPS přívěry jsou v postranních kanálech otočná šoupátka a v hlavním kanále naklápěcí, výkon kolem 30 kW / 7000 rpm, pokud se vůbec nějaký udával, viz taky brožura v #551

U KX se komplikovanější KIPS s nožovou přívěrou v hlavním kanále objevil v roce 1993, pro srovnání:

A ještě odkaz na soudobou KDX200 z #1955

Naposledy editováno 10.09.2022 20:27:46

Dva takty jsou víc než dost

10.9.2022 v 19:22 | Nahoru | #2394
Kawasaki KH250 1978 za 129 tisíc

Dva takty jsou víc než dost

10.9.2022 v 19:39 | Nahoru | #2395
KH250 se narodila jako poslední z triplů v roce 1972 pod jménem S1 (a taky Mach I), a vydržela z nich nejdéle, 1976 -1981. Byla nástupcem šoupátkového dvouválce A1 Samurai (tady byl sourozenec A7 Avenger v #2351 ). Video z #289 , jinak tu KH250 asi ještě nebyla:

Z dobového letáku:

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

10.9.2022 v 20:13 | Nahoru | #2396
KH250 má dlouhozdvihový (vrtání 45 mm) motor, který s vrtáním 53 mm sloužil v typu 350 S2 (Mach II) v letech 1971-1973. Pak se vrtání zvětšilo na 57 mm a z 350 se stalo 400 S3, později KH400, až do roku 1979. Ani jedna tady asi ještě nebyla, až teď. Našel jsem jenom první z triplů, pětistovku H1 (Mach III, od r. 1969, pak KH500 1976-1977) - #790 , #1853 , #1990 . Taky tu asi nebyla 750 H2 (Mach IV, 1971-1975), kromě zmínky ve filmu v #1703
Kawasaki 350 S2 Mach II, r.v. 1973 s TP, v přípravě (ale bacha na něj, občas je to předražený šrot):

Dva takty jsou víc než dost

11.9.2022 v 11:48 | Nahoru | #2397
No toto ...

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

11.9.2022 v 12:12 | Nahoru | #2398
Krása střídá nádheru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

11.9.2022 v 15:27 | Nahoru | #2399
Koudy01> Teď jde ale o to, že už nemáš rád krásné věci!

A kromě toho, já vidím na víku alternátoru odraz holého zadku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

11.9.2022 v 15:32 | Nahoru | #2400
Ariete> Já mám rád právě všechno a všechno chci zkusit vlastnit. Jenže zároveň to mít nemůžu a ani nechcu. Tak na to musím jít postupně a jednou za čas to prostě otočit .... To je koleno

Naposledy editováno 11.09.2022 15:33:05
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist