globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

1.5.2022 v 11:29 | Nahoru | #2191
O dva příspěvky výš zmíněný Kees van der Ven v r. 1980:

a stroj ze stejného roku někde na Slovensku za Vsetínem:

Prodává Marek a má tam toho tuny, akorát to neumí vyfotit, natož korektně popsat cože to je a co za to.

Dva takty jsou víc než dost

3.5.2022 v 08:26 | Nahoru | #2192
Posílám dál svoje TDR kdyby měl někdo z fóra zájem.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

3.5.2022 v 08:54 | Nahoru | #2193
Stojí tam ještě?

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

3.5.2022 v 09:45 | Nahoru | #2194
Ariete> Bohužel, už je zpět v garáži

Dva takty jsou víc než dost

3.5.2022 v 19:41 | Nahoru | #2195
Na "místní" inzerci mě teď praštilo do oka něco jinýho, než stále omýlaný motokrosy, či mita.
Dost zbídačenej ale levnej. Italjet Formula.

Skůtr, dváca, dvoutakt. Dvouvál..

Odkaz na Bazoši.




(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

3.5.2022 v 21:24 | Nahoru | #2196
Beranidlo> Po čase opět Kawasaki KDX 125, 1991, za 56 tisíc na Slovensku (kromě #1105 taky #736

edit - přední vidlici a kolo to má z čertvíčeho ...

Naposledy editováno 04.05.2022 19:46:49

Dva takty jsou víc než dost

3.5.2022 v 21:30 | Nahoru | #2197
Brožurka ke KDX125, když se v roce 1991 objevila

Dva takty jsou víc než dost

4.5.2022 v 12:36 | Nahoru | #2198
Yamaha YZ 250 1983 za 36 tisíc , dost k dodělání.

Pro Yamahu pokus číslo 2 s vodním chlazením, poté, co pokus číslo 1 nebyl použitelný (#1341 ).
Tentokrát už koncept motorky naznačoval, že zvolená cesta bude správná (progresivní přepákování na zadku, umístění chladičů, váha).

Následoval pokus č.3, který už vyšel velmi dobře (#556 ).

Naposledy editováno 04.05.2022 14:51:07

Dva takty jsou víc než dost

5.5.2022 v 21:26 | Nahoru | #2199
Supercity za 19 tisíc , tacho 62k

Dva takty jsou víc než dost

6.5.2022 v 14:42 | Nahoru | #2200
Garelli Tiger 125 XRD, asi tak 1985-1986?, za 12500 Kč

Standarní verze byla XR, tak tipuju, že XRD mělo mít něco společného s Dakarem - větší nádrž a nějaký větší nosič na úkor kratšího sedla. Z ebay:

Dva takty jsou víc než dost

6.5.2022 v 15:09 | Nahoru | #2201
O Garelli se toho nikde moc nepíše. V sedmdesátých letech firma odporně zbohatla výrobou a prodejem nejrůznějších mopedů a padesátek, až tak, že si mohla dovolit závodit v mistrovství světa, když po sezóně 1981 odkoupila kompletní tým od končící Minarelli. Následně došlo k decimaci všech ostatních 125ccm dvouválců až do jejich konce v r. 1987, když šest titulů po sobě získali Nieto, Gresini a Cadalora.
Do světa větších motorek vstoupila Garelli celkem neúspěšným typem TSR 125 v roce 1983.

Chtělo to něco lepšího a přišly typy GTA 125 a enduro Tiger, oba s motorem Hiro


Jak se píše na dalším obrázku a třeba i na 125stradali, mopedy přestávaly jít na odbyt a potíže s financováním znamenaly, že Garelli neudržela krok s ostatními a GTA přežívalo jen do r. 1987. Co naplat, že to nebyla úplně špatná motorka, když se zrodila zároveň s Hondou NS125F ... (viz. #1510 )

Dva takty jsou víc než dost

6.5.2022 v 15:25 | Nahoru | #2202
Z #1510 kopíruju prodejní čísla, kde Garelli vůbec není

a přidávám pár údajů k tomu Tigrovi a jeho konkurentům

Celý dobový test Tigra
U garelli to šlo po roce 1987 už jen od desíti k pěti, tuboni a mopedy nefrčely, ani Garelli Ciclone (cca 1990) , došlo na krach (1992) a ukončení výroby, střídání majitelů značky. Nicméně Garelli existuje a dělá tuboni 100% elettrici

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

9.5.2022 v 12:05 | Nahoru | #2203
Suzuki RM 125 1985 za 35 tisíc v pojízdném stavu.

Co dodat? První kotouč vpředu, poslední pravý Full Floater vzadu. To už bylo zmíněno v souvislosti s předešlými modely 1982 , 1983 , 1984 a samotná 1985 se tu vyskytla v #1785

Naposledy editováno 09.05.2022 12:05:37

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

9.5.2022 v 19:48 | Nahoru | #2204
Ariete> V roce 1985, ale taky pár roků předtím a pár roků potom, platila Suzuki za motoricky slabou motorku. S Full Floater zadkem to dorovnával podvozek, pak už nestačila na konkurenci skoro v ničem. Kde byl ten zakopaný pes a jaká byla geneze válců u RM 125? Tohle je model 1979, který má stejně jako tehdejší RM 250 a RM 400 sání napůl řízené pístem a napůl přez jazýčkové ventily do klikové skříně a nepravé přepoutěcí kanály. V té době špička mezi stopětadvacítkama.

Dva takty jsou víc než dost

9.5.2022 v 19:59 | Nahoru | #2205
Když přišlo v roce 1981 vodní chlazení, systém kanálů se zachoval, nic lepšího nebylo. Půjčím si obrázek z #365

a další z ebay

Dva takty jsou víc než dost

9.5.2022 v 20:23 | Nahoru | #2206
Pro roky 1982 a 1983 zavedli u RM 125 jazýčkové sání namísto kombinovaného. Jenže se nepodařil ani předpokládaný nárust výkonu ve vysokých otáčkách, ani se nijak neposílil v těch nižších. Kde se mohla stát chyba, když výfuková okna jsou mohutná a na sání jsou velké průřezy s boostery? Vypadá to na nedostačné průřezy přepouštěcích kanálů. Nepravé přepouštěcí kanály prodlužují dobu, kdy je možný výplach válce, ale proudí přes ně minimální množství směsi a obvod válce je nevyužitý. Sání zvětšilo objem klikové skříně a došlo k "rozladění spodku".

Podobnost s RM 250 1983 z #813 tam je.

Dva takty jsou víc než dost

9.5.2022 v 21:07 | Nahoru | #2207
V roce 1984 následoval návrat ke kombinovanému sání Power Reed. Proti roku 1981 tam nějaký nárust výkon byl, zvětšily se průřezy kanálů, je to vidět hlavně na vedlejších přepouštěcích, karburátor s plochým šoupátkem měl taky pomoci, ale to nemohlo stačit. Válec dostal nálitky pro zvýšení pevnosti a zlepšení chlazení, hlavně u výfuku.

edit - I když s tím zvětšením kanálů to nemusí být úplně pravda, spíš mně ten válec přijde, že už prodělal tuning, protože na následující fotce je válec, kde není proti roku 1981 snad žádný rozdíl:


Naposledy editováno 09.05.2022 21:24:57

Dva takty jsou víc než dost

9.5.2022 v 21:45 | Nahoru | #2208
Pro rok 1986 s v Suzuki rozhodli poléčit RM 125 za pomoci rezonanční komůrky na výfukovém kanále, SAEC s válcovým šoupátkem. V motokrosu to nefungovalo, stejně jako Hondě nefungoval ATAC. Lepší bylo nechat to odpojené. Jak se ukázalo, v prospektu nebyla pravda snad jediné slovo ...

Dva takty jsou víc než dost

10.5.2022 v 10:03 | Nahoru | #2209
Podíval jsem se, jestli se ty nepravé přepouštěcí kanály neaplikovaly taky na endurech TS 125, a jsou tam. Válec TS 125 1978-1982, #836 , zatím neprodaná.

Dva takty jsou víc než dost

10.5.2022 v 10:32 | Nahoru | #2210
Následoval vodník TS 125 X, vyráběný 1984-1988, samozřejmě ještě bez přívěr, s válcem podobné kocepce jako RM ze stejné doby, Power Reed, akorát s jedním výfukovým kanálem. Taková se u nás asi hned tak prodávat nebude.
edit - za zmínku stojí Full Floater na zadku


Naposledy editováno 10.05.2022 10:36:05

Dva takty jsou víc než dost

10.5.2022 v 11:01 | Nahoru | #2211
Od roku 1989 do 1996 se v Evropě prodávala Suzuki TS 125 R, pak se výroba odstěhovala někam do Indonesie, ale na západě už byl dvoutaktům konec, alespoň u Suzuki. Byla tu v #584 a #1317 . Motor už měl jazýčkové sání do skříně, stejně jako Honda CRM125R a Yamaha DT125R, motorky stály zhruba stejně, ale Honda i Yamaha kromě výkonu nabízely lepší kvalitu a nižší spotřebu, jak prozrazuje dobový test . Nepravé přepouštěcí kanály zmizely a válec byl pětikanálová "klasika s vložkou", stejně jako na RM 125, včetně přívěr AETC.

Kdyby někdo potřeboval, tak jeden válec je i u nás v bazaru.

Dva takty jsou víc než dost

10.5.2022 v 19:26 | Nahoru | #2212
Zpět k RM 125. Když bylo jasné, že model 1986 je motoricky pohroma a podvozkově fiasko, muselo se udělat všechno jinak. Pro rok 1987 (a 1988) bylo Power Reed a SAEC zavrženo a konečně došlo i na zrušení nepravých přepouštěcích kanálů, které mají svůj význam u čtyřstovek s velkým vrtáním kolem 80mm a víc, ale nejsou přínosem u stopětadvacítky, kde je rozhodující každý koník. Sání s jazýčkovými ventily a boostery k přepouštěcím kanálům

Pět přepouštěcích kanálů, přičemž ten pátý je vydlabaný do vložky ze sacího kanálu, podobně jako u YZ125 1982 nebo KX250 1986

Na výfuku přívěry AETC



Naposledy editováno 10.05.2022 22:16:24

Dva takty jsou víc než dost

10.5.2022 v 20:43 | Nahoru | #2213
Na bazoši aktuálně 3x Suzuki GT 750.

Cena dohodou


205 000 Kč


300 000 Kč


Naposledy editováno 10.05.2022 20:44:14

Dva takty jsou víc než dost

10.5.2022 v 22:43 | Nahoru | #2214
Pro rok 1989 došlo u Suzuki k dalšímu překopání motoru, a tentokrát už řešení vydrželo delší dobu, vlastně až do roku 2006, po kterém se na poslední dva modelové roky změnil princip výfukové přívěry. V roce 1989 se objevilo jazýčkové sání přímo do skříně a na válci se tak udělal prostor pro dlouhý tenký pátý přepouštěcí kanál. Na výfuku AETC, ve válci nikasil, zdvih se zvětšil z 54 mm na 54,5 mm, protože nebyla potřeba rezerva pro výbrus.
Motor se podařilo naladit podobně jako u Yamahy, tedy s rozumným zátahem v nižších a středních otáčkách, včetně toho, že maximálního výkonu chybělo a Hondu tak 10%. Suzuki se tím pasovala na motorku pro začátečníky a nedokonalé, zatímco Honda šla po vavřínech.





Naposledy editováno 10.05.2022 22:44:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

11.5.2022 v 21:06 | Nahoru | #2215

DRN. píše: Veteránský papíry nejsou přenosný ne? Při prodeji se musí vyřizovat nové, alespoň to tak bylo.

Na tu RV jsem koukal, kdyby byla alespoň trochu kompletní tak by se to dalo.



Vidím to jako výzvu a něčí projekt, teď tam je ještě Gilera RV 125, prodám doklady více info po tel a k tomu na stejném místě Prodám kola rám sedlo atd

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

12.5.2022 v 10:18 | Nahoru | #2216
Ariete> Doklady za desítku neudá, na ty díly jsem psal, zajímalo mě, jestli to náhodou není z té mojí.

E: vyhlížím nějaké enduro, že bych pustil dominátora, ale je to slabota.

Naposledy editováno 12.05.2022 10:19:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

12.5.2022 v 12:46 | Nahoru | #2217
DRN.> Kdyby slevil a k těm papírům přidal všechno, co má doma a co k tomu patří, hlavně ten rám, tak by ta dvoustovka mohla na silnici, tak jsem to myslel ...
Další pěkná Gilera RX 125 Arizona za 34 tisíc , Hawk z roku 1986

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

12.5.2022 v 12:50 | Nahoru | #2218
Ariete> Vypadá to na dva různé prodejce. Takže už rovnou můžeš nechat rám 200 a přebouchat čísla.

E: Tak jsem psal na ty papíry, je to teda stejnej prodejce, jenom se maskuje jiným kontaktem.
Papíry jsou italské s odhláškou.

Naposledy editováno 12.05.2022 13:33:28

Dva takty jsou víc než dost

12.5.2022 v 20:44 | Nahoru | #2219
Od včerejška už to vidělo mega lidí, ale že by nebyl zájem? Cagiva Planet v atraktivní červené za 35 tisíc

11kw v TP, je tam otevřený výfuk z mita, široké řidítka mStyle, cnc páčky, Domino Gripy, závodní spalovák, CNC rychlopal, velký karburátor 34mm, ke karbci přidám trysky, komínky, volnoběžky a jehly pro případné seřízení, příruba na velký karburátor (již k nesehnání). slícované sání, upravený kovaný píst prox podle závodních Mahle pístů, upravený válec, Nicasil v pěknem stavu průměr 56,01, tvrdítka na klapkách, nové spojkové lamely a silnější pružiny přítlačáku, zadní guma tam je supercorsa SC1 80%


Dva takty jsou víc než dost

17.5.2022 v 09:33 | Nahoru | #2220
TDR jsou teď snad jediné stroje, kde je v inzerci trochu na výběr, a mezi nima tenhle Lightburner za dvacku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist