bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

28.1.2020 v 08:26 | Nahoru | #211
Bakoun> Z manuálu.


Beranidlo> Furt bych radši Supercity, ale tohle je fakt zajimave a za ty prachy...

Dva takty jsou víc než dost

28.1.2020 v 09:07 | Nahoru | #212
Drn: Tak beru zpět, ta moje mrcha nebyl Elefant, ale předchůdce Aletta Rossa.

https://125stradali....etta-rossa-wsxt-125/

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

28.1.2020 v 09:25 | Nahoru | #213
tohle je za ty prachy taky zajímavý..
tuareg

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

28.1.2020 v 09:43 | Nahoru | #214
Wenca24> Do té bych nešel ani náhodou. Kdo ví, kolik je na tom vychytávek, když zadní brzdový válec vypadá takto:

Mám názor, že je lepší se věnovat dva týdny svému zaměstnání a trochu přišetřit, než pak půl roku dolaďovat takovéto věci. Zas taková vzácnost ten Tuareg není.
Navíc hodit na bazoš mašinu zahnojenou svědčí o kultuře majitele.
Edit - tak ona ta poloha brzdového válce je takto neobvykle zprasená už od výroby - tím, že tam není ten kryt, je to ale dost na ráně.


Naposledy editováno 28.01.2020 12:18:24

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

28.1.2020 v 10:53 | Nahoru | #215
Kohlstein> Jj, je jasny, ze bude zprasená... Co bys chtěl z Bruntálu
Ale zase na druhou stranu mít za 15 nebo míň komplet motorku s papírama není úplně nezajímavý...

Dva takty jsou víc než dost

29.1.2020 v 13:38 | Nahoru | #216
Tak jsem teď koukal na mobile.de na RDéčka AC a k mému zděšení zmizely ty za normální ceny tj. cca do 30tis. - 40tis. teď jdou od 60tis. a výše, asi je to zimou

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

30.1.2020 v 16:21 | Nahoru | #217
Raptor za 35 000,- Bazoš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.1.2020 v 19:07 | Nahoru | #218
DRN.> Takovy zvlastni mix dilu Planet/Raptor, az bych rekl, ze je to Planet... ono je to nakonec jedno a je mozne ze to byla nejaka skladovka reistrovana az 2003...

Naposledy editováno 30.01.2020 19:07:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.1.2020 v 22:58 | Nahoru | #219
Mrknu na bazoš, a je tam AF1 125 za desítku, s dokladama, 17,5kW, letmo uložené zadní. Bohužel jaksi chybí fotka, jak ta motorka vlastně vypadá. Podle kol by to mohla být Futura z roku 1990, podle mě nejhezčí 125 Aprilia.

Edit - fotka se našla na fejkbúku

A dala by se případně přeměnit na bezkapotovou, jako byla AF1 Europa


A aby toho nebylo málo, je tam pěkně udržované RS (akorát je škaredé už z výroby )


Naposledy editováno 04.03.2020 20:21:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

31.1.2020 v 08:54 | Nahoru | #220
Kohlstein> Futurka s papírama by byla super. Podle těch pár detailních fotek bude v hroznym stavu. Volal jsem mu, lepší fotky pošle. Prej to kupoval pro syna, ale ten má papíry do 11kw tak to posílá dál. Dle minulého majitele je motor po komplet GO asi 200km, psaný je to na neznámou osobu, je to v jiném rámu než je TP (správnej rám je k tomu).

Na jedný fotce je vidět řetězové kolo, to je tak originálně? Jak to drží?

U tý RS je divnej popis, komplet GO a teď je po výměně ložiska na klice (jednoho?), gufer a ojnice...

Naposledy editováno 31.01.2020 08:56:00

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

31.1.2020 v 09:30 | Nahoru | #221
DRN.> Seeger, obrázek z katalogu . Vypadá to, že strávila minimálně poslední rok v plechové boudě na zahrádce. Šrouby omačkané, kdeco osekané a orezlé.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

31.1.2020 v 09:37 | Nahoru | #222
Ta Futura je dle me totalni srot, uz jen podle fotek, na miste to byva jeste horsi. Tak rok, dva prace sehnat dily a dat to do rozumneho stavu.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

31.1.2020 v 10:17 | Nahoru | #223
mickaelb> Nesmíme být fajnovky. Něco se posříká sprejem, něco utře mastným hadrem, namíchá se benzín a jedem. Hlavně aby byl motor uvnitř zakonzervovaný a nechytl nějakou lišku.

Dva takty jsou víc než dost

31.1.2020 v 10:48 | Nahoru | #224
Je to jediný af za hodně dlouhou dobu, je otázka jestli už je čas kupovat i takovejhle stav páč lepší už nejsou.

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

2.2.2020 v 22:55 | Nahoru | #225
Něco pro sběratele, a vzhledem k věku a stavu by šla jezdit jako veterán. Dvouválcová Malanca , s největší pravděpodobností E2CS z roku asi 1980 , poslední vzduchem chlazený (podle světel, přístrojů, blinkrů, kol, blatníků). Výkon 18-20ks při asi 10.000 ot/min. To vše za pouhých 34 tisíc.

Dva takty jsou víc než dost

3.2.2020 v 11:08 | Nahoru | #226
Sakra, musím to tu přestat číst.

BTW. fotky tý AF zatim nic.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

3.2.2020 v 12:18 | Nahoru | #227
Cagiva Supercity za 25. Vypada to docela schopne. Supercity je takovy supermoto derivat z rodiny Mito/Planet/Raptor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

3.2.2020 v 12:21 | Nahoru | #228
Beranidlo> tak ta Malanca je parádní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

3.2.2020 v 13:21 | Nahoru | #229
mickaelb> Na tu jsem koukal, podle kol je to nějaká novější verze, chybí plast u baterky a není focená levá strana.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

3.2.2020 v 14:12 | Nahoru | #230
Co tam dělají dvě koncovky výfuku?

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

3.2.2020 v 14:15 | Nahoru | #231
mito7> Okrasu, už od výroby.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

3.2.2020 v 14:26 | Nahoru | #232
DRN.> Levá není nafocená, protože je to Monsterina jenom zprava. Dřív byla v Jindřichově Hradci .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

3.2.2020 v 14:31 | Nahoru | #233
Kohlstein> Pise, ze to komplet prestrikal. Monsterina bude i z druhe strany. Na te fotce bez Monsteru je i cerna podsedlovka a jiny kola.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

3.2.2020 v 14:35 | Nahoru | #234
Koudy01> Stejně ji nechci, protože to mám zakázané.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

3.2.2020 v 20:18 | Nahoru | #235
Kohlstein> To nás takových bude asi víc

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

4.2.2020 v 09:57 | Nahoru | #236
Spíš pro zajímavost 3x 2T závoďák.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.2.2020 v 17:36 | Nahoru | #237
kuba350> ani nemluv , jsem se zamiloval. Kurde kde vzit orachy a nekrast

Dva takty jsou víc než dost

5.2.2020 v 19:11 | Nahoru | #238
Je libo něco ze Španěl? V bazaru je za 22 tisíc Derbi GPR 125 z roku 2005, tedy původní španělská výroba, ale s italským motorem z Motori Minarelli. Komu ten motor připomíná Yamahu, je na stopě. Kromě užití v TZR, DT a TDR ho montovala Derbi, Sachs ZX a ZZ nebo KTM LC2. Konkrétní kousek bude kromě zvýšení výkonu na nějakých 17kW potřebovat i nějakou péči v oblasti "lehce zadřeného motoru" Při troše štěstí ale nemusí být oprava až tak nákladná.

Copak je asi na motoru podnálepkami Derbi?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

5.2.2020 v 19:17 | Nahoru | #239

petridas píše: kuba350> ani nemluv , jsem se zamiloval. Kurde kde vzit orachy a nekrast



Kdyby ta malanca nebyla na druhym konci světa, tak už jí mám v garáži

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

5.2.2020 v 19:35 | Nahoru | #240
kuba350> Ja ji mám docela kousek a taky se mi líbí. Ale co s tím bez papírů? Veteránský? - to je opruz.

Naposledy editováno 05.02.2020 19:53:43
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist