bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

Dva takty jsou víc než dost

25.2.2022 v 21:30 | Nahoru | #1981
Ty Peugeoty X 125 LC mají svoji stránku. Trochu vypadají jako stará Gilera RX 125 , ale je to jenom podoba.

V tom výše zmíněném roce 1988 jely spolu s Gilerama, ale nedojely o nic dál. Sice nebyl problém s děravým karterem, protože starší motory měly řetězy 428 s roztečí 12,7mm a ne 520 s roztečí 15,875mm, ale .... Gilery měly v nádržích mix, Peugeotům nechali oilmastery. Co čert nechtěl, tak v poušti pod zatížením byla spotřeba oleje proti očekávání o dost větší a frantíci to zadřeli.
Foto před startem, v pozadí budoucí vítězná Karlova Tatra:

E - Hledal jsem nějakou fotku toho Peugeota z Dakaru a nic. Jenom startovní listinu a na ní 13 dvoudobých 125ccm. nevím, jak počítat č. 5, protože tam měl motory dva - druhý motor místo nádrže a dal se nějak nakopnout a použít v případě nouze.
LISTA ISCRITTI DAKAR 1988
1 Valade G. Gilera R1 125 Le Defi
2 Grelaud C. Gilera R1 125 Le Defi
3 Meriquet M. Peugeot XLC 125
4 Izarie C. Peugeot XLC 125
5 Assis M. KTM 125
6 Balaskovic Kawasaki KX 125
7 Corbin E. Cagiva 125
8 Forgeau B. Cagiva 125
9 Deshoolmeest Cagiva 125
10 Barbezant G. Yamaha 125
11 Sarazin B. Honda 125 DTLC
12 Revi?re J. Aprilia Le Blanc
14 Grassotti G. Aprilia Touareg RA

Naposledy editováno 26.02.2022 00:42:45

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

25.2.2022 v 22:48 | Nahoru | #1982
Kdyby někdo chtěl utratit, ňáký drobný, za solidní 2T

https://www.ebay.co...ZHTZl54Kmk6GRi6xTR84

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.2.2022 v 10:24 | Nahoru | #1983
PETARDAK> To už to prodávají přes ebay, nejlepší motorku na světě? Mně třeba není vůbec jasné, komu to chtějí prodávat, navíc takto. 145 tisíc euro za holou motorku, 3,6M na naše. Každá sranda něco stojí, ale milionáři asi neriskují na mašinách, že se zmrzačí na track days, když pojedou s "chudákama" na obouchaných litrech za max. desetinovou cenu. I při opatrnější jízdě je na tom servis, jak na GP půllitru - každých 1000km písty, každých 3000km klikovka. Točit se to dá hodně a na zdvihu taky nešetřili - 58,5mm, aby to bylo šestikilo a, podle Suterových slov, bylo to "příjemné na ježdění". Tomu rozumím spíš tak, že se to ve třetí zatáčce nepřipravenému úplně nesplaší a nebude po jezdci a po mašině.

Asi bych na to šel jinak. Míň high-tech, i kdyby to mělo vážit o 15kg víc, 120kW z 500ccm, 4 válce z krosky, kvůli dostupnosti dílů, převodovka ze seriového litru, atd. Prostě srazit cenu na na čtvrtinu (jak za 4 krosky?), zajistit levné díly a tím i servis kdekoliv, objíždět s tím všemožné agenturní track days, ukazovat se s tím při závodech, aby se našlo víc ochotných, kteří za to utratí všechny svoje prachy. Ale co já budu radit Suterovi ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.2.2022 v 21:54 | Nahoru | #1984

DRN. píše: 250 KTM s TP .


Proč se mně tyhle KTM vůbec nelíbí? A přitom bílé modely s fialovým sedlem (1993-1995), jak byly vyvinuté z kraje devadesátých let během velké investice, která ale nakonec vedla ke krachu KTM a převzetí firmy Piererem, byly tak sexy ... Že by to bylo tou hnusnou, podivně oranžovou barvou, když oplastování zůstalo stejné? Ale i tak by mohla být tahle 1997 pro staromilce příležitost, protože v dalších letech to moc nevylepšili a ještě přišli s tou podivností pojmenovanou PDS.

Za slušných 30 je k tomu o rok starší KTM EXC 250 bez nakopávačky a bez TP (resp. k čemu je čistopis z r. 1996?)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.2.2022 v 09:35 | Nahoru | #1985

Ariete píše: Proč se mně tyhle KTM vůbec nelíbí? A přitom bílé modely s fialovým sedlem (1993-1995), jak byly vyvinuté z kraje devadesátých let během velké investice, která ale nakonec vedla ke krachu KTM a převzetí firmy Piererem, byly tak sexy ... Že by to bylo tou hnusnou, podivně oranžovou barvou, když oplastování zůstalo stejné?



Oranžová smrdí, mám to stejně Na tý 250 se ale vidim, jak jezdim do práce .. ostatně obě jsou zajímavý

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.2.2022 v 11:04 | Nahoru | #1986

Frantas píše: Oranžová smrdí, mám to stejně ...


Díky, doktore! Už jsem myslel, že je to nějaká alergie, nebo co, a ona je to jenom neléčitelná degenerativní choroba, a ještě ke všemu jejich, ne moje.

Dva takty jsou víc než dost

27.2.2022 v 22:57 | Nahoru | #1987
Ať se neukvapíte - Suzuki kroska dohodou :


Skoro to vypadá, že by to mohla být RM 125, poslední vzducháč z let 1979-1980:

Ale něco nehraje. Vlastně nic nehraje. Pominu nádrž, u dalších věcí trochu zkresluje perspektiva, ale nesedí přední náboj, detaily přední a zadní vidlice, rám už vůbec ne ...
A tady ji máme v plné parádě za 20 , jakožto Suzuki TS 50, krosku jednu

Dva takty jsou víc než dost

28.2.2022 v 15:07 | Nahoru | #1988

Dva takty jsou víc než dost

28.2.2022 v 19:55 | Nahoru | #1989

Kawasaki KMX125 z roku 1992 s pouze 6323 km , 24 hp , nový řetěz a sada řetězových kol , velmi čisté , jezdí přesně jak má , všechny papíry jsou v pořádku


Za 43,500 Kč ve stavu, který se hned tak nevidí.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

1.3.2022 v 20:12 | Nahoru | #1990
Ariete> Namísto GT380 se u toho stejného plotku fotila Kawasaki H1 Mach III (500 ccm, 1973), s cenovkou 225 tisíc ...

Dva takty jsou víc než dost

1.3.2022 v 20:47 | Nahoru | #1991
Už druhá během chvilky u stejného prodejce. Ta předtím nebyla EU verze a byla "jen" za 200.

Naposledy editováno 01.03.2022 20:48:03

Dva takty jsou víc než dost

2.3.2022 v 11:16 | Nahoru | #1992
Nakolik může dneska vyjít tahle vzácnost? Po celkové GO a s TP. Před rokem byly za 160.

Každopádně jsou tam minimálně dva lační kupci nachystaní

Dva takty jsou víc než dost

2.3.2022 v 13:32 | Nahoru | #1993
Villa 125 1973 za 60 tisíc.

Prodam Villa 125 rok.v.1973, v tomto roce bratri Villa namontovali a upravili na zavody motor franco morini s 22 konmi a 8500 otacek. Vzacnost je ze stim motorem byly vyrobeny jen par 10tky kusu,pro overeni pridavam stranku novin te doby. motorka je registrovana v Italii na rejstriku historickych motorek FMI. Patri do me sbirky vic nez 20 let.



Dva takty jsou víc než dost

2.3.2022 v 13:32 | Nahoru | #1994



Naposledy editováno 02.03.2022 13:33:18

Dva takty jsou víc než dost

3.3.2022 v 20:58 | Nahoru | #1995
Hezky se na to dívá, když jsou tři v řadě. Sada za 4,5.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

3.3.2022 v 21:29 | Nahoru | #1996
Ta Villa se neprodává sama. Je k ní Ossa 350 Explorer za 40 tisíc. Mimo jiné.

Ossa 350 Explorer rok.v.asi 1975. cela v originalnim stavu. bohuzel nejsou predni a zadni svetla. naposledy byla nastartovana pred rokem. staci jen vycistit karburator, novou svicku a jezdit. predni a zadni tlumic jsou uplne v poradku. stoji mi dlouho v garazi a je na case aby si ji uzil novy majetel.


Dva takty jsou víc než dost

3.3.2022 v 22:05 | Nahoru | #1997
Taky je k tomu Aspes Hopi RGC 125, 1978 za 74 tisíc.

Aspes Hopi 125 RGC Rok.v. 1978. Motorka je celá renovována, má i novou kliku, píst, kroužky, ložiška a samozřejmě těsnění.Potřebuje jenom novou spojku (1500Kč). Tato značka dělala historii v motocrossu a enduro. Motorka nemá TP může být přihlášena jen na veteránské značky



Zatímco ostatní malé italské značky nakupovaly motory doma v Itálii nebo v Západním Německu, Aspes vyráběl vlastní 125 ccm motory. Něco o značce na 125stradali

Dva takty jsou víc než dost

3.3.2022 v 22:15 | Nahoru | #1998
A ještě Montesa Cappra 250 VB, za 75 tisíc , jak z plakátu z roku 1976.

Ostrá a agresivní Montesa Cappra 250 VB 1976/1978, v originálním pěkném stavu. Renovace je levná a jednoduchá, byla nastartovaná naposledy před 2lety, motorka má kompresi a jiskru.


Dva takty jsou víc než dost

4.3.2022 v 07:56 | Nahoru | #1999
JednaKawa ve vůni za 240 vočí

Dva takty jsou víc než dost

4.3.2022 v 07:57 | Nahoru | #2000
Pecka!

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

4.3.2022 v 08:00 | Nahoru | #2001
Uplně mnou cloumá chtíč

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

5.3.2022 v 09:52 | Nahoru | #2002
kuba350> Tak blízko, a přitom tak daleko - přepočteno na peníze, v porovnání s tím, co za to vlastně dostanu. Když jsem u těch cen, trochu jsem padl na prdel z toho, co se děje na benzínkách. Za poslední měsíc zdražilo o pětikorunu a teď za poslední dva dni o dalších pět korun? Jdu najít a napumpovat kolo, na to nemám morál, projezdit všechno v benzínu ještě dřív, než nebude ani na chleba. A oživit rezatého nemocného myšáka se zabudovaným LPG, ještě, že jsem ho neposlal na vrakáč. Myslím, že ceny ojetin právě dosáhly vrcholu, naše staré mrdky se spotřebou 6-8 litrů právě vyšly z módy ...

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

5.3.2022 v 17:15 | Nahoru | #2003
Husqvarna CR 250 za 89 tisíc , údajně pro kategorii Pre75. No to určitě, to by v tom roce 1975 musela být Husqvarna o tři mílové kroky a dva roky před všema ostatníma v oblasti odpružení Jasná 1978, s tehdy novým motorem s kulatým pravým víkem.

Husqvarna po starší renovaci, válec po výbrusu + nový píst, v motoru nové ložiska a překontrolována převodovka, nutno doladit, zadní kolo komplet přepletené a nové ložiska, krásná nádrž bez důlků, přední tlumiče zrepasované, zadní udělat, nové karbonové planžety do sacích klapek, zapalování motoplat. Odjela dva závody classic motocross Pre75. Cena 89tis. + dohoda


(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

5.3.2022 v 17:23 | Nahoru | #2004
Ariete> Tady je dobový test , 21kW na zadním kole:

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

5.3.2022 v 18:25 | Nahoru | #2005
Ariete> Ve stejném městě, za stejné peníze , stejný ročník 1978, v podobně rudé barvě, Beta CR 250. Na pohled možná atraktivnější italská Beta, ale na výdrž bych vsadil spíš na Husqvarnu a švédský smysl pro důkladost (jejich CR-Mo vyžíhaný rám musí být věčný určitě). Historické světové tabulky taky mluví jasně.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

5.3.2022 v 18:43 | Nahoru | #2006
Anti> Křehká Beta CR 500 slevnila na 99 tisíc a stojí pod schodama spolu s 250 ccm Beta a Villa.

Dva takty jsou víc než dost

5.3.2022 v 18:49 | Nahoru | #2007
Ta Villa je za 120 , pro úplnost. A má novou fotku spolu s těma Betama.

Dva takty jsou víc než dost

5.3.2022 v 21:44 | Nahoru | #2008
Villa 125 MX 1981 ve verzi enduro a na značkách, za 127 tisíc .

Dva takty jsou víc než dost

5.3.2022 v 21:47 | Nahoru | #2009
Plakát z roku 1978

Dva takty jsou víc než dost

5.3.2022 v 21:56 | Nahoru | #2010
Villa 350 1977, ale možná i 1978, podle nádrže, za 60 tisíc.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist