globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

23.4.2022 v 22:50 | Nahoru | #2161
Bultaco Pursang 250 MK7 1974 za 139 tisíc

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

23.4.2022 v 23:55 | Nahoru | #2162
Ariete> U toho Bultaca je zajímavý ten archaický koncept motoru a převodovky.
U Mk7 už se přešlo na čtyři přepouštěcí kanály, jak je vidět na karterech:

Klikovka se zdvihem 60mm (vrtání je 72mm) je malá, potřebný moment setrvačnosti se dělá těžkým setrvačníkovým magnetem a dalším menším setrvačníkem na straně primárního převodu.

Primární převod řetězem vpravo, řadicí páka vpravo (zadní brzda na levou nohu). Převodovka pětistupňová s předlohou (tříhřídelová), startovací segment zabírá do nejmenšího kola na vstupním hřídeli (musí se vyřadit na neutrál), předloha je dole vzadu, takže motor je dlouhý a sekundární kolečko skoro uprostřed bloku, daleko od čepu zadní vidlice.


Mk4 z roku 1970:

Dva takty jsou víc než dost

24.4.2022 v 10:18 | Nahoru | #2163
V inzerátu se zmiňuje Jim Pomeroy, jako velká hvězda Bultaca. Bultaco se koncem šedesátých a začátkem sedmdesátých let dost soustřeďovalo na byznys v USA. Tam se ovšem motokros i na nejvyšší úrovni jezdil dost amatérsky, alespoň s porovnáním se světem Velkých cen. Jim Pomeroy svým vítězstvím v úvodní GP Španělska v r. 1973 pomohl nastartovat velký zájem o vrcholový motokros v USA a nástup dalších amerických jezdců do světové špičky. Pomeroy do r. 1976 vyhrál pro Bultaco ještě několik jízd a GP Belgie v r. 1975, celková umístění už tak velkolepá nebyla - wiki , a nakonec se zabil v autě v roce 2006
Brožura pro rok 1974:

edit - nějakým trojhmatem na klávesnici jsem si to odeslal předčasně a ještě navíc off-topic

Naposledy editováno 24.04.2022 10:46:14

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

24.4.2022 v 13:09 | Nahoru | #2164
Co vy na to odbornici? Neni to zbytecne moc bohaty?

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

24.4.2022 v 13:15 | Nahoru | #2165
Koudy01> A máš to jak ochudit? Jestli to vzniklo při nějakém prcání na čtvrt plynu, tak bych to nechal a blahořečil, že jsou všechny tři stejné.

Dva takty jsou víc než dost

24.4.2022 v 13:27 | Nahoru | #2166
Lehce mi to v otáčkách mravenčí, tak jsem chtěl kouknout, jestli jsou stejný. Jsou. Ale asi by mohly být klidně světlejší. Do jehel, trysek a nevím čeho, ale vrtat nebudu. Max piloty. Ale těma tomu moc nepomůžu, že?

Jinak já to blahořečím každou vyjížďku, že to jede, dobijí a ještě i dojede dom

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

25.4.2022 v 07:31 | Nahoru | #2167
Obe krakni svicky maji hodne ocouzeny zavit. To vypada, ze jsou dost vysunuty do spalovaciho prostoru. Jestli to tak ma byt nevim. Ale prostredni svicka byla zasroubovana min, tim jiskriste bylo vis od pistu. Je to videt i na deformacni podlozce, ze neni splostela jako u krajnich.
Melo by to byt dotazene stejne, pak je jiskriste ve stejne vzdalenosti od pistu u vsech valcu stejne. Netvrdim, ze to tim je, ale jen jako postrech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.4.2022 v 07:43 | Nahoru | #2168
havlis_de> Supr postreh. Prostredni byla asi malo dotazena. Diky je tam nic moc pristup a zrovna u svicek se ridim heslem, ze radsi min jak vic.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.4.2022 v 09:47 | Nahoru | #2169
Koudy01> Jenom u svíček to úplně neplatí, už jsem viděl blbě utažený svíčky v závitu zarostlé karbonem. Taky se to suprově vyndavá.

Dva takty jsou víc než dost

25.4.2022 v 10:52 | Nahoru | #2170
V roce 1975 se stal mistrem světa ve 250 Harry Everts na dvoukarburátorovém stroji Puch, ale v následující sezoně už to u Puchu nefungovalo, jak si Harry představoval a tak přešel k Bultacu. Moc si tím nepolepšil a na svoje slavné dny si musel počkat až do roku 1979 na Suzuki RM 125.
Bultaco Mk10 a Everts 1977:

Pro rok 1978 dostal Pursang Mk12 ještě vyšší zdvihy kol a jazýčkové sání, které umožnilo přidat do válce další přepouštěcí kanálky a to bylo to poslední, co se z tohoto starého motoru podařilo vymáčknout:



Harry Everts po doskoku:

Dva takty jsou víc než dost

25.4.2022 v 13:19 | Nahoru | #2171
O pádu Bultaca se tu něco naznačilo u trialky Sherpa v #1522 , něco je na wikipedii, víc se toho píše ve španělštině. V sedmdesátých letech v motokrosu jakoby se vzájemně kopírovali Bultaco a ČZ. Na začátku desetiletí se obě relativně úspěšné značky snažily uchytit drápkem v USA, ale začaly technicky zaostávat a i když došlo k nějakému vzepětí a výrobě lepších prototypů, ekonomika byla neúprosná. V ČZ ještě podojili výrobní technologii pro výrobu typů 513 / 514 / 516 pro východní trhy, v Bultacu to s motokrosovým Pursangem Mk15 skončilo dřív, než se začal prodávat. To by zase mohla být analogie s ČZ 125 / 519 o deset roků později. A konec Jawy po roce 1990 v ledasčem připomíná konec Bultaca.
V Bultacu začali mít velké oči na začátku sedmdesátých let, jenže to bylo podmíněno i tím, v jakém režimu se nacházeli. Když si diktátora Franca vzalo v roce 1975 samo peklo, následovaly tři roky přechodu k demokracii a společnost měla úplně jiné starosti, než jezdit na Bultacu. Bultaco za frankistů investovalo do nové továny, jenže jak se všechno změnilo, už nemělo politickou podoporu, přišlo se na vylepšené účetnictví, chaotické řízení podniku a do toho se ještě přidala dvou- nebo tříměsíční stávka zaměstnanců v r. 1976. Najednou nebyly motorky, nebyly náhradní díly, nebyly peníze. V roce 1979 byla továrna postoupena rodinou Bultó dělníkům, kteří vytvořili družstvo, jenže to už se jenom montovalo ze skladových dílů a následně se i rozprodalo výrobní zařízení a všechno, co mělo nějakou hodnotu, aby bylo na výplaty. Připravované Bultaco Pursang Mk15 tak vyjelo je v pár kusech. Nový kompaktní motor měl všechno, co měl mít - jazýčkové sání, primární převod koly, dvouhřídelový pětikvalt, startování se zařazenou rychlostí. Jim Pomeroy se vrátil s Bultacem na tratě mistrovství světa, ale k Mk15 se už jenom vytiskly prospekty. V Holicích 1979:



Zdroj fotek a informací zde

Naposledy editováno 25.04.2022 15:56:18

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

25.4.2022 v 13:35 | Nahoru | #2172
Aprilia 125 Tuareg 1987 za pouhých 13 tisíc , bohužel s prošustrovanýma papírama.

Dva takty jsou víc než dost

25.4.2022 v 13:55 | Nahoru | #2173
Tuarega bych ale asi moc na ježdění nechtěl. Důvodem je motor - Rotax 127 bez vyvažovacího hřídele vibruje kapku víc, než pozdější 123 a 122. Pohled do útrob jednoho motoru na bazaru

K tomu válec z ebay - má to pneumatické RAVE, vložku. Sací boostery do přefuků se zdají být veliké, ale prochází skrze ně svorníky.

Dva takty jsou víc než dost

25.4.2022 v 16:35 | Nahoru | #2174
Kawasaki KE 125 1980 za 45 tisíc dovoz. Mělo by to mít 9,6kW / 7500 rpm a 97kg suchá váha, takže pro skupinu A1. Šestikvalt a prospekt v #919 slibuje elektrofúzní povlak ve válci.

Dva takty jsou víc než dost

26.4.2022 v 09:53 | Nahoru | #2175
Lehce zanedbaná Cagiva N90 za 20 tisíc . Sedmikvalt, možná i 20kw na zadním kole, 125stradali

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.4.2022 v 22:26 | Nahoru | #2176

kuba350 píše: Stále je na inzerci k dispozici mito Mito lehce mě znervózňuje jiný přední kolo


Jedno Mito za 50 tisíc bez znervózňování a 40km od Tloskova ...

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.4.2022 v 22:34 | Nahoru | #2177
Ariete> Novější Tuareg Wind s lepším motorem Rotax 123 za 24 tisíc , plus druhá motorka v dílech.

Dva takty jsou víc než dost

28.4.2022 v 21:39 | Nahoru | #2178
Derbi GPR 125 2007 za 55 tisíc , tacho 10k, takže skoro nová (nová stála 3500 eur), motor Yamaha / Minarelli, akorát je divná.

Dva takty jsou víc než dost

29.4.2022 v 12:12 | Nahoru | #2179
Dovoz z Ameriky, Kawasaki KXT 250 dohodou , tipuju model B1 / B2 1986 / 1987, takže KIPS a výkon kolem 30kW na zadních kolech, zdvihy 250mm - specifikace


Naposledy editováno 29.04.2022 12:19:43

Dva takty jsou víc než dost

29.4.2022 v 12:13 | Nahoru | #2180
Dobová brožura

Dva takty jsou víc než dost

29.4.2022 v 12:18 | Nahoru | #2181
Předchozí model A1 / A2 1984/1985 KIPS neměl, chladič byl pod světlem.

edit - válec bez KIPS, bočák:


Naposledy editováno 29.04.2022 12:25:30

Dva takty jsou víc než dost

29.4.2022 v 12:30 | Nahoru | #2182
Válec KXT 250 1986 / 1987 s KIPS ve výfukových boosterech:

Dva takty jsou víc než dost

29.4.2022 v 13:43 | Nahoru | #2183
Po dlouhé době TZR 125 za 27 000.- Podle popisu celá na udělání.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

29.4.2022 v 13:50 | Nahoru | #2184
Spíš pro pobavení. KTM 125 LC2 po kutilovi, Skvělá přístrojovka a dvoubarevná ledka v předním světle.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

29.4.2022 v 17:36 | Nahoru | #2185
DRN.> Ideální inzerát - prodávat zahnojenou motorku, že když už tolik vydržela, tak musí být fakt dobrá, ani papíry nepotřebuje. Co bychom za 40 ještě víc chtěli?

Dva takty jsou víc než dost

29.4.2022 v 23:31 | Nahoru | #2186
To ma snad vetsi sanci prodat jen motor za vic jak celek

Dva takty jsou víc než dost

30.4.2022 v 12:54 | Nahoru | #2187
KTM 125 1985 za 51 tisíc . zkouším si vzpomenout, jestli tenkrát byly tyhle strojky na špici, a myslím, že ne. Jenom ve 250 a jenom díky Kinigadnerovi, mistru světa 1984 a 1985 (250 v #1719 )


Naposledy editováno 30.04.2022 13:02:08

Dva takty jsou víc než dost

30.4.2022 v 13:14 | Nahoru | #2188
Z originální brožury 1985. V inzerátu výše je jiná přední vidlice, zbytek sedí. Teda kromě barvy motoru, černá víka měly modely 1986. Barva byla asi jediný rozdíl, přívěru to ještě nemělo.


Naposledy editováno 30.04.2022 13:14:23

Dva takty jsou víc než dost

30.4.2022 v 13:17 | Nahoru | #2189
1984 s bubnovou brzdou na předku a tím samým motorem

edit - s takovou byl třetí v MS Kees van der Ven. On byl s KTM vždycky třetí, nikdy víc, takový osud - 1981, 1982, 1983 s KTM 250, 1984 s KTM 125, 1987 s KTM 500. Jenom v r. 1980 byl druhý, ale to bylo na Maicu.
Z toho r. 1984 má zajímavou fotku:


Naposledy editováno 30.04.2022 13:32:51

Dva takty jsou víc než dost

1.5.2022 v 11:06 | Nahoru | #2190
Maico 250 1985 za 150 tisíc pro fanoušky značky - jak se v inzerátu píše, první vodník, a taky první kotouč vpředu. Do místní skládačky ( MC 400 1979 #946 , poslední twin shock 1981 v #911 , první mono shock 1982 v #909 , současné Maico v #882 ) už chybí jenom poslední vzducháč, který tak pomohl k pádu původního Maica, a na který pak bratři Maischové naroubovali wasserpumpe u primárního převodu.

edit - a taky MC 250 1978 v #1748

Naposledy editováno 01.05.2022 11:19:36
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist